Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme
Palautteita: 36288 kpl | |
Positiiviset 98.3 % | |
Negatiiviset 1.7 % |
Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.
Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi
Vastaus
Varaosa ja huoltoasioissa yhteys meihin.
Varaosa ja huoltoasioissa yhteys meihin.
Vastaus
Pyydämme anteeksi, että toimituksessa on mennyt noin pitkään. Valitettavasti emme kuitenkaan pysty pitämään omassa varastossamme kaikkia verkkokaupasta löytyviä tuotteita ja joskus toimitus siitä syystä kestää hiukan pidempään.
Pyydämme anteeksi, että toimituksessa on mennyt noin pitkään. Valitettavasti emme kuitenkaan pysty pitämään omassa varastossamme kaikkia verkkokaupasta löytyviä tuotteita ja joskus toimitus siitä syystä kestää hiukan pidempään.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Anteeksi virheellisestä toimituksesta. Oli tullut tuote toimittajalta saakka väärällä koodilla ja emme sitä tässä huomanneet. Yritän saada tuon oikean tuoteen teille mahdollisimman nopeasti toimitettua. Yritetään saada myös Smartpost-atuomaatit toimitustavaksi tulevaisuudessa.
Hei. Kiitos palautteestanne. Anteeksi virheellisestä toimituksesta. Oli tullut tuote toimittajalta saakka väärällä koodilla ja emme sitä tässä huomanneet. Yritän saada tuon oikean tuoteen teille mahdollisimman nopeasti toimitettua. Yritetään saada myös Smartpost-atuomaatit toimitustavaksi tulevaisuudessa.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Emme saaneet toimittajalta riittävän nopeasti vastausta kyselyymme, joten emme ehtineet vastata sovitussa ajassa. Pyydän anteeksi! Yritämme parhaamme mukaan oppia virheistämme. Mukavaa viikon jatkoa.
Hei. Kiitos palautteestanne. Emme saaneet toimittajalta riittävän nopeasti vastausta kyselyymme, joten emme ehtineet vastata sovitussa ajassa. Pyydän anteeksi! Yritämme parhaamme mukaan oppia virheistämme. Mukavaa viikon jatkoa.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Oli tosiaan meillä vanhat tiedot tilaamastanne tuotteesta sivuilla. Korjataan paremmaksi, ettei muille käy vastaavanlaista vahinkoa. Anteeksi virheestämme.
Hei. Kiitos palautteestanne. Oli tosiaan meillä vanhat tiedot tilaamastanne tuotteesta sivuilla. Korjataan paremmaksi, ettei muille käy vastaavanlaista vahinkoa. Anteeksi virheestämme.
Vastaus
Pyydämme anteeksi viivästynyttä vastausta asiaan. Asiakkaaseen oltu yhteydessä ja toimitettu uusi tuote viallisen tilalle.
Pyydämme anteeksi viivästynyttä vastausta asiaan. Asiakkaaseen oltu yhteydessä ja toimitettu uusi tuote viallisen tilalle.
Vastaus
Hei. Nastat olivat meiltä ja maahantuojalta loppuneet. Toimitus venyi todella pitkälle, mutta teitä kyllä tiedotettiin asiasta ja annettiin mahdollisuus vaihtaa tuote toiseen tai perua tilaus kokonaan. Välillä maahantuojat eivät osaa valitettavasti kauhean tarkkoja aikatauluja antaa milloin tuotetta saadaan lisää.
Hei. Nastat olivat meiltä ja maahantuojalta loppuneet. Toimitus venyi todella pitkälle, mutta teitä kyllä tiedotettiin asiasta ja annettiin mahdollisuus vaihtaa tuote toiseen tai perua tilaus kokonaan. Välillä maahantuojat eivät osaa valitettavasti kauhean tarkkoja aikatauluja antaa milloin tuotetta saadaan lisää.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Noissa rengashyllyissä tosiaan on huonot ohjeet, tai ei ohjeita ollenkaan. Yritetään parantaa niiden tilannetta yhdessä toimittajan kanssa.
Hei. Kiitos palautteestanne. Noissa rengashyllyissä tosiaan on huonot ohjeet, tai ei ohjeita ollenkaan. Yritetään parantaa niiden tilannetta yhdessä toimittajan kanssa.
Vastaus
Hei. Pahoitteluni toimituksen viivästymisestä. Se oli täysin meidän virheemme. Oli lähettämössä eksynyt tilaus väärään paikkaan.
Hei. Pahoitteluni toimituksen viivästymisestä. Se oli täysin meidän virheemme. Oli lähettämössä eksynyt tilaus väärään paikkaan.
Vastaus
Hei. Pahoitteluni ettemme saaneet tuotetta teille nopeampaa toimitettua. Ei löytynyt suoraan omista varastoista, niin jouduttiin sitä muutama päivä odottelemaan.
Hei. Pahoitteluni ettemme saaneet tuotetta teille nopeampaa toimitettua. Ei löytynyt suoraan omista varastoista, niin jouduttiin sitä muutama päivä odottelemaan.
Vastaus
Hei. Anteeksi virheestämme. Lähetetään teille heti oikea osa kotiinkuljetuksella.
Hei. Anteeksi virheestämme. Lähetetään teille heti oikea osa kotiinkuljetuksella.
Vastaus
Kiitos palautteestanne ja vielä kerran pahoittelumme kauppamme sivuilla olleesta virheestä tuotetiedoissa!
Kiitos palautteestanne ja vielä kerran pahoittelumme kauppamme sivuilla olleesta virheestä tuotetiedoissa!
Vastaus
Hei. Pahoitteluni pitkäksi venyneestä toimitusajasta.
Hei. Pahoitteluni pitkäksi venyneestä toimitusajasta.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Ostokuitti käy tuotteen takuutodistuksena. Kaikki akkumme ovat heti käyttövalmiita.
Hei. Kiitos palautteestanne. Ostokuitti käy tuotteen takuutodistuksena. Kaikki akkumme ovat heti käyttövalmiita.
Vastaus
Hei. Anteeksi tuotteiden pitkästä toimitusajasta. Puuttuva tuote saapumassa teille tällä viikolla. Tästä toki myös erikseen sovittiin etukäteen, että laitetaan heti kun lisää saadaan.
Hei. Anteeksi tuotteiden pitkästä toimitusajasta. Puuttuva tuote saapumassa teille tällä viikolla. Tästä toki myös erikseen sovittiin etukäteen, että laitetaan heti kun lisää saadaan.
Vastaus
Hei. Valitettavasti meidän sivuillamme ei vielä noita varastosaldoja näy. Saldot/toimitusajan saa tällä hetkellä parhaiten selville ottamalla yhteyttä meidän asiakaspalveluumme. Kotiinkuljetus on ilmainen ainoastaan isoissa/painavissa tuotteissa, muussa tapauksessa toimitus ilmaiseksi lähimpään Postiin tai Matkahuoltoon (yli 50€ tilaukset).
Hei. Valitettavasti meidän sivuillamme ei vielä noita varastosaldoja näy. Saldot/toimitusajan saa tällä hetkellä parhaiten selville ottamalla yhteyttä meidän asiakaspalveluumme. Kotiinkuljetus on ilmainen ainoastaan isoissa/painavissa tuotteissa, muussa tapauksessa toimitus ilmaiseksi lähimpään Postiin tai Matkahuoltoon (yli 50€ tilaukset).
Vastaus
Pahoittelumme, että olemme reagoineet tilanteeseen pienellä viiveellä! Asiakkaaseen oltu yhteydessä ja hyvityksestä sovittu virheellisen tuotteen osalta ja toimittajaan oltu myös yhteydessä.
Pahoittelumme, että olemme reagoineet tilanteeseen pienellä viiveellä! Asiakkaaseen oltu yhteydessä ja hyvityksestä sovittu virheellisen tuotteen osalta ja toimittajaan oltu myös yhteydessä.
Vastaus
Hei. Kamasan työkalut ovat yleisesti hyvin laadukkaita. Laittakaa ihmeessä tuo meille tulemaan takaisin, niin hyvitellään joko tuotteena tai rahallisesti, jos takuunalaisesta viasta on kyse. Pahoitteluni huonosta tuotteen laadusta teidän kohdallanne.
Hei. Kamasan työkalut ovat yleisesti hyvin laadukkaita. Laittakaa ihmeessä tuo meille tulemaan takaisin, niin hyvitellään joko tuotteena tai rahallisesti, jos takuunalaisesta viasta on kyse. Pahoitteluni huonosta tuotteen laadusta teidän kohdallanne.
Vastaus
Hei. Edelleen suuret pahoittelut tuosta varashälyttimen unohtamisesta takkiin. Teille on siitä korvattu myös rahallisesti pieni summa 18/9/2017 teidän Nordean tilillenne. Ymmärrän että tämä ei tietenkään kaikkea vaivaa korvaa, mutta toivottavasti edes hieman lievittää. Suklaapatukasta en itse ollut edes tietoinen :)
Hei. Edelleen suuret pahoittelut tuosta varashälyttimen unohtamisesta takkiin. Teille on siitä korvattu myös rahallisesti pieni summa 18/9/2017 teidän Nordean tilillenne. Ymmärrän että tämä ei tietenkään kaikkea vaivaa korvaa, mutta toivottavasti edes hieman lievittää. Suklaapatukasta en itse ollut edes tietoinen :)
Vastaus
Hei. Anteeksi ettemme pystyneet toimittamaan tuota ensimmäiseksi haluamaanne tuotetta. Tuo toinen tuote tuli sitten toiselta toimittajalta, jolla on valitettavasti pidemmät toimitusajat. Hinnan erotus hyvitettiin totta kai teille takaisin.
Hei. Anteeksi ettemme pystyneet toimittamaan tuota ensimmäiseksi haluamaanne tuotetta. Tuo toinen tuote tuli sitten toiselta toimittajalta, jolla on valitettavasti pidemmät toimitusajat. Hinnan erotus hyvitettiin totta kai teille takaisin.
Vastaus
Hei. Pahoitteluni ettei tuote ollut teidän käyttöönne sopiva. Rahat on hyvitetty teille takaisin.
Hei. Pahoitteluni ettei tuote ollut teidän käyttöönne sopiva. Rahat on hyvitetty teille takaisin.
Vastaus
Hei. Anteeksi ettei saatu kaikkia tilattuja tuotteita teille heti toimitettua. Laitettiin puuttuvat tuotteet heti perässä tulemaan, kun huomasimme virheemme.
Hei. Anteeksi ettei saatu kaikkia tilattuja tuotteita teille heti toimitettua. Laitettiin puuttuvat tuotteet heti perässä tulemaan, kun huomasimme virheemme.
Vastaus
Hei. Anteeksi virheellisestä toimituksesta. Oli pakkaamossa mennyt kiireessä laput sekaisin :) Oikea tuote toimitetiin teille välittömästi virheen huomatessamme.
Hei. Anteeksi virheellisestä toimituksesta. Oli pakkaamossa mennyt kiireessä laput sekaisin :) Oikea tuote toimitetiin teille välittömästi virheen huomatessamme.
Vastaus
Hei. Anteeksi vääristä tuotetiedoista verkkosivuilla ja turhasta vaivasta asian kanssa. Nyt on tuotteen tiedot korjattu oikeiksi.
Hei. Anteeksi vääristä tuotetiedoista verkkosivuilla ja turhasta vaivasta asian kanssa. Nyt on tuotteen tiedot korjattu oikeiksi.
Vastaus
Tällä hetkellä ei tosiaan näy varastosaldot kauppamme sivuilla, mutta toivottavasti sekin toiminto vielä jossain vaiheessa kauppaamme saadaan.
Tällä hetkellä ei tosiaan näy varastosaldot kauppamme sivuilla, mutta toivottavasti sekin toiminto vielä jossain vaiheessa kauppaamme saadaan.
Vastaus
Hei. Pahoittelen sivustomme virheitä tilauksenne tavaroiden kanssa. Nyt on nuo virheet korjattu ja toivottavasti onnistumme ensi kerralla paremmin tilauksenne kanssa :)
Hei. Pahoittelen sivustomme virheitä tilauksenne tavaroiden kanssa. Nyt on nuo virheet korjattu ja toivottavasti onnistumme ensi kerralla paremmin tilauksenne kanssa :)
Vastaus
Hei. Tilaus tehty maanantaina 3/4/2017. Heti seuraavana päivänä pakattiin tuote Kaukokiidon kyytiin. Seurantakoodi lähetetty antamaanne sähköpostiosoitteeseen. Valitettavasti näyttää asuinpaikassanne olevan Kaukokiidon jakopäivät vain tiistaisin. Tänään pitäisi siis paketti teille saapua. Pahoittelen pitkää toimitusaikaa.
Hei. Tilaus tehty maanantaina 3/4/2017. Heti seuraavana päivänä pakattiin tuote Kaukokiidon kyytiin. Seurantakoodi lähetetty antamaanne sähköpostiosoitteeseen. Valitettavasti näyttää asuinpaikassanne olevan Kaukokiidon jakopäivät vain tiistaisin. Tänään pitäisi siis paketti teille saapua. Pahoittelen pitkää toimitusaikaa.
Vastaus
Hei. Pahoitteluni huonosta kokemuksestanne ja kiitos palautteestanne. Meillä ei valitettavasti valikoimissamme ole noita kirjepaketteja. Normaaliin kirjekuoreen emme voineet osia laittaa. Tässä tapauksessa Postin ovelle paketti olisi voinut olla paras ratkaisu, niin olisi ajomatkaa säästänyt. Pyritään parantamaan toimintaamme myös tällä saralla.
Hei. Pahoitteluni huonosta kokemuksestanne ja kiitos palautteestanne. Meillä ei valitettavasti valikoimissamme ole noita kirjepaketteja. Normaaliin kirjekuoreen emme voineet osia laittaa. Tässä tapauksessa Postin ovelle paketti olisi voinut olla paras ratkaisu, niin olisi ajomatkaa säästänyt. Pyritään parantamaan toimintaamme myös tällä saralla.
Vastaus
Hei. Pahoitteluni tilauksen hitaasta toimituksesta. Meillä oli hankaluuksia hakea tuotteita toimittajalta. Mukava kuitenkin kuulla, että lelut olivat mieleisiä :)
Hei. Pahoitteluni tilauksen hitaasta toimituksesta. Meillä oli hankaluuksia hakea tuotteita toimittajalta. Mukava kuitenkin kuulla, että lelut olivat mieleisiä :)
Vastaus
Hei, pahoittelumme tilauksenne toimituksen viivästymisestä.!! Viivästys tosiaan johtui toimittajamme toimitusvaikeuksista, mutta olisimme voineet olla aktiivisempia tilauksen kulun tiedottamisessa! Pyrimme jatkossa parantamaan tiedottamista!!
Hei, pahoittelumme tilauksenne toimituksen viivästymisestä.!! Viivästys tosiaan johtui toimittajamme toimitusvaikeuksista, mutta olisimme voineet olla aktiivisempia tilauksen kulun tiedottamisessa! Pyrimme jatkossa parantamaan tiedottamista!!
Vastaus
Kiitos palautteestanne. Valitettavasti jostakin syystä lähettämämme noutoilmoitus ei ole tavoittanut asiakasta, vaikka tilaus on ollut noudettavissa samana päivänä, kun tilaus on käsitelty. Pahoittelumme asiasta!!
Kiitos palautteestanne. Valitettavasti jostakin syystä lähettämämme noutoilmoitus ei ole tavoittanut asiakasta, vaikka tilaus on ollut noudettavissa samana päivänä, kun tilaus on käsitelty. Pahoittelumme asiasta!!
Vastaus
Hei, kiitos palautteestasi! Tuote oli saanut kuljetuksessa kolhuja rahditsijan toimesta ja asia on hoidettu suoraan asiakkaan kanssa kuntoon.Tällaisia vahinkoja valitettavasti joskus sattuu pakettien kuljetuksen yhteydessä.
Hei, kiitos palautteestasi! Tuote oli saanut kuljetuksessa kolhuja rahditsijan toimesta ja asia on hoidettu suoraan asiakkaan kanssa kuntoon.Tällaisia vahinkoja valitettavasti joskus sattuu pakettien kuljetuksen yhteydessä.
Vastaus
Kiitos palautteesta. Pahoittelumme puutteellisesta tuoteinfosta, yritämme jatkossa pitää tuotekortit ajantasalla.
Kiitos palautteesta. Pahoittelumme puutteellisesta tuoteinfosta, yritämme jatkossa pitää tuotekortit ajantasalla.
Vastaus
Kiitos palautteesta. Meille on tulossa lähitulevaisuudessa uusi verkkokauppa ja tämän myötä nykyään eri kauppojen tuotteita saadaan samoilla toimituksilla. Toistaiseksi asiasta pitää erikseen meille ilmoittaa. Pahoittelumme ylimääräisestä vaivasta.
Kiitos palautteesta. Meille on tulossa lähitulevaisuudessa uusi verkkokauppa ja tämän myötä nykyään eri kauppojen tuotteita saadaan samoilla toimituksilla. Toistaiseksi asiasta pitää erikseen meille ilmoittaa. Pahoittelumme ylimääräisestä vaivasta.
Vastaus
Kiitos palautteesta. Olemme tehneet muuttoa ja tästä johtuen on joitakin viivästyksiä toimituksissa tullut. Pahoittelumme viivästyksistä.
Kiitos palautteesta. Olemme tehneet muuttoa ja tästä johtuen on joitakin viivästyksiä toimituksissa tullut. Pahoittelumme viivästyksistä.
Vastaus
Hei. Kyseessä oli takuupalautus, jolloin tuote meni ensin toimittajan takuutarkastukseen. Maksu palautettiin teille, kun saimme toimittajalta hyväksytyn takuupäätöksen. Asiassa kuitenkin kesti aivan liian kauan. Pahoitteluni siitä. Nyt on kuitenkin tuote hyvitetty tilillenne.
Hei. Kyseessä oli takuupalautus, jolloin tuote meni ensin toimittajan takuutarkastukseen. Maksu palautettiin teille, kun saimme toimittajalta hyväksytyn takuupäätöksen. Asiassa kuitenkin kesti aivan liian kauan. Pahoitteluni siitä. Nyt on kuitenkin tuote hyvitetty tilillenne.
Vastaus
Hei. Pahoittelen toimituksenne viivästystä. Meidän ja toimittajan välillä oli tuossa hieman vaikeuksia ja siksi tuotteen saaminen kesti kauan. Uudet sivut ovat työnalla ja toivottavasti niihin saadaan parannusta myös noihin varastosaldoihin.
Hei. Pahoittelen toimituksenne viivästystä. Meidän ja toimittajan välillä oli tuossa hieman vaikeuksia ja siksi tuotteen saaminen kesti kauan. Uudet sivut ovat työnalla ja toivottavasti niihin saadaan parannusta myös noihin varastosaldoihin.
Vastaus
Hei. Noissa teollisuushihnoissa on toimittaja vaihtunut ja oli pieniä alkuvaikeuksia noiden toimituksen kanssa. Pahoittelen pitkää toimitusaikaa.
Hei. Noissa teollisuushihnoissa on toimittaja vaihtunut ja oli pieniä alkuvaikeuksia noiden toimituksen kanssa. Pahoittelen pitkää toimitusaikaa.
Vastaus
Hei, kiitos palautteesta. Tosiaan ultraäänipesuri oli meiltä loppu kun ensimmäisen kerran sitä tiedustelitte. Lupasimme ilmoittaa kun tuotetta on jälleen saatavilla ja näin teimme. Ilmoitimme samalla että tilaus onnistuu tekemällä sen verkkokaupan kautta koska emme myy postiennakolla tuotteita. Olen pahoillani jos saitte tästä tylyn mielikuvan. -Juha Virtanen
Hei, kiitos palautteesta. Tosiaan ultraäänipesuri oli meiltä loppu kun ensimmäisen kerran sitä tiedustelitte. Lupasimme ilmoittaa kun tuotetta on jälleen saatavilla ja näin teimme. Ilmoitimme samalla että tilaus onnistuu tekemällä sen verkkokaupan kautta koska emme myy postiennakolla tuotteita. Olen pahoillani jos saitte tästä tylyn mielikuvan. -Juha Virtanen
Vastaus
Hei. Toimittajalta kesti tuotteen toimitus meille poikkeuksellisen kauan. Siksi myös toimitus teille viivästyi. Joulu taisi vähän sekoittaa heidän aikataulujaan. Pahoitteluni.
Hei. Toimittajalta kesti tuotteen toimitus meille poikkeuksellisen kauan. Siksi myös toimitus teille viivästyi. Joulu taisi vähän sekoittaa heidän aikataulujaan. Pahoitteluni.
Vastaus
Hei, pahoittelumme, että ette ole olleet tuotteeseen tyytyväinen. Ilmeisesti tuotteessa on joku vika, jos tuo tunnistusetäisyys on noin pieni. Voitte palauttaa tuotteen meille asiakaspalautuksena niin hyvitämme siitä teille rahat takaisin.
Hei, pahoittelumme, että ette ole olleet tuotteeseen tyytyväinen. Ilmeisesti tuotteessa on joku vika, jos tuo tunnistusetäisyys on noin pieni. Voitte palauttaa tuotteen meille asiakaspalautuksena niin hyvitämme siitä teille rahat takaisin.
Vastaus
Hei, Tilaus tilattu posti ovelle palvelulla, joka siis toimittaa tuotteen toimitusosoitteeseen saakka. Tämän hinta 13€. Olisi ollut mahdollista tilata tuote myös matkahuollon tai postin toimipisteeseen. Näissä hinnat ovat 4,9€ tai 5,9€.
Hei, Tilaus tilattu posti ovelle palvelulla, joka siis toimittaa tuotteen toimitusosoitteeseen saakka. Tämän hinta 13€. Olisi ollut mahdollista tilata tuote myös matkahuollon tai postin toimipisteeseen. Näissä hinnat ovat 4,9€ tai 5,9€.
Vastaus
Kiitos palautteestanne. Avataan tätä asiaa hieman: Meillä on käyttöehdoissa maininta, että alle 3 vuotta toimineille yrityksille emme myy laskulla. Tämä sääntö on tehty ehkäisemään jatkuvasti yleistyviä petoksia, joita tästä huolimattakin kohtaamme kuukausittain. Kyse ei ole siis mistään epäluottamuksesta juuri teidän yritystänne kohtaan vaan kaikkia uusia yrityksiä koskevasta käytännöstä. Ja mitä tuotteiden lähettämiseen tulee niin olitte tilanneet erikoistyökalun, jonka toimitusta jouduimme valitettavasti itsekin odottamaan useita päiviä ja siksi tavara lähti liikkeelle ja lähettäminen kesti jopa 7 työpäivää. Olemme tästä kovin pahoillamme ja haluamme pyytää anteeksi. Muita asiakaskokemuksia lukiessanne huomaatte, että normaalisti tuotteet lähetetään välittömästi ja kuuluitte tällä kertaa marginaalisen kokoiseen ryhmään, jota emme pystyneet palvelemaan toivomallamme nopeudella.
Kiitos palautteestanne. Avataan tätä asiaa hieman: Meillä on käyttöehdoissa maininta, että alle 3 vuotta toimineille yrityksille emme myy laskulla. Tämä sääntö on tehty ehkäisemään jatkuvasti yleistyviä petoksia, joita tästä huolimattakin kohtaamme kuukausittain. Kyse ei ole siis mistään epäluottamuksesta juuri teidän yritystänne kohtaan vaan kaikkia uusia yrityksiä koskevasta käytännöstä. Ja mitä tuotteiden lähettämiseen tulee niin olitte tilanneet erikoistyökalun, jonka toimitusta jouduimme valitettavasti itsekin odottamaan useita päiviä ja siksi tavara lähti liikkeelle ja lähettäminen kesti jopa 7 työpäivää. Olemme tästä kovin pahoillamme ja haluamme pyytää anteeksi. Muita asiakaskokemuksia lukiessanne huomaatte, että normaalisti tuotteet lähetetään välittömästi ja kuuluitte tällä kertaa marginaalisen kokoiseen ryhmään, jota emme pystyneet palvelemaan toivomallamme nopeudella.
Vastaus
Hei, tuossa on saattanut käydä jonkinlainen klikkausvirhe tilausvaiheessa, koska tuo PL148651 on optiotuotteena tuolle PL148650:lle. Voit palauttaa nuo sinulle tulleet kateruuvit meille asiakaspalautuksena veloituksetta ja vaihdamme ne haluamiisi ruuveihin. Osamies.fi verkkokaupan tunnukset käyvät ainoastaan tuolla Osamies verkkokaupan puolella.
Hei, tuossa on saattanut käydä jonkinlainen klikkausvirhe tilausvaiheessa, koska tuo PL148651 on optiotuotteena tuolle PL148650:lle. Voit palauttaa nuo sinulle tulleet kateruuvit meille asiakaspalautuksena veloituksetta ja vaihdamme ne haluamiisi ruuveihin. Osamies.fi verkkokaupan tunnukset käyvät ainoastaan tuolla Osamies verkkokaupan puolella.
Vastaus
Olette aivan oikeassa, kuva ei täsmännyt tuotteeseen. Toimittaja vaihtanut mallia meille siitä ilmoittamatta. Nyt kuva täsmää tuotteeseen, pahoittelemme virhettä sivuillamme. Väärät tuotteet saa meille palauttaa ilman kuluja. Tilausvahvistuksessa meillä aina kerrotaan mitä on tilattu ja kuinka paljon joten ihmettelen suuresti jos tätä tietoa teille ei ole tullut.
Olette aivan oikeassa, kuva ei täsmännyt tuotteeseen. Toimittaja vaihtanut mallia meille siitä ilmoittamatta. Nyt kuva täsmää tuotteeseen, pahoittelemme virhettä sivuillamme. Väärät tuotteet saa meille palauttaa ilman kuluja. Tilausvahvistuksessa meillä aina kerrotaan mitä on tilattu ja kuinka paljon joten ihmettelen suuresti jos tätä tietoa teille ei ole tullut.
Vastaus
Erittäin ikävä kuulla että laatu ei vastannut tässä tuotteessa odotuksia. Kyseisiä renkaita myydään kuitenkin tasaisesti eikä niissä mitään vikoja ole ennen ilmennyt. Toki olisimme vaihtaneet nämä uusiin mutta ymmärrän että asialla oli kiire.
Erittäin ikävä kuulla että laatu ei vastannut tässä tuotteessa odotuksia. Kyseisiä renkaita myydään kuitenkin tasaisesti eikä niissä mitään vikoja ole ennen ilmennyt. Toki olisimme vaihtaneet nämä uusiin mutta ymmärrän että asialla oli kiire.
Vastaus
Kiitos palautteestanne. Meille ei ihan täysin avautunut negatiivisen palautteen syy, koska lupaamamme lähetysaikahan toteutui, kuten itsekin kerroitte.
Kiitos palautteestanne. Meille ei ihan täysin avautunut negatiivisen palautteen syy, koska lupaamamme lähetysaikahan toteutui, kuten itsekin kerroitte.
Vastaus
Kiitos palautteestasi. Olemme pahoillamme, että tuote ei miellyttänyt teitä. Steeltec metallisaha on hyvin edullinen harrastelijasaha eikä siltä voida odottaa 1000 euron ammattisahan käyttömukavuutta. Jos laitteessa on vika, voitte palauttaa sen ilmaiseksi meille takuupalautuksena jolloin korjaamme tuotteen tai toimitamme tarvittaessa uuden.
Kiitos palautteestasi. Olemme pahoillamme, että tuote ei miellyttänyt teitä. Steeltec metallisaha on hyvin edullinen harrastelijasaha eikä siltä voida odottaa 1000 euron ammattisahan käyttömukavuutta. Jos laitteessa on vika, voitte palauttaa sen ilmaiseksi meille takuupalautuksena jolloin korjaamme tuotteen tai toimitamme tarvittaessa uuden.
Vastaus
Kiitos palautteesta. Verkkosivuilla on vielä vanha kuva tuotteesta. Teille toimitettu tuote on kyllä toiminnaltaa täysin vastaava ulkonäöllisestä eroavaisuudesta huolimatta. Pahoittelumme virheestä tuotekortissa.
Kiitos palautteesta. Verkkosivuilla on vielä vanha kuva tuotteesta. Teille toimitettu tuote on kyllä toiminnaltaa täysin vastaava ulkonäöllisestä eroavaisuudesta huolimatta. Pahoittelumme virheestä tuotekortissa.
Vastaus
Asia viivästyi sairaustapauksen vuoksi. Nyt kuitenkin asiasta on jo sovittu ja uusi hylly on jo matkalla. Pahoittelemme viivästystä.
Asia viivästyi sairaustapauksen vuoksi. Nyt kuitenkin asiasta on jo sovittu ja uusi hylly on jo matkalla. Pahoittelemme viivästystä.
1 ... 6 7 8