Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme

Palautteita: 36253 kpl
Positiiviset 98.3 %
Negatiiviset 1.7 %

Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.

Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi
26.12.2024 - Satu M. Harmillisesti en ole vielä saanut tuotetta, vaikka tilaushetkellä sivuillanne annettiin ymmärtää, että tuote ehtii jouluksi, kun kyseisenä päivänä tilauksen teki klo 13 mennessä.
Vastaus
Tämä on kyllä todella harmillista. Meiltä paketti on kuitenkin lähtenyt alle tunnin jälkeen tilauksen tekemisestä.
23.12.2024 - Johnny R. Teidän puolesta kaikki sujui mainiosti, mutta negatiivinen tunte tuli Postin takia. Tuli monta viestiä toimituspaikasta ja ajasta, mutta kaikki meni pieleen. Tavara saapui vasta kaks päivää sovittun ajan jälkeen ja väärään paikkaan. Eli Postin toiminta todella puutteellinen. Kiitos.
Vastaus
Veikkaan, että nämä Postin kaverit ovat saaneet joulupaketista vain risuja!
16.12.2024 - Risto T. Paketti seilaa eestaas Oulun ja Turun väliä, mutta siitä vastaa matkahuolto, ei Virtanen. Aikaisemmat ostokset ovat tulleet perille nopeasti.
Vastaus
Siellä on kyllä jotakin todella mystistä tapahtunut, kun paketti on ensiksi tuotu Ouluun ja sitten haettu vauhtia uudestaan Turun kautta. Ikävä että vaikka meiltä paketti oli alle tunnissa tilauksesta laitettu matkaan niin toimitus viivästyy. Kuitenkin nyt näyttää siltä että paketti tänään pakettipisteeseen päätyisi!
16.12.2024 - Teemu T. Tuote ei ollut mitä tekstissä luvattiin, LED valon 3metrin johto oli syy miksi tuotteen tilasin ja todellisuudessa johto oli vain metrin pituinen
Vastaus
Näemmä ollut väärät tuotetiedot, mutta ne on jo korjattu. Pahoittelut tuosta. Tuotteen voi meille palauttaa ilmaisella palautuksella jos ei vastaa odotuksia!
10.12.2024 - Jouko T. Teidän toiminnassa ei ole toistaiseksi ollut mitään moittimista - päin vastoin. Kuljetusalihankkijaltanne Matkahuollolta ei sitä vastoin tunnu onnistuvan mikään. Paketti lähti teiltä 4.12 ja saapui kohdepaikkakunnalle jakelukeskukseen 5.12. Sen jälkeen paketin sijainnista ei ole saanut tarkkaa tietoa ja lähetys ei ole vieläkään saapunut perille. Noutopistekin on muuttunut, mutta saapumisilmoitusta odottelen vieläkin. Viimeisestä ilmoitetusta jakelupisteestä pakettia ei löytynyt! Asiakaspalvelu on täysin tukossa eikä ketään saa kiinni. En koskaan enää käytä Matkahuollon kuljetuspalveluja, jos vain voin jotenkin välttää!
Vastaus
Näemmä maanantai illasta tehty tilaus on jo tiistaina ollut matkassa. Laitan tuosta selvitystä meidän päästä menemään matkahuollon suuntaan jos me sieltä joku kiinni saataisiin. Meillä on myös postin toimitustavat jatkoa ajatellen valittavissa ostoskorissa!
10.12.2024 - Teppo A. Pitkä toimitusaika
Vastaus
Maanantaina illalla tehty tilaus on ollut tiistaina matkassa. Parempaan me ei pystytä. Pitää varmaan lopettaa nämä hommat ja siirtyä harrastamaan mäkihyppyä.
09.12.2024 - Jari L. Laitoin paketin hakupaikan smarket Polvijärvi niin se oli täynnä ja veivät Outokummun abc:lle josta piti käydä hakemassa🤨
Vastaus
Tuo on aina ikävää kun toivottu pakettiautomaatti vaihtuu toiseen. Vaihtoehtona on myös valita tuo kotiovelle toimitus jolloin se tulee varmasti haluttuun osoitteeseen!
06.12.2024 - veikko o. Paketit ei tule 12600 läyliäinen,mihin pitäisi.matkaa 5 km,vaan loppi,k market,jonne on matkaa jo noin 16 km,ja takaisin sama matka.joten harkitsen tilaamisen lopettamista.
Vastaus
Kuten matkahuollon seurannassa lukee niin siellä on automaatti täynnä noutamattomia paketteja jolloin sinne ei mahdu enempää ja se on siirretty seuraavaksi lähimpään vapaaseen automaattiin. Me ei tälle asialle pystytä mitään tekemään. Suosittelen laittamaan palautetta Matkahuollolle jos saisivat kapasiteettiä Läyliäisissä nostettua!
03.12.2024 - Klaus K. Muuten kaikki sujui mainiosti, paitsi tuo Avardan lasku, jota joutui kaivamaan jostain Avardan syövereistä kirjautumalla jne... jne. Kun tulee maili, että tässä laskusi, niin miksi sähköpostin mukana ei olekaan laskua, vaan sen joutuu jostain pitkän polun takaa hakemaan- järjetöntä. Valtavaa ajan haaskausta ja hermot paloi kun sitä laskua yritti etsiä sitä mailia klikkailemalla. Eikö olisi selkeämpää ilmoittaa, että tässä maksutiedot ja sitten selkeä ohje kuinka laskun löytää Avardan syövereistä . Ei ikinä enää minulle tavaraa Avardan laskulla.
Vastaus
No perhana, näin kun sen kertoo niin kuulostaa kyllä hankalalta. Tuossa on nimenomaan se idea, että kaikkia maksuja voi hallita samasta paikasta ja ne voi maksaa suoraan pankkipainikkeella ilman, että tarvitsee omaan verkkopankkiin kirjoitella tilinumeroita yms. Mutta ensi kerralla, kuten itsekin sanoit, valitse jokin toinen maksutapa. Ja niitähän meillä riittää kaikille sopivia👍
18.11.2024 - Kalle R. Avain oli väärä. Ei käynyt mun vetokoukkuun. Tilausta tehdessä numerokoodi oli sama kun alkuperäisen avaimen, mutta postissa saapuikin eri numerolla varustettu avain. Avain palautettu ja odotan ilmoitusta/vastausta palautuksesta.
Vastaus
Pahoittelut tästä keräilyvirheestä. Laitetaan tuo oikea avain matkaan!
17.10.2024 - Torsten S. Tilaamani tuote oli käytetty. Se oli täynnä pitkiä naarmuja, maali oli osittain kulunut pois ja tuotelappu rikki. Soitin 14.10. asiakaspalveluunne ja annoin palautetta tuotteesta. Hän suuttui palautteestani ja käski lähettää tuotteen takaisin. Samoin hänelle, että en palauta tuotetta, vaan halusin vain antaa palautetta siitä. Sanoin myös, että asiakaspalautteesta ei tule suuttua vaan se pitää pystyä ottamaan vastaan.
Vastaus
Suuttua ei kyllä saisi tällaisista asioista! Tuote tosiaan voidaan vaihtaa, mutta jos sille ei tarvetta ole niin ei me siihen pakoteta. Naarmut tuohon voi tulla myös heikosta pakkaamisestakin. Lupaamme kuitenkin selvittää kyseisen asiakaspalvelijan henkilöllisyyden ja tarjoamme mindfullness harjotteita hänelle!
03.10.2024 - henrikki k. Toimititte väärän tuotteen. Olen palauttanut tilauksen, toivottavasti palautuksen käsittely sujuu jouhevasti.
Vastaus
Mää oikeen kattosin kuin jouhevasti se palautus sujuu, niin kyllähän se sujui samana päivänä kun tuote meille palutui. Näköjään tämä palautuspuoli on ainoa, jossa meillä luku- ja kirjoitustaitoisia ihmisiä töissä 👍
01.10.2024 - Pertti K. Sain väärät tuotteet. Muuten mukavan nopeaa toimintaa ja toimitus nopea.
Vastaus
Tässä sen taas näkee minkälainen on lopputulos kun palkataan pakkaamoon kavereita jotka eivät tunnista kirjaimia ja numeroita, joista tuotekoodit lähinnä muodostuu. Hoidetaan näille vaihto niin nopeasti kuin mahdollista. Anteeksipyyntö siis meidän mokan takia aiheutuneesta lisävaivasta!
26.09.2024 - Lassi K. Nopea toimitus,tosin eri paikkaan. Tilasin a-kirppiksen postiin,mutta toimitettiin lidlin peltikommuutiin.
Vastaus
Hei, sen on valitettavasti Matkahuolto siirtänyt lähimpään vapaana olevaan toimipisteeseen :( Näitä sattuu aina välillä.
17.09.2024 - Kai L. Tervehdys Tilauksen suhteen meni hyvin ja ilmeisesti kaikki osatkin mukana. Ainut huono puoli on että aamulla kun katson ikkunasta niin siinä se paketti on trailerin päällä vaikka traileri pitäisi olla pressutallin sisällä. Kai se pitää itse pystyttää ( naurua naurua naurua ). Muistakaa hymyillä.
16.09.2024 - Erkki R. Olin kyllä lukevinani tilausta tehdessäni, tilaamaani autovahaan kuuluisi levitys ja kiillotus sieni. niitä ei kuitenkaan ollut mukana
Vastaus
Itse tuota tuotekorttia lukiessani en löytänyt tietoa että sinne kaupanpäällisiä pitäisi tulla. Mutta annetaan tuotekorttien kirjoittajalle kuitenkin varmuuden vuoksi kirjallinen varoitus.
10.09.2024 - Tommy S. Toimitus elikkä Matkahuolto toiminta? Vantaalta -> Fiskarsiin kesti 14h reitti 100km. Muuten toimitus pakettina sisältö yllättävä.
Vastaus
Matkahuolto toimittanut paketin seuraavaksi päiväksi perille, en tiedä miten siitä voi parantaa? Valittavana on myös Posti, mutta sekään ei tuo sitä nopeammin. Mutta pyydetään nyt silti vaikka anteeksi, sillä onhan asiakas on aina oikeassa. Varaston Harrin Datsunilla olisi toki voitu kiidättää tuotteet nopeammin sinun kotiovelle💙
05.09.2024 - Pekka M. Häirintä jatkuu näköjään edelleen, kadun, että tilasin. Ei toistu.
Vastaus
Uutiskirjeen voi perua jokaisen viestin lopussa olevasta linkistä. Me ei asiakaspalvelun Jyrkin kanssa tilata lainkaan Virtasenkaupan uutisia, koska niissä ei ole ollut mitään järkevää sitten firman perustamisvuoden 1947.
31.08.2024 - Allan H. Ostin kahden akun laturin sain yhdelle akulle laturin
Vastaus
No tämähän ei ole mennyt meiltä alkuunkaan niin kuin pitäisi, pyydämme nöyrimmin anteeksi ja hoidetaan pikaisesti kuntoon. Vaikka en halua nostaa mitään nimiä esille, niin valvontakameroiden perusteella pakkauspisteellä on samanaikaisesti ollut sähläämässä sekä varaston Harri että Rape.
14.08.2024 - Kaarlo R. Tuote tiedot vaatimaton. Nopea toimirus.
Vastaus
Tästä palautteesta viisastuneempana, koitetaan laittaa parempia tuotetietoja 😁✌
06.08.2024 - Andrus L. Tavara on rikottu !
Vastaus
Hei Olkaa yhteydessä myyntiimme myynti@virtasenkauppa.fi niin selvitetään kuka on rikkonut ja mitä. Näin tiedämme ketä pyöritetään tervassa ja höyhenissä ja kenelle varoitus merkitään.
25.07.2024 - Pekka B. Valmet takalasi perilletuotuna hidas ja kallis rahti! Ei niin iso eikä painava etteikö matkahuolto tai posti parempi vaihtoehto? Rahastuksen maku jäi koko tilauksesta!!!!
Vastaus
Nämä lähetellään rahtina sen takia että ne tulevat ehjänä perille. Muilla toimitustavoilla nämä ovat hajonneet ja parhaimmissa tapauksissa näitä on lähetelty 3 kertaa ja se vasta kestää
24.07.2024 - Seppo T. Muutenhan tavara olisi tullut ripeästi, mutta toivomani Postin sijaan asialla olikin Mh. En tiedä johtuiko tästä, kun Posti olisi ollut 1 km päässä niin nyt jouduin ajelemaan 40 km paketin noutamiseksi.
Vastaus
Tähän tilaukseen on valittu matkahuolto kyllä teikäläisen toimesta toimitustavaksi eikä posti. Näemmä sitten tuo matkahuollon toimipiste joka oli valittu oli täynnä joten sen seurauksena paketti on siirretty seuraavaan pakettipisteeseen matkahuollon toimesta. Toimitus oli myös kestänyt 2 päivää tilauksesta eli ei tuo nyt älyttömän hidas ollut...
15.07.2024 - Lasse T. Yleensä tosi nopeaa, mutta viime tilauksen kanssa hämminkiä. Yritin vaihtaa toimitus osoitetta tyttären osoitteeksi Siilinjärvelle, nyt paketti kuitenkin tuli Kotkaa ainoastaa ilmoitus viestit meni tyttären s-postiin ja puhelin numeroon. Menossa juuri noutamaan Kotkasta ja lähettämään edelleen Siilinjärvelle. Terv. Lasse
Vastaus
Tämä lähetys oli lähetetty tuonne valitsemaanne Matkahuollon toimituspisteeseen. Eli olisi tuo haluttu postinumero tullut laittaa jo tuohon toimituspisteen valintaan ja valita sieltä sitten haluttu toimitusosoite!
15.07.2024 - Max K. Yritin saada tuotteen eri osoitteeseen, kuin laskutusosoite, mutta ei onnistunut.
Vastaus
Tämä lähetys oli lähetetty tuonne valitsemaanne Matkahuollon toimituspisteeseen. Eli olisi tuo haluttu postinumero tullut laittaa jo tuohon toimituspisteen valintaan!
25.06.2024 - Heikki H. Kaikki meni täysin pieleen. Myynnin asiakaspalvelija ei ollut ystävällinen
Vastaus
Joo se olikin sitten kaverin viimeinen varoitus meillä. Sinänsä mukava juttu, että saadaan tänne asiakaspalveluun taas uusi työkaveri👍 Mutta koko firman puolesta anteeksipyyntö, jos palvelu ei ole ollut odotusarvojen mukaista!
24.06.2024 - Magnus . Olen ottanut tilaamani tuote käyttöön. OK. Maksun suorittsmisessa nettipankin kautta vaikeuksia. Teiltä saadulla avulla maksu vihdoin onnistui. Tuote ei tullutkaan sovittuun noutopaikkaan, Tammisaari, mökiltä tunti edestakaisin autolla. Se oli yllättäen eksynyt Hankoon, kahden tunnin matka. Sama muuten kuin suora nouto Salosta.
Vastaus
Me olemme lähettäneet sen valitsemaasi toimipisteeseen. Valitsemasi automaatti ollut täynnä, ja paketti siirtynyt varatoimipisteeseen. Pahoittelut siis ylimääräisestä vaivasta kuljetusfirman puolesta. Valitsemalla kotiin tuodun paketin, se tulee aina varmasti perille👍
17.06.2024 - Viljo Eino Kalervo L. Eppäillä soppii että varaston Harrilla on suhe mun akkaan, lähettellee lakupekkoja viestilappuloilla varustettuinna. Se ruoja oli unohtannu yhen kruuvinnii poikes akkuraivurista ,jotta pääsöö taas lappujaan lähettelleen. Vuon mitäpä mää tästä hyäryn? Kysyn vaan nii? Suan vaihtoo akkaa ja toimittajaa. Ja maksoo tuas iha mahottomasti, tua uus akka!
Vastaus
💙💙💙
15.06.2024 - AHTI N. Olin tilatessani käsityksessä että tuote on Teillä ja tulee salaman nopeasti kuten kokokemukseni aiemmin. PÖH! Kattia kans. Ei ollutkaan varastossa. Sitä en huomannut tilatessani, eikä silmiini osunut varoitusta siitä ennen kuin sain viestiä tilanteesta. EHKÄ olisin hankkinut muualta jos oisin tiennyt. No, katastrofia ei tullut kun sainkin korvaavan pelin soimaan, Matkahuolto kyl on nopea! Ei pahaa vamma sieluuni tullut. Hyvää Jatkoa!
Vastaus
Tilaamasi tuotteen kohdalla saatavuustieto tuotekortilla 2-5 arkipäivää. Paketti lähetetty 2 vrk tilauksen jälkeen. Koen vahvasti tunnetta, että ollaan pysytty siinä mitä luvattu. Vien palautteesi kuitenkin osaksi johtoryhmän viikoittaista höyrysaunavuoroa👍
11.06.2024 - Pekka S. Toimitus nopea varastossa olleelle tuotteelle. Tilasin toimitetun lisäksi vahingossa tuotteen, jota ei ole varastossa. Olisi hyvä, jos tilausta hyväksyessä verkkosivunne varmistaisi, että haluan tosiaan tilata ja maksaa etukäteen jotain 2 kuukauden päästä toimitettavaa. En olisi maksanut etukäteen.
Vastaus
Tuotekorteilla tämä saatavuustieto aina lukee, mutta sieltä se voi tosiaan jäädä näkemättä. Koitetaan parantaa systeemejä niin, että tämä tieto tulisi selkeämmin esiin! Mukavaa kesää sinne!
06.06.2024 - Torbjörn K. Toimitus kesti, posti ei saanut minun osoite teiltä.
Vastaus
Katsoin tuota tilausta ja alle 48h tilauksen tekemisestä teitä oli tavoiteltu toimituksesta sähköpostilla ja tekstarilla. Kun matkahuolto ei tuota vastausta ollut saanut siirsivät he paketin pakettiautomaattiin.
29.05.2024 - Hannu R. Tilaus kesti viikon
Vastaus
Tilaus lähetetty meiltä tilauksesta kolmen tunnin sisällä matkaan, mutta risuja tulee nopeudesta?! Kutsun saman tien koko varaston porukan kasaan tiukkaan nuhteluun. Pyydämme siis anteeksi toimintaamme, ja toivomme samalla, että saamme uuden mahdollisuuden näyttää osaamisemme✌
28.05.2024 - Lassi M. Tilauksen käsittely ripeää, ehdoton plussa. Mutta toimitus tökkii, vielä ei ole tullut, tilauksesta on jo viikko?
Vastaus
Keskiyöllä tehty tilaus on ollut heti aamupäivällä matkassa, nopeampaan me emme enää täällä pysty. Näyttäisi olevan edellinen merkintä lavarahdin kulusta eiliseltä, eli piakkoin varmaan perillä 👍
25.05.2024 - Heidi M. Hei! Toimitus ei mennyt miten piti. Ei tullut 3 päivässä, vaikka olin maksanut 50€ toimituksesta, vaan viikon päästä ja oli jätetty tien reunaan pellolle väärään osoitteeseen naapuritalon tienhaaraan. Osoite oli selkeästi Kangaspellontie 47, Keuruu. Soitin asiasta 3x maksullisen puhelun postin palveluun. Oksasilppuri oli jätetty Kangaspellontie 21 tienhaaraan. Talon numero on selkeästi seinässä kuten meilläkin eikä ole mitään epäselvyyttä, että tie jatkuu. En saanut maanantaina nostettua laatikkoa autooni, joten sinne jäi tie reunalle kaikkien mahdollisten vietäväksi. Onneksi maalla on rehellistä porukkaa. Oksat jäivät siis silppuamatta vk loppuna ja toimitus oli jätetty väärään paikkaan, eikä kukaan soittanut, vaikka numero ja osoite oli postin palvelussa tarkistettu. Terveisin, Heidi Murtomäki
Vastaus
Maanantaina illalla tehty tilaus on ollut tiistaina aamulla matkalla. Sen jälkeen ei ilmeisesti Postilla ole mennyt asian kanssa nappiin, ja olemme heihin tästä yhteydessä. Mainitsemaasi 3 päivän toimitusaikaa ei tosin missään meillä luvata, koska se ei ole meistä riippuvainen aika. Suuret pahoittelut puolestamme epäonnistuneesta kokonaisuudesta!
23.05.2024 - Patrik b. Hei! Siis negatiivinen tuli pelkästään siitä että rahti 50€ kotiin kuljetettu. Moni vie kotiin asti kun summa on yli joku summan. Luulis että yli 500€ riittäis siihen. Muuten kaikki toimi ihan niinkuin piti. T.Patrik
17.05.2024 - Martti M. Ei mennyt putkeen toimitus: tilatut tuotteet löytyivät varastosta mutta varastonharri päätti toimittaa eri tuotteet kuin mitä tilasin. Palautukseen meni suodattimet. Ja tietysti kiireimpään aikaan. Kannattaisi toimittaa se mitä asiakas on tilannut!
Vastaus
Nöyrä anteeksipyyntö virheestämme! Otamme myös käsittelyyn rakentavan ehdotuksenne siitä, että jatkossa asiakkaille alettaisiin lähettää niitä tavaroita, joita hän on tilannut.
14.05.2024 - Seppo T. Nyt ei kyllä mennyt homma putkeen. Tilasin tuotteet 7.5 ja nyt on 14.5 tavarat on vielä matkalla. Onneksi ei ollut mitään kiireellistä. Matkahuolto kai tässä tökkii. Et ei paniikkia, mutta kun kysyttiin niin vastaan. T. Seppo
Vastaus
Se on Seppo sellainen juttu, että on anteeksipyynnön paikka. Illalla tullut tilaus on lähtenyt meiltä aamulla ennen seitsemää, eli itse emme pysty enää petraamaan, mutta annamme silti kirjallisen varoituksen jollekin varastossa työskentelevälle. Matkahuollon päässä ollut näemmä jotain häiriötä, mutta paketti näyttää liikkuneen jo viimeisen vuorokauden aikana kohdetta päin.
29.04.2024 - Leif J. Tuotteet lähti teiltä tosi nopeasti, huono puoli että valitsemani toimitustapa vesitti koko hyvän lähdön. Sinänsä minulla ei ollut kiirettä toimituksen kanssa mutta koska haette parannuksia kuten hyvän toimittajan tulee tehdä niin tässä saattaisi olla yksi. Siis tilamani lähti teiltä perjantai aamuna ja siitä Turun kautta Tampereelle ja sieltä edelleen Poriin. Ihmettelen miksi Turusta Poriin pitää tuotteet lähettää Tampereen kautta varsinkin kun linja-autoja kulkee huomattavasti enemmän Turun ja Porin välillä kun Tampere-porin välillä. Lisäksi ongelmana tuntuis olevan ettei Tamperen matkashuolto tee ilmeisesti töitä viikonloppuisin kun lähetys makasi 2,5 vuorokautta Tampereella. Kuten sanottu minulla ei ollut kiirettä tuotteiden kanssa mutta aina pitää pyrkiä parempaan. Jos esimerkiksi tietäisi matkahuollon reitinvalinnat voisi valita sellaisen vastaanotto paikan joka sopis parhaiten ajallisesti reittiin. Ilmeisesti Tamperetta pitää välttää ja mielummin sitten käyttää muita toimitustapoja kun matkahuoltoa. matkahuollon aikatauluja kun tarkastelin niin ajalliseti olisi ollut mahdollista saada tuotteet jo saman päivän aikana kun ne lähetettiin mikäli ei oltaisi käytetty ihmeellistä kiertotietä. Ei ainakaan voi sanoa et oli kovin 'vihreä' toimitustapa. Terveisin L.J.
Vastaus
Illalla tehty tilaus on ollut seuraavana aamuna kahdeksalta matkassa, mutta silti huono palaute 😨😪 Annan tällä kertaa itse itselleni varoituksen huonosti hoidetuista hommista, kun vieressä istuvilla on varoitukset jo täynnä. Sen sijaan asiallisen palautteesi vastaten, Matkahuolto on täysiverinen logistiikkayhtiö, ja vain pieni osa paketeista liikkuu tänä päivänä linja-autoissa. Eli isot rekat ajaa ja kuljettelee tavaraa myös öisin, jonka ansiosta taitaa 95% lähetyksistä olla perillä seuraavana arkipäivänä, huikeaa nopeutta siis👍 Tämäkin paketti lähtenyt perjantaina ja ollut jo maanantaina puolilta päivin noudettavissa valitsemastasi pakettipisteestä.
25.04.2024 - Kimmo K. Ostin koiraverkon ja lattiamaton autoon. Saldovirheen vuoksi ei tuotetta verkkoa ollutkaan, vaikka piti olla nopea toimitus ja ostaessa sellainen käsitys. No sen jälkeen ok että tuli sähköpostia ja kerrottiin että voin odottaa 4-8viikkoa ja tai hylätä tuon tilauksen.. ehkä vähän pidän outona että sähköpostilla hoidetaan asiaa, puhelu voisi tuon kaltaisen virheen vuoksi olla järkevää ja sitten sen lisäksi sähköposti kun asia vahvistetaan... Voisi kehittää teidän asiakaspalvelua -Kimmo Kivistö
Vastaus
Suoraselkäinen anteeksipyyntö tapahtuneesta! Ei ole meidän tavoitteissa tällainen asiakaskokemus. Vaikka saldovirhe on ollut meidän sijaan tavarantoimittajalla, olemme silti antaneet ihan varmuuden vuoksi kirjallisen varoituksen asiakaspalvelun Jyrkille.
19.04.2024 - Jukka H. Matkahuolto pitäisi vaihtaa Postiin. En ikinä valitse sitä jos on toinen vaihtoehto.
Vastaus
Tästä syystä meillä on sekä Posti että Matkahuolto käytössä, niin voit valita juuri sen värisen kuljetusyhtiön kuin haluat👍
14.04.2024 - Tauno M. Tilasin muiden tuotteiden kans donaldsonin 13e öljynsuodattimen, oli pantu erimerkkinen suodatin joka muualla puolet halvempi.
Vastaus
Mikäli tuote ei vastaa odotuksia, sen voi aina palauttaa meille ilmaiseksi. Ohjeet tähän löytyvät kuitin kääntöpuolelta 👍
11.04.2024 - Juha H. Nyt tuli väärä tuote. Muuten hyvä
Vastaus
Anteeksi!!! Ei mikään ole hyvin, jos on väärät tuotteet toimitettu😁 Veikkaan että lähetyksen pakkaamisesta on vastannut varaston Harri tai Rape. Pikaisesti vaan yhteys asiakaspalveluun ja hoidetaan vaihdot kuntoon 👍
10.04.2024 - Tuomas F. Edellisen tilauksen kanssa oli ongelmia. Toista tuotetta ei ollut varastossa, niin toinenkin tuote odotti sitä saapuvaa tuotetta ja olisin tarvinnut sitä tuotetta mitä teillä oli varastossa. Ihmettelenkin miksei sitä voinut lähettää erikseen, vaikka olin yhteydessä asiasta. Moni muu verkkokauppa lähettää tuotteet erikseen.
Vastaus
Pahoittelut tästä. Ongelma on tiedossa, ja kehitämme juuri meidän vaatimustason täyttävää järjestelmää, jossa asiakas saa itse valita, miten tuotteet laitetaan matkaan. Kiitos hyvästä palautteesta👍👍
09.04.2024 - Risto V. Harmittaa tilausksen tekeminen, kun toinen pääsiäispäivä oli ilmainen lähetys, mutta tein tilaukseen väärin ja jouduin maksamaan lähetyksen.
Vastaus
Pyydämme sinun lisäksi myös itse itseltämme anteeksi, jos et ole tehnyt tilausta tarjousaikana. Toivottavasti muuten edullinen hinta ja huippunopea toimitus miellyttivät😊
16.03.2024 - Raimo T. Lähetys siirrettiin taas lähimmästä matkahullosta 50km kauemmas. Olisi kannattanut pyytää kotiin tuonti tuli nyt paljon kalliimmaksi.
Vastaus
Se on juurikin näin, pakettiautomaatti saattaa olla täynnä, jolloin lähetys siirtyy varapisteeseen. Kotiovelle tuotuna tulee aina taatusti perille👍
15.03.2024 - Janna I. Tilausvahvistus on lopullinen vahvistus myyjältä, kun ostaja on tehnyt tilauksen esimerkiksi ostotilauksena. Mikäli teillä on järjestelmässänne virheellistä/harhaanjohtavaa tietoa ja vahvistatte tilauksen, niin tuntuu epäreilulta, etten asiakkaana saakkaan tilausvahvistuksella vahvistettuja tuotteita. Vaan että minun pitäisi maksaa tilauksestani huomattavasti enemmän kuin mitä tilausvahvistuksella olette vahvistaneet, jotta olisin saanut kaikki tilaamani tuotteet.
Vastaus
Kaikkemme yritetään, mutta aina emme mekään onnistu, pahoittelut siis meidän osalta verkkosivuilla ollutta väärää informaatiota! Koska syyllinen on joka tapauksessa nimettävä, niin vieritettiin koko tiimin tekemä virhe asiakaspalvelun Jyrkin niskoille.
01.03.2024 - jorma s. Traktorin syyläri oli vioittunut, ilmeisesti kuljetuksen aikana. Täyttöaukko oli painunut sisäänpäin. Asensin sen paikalleen, koska vaihto olisi vienyt aikaa. Parempi pakkaus olisi ehkä estänyt tämän vahingon. Olisi mukava, jos saisin seuraavasta ostoksesta alennusta. Muuten asiointi oli hyvä. t. Jorma Soininen
Vastaus
Pahoittelut kuljetusyhtiön puolesta tapahtuneesta, tämä lienee sinulle jo vaihdettu ja hyvitetty joten homma kunnossa👍 Meiltä paketti lähtenyt nopeasti matkaan joten olemme oman osuutemme lähetyksestä sekä vahingon hoidosta hoitaneet viimeisen päälle, joten poikkeuksellisesti ketään ei tarvinnut tapauksen johdosta irtisanoa💕
22.02.2024 - Mikko Samuel L. Ei ollut varastossa joten kuluu turhaa aikaa odotteluun!
Vastaus
Hei, paketti on lähtenyt meiltä matkaan 1,5 tuntia tilauksen jälkeen lakupatukalla varustettuna :) Eli kyllähän se oli varastossa ja varastomieskin on juossut niin että turvakengistä on hävinnyt ainakin milli kulutuspintaa.
23.01.2024 - Pekka V. Ei ollut hääppöinen kokemus. Vaikka osittain oli syytä minussakin, ei missään vaiheessa tullut esitystä tai ehdotusta pieneenkään vastaantuloon ennen kuin kovaäänisen puhelinkeskustelun lumessa minun kysymykseni herätti vastapuolen harkitsemaan mahdollista vastaantuloa. Sinänsä leikkikaluja ei pitäisi myydä täydellisinä puutarhakoneina, mutta ilmeisesti välittäjä on ollut aika ovela....😂
Vastaus
Tarjoamme erilaatuisia tuotteita oikeastaan kaikkiin tuoteryhmiin. Kympillä saa kympin laatuisen työkalun ja satasella satasen laatuisen. Sen lisäksi KAIKILLA tuotteillamme on palautusoikeus, mikäli se ei vastaa odotuksia. Eli huonoja kauppoja ei meidän takia tarvitse tehdä👍😊 Nähdään kaupoilla taas pian uudestaan!
22.01.2024 - Riku T. Oikea tuote eli periaatteessa lähetys meni oikein. Tuote kuitenkin tuli matkahuollolla ja ohjautui toiselle puolelle kaupunkia, vaikka valitsin toimituksen postilla koska tiesin näin käyvän matkahuollolla.
Vastaus
Olitte valinneet Matkahuollon toimitustavan, ja automaatin ollessa täynnä paketti siirtyy sille määriteltyyn lähimpään varapisteeseen. Sekä Postilla että Matkahuollolla on täysin sama toimintatapa silloin, kun pakettiautomaatti on täynnä. Tarjolla on aina myös esimerkiksi kotiovelle toimitus, niin tule 100% varmasti perille. Pahoittelut aiheutuneesta vaivasta!
18.01.2024 - Jussi H. Lupaatte nopeaa toimitusta mutta vaikka tavara oli teillä varastossa niin kesti yli viikon. Lisäksi paikallinen ikh myi saman boosterin 19€ halvemmalla! 1/5
Vastaus
Nöyrä anteeksipyyntö, mikäli lupauksemme toimituksen nopeudesta ei ole pitänyt paikkansa. Joskus mekin epäonnistumme! Jos saat saman tuotteen 19e halvemmalla paikalliselta kauppiaalta, niin kannattaa ehdottomasti tehdä ostos sieltä 👍
18.01.2024 - Joni S. Tilasin muutaman eri tuotteen, mutta tilausta tehdessä ei käynyt ilmi varaston saldoa. Tammikuun alussa tehty tilaus ja yksi tuote saapuu vasta mahdollisesti maaliskuussa. Olisin toivonut että tämä asia olisi kerrottu tilausta tehdessä.
Vastaus
Kaikkien tuotteiden toimitusaika kerrotaan kyllä suoraan tuotekortilla 😊
16.01.2024 - Eero T. Etusivulla mainostetaan että ilmainen toimitus. Sitten kun tekee tilauksen, niin 1,99€ toimituskulut.
Vastaus
Olitte valinneet ensisijaisesti tarjolla olevan ilmaisen toimitusvaihtoehdon sijaan 1,99e maksavan toimitusvaihtoehdon 😊
04.01.2024 - Heikki H. Tilaus ja tavaran laatu ihan OK, mutta jostain syystä viimeaikaiset toimitukset ovat olleet aikalailla pitkäveteisiä. Viimeisimmän toimituksen viipyminen on ymmärrettävää kun joulu oli ruuhkauttamassa toimituksia. Muutama kuukausi sitten kun tavaraa tilasi niin toimitus oli jopa kahdessa arkipäivässä, nyt vaikuttaisi toimitus olevan vähintään 5 arkipäivää.
Vastaus
Olethan huomannut, että eri tuotteilla on erilaiset toimitusajat. Tuotekohtainen saatavuus näkyy aina tuotekortilla jo ennen tilauksen tekemistä! Tällä hetkellä tarjolla on erilaisia toimitusaikoja yhdestä päivästä kahdeksaan viikkoon. Pyritään siis pitämään se mitä luvataan, ei se mitä asiakas itse odottaa toimitukselta 👍
04.01.2024 - Arttu L. Tuote oli viallinen ja odotan vastausta, että mitä tehdään. 2pvä. mennyt jo selvittelyssä.
Vastaus
Illalla lähettämääsi reklamaation on vastattu heti seuraavana aamuna, ja asia on mennyt siitä heti eteenpäin. Nopeampaan asiakaspalveluun emme pysty 😊
25.12.2023 - Markku L. Oli pieni pettymys tun laitteen koko se näytti mainoskuvassa paljon isommalta.
Vastaus
Harmi ettei tuote vastannut odotuksia. Jotta tuotteen koko ei tulisi yllätyksenä, on tämänkin tuotteen tiedoissa sen todellinen koko. Ja tarjoamme ilmaisen palautuksen myös tälle tuotteelle😊
18.12.2023 - Ari M. Tilaamani tuotteen mukana ei ollut kaikkia kiinnikkeitä on jo reklamoitu
Vastaus
Pahoittelut tuotteen valmistajan puolesta ylimääräisestä vaivasta. Hoidamme homman ensi tilassa kuntoon👊
15.12.2023 - Mika K. Ei sopinut osa, piti itse soveltaa!
Vastaus
Jos tuote ei sovellu käyttöösi, se kannattaa palauttaa. Tarjoamme tähänkin tilaukseen ilmaisen palautuksen 👍 Toivottavasti meidän toiminta ja palvelut olivat kuitenkin erinomaisella tasolla, vaikka arvosteluksi saatiinkin "huono"?
12.12.2023 - Joe R. Ostamani Seat Atecan viimasuojan alimmat kiinikkeet eivät ole tarpeeksi syvälle ulottuvia. Pitäs olla 22 mm on vain 10mm.
Vastaus
Jos ongelmia tuotteen asennuksessa, ole yhteydessä asiakaspalveluumme niin autamme 👍
11.12.2023 - Hans S. Muuten ok, mutta MH ryssi taas kun pakettiautomaatti oli täynnä niin eivät vienneet mahdolliseen lähellä olevaan paikkakunnan toimipisteeseen vaan vaihtoehtoon joka on tuplaten kauempana kuin alkuperäinen paikkakunta. Soitin MH:lle niin siirtävät toiseen paikkaan, niinpä en ole saannut tilaustani vielä.
Vastaus
Pahoittelut kuljetusfirman puolesta. Näitä tulee silloin tällöin, mutta ovat ihan kuljetusyhtiöiden sopimusten mukaisia, että automaatin ollessa täynnä, siirtävät varapaikkaan. Paras tapa varmistaa paketti oikeaan paikkaan ja nopealla aikataululla, on tilata se kotiovelle.
07.12.2023 - Jari J. Muuten ok.mutta kesti kauan tulla.
Vastaus
Tilaus tehty tiistaina illalla, paketti matkassa keskiviikkona aamulla. Me emme enää parempaan pysty, pahoittelut 😢
04.12.2023 - Lasse V. tilaamani 150w lämmitin ei toimi odotetulla tavallaohjeen mukaan se pitäisi katkaisijasta toimia II alueella lämmitys puolella sitä se ei tee I puolella hiukan mutta silloinkin huonosti pitäiskö se vaihtaa varmaan viallinen kyllä kai siinä jonkinlainen henki pitäisi olla merkki on carlux
Vastaus
Pahoittelut tästä puolestamme. Pikaisesti vaan yhteys meidän asiakaspalveluun ja hoidetaan sille asianmukainen huolto tai vaihto 👍
03.12.2023 - Jaana M. Tällä kertaa tuote oli epäsopiva ja joudun palauttamaan tuotteen, vaikka tilaus oli oikein.
Vastaus
Tarjoamme kaikkiin pakettina lähetettäviin tilauksiin ilmaisen palautuksen 👍
02.12.2023 Oli tarkoitus ostaa poreamme,mutta sivut kaatuivat ja sitten kun pääsin takaisin oli ammeet jo loppu.Tilasin nyt kuitenkin muuta tarpeellista ja se sujui hyvin.
Vastaus
Reippaasti yli 10,000 ihmistä joutui pettymään, koska jaossa oli vain 10 allasta.
01.12.2023 - Heikki K. Menin liikkeeseen ostamaan jäänsulatusainetta tuulilasille kun se oli Black Friday -tarjouksena. Valitettavasti ko. tuote täytyi ostaa netin kautta. Ostin sen samalla käynnillä ja ajattelin saavani sen heti. Asia ei ollutkaan niin yksinkertainen vaan tuon kolmen euron takia minun piti odottaa pari tuntia kotona sähköpostia jolla saisin noutaa tuotteen. Mielestäni tosi huono asia. No, pakkohan tuo oli tehdä kun olin jo maksanut tuotteen. Itse tuotteesta voisin vielä sanoa, että ei ollut kahden käynnin arvoinen, koska sulatusaine ei ole edes kolmen euron arvoinen. Surkea tuote.
Vastaus
No perhana eihän tästä hyvä maku sitten jäänyt, anteeksi siitä! Kaikki Black Friday tarjoukset olivat ostettavissa vain verkkokaupasta, ja tämä oli myös siellä mainittu (kuten myymälässäkin). Aineella on tuhansia tyytyväisiä käyttäjiä, mutta mikäli se teillä jostain syystä pelaa, niin tarjoan sinulle saman arvoisen lahjakortin❤
30.11.2023 - Jukka S. Muuten loistavasti mutta turhia sähköposteja tulee
Vastaus
Pyritään pitämään asiakas viimeisen päälle tietoisena siitä, mitä tilaukselle tapahtuu. Pahoittelut, jos viestejä on teidän makuun liikaa!
24.11.2023 - Mari Katri Susanna V. Hei, Olisin mieluusti laittanut positiivisen palautteen kun pakettikin saapui nopeasti. Mutta koska Matkahuolto lopetti paikkakunnalla joutui paketin hakemaan naapurikunnasta, tosi ikävää. Ja harmi kun postinumeron kirjaamisen jälkeen ei saanut hakupaikaksi valittua haluamaansa paikkakuntaa vierestä/oman matkan varrelta vaan ihan toiseen suuntaan piti matkustaa pakettia hakemaan.
Vastaus
Paketille saa vapaasti valita pisteen Matkahuollon ja Postin vaihtoehdoista. ja mikäli tämä verkosto ei ole tarpeeksi lähellä, tarjoamme myös vaihtoehtoa tilata tuotteet suoraan kotiin. Mukava kuitenkin kuulla, että meidän toiminta oli nopeaa tilauksen kanssa 😊
13.11.2023 - Arto M. Tilaus meni kuin pitikin ja tuotteet oli sellaisia kun olin tilannut,mutta sitten kun oli kotiin toimitus ne ei saapunut vaan piti käydä itse matkahuollosta. matkahuolto laittoi viestin että ovella on käyty eikä ole tavoitettu minua. se oli vale! aamulla satoi lumen ei näkynyt jälkiä lumessa kuin omat ja ovikaan ei ollut lukossa joten jouduin itse käymään tuotteet 40km päästä. olin pettynyt ja maksanut turhaan kotiin kuljetuksen
Vastaus
Pahoittelut puolestamme, jos kuljetusyhtiö ei ole hoitanut hommiaan sovitusti. Ensi kerralla vaan yhteys etukäteen, ja se kotitoimitus HOIDETAAN sitten tavalla toisella 👊😊
11.11.2023 - heikki h. Kaikki muu oli OK, mutta toimitusaika oli kohtuullisen pitkä kun vertaa siihen mitä se on ollut aiemmin. Kaksi viimeistä toimitusta on kestäneet useamman päivän, kun taas sitä ennen toimitukset tulivat todella nopeasti.
Vastaus
Tilauksen toimitusaika riippuu siinä olevista tuotteista. Kaikilla tuotekorteilla on kerrottu kyseisen tuotteen toimitusaika. Myymillämme tuotteilla toimitusajat vaihtelevat muutamasta minuutista jopa 8 viikkoon, mutta kerromme tämän tosiaan aina etukäteen asiakkaille 😊
08.11.2023 - Seppo J. Terve,tuli väärät johdot,mutta minun vika se oli kun en ollut ihan tarkka ton mallimerkinnän suhteen! Muuten tulee kiitokset Harrille patukasta! t Seppo jatkossa olen tarkkana.
Vastaus
Ja annoit meidän toiminnasta negatiivisen palautteen? Koko tiimin joulubonukset meni nyt tämän johdosta, mutta ei hätää, sama summa jaetaan kyllä johtoryhmälle 😁
08.11.2023 - Pentti T. Tilaus ja toimitus toimi hyvin. Mutta tilattu ja maksettu autonperäkontin matto heikko laatuinen, koko epäsopiva ja paketointi aiheuttanut pysyviä virheitä. Näillä mennään, lasku pantu masuun 😐
Vastaus
No perhana, pahoittelut tästä! Muistathan että mikäli tuote ei miellytä tai vastaa odotuksia, kannattaa hyödyntää ilmaista vaihto- ja palautusoikeutta👍
02.11.2023 - Aimo H. Ei passanut mutta en kehtaa palauttaa
Vastaus
Ilman muuta vaan hyödyntämään ilmainen palautusoikeus, jos tuote ei ole ollut sopiva käyttöönne. Hoidetaan homma tyylillä loppuun👍👍
27.10.2023 - PIRJO L. Tilasin koiranpeti 120 senttisen, hinta 69.90. Siinä oli pienempi peti joka maksoi 49.90. Tuli toi pienempi mutta hinta oli 69.90. Lähetin takaisin Matkahuollon kautta, soitin asiakaspalveluun ja minulle osoitettiin , että itse olen tehnyt virheen loogisesti ajatellen en usko. Mutta kait se sitten on niin! Klikkailin vaan hyvässä uskossa, olenpa aika tyhmä!
Vastaus
Siinä oli varmasti mennyt vahingossa väärä tuote ostoskoriin teillä. Mutta onneksi vahinko voidaan helposti korjata: meillä ilmainen vaihto- ja palautus niin saadaan sinulle vaihdeltua toinen tuote 👍
25.10.2023 - Riku Juhani P. Ostamani auton lattiamatot ovat liikenneturvattomat, koska ne eivät pysy paikoillaan. Heitin ne roskikseen.
Vastaus
Harmi ettei tuote miellyttänyt! Jos tuote ei vastaa odotuksia, kannattaa hyödyntää ilmaista palautusta ja saada vieläpä rahansa takaisin 👍
21.10.2023 - Tapio B. Hidasta meininkiä. Mikä siinä on,kun Ruotsista paketti saapuu nopeammin kuin näiltä suomalaisilta kauppiaita. Suomen työmies niin laiska,palvelua ei haluta antaa,no se omaan nilkkaan kapsahtaa. Onneksi ulkomailta saa tavaraa ja se toimii.
Vastaus
Jokaisen tuotteen toimitusaika on kerrottu suoraan tuotekortilla. Mikäli näissä arvoissa ei ole pysytty mitä suuresti kuitenkin epäilen, veikkaan että jollekin lyödään täällä verokorttia taas käteen.
Vanhemmat