Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme

Palautteita: 39266 kpl
Positiiviset 98.3 %
Negatiiviset 1.7 %

Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.

Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi
20.12.2018 - Jukka M. Tuote oli väärä , haluaisin saada oikean tuotteen , kiitos
Vastaus
Hei. Teille oli toimitettu tilaamanne TS110 maskisuoja. Jos se on autoonne sopimaton, niin lähettäkää se meille asiakaspalautuksena takaisin. Liittäkää palautuksen mukaan myös auton rekisterinumero, niin yritetään etsiä täältä siihen sopiva suoja.
19.12.2018 - Jasmina S. Ihmettelin kun tilasin lapselle joululahjaa betoniauton nii näytti kuin paketti, jossa auto oli, aivan kun olisi avattu....? pahvipaketti oli kärsinyt ja auto ei ollut millään sielä kiinni.. Sinällään ei haittaa mutta mietinpä minkä näytekappaleen oon saanut... Ei jäänyt positiivinen kuva.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Tuli toimittajalta asti meille tuollaisessa paketissa. Auto kuitenkin näytti ihan koskemattomalta, niin en alkanut pakettia heille palauttamaan. Ajattelin, että tärkeintä on että jouluksi ehtii teille :)
19.12.2018 - Markus H. Hei! Tilasin SEAT alhambraan maskisuojuksen. Nettisivuilla näkee, että sopii malleihin vuodesta 2011 eteenpäin. Se ei sitten sopinut sellaisenaan vaan mun täytyi mattopuukolla muokata suojusta sopivaksi. Koukut ei kiinnity kuten pitäisi, olivat väärän mittaisia ja mun täytyi kärkipihdeillä muotoilla koukkuja. Auto on vuosimallia 2017. Parempii olisi ollut käydä hakemassa oikeanlaiset koukut muutamalla eurolla Motonetistä ja neopreenistä itse tehdä suojus Sinänsä kaupanteko sujui tosi hyvin netin välityksellä ja toimitus oli tarpeeksi nopea. Hyvä informaatio sähköpostitse missä vaiheessa tilaus on menossa. Itse prosessi siis tosi hyvä, mutta minun osaltani tuote ei vastannut sitä mitä olin tilaavanani.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Tuo tilaamanne TS139 on tosiaan ainut malli, joka Alhambraan toimittajalta löytyy. Selvittelen asiaa, että onko siinä tuo keula uudemmissa malleissa vaihtunut ja suoja ei niihin sopiva olisi. Hyvä että saitte muokkaamisella suojan kuitenkin autoonne sopivaksi :)
17.12.2018 - Timo K. Tilaus tuli useamman päivän myöhässä, mitä puhelinmyynnissä luvattiin.
Vastaus
Hei. Anteeksi virheestämme. Joulukuu on ollut lähettämössä kiireistä aikaa ja viivästyksiä on sattunut aivan liikaa. Pyritään jatkossa parempaan.
17.12.2018 - Jari G. Kauppa meni hienosti ja paketista löytynyt sukulaku oli kiva yllätys! Mutta se oli ikävä yllätys että toisin kuin tuotekuvassa, paketista puuttui alempi maskisuoja kokonaan! (TS46 maskisuoja b-mersu 2009->)
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Oli tosiaan tuote saanut uutta muotoa ja ei ollut tieto tullut meille asti. Yritän saada uudet kuvat sivuille mahdollisimman nopeasti.
12.12.2018 - veikko a. tilasin klapisirkkeliin kiilahihnat jotka oli väärän mittaiset ne vaihdettiin kyllä oikean mittaisiin mutta vapaapäivät meni odottellessa ja klapi savotta siirtyi tulevaisuuteen. Muuten ihan ok kauppa.
Vastaus
Kiitos palautteestanne ja vielä kerran anteeksi virheestämme. Täällä meni numerot 52 ja 82 sekaisin.
12.12.2018 - Nicklas L. Kloori-tabletti annostelija ei toimii. Vaikka säädöt olivat minimissä, mikä tarkoittaa 1.000 litran ulkoporealtaan viiko kulutus, kaikki kloorit liukeni muutamassa tunnissa. Onneksi olin vaan syöttänyt kaksi tabletteja....
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Tuo annostelija toimii melkeinpä parhaiten siten, että kylvyn jälkeen lisää sinne aina yhden tabletin noin 3-5 päivän välein. Näin pysyy kulutus pienenä ja vesi puhtaana.
11.12.2018 Tuote rikkoontui heti osittain, kun otti käyttöön..
Vastaus
Hei. Anteeksi tuotteen huonosta laadusta. Lähettäkää tuote meille asiakaspalatuksena takasin, niin pistetään takuuseen.
06.11.2018 - Arno C. Toimitus ok. Tuote oli ylimainostettu. Menin halpaan.
02.11.2018 - Risto S. Pakettia odotellaaan jo kolmatta viikkoa että näin
Vastaus
Hei, pyydämme anteeksi toimituksen viivästymistä! Tuote oli toimittajaltamme päässyt loppumaan ja siitä syystä ei pakettia heti matkaan saatu. Tästä laitoimmekin sähköpostitse tietoa asiakkaalle. Lisäviivästystä tuli valitettavasti vielä lisää johtuen postin toimituksessa sattuneesta hyllytysvirheestä.
11.10.2018 - Matti V. Tuote täysin ala-arvoinen. Hinta/laatusuhde surkea.
02.10.2018 - Timo H. En ole saanut vielä pakettia enkä saapumisilmoitusta
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Oli tosiaan paketti Postilta hukassa, mutta selvitin asian ja nyt se on noudettavissa teidän lähipostistanne.
10.09.2018 - Sami V. Lähetys tuli Myrskylän postiin, vaikka toimitusosoite oli Porvoo. Lisäksi työkalu on väärän kokoinen eikä sitä voi käyttää VAG- konsernin vaihteistotulppien avaamiseen.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. En osaa sanoa miksi lähetys on Myrskylään toimitettu. Täältä meiltä on Porvooseen pitänyt lähteä. Anteeksi virheestämme. Jos tuote ei teidän käyttöönne sovellu voitte sen tietysti meille palauttaa ilmaiseksi takaisin.
28.08.2018 - Hanna S. Hei, En ole edelleenkään saanut tilaamiani tuotteita ja Matkahuollon seuranta näyttää, että tilaus on edelleen matkalla noutopisteeseen.
Vastaus
Hei. Anteeksi, että paketti on jossain seikkaillut matkalla. Soitin äsken Matkahuoltoon ja paketti löytyi noutopisteestä. Saatte kohta myös heiltä tiedon tekstiviestillä, että lähetys on noudettavissa.
14.08.2018 - Pekka P. Hyvä palvelu ja nopea toimitus!
10.08.2018 - Kaisa M. Ostin samaisen kaasujousen muutama kk aiemmin, ja hintaa oli silloin 24 euroa vähemmän. Omituinen ja melko kova hinnannousu yhtäkkiä.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Valitettavasti meidän ostohinta oli tässä tuotteessa noussut merkittävästi, joten se heijastuu myös myyntihintaan väkisinkin.
08.08.2018 - Jari M. Postiin jäi paketti..Todella pettymys paketinkulku. Kannattais lopettaa teidän postin kätyyö kokonaan.
Vastaus
Hei. Anteeksi, että paketin lähetyksessä on ollut ongelmia. Selvitin asian Postin kanssa ja paketti löytyi. Se on tänään noudettavissa heiltä ja ilmoittavat siitä teille vielä myös erikseen.
08.08.2018 Kuudetta viikkoa kesti kaasujousien tulo, mutta jos ei ole, niin ei ole. Informaatiosta kuitenkin plussaa.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Välillä kun tavara loppuu toimittajalta saakka, niin joudutaan pitkiäkin aikoja odottelemaan. Onneksi nyt kuitenkin lopulta saapuivat. Kiitos kärsivällisyydestänne.
03.08.2018 - Ilpo Y. Positiivista: - Tilasuvahvistus tuli nopeasti - Toimitus oli erittäin nopea! Negatiivista: Positiiviset seikat vesittyivät itse tuotteen ollessa sekundaa. Laituritikkaiden toisen sivuelementin pystytuki oli hitsattu huolimattomasti vinoon ja lisäksi elementti oli vääntynyt. Näin ollen tikkaat eivät asettuneet hyvin laituriin. Kiireellisen tarpeen vuoksi en lähtenyt palauttamaan tuotetta vaan se on kiinni laiturissa vähän vinkallaan.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Pyydän anteeksi tuotteen huonoa laatua. Noita ollaan melko paljon myyty ja ei ole ongelmia ennen kuulunut. Tainut jokin "maanatai" kappale teille osua. Laitan sähköpostiinne alennuskoodia seuraavaan ostokseenne ja toivottavasti myös nämä tikkaat teitä tarpeeksi hyvin palvelevat.
30.07.2018 - Jarmo s. tuotteen huoltoliike puuttuu, varaosa saanti . mukana vaillinaiset tiedot näistä .muuten selkeä ohjekirja.
Vastaus
Varaosa ja huoltoasioissa yhteys meihin.
24.07.2018 - Tuomas P. Kamaa ei ollutkaan varastossa ja myyjä ei osannut tarjota korvaavaa tuotetta jonka kuitenkin löysin nettikaupasta. Tilaan kyllä toistekin.
21.07.2018 - Henri K. Virtasen kauppaa olen suosinut kotimaisuuden vuoksi. Tällä kertaa ei kaikki oikein mennyt niin kuin olisin toivonut. Paketti ei saapunut tilattuun osoitteeseen, jonka vuoksi otin yhteyttä Virtasen kauppaan, jossa asia luvattiin hoitaa kuntoon. Loppujen lopuksi sain paketin toivottuun osoitteeseen oman aktiivisuuden ja Matkahuollon palvelualttiin työntekijän avulla. Se mikä luvataan tulee myös pitää. Tästä huolimatta aion asioida jatkossakin Virtasen kaupassa.
10.07.2018 - seppo j. Myitte tuotta jota teillä ei ollut. Toimitus kesti lähes viikon. Siivotonta. En varmaan tilaa teiltä koskaan mitään.
Vastaus
Pyydämme anteeksi, että toimituksessa on mennyt noin pitkään. Valitettavasti emme kuitenkaan pysty pitämään omassa varastossamme kaikkia verkkokaupasta löytyviä tuotteita ja joskus toimitus siitä syystä kestää hiukan pidempään.
05.07.2018 - Pauli R. toimitus oli osin virheellinen, eli tuote ei ollut se kuin piti. Kannattaisi ottaa toimitustapavalikoimaan smartpost -automaatit, niin arkisin töissä olevilla olisi helpompaa noutaa paketti. Itsellä sattuu olemaan paikallinen osuuspankki asiamiespostina, ja pankkien aukioloajat ovat tunnetusti surkeat.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Anteeksi virheellisestä toimituksesta. Oli tullut tuote toimittajalta saakka väärällä koodilla ja emme sitä tässä huomanneet. Yritän saada tuon oikean tuoteen teille mahdollisimman nopeasti toimitettua. Yritetään saada myös Smartpost-atuomaatit toimitustavaksi tulevaisuudessa.
15.06.2018 - Juha J. Tilaamani tuote oli epäkuntoinen, myyjä lupasi selvittää asiaa, ja palata asiaan seuraavana päivänä. Tätä ei kuitenkaan tapahtunut, joten purimme kaupan
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Emme saaneet toimittajalta riittävän nopeasti vastausta kyselyymme, joten emme ehtineet vastata sovitussa ajassa. Pyydän anteeksi! Yritämme parhaamme mukaan oppia virheistämme. Mukavaa viikon jatkoa.
20.05.2018 - Jorma P. Tuotekuvaus on edelleen harhaanjohtava mittakuvassa vasemmalla puolella olevan soviterenkaan takia. Sorvari tekee minulle sovitteet ja harjan hinta olemaan satasen luokkaa. En olisi ostanut, jos olisin tiennyt sen olevan näin vaikeaa.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Oli tosiaan meillä vanhat tiedot tilaamastanne tuotteesta sivuilla. Korjataan paremmaksi, ettei muille käy vastaavanlaista vahinkoa. Anteeksi virheestämme.
07.04.2018 - Esko M. Ostin 4 kpl:tta kokoon taitettavia liikenteenohjauskartioita,kolme toimi , yksi ei. Olen kahdesti soittanut,kukaan ei vastannut mutta automaatti kyllä ilmoitti että soitamme takaisin , ,milloinkahan???
Vastaus
Pyydämme anteeksi viivästynyttä vastausta asiaan. Asiakkaaseen oltu yhteydessä ja toimitettu uusi tuote viallisen tilalle.
30.03.2018 - Christer N. Best grip jäänastojen toimitusaika melkein 2 kuukautta eikä luvattu muutama päivä
Vastaus
Hei. Nastat olivat meiltä ja maahantuojalta loppuneet. Toimitus venyi todella pitkälle, mutta teitä kyllä tiedotettiin asiasta ja annettiin mahdollisuus vaihtaa tuote toiseen tai perua tilaus kokonaan. Välillä maahantuojat eivät osaa valitettavasti kauhean tarkkoja aikatauluja antaa milloin tuotetta saadaan lisää.
30.03.2018 - Kari L. Rengashyllyn mukana olisi voinut olla vaikka kuva siitä,mutta ei ollut minkäänlaista kasausohjetta.Mulla ei tallilla ollut mahd.netistä katsoa,joten kasasin sen hieman erilailla..tukeva siitä tuli joka tapauksessa,mutta aikaa meni turhaan pähkäilyyn.T.Kari
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Noissa rengashyllyissä tosiaan on huonot ohjeet, tai ei ohjeita ollenkaan. Yritetään parantaa niiden tilannetta yhdessä toimittajan kanssa.
09.03.2018 - lauri v. tilaus makasi viikon jossain
Vastaus
Hei. Pahoitteluni toimituksen viivästymisestä. Se oli täysin meidän virheemme. Oli lähettämössä eksynyt tilaus väärään paikkaan.
08.03.2018 - Jari P. Toimitus kesti pidempään kuin oletin
Vastaus
Hei. Pahoitteluni ettemme saaneet tuotetta teille nopeampaa toimitettua. Ei löytynyt suoraan omista varastoista, niin jouduttiin sitä muutama päivä odottelemaan.
01.02.2018 - Ari T. muut hyvä ku lähetettäisiin oikee osa.ps Posti kilometrien päässä vituttaa ajella hukkaan ees taas.
Vastaus
Hei. Anteeksi virheestämme. Lähetetään teille heti oikea osa kotiinkuljetuksella.
22.01.2018 - Erkki O. Autotallin oveenavaajan laiteluettelon mukaan olisi kuulunut olla ovikytkin mukana, nyt se ei kuulema kuulukkaan mukaan ja sitä ei muka saakkaan. En nyt ala lähettelemään takaisinkaan. Mutta johdollinen painonappikytkin ei kovin kummoinen ole ja ei kalliskaan. halvempi olisi ollut laittaa mukaan ylimääräinen kaukosäädin.
Vastaus
Kiitos palautteestanne ja vielä kerran pahoittelumme kauppamme sivuilla olleesta virheestä tuotetiedoissa!
18.01.2018 - Vesa N. Ostamani Audi Q5:n maskisuoja osoittautui vain muutaman millin vahvuiseksi heppoisen tuntuiseksi solumuoviläpyskäksi! Kiinnikkeiden kanssa 50 € oli vahvasti ylihintainen!!!
18.01.2018 - Ahti M. Toimitus aika ei pitänyt paikkaansa.
Vastaus
Hei. Pahoitteluni pitkäksi venyneestä toimitusajasta.
01.01.2018 - jorma v. Tilatun tuotteen (Varta H15 AGM akku) mukana ei toimitettu esim. takuutodistusta tai muuta ohjetta liittyen esim. akun käyttöönottoon. Itselleni oli epäselvää, oliko akku jo valmiiksi hapotettu vai olisiko hapot kuulunut tulla toimituksen mukana. Asia selvisi soittamalla verkkopalveluunne ja kyselemällä. Netistä en Vartan sivuilta löytänyt akun käyttöönottoon liittyviä ohjeita, On myös huomioitava, että kaikki eivät nettiä käytä tai sellaista ei ole käytössä joten on kohtuutonta odottaa, että netti on ainoa oikea osoite josta lisätietoa saa. Toimitus tuli sovitusti kotiovelle, sen osalta palvelu oli ok.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Ostokuitti käy tuotteen takuutodistuksena. Kaikki akkumme ovat heti käyttövalmiita.
10.11.2017 - Reijo H. Ei ainakaan voi kovin nopeaksi kehua. Liki puolitoista viikkoa tilauksesta toimitus ja edelleen puuttuu yksi osa tilauksesta. Ei viestiä lähetyksen myöhästymisestä.
Vastaus
Hei. Anteeksi tuotteiden pitkästä toimitusajasta. Puuttuva tuote saapumassa teille tällä viikolla. Tästä toki myös erikseen sovittiin etukäteen, että laitetaan heti kun lisää saadaan.
23.10.2017 Tuotteen kohdalla luki ostohetkellä "tavaraa varastossa" Mutta ei sitä ollutkaan!!! Luulin, että toimitus on ilmainen (kotiin) mutta ei sekään!!
Vastaus
Hei. Valitettavasti meidän sivuillamme ei vielä noita varastosaldoja näy. Saldot/toimitusajan saa tällä hetkellä parhaiten selville ottamalla yhteyttä meidän asiakaspalveluumme. Kotiinkuljetus on ilmainen ainoastaan isoissa/painavissa tuotteissa, muussa tapauksessa toimitus ilmaiseksi lähimpään Postiin tai Matkahuoltoon (yli 50€ tilaukset).
19.10.2017 - Henri L. Tilasin tukijalan P545. Kammen kara oli 30 mm lyhyt eikä kahvan lukituslevy yltänyt karalle lainkaan. Laitoin viestiä viallisesta tuotteesta Teohydrauliin, joka on tuotteen maahantuoja ja Virtasen kauppaan joka jälleenmyyjä/toimittaja. Kumpikaan ei reakoinut ongelmaan mitenkään. Korjautin tuotteen omalla kustannuksella. En osta enää nettikaupan kautta ko. tuotetta.
Vastaus
Pahoittelumme, että olemme reagoineet tilanteeseen pienellä viiveellä! Asiakkaaseen oltu yhteydessä ja hyvityksestä sovittu virheellisen tuotteen osalta ja toimittajaan oltu myös yhteydessä.
12.10.2017 - terho e. toimitus tuli ajallaan mutta itse tuote hintaansa nähden oli huono. kyseessä venttiilinavaustyökalu, kamasa. materiaali oli heikko ja jo parin venttiilin avauksen jälkeen osat antoivat periksi. väärän asennon vuoksi nostimen kupin laakeripintaan tuli reilu roso jonka jälkeen työkalu meni roskalaatikkoon kirosanojen saattamana. kertakaikkisen huono ostos vaikka piti olla hyvälaatuinen työkalu.
Vastaus
Hei. Kamasan työkalut ovat yleisesti hyvin laadukkaita. Laittakaa ihmeessä tuo meille tulemaan takaisin, niin hyvitellään joko tuotteena tai rahallisesti, jos takuunalaisesta viasta on kyse. Pahoitteluni huonosta tuotteen laadusta teidän kohdallanne.
11.10.2017 - Eeva H. Tilasin miehelleni talvityötakin. Siinä oli paikoillaan varashälytin, joka oli aika erikoinen, kauluksessa kiinni, jota ei ois saanu irti rikkomatta tuotetta. Jouduin palauttamaan takin hälyttimen irtisaamiseksi. Meiltä on matkaa lähimpään postiin 150 km ja tuli aika paljon ylimääräistä kulua ja vaivannäköä, että takki saatiin palautettua ja vielä takaisin viiveellä välittömään käyttöön. Pyysin tuotehyvitystä vaivannäöstä ja sieltähän tuli uusien tilausten myötä peräti twix-suklaapatukka, jossa oli lappunen: terveiset lähettämöstä :) Meijän kaupassa tuo twix-patukka maksaa 0,69 euroa!! Takki oli 76 euron arvoinen. Mielestäni meille tuli enemmän kuluja ja patukka on edelleen syömättä!!
Vastaus
Hei. Edelleen suuret pahoittelut tuosta varashälyttimen unohtamisesta takkiin. Teille on siitä korvattu myös rahallisesti pieni summa 18/9/2017 teidän Nordean tilillenne. Ymmärrän että tämä ei tietenkään kaikkea vaivaa korvaa, mutta toivottavasti edes hieman lievittää. Suklaapatukasta en itse ollut edes tietoinen :)
04.10.2017 - Pauli H. Alkuperäistä tilaamaani tuotetta ei ollut, vastaus ei tullut heti vaan viiveellä, tuote vaihdettiin halvempaan ja sen lähetyksen saamiseen meni yli kaksi viikkoa. Kiinastakin tulee nopeammin
Vastaus
Hei. Anteeksi ettemme pystyneet toimittamaan tuota ensimmäiseksi haluamaanne tuotetta. Tuo toinen tuote tuli sitten toiselta toimittajalta, jolla on valitettavasti pidemmät toimitusajat. Hinnan erotus hyvitettiin totta kai teille takaisin.
03.10.2017 - Lauri K. Olen palauttanut tuotteen,ei toiminut.
Vastaus
Hei. Pahoitteluni ettei tuote ollut teidän käyttöönne sopiva. Rahat on hyvitetty teille takaisin.
26.09.2017 - Martti P. toimiyus ei ollut täydellinen ensi karralla,joten miinus siitä muuten kyllä ihan OK
Vastaus
Hei. Anteeksi ettei saatu kaikkia tilattuja tuotteita teille heti toimitettua. Laitettiin puuttuvat tuotteet heti perässä tulemaan, kun huomasimme virheemme.
25.09.2017 - marko t. No ,ei mennyt ihan putkeen kun tilasin autoon koiraverkon niin paketissa oli kestopeite. Palautus kyllä onnistui mutta ylimääräistä vaivaa tuli...
Vastaus
Hei. Anteeksi virheellisestä toimituksesta. Oli pakkaamossa mennyt kiireessä laput sekaisin :) Oikea tuote toimitetiin teille välittömästi virheen huomatessamme.
21.09.2017 - Esa A. Huonosti meni. Saamani jatkojohtokelan kaapelityyppi oli eri (=halvempaa/heikompaa) tyyppiä kuin nettisivuilla mainostettu. Kaksi turhaa postikäyntiä ja kuponkien täyttelyä. Rahojen palautusta odotellessa.... Jos jotain positiivista, niin asiakaspalvelu oli asiallista ja palautteeseen vastattiin ripeästi. Sen kaapelityypin voisi tosin jo pikkuhiljaa vaihtaa sivuillenne oikeaksi (tuote 8521)
Vastaus
Hei. Anteeksi vääristä tuotetiedoista verkkosivuilla ja turhasta vaivasta asian kanssa. Nyt on tuotteen tiedot korjattu oikeiksi.
08.09.2017 - Kai L. Verkkokaupassa ei suoraan näe onko tuote varastossa, paikkakunnalla asuvana ajattelin tehdä ostokset kätevästi verkossa ja noutaa mahdollisesti jo seuraavana päivänä.Yksi tuote olisi ollut vasta 2-3 viikon kuluttua perillä, ehkä...Nyt ostokseni oli noudettavissa n.3-4 päivän kuluttua tilauksesta. Henkilökohtaisesti yleensä vältän verkkokauppoja joilla ei ole tuotetta varastossa.
Vastaus
Tällä hetkellä ei tosiaan näy varastosaldot kauppamme sivuilla, mutta toivottavasti sekin toiminto vielä jossain vaiheessa kauppaamme saadaan.
30.08.2017 - Tapani O. Toimitus hidas matkahuollon kautta. Muuten asionti sujui mukavasti.
23.08.2017 - Pekka T. Varaosa oli pakattu n. 15x15x15 cm pahvilaatikkoon, vaikka olisi tullut kirjepostina. Osa oli pyöreä kumitiiviste, halkaisija n. 4 cm ja paksuus n. 2 cm
11.08.2017 - Markku O. Kesti liian pitkään
17.07.2017 - Ville L. Tuote oli ok, mutta toimitus kesti yli kolme viikkoa.
13.07.2017 - Matti R. Ihan turhia kyselyitä nämä.
03.07.2017 - Juha M. Tuote ok, mutta toimitus postin kautta hidas. Tilaus tehty To ja toimitus Ke..
27.04.2017 - Jukka M. Luettelon tiedot,tavarat ei pidä paikkaansa tai ovat muuten väärissä paikoissa, johtaa tilaajan harhaan ja tulee vääriä tilauksia joista johtuen omat hommat kusee aikatauluissa
Vastaus
Hei. Pahoittelen sivustomme virheitä tilauksenne tavaroiden kanssa. Nyt on nuo virheet korjattu ja toivottavasti onnistumme ensi kerralla paremmin tilauksenne kanssa :)
11.04.2017 - Esko P. Ei ole kuulunut mitään tuotteesta jonka tilasin.vähän ihmetyttää kuinka kauan kestää tavaran tulla?
Vastaus
Hei. Tilaus tehty maanantaina 3/4/2017. Heti seuraavana päivänä pakattiin tuote Kaukokiidon kyytiin. Seurantakoodi lähetetty antamaanne sähköpostiosoitteeseen. Valitettavasti näyttää asuinpaikassanne olevan Kaukokiidon jakopäivät vain tiistaisin. Tänään pitäisi siis paketti teille saapua. Pahoittelen pitkää toimitusaikaa.
06.04.2017 - Sakari M. Tilasin kaksi pientä jousta jotka oikein erikseen pyysin laittamaan kirjepakettiin kun sellaiseen aivan hyvin olisivat mahtuneet ja jotta tulisivat suoraan yrityksen postilaatikkoon. Piti sitten siellä teillä väkisin pakata isoon laatikkoon joka oli haettava postista eri paikkakunnalta. Viivettä ja turhaa ajoa 30 km tämän takia. Seuraavat jouset ostan IKH:lta kun näkyy samoja olevan sielläkin... Jospa tajuavat asiakaspalvelusta jotakin siellä.
Vastaus
Hei. Pahoitteluni huonosta kokemuksestanne ja kiitos palautteestanne. Meillä ei valitettavasti valikoimissamme ole noita kirjepaketteja. Normaaliin kirjekuoreen emme voineet osia laittaa. Tässä tapauksessa Postin ovelle paketti olisi voinut olla paras ratkaisu, niin olisi ajomatkaa säästänyt. Pyritään parantamaan toimintaamme myös tällä saralla.
13.03.2017 - jarmo s. Toimitus viivästyi monta viikkoa.Itse otin yhteyttä liikkeeseen ja kyselin tuotetta,joka oli jo maksettu. Sain kyllä vastavaan tuotteen loppujen lopuksi,kiitos siitä.
12.01.2017 - Jouni P. Pettynyt toimituksen kestoon! Ja siltikin tuotteet saapuivat kahdessa eri erässä. Enkä pelkästään minä ollut pettynyt, vaan lisäksi poikani joka etsi traktorin paripyöriä ensimmäisen lähetyksen yhteydessä.. Kolmen lapsen isänä taidan tilata lelut jatkossa jostain muualta tämän kokemuksen jälkeen. Positiivista tässä on se että lelut oli tosi laadukkaan ja mieleisen oloisia, kiitos siitä :)
Vastaus
Hei. Pahoitteluni tilauksen hitaasta toimituksesta. Meillä oli hankaluuksia hakea tuotteita toimittajalta. Mukava kuitenkin kuulla, että lelut olivat mieleisiä :)
30.12.2016 Laskutusosoite oli väärin, vaikka pyysin korjaamaan sen.
10.11.2016 - Ove M. Kävimme ensin liikkeessä ja palvelu oli asiantuntevaa sekä ystävällistä. Tilasimme tuotteen myöhemmin verkkokaupasta. Tilaaminen oli helppoa ja tuote tuli nopeasti perille. Suosittelen!
05.11.2016 - Pentti U. toimitus hitaanpuoleista!
28.07.2016 - Outi K. tuotteen saapuminen kesti luvattoman kauan, tokikin johtui ilmeisesti maahantuojasta, sain väliaikatietoa ensin, mutta lopulta jouduin olemaan itse aktiivinen. ODOTAN SAAVANI TÄSTÄ JONKIN EDUN, ESIM. ALENNUS SEURAAVASTA OSTASTA! Odotan tämän myötä myös vastausta sähköpostiini
Vastaus
Hei, pahoittelumme tilauksenne toimituksen viivästymisestä.!! Viivästys tosiaan johtui toimittajamme toimitusvaikeuksista, mutta olisimme voineet olla aktiivisempia tilauksen kulun tiedottamisessa! Pyrimme jatkossa parantamaan tiedottamista!!
10.07.2016 - Markku F. Tavaran toimitus oli erittäin nopea täyden kympin toimitus. Toimitettu ja linnunkarkoittimena mainostettu tavara täyden nollan arvoinen. Ei mitään tehoa lokkien karkoittamiseen. Terv. Markku
21.06.2016 - Juha M. Tilattu ja maksettu, tavaraa vaan ei näy missään.
Vastaus
Kiitos palautteestanne. Valitettavasti jostakin syystä lähettämämme noutoilmoitus ei ole tavoittanut asiakasta, vaikka tilaus on ollut noudettavissa samana päivänä, kun tilaus on käsitelty. Pahoittelumme asiasta!!
18.04.2016 - Lassi-Pekka H. Paketti saapui ihan ajallaan ja päällepäin ei ollut mitään huomautettavaa. Avattuani paketin, havaitsin kompressorin saaneen melkoisen kuhmun kylkeensä. Moottorin pääty oli aivan solmussa jopa siinä määrin että maali oli lohkeillut kokonaan pois ja päätypellin kiinnitys lohjennut moottorin valusta kokonaan irti. Koska paketti oli päällepäin ehjä enkä tehnyt varaumaa, en ole siitä reklamoinutkaan mutta petyin kyllä millaisessa kunnossa tuotteitanne myytte!
Vastaus
Hei, kiitos palautteestasi! Tuote oli saanut kuljetuksessa kolhuja rahditsijan toimesta ja asia on hoidettu suoraan asiakkaan kanssa kuntoon.Tällaisia vahinkoja valitettavasti joskus sattuu pakettien kuljetuksen yhteydessä.
01.10.2015 - Jukka V. Kommenttina todettakoon, että tilasin jatkojohdon 32 A/ 4000 V/ 20 jm. Verkkokaupassa jatkojohdon johdinkokoa ei oltu ilmoitettu. Oletin johtimien olevan näin pitkässä 32 A:njohdossa 6 mm2, mutta toimitetussa tuotteessa se oli vain 4 mm2. Tilasin tuotteen nimenomaan entisen 4 mm2 johdinkoolla varustetun jatkojohdon korvaamiseksi ja käyttääkseni vaunukuivurissa, jossa minimijohdinkooksi on määritelty 6 mm2. Suosittelen täsmällisten ja tuotteen valinnan kannalta oleellisten tuotetietojen ilmoittamista sivullanne turhien hankintojen/ palautusten välttämiseksi. Palautan tuotteen, koska sillä ei ole pienen johdinkoon vuoksi käyttöä.
Vastaus
Kiitos palautteesta. Pahoittelumme puutteellisesta tuoteinfosta, yritämme jatkossa pitää tuotekortit ajantasalla.
03.09.2015 - Eino K. hidas toimitus, tuote oli kiinan veroista romua.
27.05.2015 - Hannu J. Ei mennyt ihan kuin srömsöössä. Tilaus viipyi 10 päivää tilauksesta!! lähti teiltä 6 päivää tilauksesta. Tilauksen seuranta, ainoa mitä tiesin oli että lähtenyt teiltä Kunnes oli sitten perlllä. Tilasin äskettäin kreikasta sahaani männän,kolme päivää tilauksesta tavara oli minnulla!! Sama pätee esim. mister auton auto tarvikkeisiin. Tulevat nekin etelä ranskasta...
11.05.2015 - Tapio H. Reilun viikon kesti tilaus, kaksi euronkokoista laakeria tuli vihdoin 30cm kanttiinsa kokoisessa laatikossa, Mitenköhän suuremmat laakerit?
30.04.2015 - Jari K. Paketti saapui samalla koodilla kuin toisen kaupan tilaus (matkahuolto) siwaan josta ne eri käynneillä sain.
Vastaus
Kiitos palautteesta. Meille on tulossa lähitulevaisuudessa uusi verkkokauppa ja tämän myötä nykyään eri kauppojen tuotteita saadaan samoilla toimituksilla. Toistaiseksi asiasta pitää erikseen meille ilmoittaa. Pahoittelumme ylimääräisestä vaivasta.
27.04.2015 - Hannu P. Ensimmäinen tilaus ja itse tilaus meni hyvin, mutta toimitus kesti yli viikon? Tavaraa oli kyllä teillä varastossa, että missä sitten vika?
Vastaus
Kiitos palautteesta. Olemme tehneet muuttoa ja tästä johtuen on joitakin viivästyksiä toimituksissa tullut. Pahoittelumme viivästyksistä.
19.04.2015 - markku p. Olen palauttanut tuotteen!!! Mutta rahani on edelleen teidän tilillä!!!
Vastaus
Hei. Kyseessä oli takuupalautus, jolloin tuote meni ensin toimittajan takuutarkastukseen. Maksu palautettiin teille, kun saimme toimittajalta hyväksytyn takuupäätöksen. Asiassa kuitenkin kesti aivan liian kauan. Pahoitteluni siitä. Nyt on kuitenkin tuote hyvitetty tilillenne.
18.04.2015 - Leila K. Ei ehkä olisi kannattanut kysyä nyt minulta, kun ei mennyt tilaus ihan putkeen.(toimitus 3 viikkoa) Tosi hidas toimitus, kun ei tilattaessa ole ilmoitettu varastosaldoa- siihen toivoisin parannusta. Tätä kysyessä sanottiin vaan, että voi soitella onko tuotetta. MUTTA siihenhän nettikauppa juuri perustuu ettei tule kuluja tilattaessa- siis puhelumaksua.
Vastaus
Hei. Pahoittelen toimituksenne viivästystä. Meidän ja toimittajan välillä oli tuossa hieman vaikeuksia ja siksi tuotteen saaminen kesti kauan. Uudet sivut ovat työnalla ja toivottavasti niihin saadaan parannusta myös noihin varastosaldoihin.
25.03.2015 - Ari H. Toimitusaika kohtuuttoman pitkä, laittaa harkitsemaan kun seuraavan kerran käyttää netti ostamista onko teidän firma se mistä tilauksen tekee. Tuotteet sinällään ihan asiallisia ja sellaisia kun esitteessä kerrottiinkin.
Vastaus
Hei. Noissa teollisuushihnoissa on toimittaja vaihtunut ja oli pieniä alkuvaikeuksia noiden toimituksen kanssa. Pahoittelen pitkää toimitusaikaa.
08.01.2015 - Kari Y. Olin saanut aiemmin tuotetta tilatessa viestin ettei ole varastossa vaan tulee myöhemmin ja ilmoitetaan saavuttua, joten sain sen käsityksen että tuotteen kauppa tapahtuu heti kun saatte varastoon, mutta tiedusteluuni tilauksesta tuli tylyn tuntuinen vastaus ettei myydä postiennakolla jne. mutta päätin kuitenkin tehdä tilauksen määrätyllä tavalla eli uudelleen verkkokaupasta. Jos vastausten yleistyyli on jatkossakin tuollainen niin tuskin jatkossa tulee tilattua enkä kyllä uskalla suositellakaan kenellekään.
Vastaus
Hei, kiitos palautteesta. Tosiaan ultraäänipesuri oli meiltä loppu kun ensimmäisen kerran sitä tiedustelitte. Lupasimme ilmoittaa kun tuotetta on jälleen saatavilla ja näin teimme. Ilmoitimme samalla että tilaus onnistuu tekemällä sen verkkokaupan kautta koska emme myy postiennakolla tuotteita. Olen pahoillani jos saitte tästä tylyn mielikuvan. -Juha Virtanen
Uudemmat Vanhemmat