Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme

Palautteita: 36309 kpl
Positiiviset 98.3 %
Negatiiviset 1.7 %

Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.

Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi
26.05.2020 - Heidi L. Tilasin poreammeen desinfiointiainetta 2 pulloa. Kumpikin pullo oli puoliksi auki ja pesuaineet valuneet pakkaukseen! Hirveä sotku ja juuri mitään ei enää pesuaineista jäljellä.
Vastaus
Hupsista ja pahoittelut! Olipa kyseessä viallinen tuote tai kuljetusvaurio, ole yhteydessä myyntiimme niin hoidetaan sinulle pesuaineet kuntoon. -Arttu
26.05.2020 - Sakari L. Tuotteen hinta ja mitat oikein laskussa mutta tuote väärä, palautin
25.05.2020 - Katrisisko H. Muuten olen tyytyväinen, mutta tilauksen toimittamisessa kesti liian kauan, koska alkuperäistä tuotetta ei ollut suoraan kaupassa. Tilatessa tätä seikkaa ei kuitenkaan tullut esille. Jos olisi, olisin varmaankin tilannut tuotteen suoraan toisaalta. Pakkaamon lakuterveiset lasten paketissa kiva ele!
20.05.2020 - Jussi H. Paketti oli kolhittu postin toimesta
20.05.2020 - janne r. tilasin kottikärryyn pyörän ja sovite holkin!! pyörä ok!! holkin piti olla 20mm-17mm?? se olikin 20mm-16mm???? arvaa vituttiko hiota akselista milli pois????
18.05.2020 - Sauli L. Tuotetta ei ollut saatavilla(ei ilmoitusta missään jarrupalatyökalusarja, toimitusaika 3 viikkoa, ja mahdollisesti, ei silloinkaan. Ilmoitin, että toinen osa käy ja maksan siitä 51,00€. Se osa tuli mutta lasku olikin 52,75€ että sillai. Insinööri ammatti, ja aika tarkka ammatin puolesta, jos toimisin noin omassa ammatissani, niin aika äkkiä olisin työtön. YT Sauli
18.05.2020 - Jari H. Paketti tuli kyllä, mutta puoliksi auki. Tuotteesta kuitenkin kaikki osat tallessa ja homma toimii. Ei mitään yllätyksiä, mutta aina ei voi voittaa.
18.05.2020 - Tero P. Tilasin 2.5.2020 kaksi tuotetta samaa tuotetta. Sain tilausvahvistuksen 4.5. jossa kerrottiin että tuotteet lähtevät samalla viikolla. Tämän jälkeen en saanut mitään lisätietoja enkä saanut postin seurantakoodia. Lähetin sähköpostilla kyselyn toimitusajasta 8.5.2020. Kerroin sähköpostissa että tilauksessa on kaksosten syntymäpäivälahja ja syntymäpäivä on 12.5.2020. Siihen ei vastattu. Sain seurantaohjeet paketista sähköpostiini 11.5.2020. Soitin ja ihmettelin miksi paketti on vasta nyt lähdössä ja ehtiikö se perille 12.5. Kemiönsaarelle pakettiautomaattiin. Puhelussa selvisi, että toinen tuotteista ei ollut ollut varastossa ja olitte joutuneet tilaamaan sen Tanskasta. Tästä viivästyksestä ei kommunikoitu mitenkään minua eikä verkkokaupan ostoputkessa tai sähköpostissa tilauksen jälkeen kerrottu, että kaikkia tilaamiani tuotteita ei ollut varastossa ja heti toimitettavissa. Sovimme, että käyn noutamassa paketin 11.5. liikkeestänne (jonka aukioloajat ovat heikot, klo 17.00 kiinni meno ei ole tätä päivää). Tämä aiheutti minulle tietenkin ylimääräisiä kuluja, mutta olin valmis kärsimään ne, jotta poikien syntymäpäivä seuraavana päivänä ei mene pilalle. Sinänsä itse verkkokauppa toimii varsin hyvin ja sujuvasti, mutta kommunikaatio ja toimitusprosessi ontuvat. Verkkokaupassa kuitenkin koko putki tuotteiden etsimisestä niiden maksamisen ja toimittamisen kautta vaikuttavat asiakaskokemukseen ja tässä tapauksessa kun toimitus- ja kommunikointi olivat huonon puolella niin kokonaisarvioni ja asiakaskokemukseni menevät selvästi negatiivisen puolelle. Työskentelen yrityksessä nimeltä Efi.... Olemme erikoistuneet digitaalisten palveluiden kehittämiseen, saavutettavuus- ja käytettävyysarviointeihin sekä esim. testaamisen automatisointiin. Voisimme mielellämme auttaa myös teitä näissä asioissa, jotta teille jää aikaa paremmin kehittää prosesseja.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Yritämme jatkuvasti parantaa kommunikaatiota meidän ja asiakkaan välillä tilauksen vaiheisiin liittyen. Tämä on taas hyvä esimerkki, että kaikki ei ole mennyt niin kuin haluaisimme. Anteeksi vielä kerran.
17.05.2020 - Jouni K. Tervehdys, tilasin teiltä kantojyrsimen ja teräsarjan. Toimitus oli nopeaa ja siltä osin kiitettävää. Kun sitten avasimme kantojysin laatikon ja kasasimme koneen, niin oli enemmän kuin ihmetys kun käynnistys naru oli asennettu siten että konetta ei voi yksin saada käyntiin. Narun vetosuunta oli terän suuntaan eli täysin päinvastainen kuin pitää olla. No kyllähän tuo vetolaitteen korjaaminen onnistuu mutta kyllä aika huvittuneita olimme. Kuvakin meillä siitä on jos haluatte. Tarra vetolaitteen kyljessä oli laitettu väärään asentoon ja siksi varmaan asentajalle tullut oikosulku :-))))) Voisittekin tuosta hyvittää meitä lähettämällä uuden teräsarjan puoleen hintaan. yt Jouni K.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Palaan tähän asiaan teille sähköpostin välityksellä.
13.05.2020 - Kai K. Tilattu tuote yhäkin saamatta.
08.05.2020 - Mika H. Muuten homma toimi paitsi tilatessa näytti että löytyy varastosta ja toimitus heti, mutta tilausvahvistuksessa venähtikin toimitusaika 4-8 viikkoon, toteutunut 4 vkoa - ei näin!
Vastaus
Tässä on valitettavasti käynyt jokin näppälyvirhe saatavuuteen, jos tosiaan on lukenut "heti varastossa". Matot ovat pääsääntöisesti kaikki tilaustavaraa. Mutta onneksi kuitenkin saitte maton :)
04.05.2020 - Heikki E. Hitaasta toimituksesta iso miinus.
28.04.2020 - Joni B. Toimituksessa kesti todella pitkään!
22.04.2020 - risto H. Eipä ole tuotetta vielä näkynyt
Vastaus
Pyydämme anteeksi viivästystä toimituksessa! Paketti on ollut ajallaan tuolla noutopisteessä, mutta siellä jostain syystä sitä ei oltu otettu vastaan ja siksi ette olleet saapumisilmoitusta tuosta saneet.
26.03.2020 - Markus H. Laitettu muka tarjoushinta mutta oli kuitenkin kalliimpi kuin monella kilpailijalla... No itseppä ostin mutta seuraavalla kerralla katselen hinnat tarkemmin. Ei jäänyt hyvä mieli. Ja ihmetyttää miksi se teidän Taneli suosittelee ostamaan edullisempaa tuotetta? Oliko se kaukaa viisas että en oli hävinnyt niin paljon kun olisin valinnut sen edullisemman olisi pitänyt uskoa Tanelia. No kauppa se joka kannattaa mutta minun kohdalla jäi yhteen kertaa. Valitettavasti.No jospa siitä jäi edes teille hyvä mieli.
13.03.2020 - Hannu K. Ostin teiltä "Perävaunu adapteri (13-7 pistoke), Speed" joka oli ostohetkellä merkitty virheellisesti "Perävaunu adapteri (7-7 pistoke), Speed". Pistoke ei sopinut autooni. Tuote palautettu ja nyt odotan maksun palautusta Klarnalta.
29.02.2020 - Tapio N. Tilasin sivustolta klikkaamalla nimenomaan letkulämmitintä, mutta sain säteilylämmittimen. Joten sivusto on harhaanjohtava.
27.02.2020 - jari s. Tilauksen toimitus kesti kuukauden ja vaati kiirehtimisen
24.02.2020 - Ari S. Moi. Paketti saatiin perille, hieman joutui maksamaan postille lisää että sai sellaisen ajan että pystyi olemaan kotona. Jännää oli että työkalukaapin paino teidän tiedoissa oli vähän yli 60 kg, mutta Postilla paino oli noussut 105 kiloon. T. Ari
20.02.2020 - Kaisa K. Hyvä ja nopea palvelu, mutta paketti toimitettiin väärään kaupunkiin.
03.02.2020 - Rauli O. Kolme myyjää ei pystynyt ottamaan tilausta.????
31.01.2020 - Kimmo L. Tilaamassani sooda puhalluslaitteessa oli paineensäädin rikki.
Vastaus
Hei. Ompa kurja kuulla. Otatko asiasta yhteyttä vielä meidän asiakaspalveluumme (myynti@virtasenkauppa.fi) niin hoidetaan homma kuntoon :)
27.01.2020 - Miika K. Tuotteen pakkauksessa oli merkintä oman autoni vuosimallista, mutta todennäköisesti sisältö ei ollut kuitenkaan oikea, koska tuotetta piti muokata. Tämä meni onneksi pienellä työllä.
07.01.2020 - Marko L. Laite ei toiminut. Sähköpostiinkaan ei vastattu
Vastaus
Hei, pyydämme anteeksi, että sähköpostiinne ei ole vastattu! Asia on mennyt kyllä tuotteen toimittajalle selvitykseen ja informoimme heti, kun saamme heiltä vastauksen.
03.01.2020 - Risto Erik H. Ostin kengänpohjiin nastoja. Yhden reissun jälkeen niistä muutamat olivat jo rikki. Tämän kiinalaisen tuotteen laatu on siis varsin heikko. Tavaran toimitus ja tilaukseen liittyvä viestintä toimivat varsin hyvin. Kiitos siitä.
31.12.2019 - Henri N. Asiakaspalvelukokemus oli sinällään positiivinen, mutta laatusertifikaattia en Teille myöntäisi, sillä asiakkaalle ei tulisi luvata toimitusta yhteiseen määräaikaan mennessä, jollei toimituksesta ole täyttä varmuutta. Joululahja tuli nyt joulun jälkeen. Kilpailijanne hävisi kisan juuri tuon huonomman ensikokemuksen perusteella, mutta olisiko kilpailijalla toimitus onnistunut jouluksi, se jäi nyt mysteeriksi. Matkahuollon pikapaketti olisi ilmeisesti ehtinyt vielä 23.12. Salosta lähetetylle. Toki 15 € kalliimpi...mutta olisihan se ollut hyvä joululahja ja varmuus seuraavasta ostostakin. Toki asiakkaana olin myös myöhään liikkeellä, mutta sentään viikkoa ennen.
13.12.2019 - Teemu J. Tästä palautteesta tuskin on kenellekään hyötyä, koska en voi sanoa itse tuotteesta mitään. Tilaus laitettu sisään 3.12 ja vielä 13.12 toimitus ei ole saapunut perille! Lasku tuli ajallaan.
Vastaus
Hei. Selvittelin asiaa Postin kanssa ja tänään pitäisi heidän pystyä vihdoin tuo boksi teille jakamaan. Valitettavasti tuon Postin lakon jälkeen nämä viivästykset ovat heillä ja Matkahuollolla olleet valitettavan yleisiä :(
10.12.2019 - Timo R. Tilasin klo 8.00 paketointi ilmoitti klo 10.00,kului 4päivää tuli viesti paketti viety mh,sain seuraavana aamuna paketin(5:des pv),1 kg karkkilaatikko oli vaihtunut lakupötköön! Minulle riitti.
10.12.2019 - Timo O. En ole vieläkään saanut 29.11. tilaamaani tuotetta. Nyt on 10.12..
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. 2/10/2019 ollaan paketti saatu meiltä matkaan, mutta Matkahuollolla tuo näyttää jumittavan. Yritän heitä hoputtaa paketin kanssa :)
05.12.2019 - Joni J. Tilaus onnistui muuten hyvin mutta luvattua lakulaatikkoa en kyllä saanut vaikka koodin laitoin menemään tilauksen yhteydessä, yksi laku oli tilauksen mukana ja luki että koko laatikon saa koodilla??
Vastaus
Hei. Anteeksi virheestämme. Pistetään lakua tulemaan :)
28.11.2019 - Mika V. Ostin akkulaturin teiltä juuri sen luvatun lakulaatikon takia ( oli 5€ halvempi Motonetissä ) ja joku pilailija lähettämössä lähetti YHDEN patukan!!! Toki asia korjattiin puhelun jälkeen ja sain laatikkoni, mutta teille tulisi halvemmaksi informoida kaikkia työntekijöitä meneillään olevista kampanjoista.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Kyllä täällä kaikki kampanjasta tiesivät, mutta välillä vaan virheitä sattuu kun paljon paketteja liikkuu :)
19.11.2019 - marko P. Lupasitte lakupaketin, 1 lakupötkö tuli. Ei jatkoon.
Vastaus
Hei. Anteeksi virheemme. Laitetaan laatikko perässä tulemaan :)
19.11.2019 - Jukka H. Lakua tuli vain yksi kappale, ei laatikkoa.
Vastaus
Hei. Anteeksi virheemme. Laitetaan laatikko perässä tulemaan.
13.11.2019 - pasi h. Maksu ohjautui jonkun roskapankin kautta, josta kysyin asiakaspalvelusta, ei vastausta, entinen asiakas
12.11.2019 - Markus H. Muuten hyvä mutta posti ei nyt vaan saa toimitettua pakettia perille. Hienosti tuli tampereelle asti. Siellä nyt ollut 7 päivää ja vasta 10 kertaa lajiteltu ja rekisteröity. Saas nähdä koska tää viimeinen 40 km saadaan suoritettua. Onneksi ehti lakkokin alkaa jonka ei kyllä pitänyt ehtiä vaikuttaan asiaan. Luulen että en näe koskaan pakettia.
Vastaus
Hei. Anteeksi toimituksen viivästymisestä. Nyt on kuitenkin onneksi pakettinne jo noudettavissa.
22.10.2019 - Kari A. Tilaukseni 9113 toimitus Matkahuollon avulla ei ole onnistunut lainkaan. Tilasin tuotteet teiltä 10.10. tänä vuonna, mutta vieläkään ei lähetys ole saavuttanut K-MARKET LAUNONEN, KARTANONTIE 7, Matkahuollon toimipaikkaa. Tavara on matkustellut ympäri Etelä-Suomea viikon verran. Ovatkohan osoitetiedot menneet jotenkin teiltä mönkään. 15.10. minulle lähettämässänne viestissä tiedot ovat aivan oikein kyllä. Tänä aamuna tuli MH:n viesti, että lähetys olisi noudettavissa Riihimäen Peltosaaresta, mutta siitä tulisi yli 30 km:n hakureissu alkuperäisen 300 metrin sijaan. Seurantakoodi: MH851738145FI. Yst. terv. Kari Asikainen
Vastaus
Hei, pyydämme anteeksi sekaannusta tuossa toimitustavassa. Matkahuollolle on nyt laitettu siirtopyyntö paketille ja toivotaan, että tulisi ripeästi perille.
17.10.2019 - Tommi S. Tilasin öljyä, tuli lakkaa. Ei ihan nappiin...
Vastaus
Moikka, ei tosiaan ihan nappisuoritus ollut tämän lähetyksen kohdalla ja pyydämme virhettä anteeksi!! Laitetaan heti huomenna oikea tuote matkaan.
06.10.2019 - Timo R. Nettikaupan palvelu oli hyvää: Mutta minulle tuli virheellinen kuva murskaavan oksasilppurin hakkeen koosta. Tämä kone ei sovellu minun tarpeisiini. Haluan vaihtaa oksasilppurin leikaavaan malliin. t. Timo
Vastaus
Hei. Käyttämättömät ja myyntikuntoiset tuotteet voi palauttaa tai vaihtaa alla olevien ohjeiden mukaan: https://www.virtasenkauppa.fi/ohje-helppoon-palauttamiseen Käytettyjä koneita/tuotteita emme valitettavasti voi ottaa vastaan.
02.10.2019 - jorma K. Tilasin verkkokaupasta x määrän tavaraa ja ei herjannut kpl määrästä mitään. Seuraavana arkipäivänä soitettiin ettei ole kyseistä tavaraa niin paljon. Kannattaisi järjestelmät tehdä erilaiseksi, jottei vastaavia kämmejä kävisi
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Yritetään jatkossa parantaa sivuja koko ajan siihen suuntaan ettei näin enää tulevaisuudessa kävisi. Tällä hetkellä emme valitettavasti tietoa sivuille saa, jos joltain meidän toimittajalta tavara loppuu.
23.09.2019 - Pertti N. Sain käytetyn Einhell akkuporakoneen, vaikka ostin uuden. Laite on palautettu ja odottelen uutta.
Vastaus
Hei. Anteeksi, että tuote oli kuluneen näköinen. Oli meidän myymälän mallikappale teille lähetetty. Käytetty sitä ei tietenkään koskaan oltu, mutta pieniä jälkiä siinä oli kun ihmiset olivat sitä myymälässä käpistelleet. Nyt jo uusi kone teille matkalla pienen yllätyksen kera :)
22.08.2019 - Thomas S. Osa tilauksesta vielä saamatta. Todella kauan kestää yhden tuoteen tuleminen Soittanut 2 kertaa ja kerrotin että samalta toimitajalta tullut ainakin 2 kuorma . Mutta tuote ei saapunut.
Vastaus
Hei. Anteeksi tilauksen viivästymisestä. Tuota U20050 leikkikaivinkonetta ei meille toimittajalta jostain syystä ikinä saapunut. Tilasin sen teille nyt kokonaan uudestaan ja toivottavasti se lähipäivinä saadaan vihdoin lähtemään.
24.05.2019 - Veikko S. Moottorisaha meni rikki ja sen on lähetetty teille korjattavaksi jo toista kuukautta sitten,eikä ole sen koommin kuulunut mitään
Vastaus
Hei. Anteeksi, että sahan korjauksessa on kestänyt noin kauan. Kevään takia huoltoliikkeemme on ollut pahasti ruuhkautunut. Eilen sinne soitin sahastanne ja se oli nyt korjauksessa. Ensi viikolla on saha vihdoin teillä takaisin.
06.05.2019 - Robert W. Tilattuani ja maksettuani kaikki oli hyvin, kunes hetken kuluttua sain Virtasenkaupasta mainoksen jossa tilaamaani tuotetta mainostettiin 10€ halvemmalla. Arvatkaapa mikä maku Virtasenkaupasta jäi. Ystävällisin terveisin, Robert
Vastaus
Kiitos viestistäsi. Emme valitettavasti päässeet jyvälle mistä tässä varsinaisesti oli kyse, sillä ostamanne öljynimupumppu on ollut samaan hintaan myynnissä jo pitkään eikä siitä ole mitään tiettyä kampanjaa. -Mikko
02.05.2019 - Tomi K. Tuli väärä tuote tilaus palautettu
14.03.2019 - Jorma M. Viimasuojamainoksessa annettiin ymmärtää,että pakkaus sisältää auton keulan kokonaan peittävät suojat. Lähetys saapui nopeasti mutta aukaistuani paketin totesin yllätyksekseni,että toimitus sisälsi vain alemman säleikön peitteen ja 4 kiinnikettä. Paketista löytynyt makeinen nosti hetkellisesti veren sokeria joka toisaalta myöhemmin johti korkeampaan verenpaineeseen.
17.02.2019 - Mika M. 2-komponentti täytteen toinen osa (musta) oli niin kuivunut että ei tullut tuubista ulos. Vanhentunut tuote, käyttökelvoton.
04.02.2019 - Arto V. Toimitusaika piti olla noin 2 viikkoa.. kuukauden jälkeen tiedustelin tilaamaani tuotetta, menee vielä pari viikkoa vastattiin. Jep jep. Tilauksen tein 12.12 ja tavaran sain 30.1 en ole tyytyväinen miten asiani hoidettiin. Lähettämön ylläri ei hirveästi lohduttanut. Tuskin tilaan täältä enään mitään
Vastaus
Hei, pyydämme anteeksi, että toimituksessa meni niin pitkään! Tilaamanne tuote oli päässyt toimittajaltamme loppumaan ja emme sitä valitettavasti nopeammin pystyneet toimittamaan.
01.02.2019 - Tuula J. Oli hyvä ostos
31.01.2019 - Joni H. Hallilämmittimen ostin ja paketista otin ja kokeilin niin eipä toiminut
Vastaus
Hei. Onpa kurja kuulla, että tuotteen kanssa on ollut ongelmia. Otathan yhteyttä meidän asiakaspalveluun: myynti@virtasenkauppa.fi tai 027751260 niin katsotaan miten asian kanssa edetään.
30.01.2019 - Jarkko K. Tavaran piti lähteä kolmen päivän sisällä. No kolmen pvä päästä ilmoitettiin että keräyksessä ongelma tavara lähtee seuraavana pvänä Joo, ulkomailta tavara ois tullu nopeemmin (jälleen kerran) ja ois ollu halvempaa. Ei tartte enää käyttää ku viimeisessä hädässä Virtasen kauppaa
Vastaus
Hei, pyydämme anteeksi viivästystä toimituksessa. Tuossa oli tosiaan tapahtunut inhimillinen virhe keräilyssä ja niitä valitettavasti josku kiireessä sattuu. Yritämme olla tarkempia jatkossa.
28.01.2019 - Arto K. Moi, en ole vielä saanut koko lähetystä!!!! Posti lajitellut paketin seurannan mukaan 24.1 Kuopiossa ja ei vaan ole tullut saapumisilmoitusta vieläkään 28.1 !!
Vastaus
Hei, pyydämme anteeksi toimituksen viivästymistä! Paketti oli tosiaan postin kyydissä seikkaillut useamman päivän. Nyt ilmeisesti on kuitenkin paketti tullut perille.
24.01.2019 - Pasi J. Nojuu... Kyseinen hihnatilaus jossa valmistaja mokast sen pituuden suhteen on toisaalta aika koominen moka.. harva hihnatilaaja hoksaa kyseenalaistaa isonkin valmistajan mokaa mitoituksessa.. Olen tilannu puolenkymmentä hihnaa ja jokaisessa tätä pituuden kanssa ongelimia.. nytt vasta mittasin ja totesin vian olevan muualla kuin omassa mittaus tavassa, jokainen aikasemmin tilaama hihna on liki tuuman ilmoitettua pitempi.. toivotaan että jakossa kkun tai jos tilaan niin mitoitus on etes 5mm tarkuudella..Aika monta pysymätöntä ja luistavaa hihnaa pitit tilata ennkuin hoksasin tarkastaa hihnan todellisen mitan!!
16.01.2019 - Niko Petteri R. Maskin suoja ei ollut oikean kokoinen,joutui leikkelemään sopivaksi. Eikä kiinnitys ollut niin yksinkertainen
04.01.2019 - Reima K. Muovinpalat jotka ovat keulamaskin viimasuoja ovat hinta-laatusuhteeltaan aivan röyhkeät. Ei mitenkään voi käsittää 50eur hintaa neljästä pienestä palasta muovia ja muutamasta kiinnikkeestä. Odotin todella laatutuotetta jollaisia ainakin ennen sai autoihin. Sain toki hyvääkin: takakontin kaukalomatto joka istuu hyvin ja jonka hinta-laatusuhdetta voi pitää kohtuullisen hyvänä. Itse tuote on hyvä.
02.01.2019 - Eino M. Tuote ei ollut odotuksenukainen, tuulisuojan maskiin kiinnitys oli hankalaa, kiinnittimet ei ollut tarkoituksen mukaiset.
20.12.2018 - Kalle L. Kaupankäynti oli nopeaa ja tuote tuli suhteellisen nopeasti postin kautta. Tuote oli mielestäni suhteellisen kallis kahdella kiinikkeellä muotoon leikattu pehmytmuovinen viimasuoja Fabian keulalle 50 €. Suojasta puuttui kuitenkin reikä, josta konepellin lukituksen voi aukaista, joten jouduin tekemään sen itse.
20.12.2018 - Jukka M. Tuote oli väärä , haluaisin saada oikean tuotteen , kiitos
Vastaus
Hei. Teille oli toimitettu tilaamanne TS110 maskisuoja. Jos se on autoonne sopimaton, niin lähettäkää se meille asiakaspalautuksena takaisin. Liittäkää palautuksen mukaan myös auton rekisterinumero, niin yritetään etsiä täältä siihen sopiva suoja.
19.12.2018 - Jasmina S. Ihmettelin kun tilasin lapselle joululahjaa betoniauton nii näytti kuin paketti, jossa auto oli, aivan kun olisi avattu....? pahvipaketti oli kärsinyt ja auto ei ollut millään sielä kiinni.. Sinällään ei haittaa mutta mietinpä minkä näytekappaleen oon saanut... Ei jäänyt positiivinen kuva.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Tuli toimittajalta asti meille tuollaisessa paketissa. Auto kuitenkin näytti ihan koskemattomalta, niin en alkanut pakettia heille palauttamaan. Ajattelin, että tärkeintä on että jouluksi ehtii teille :)
19.12.2018 - Markus H. Hei! Tilasin SEAT alhambraan maskisuojuksen. Nettisivuilla näkee, että sopii malleihin vuodesta 2011 eteenpäin. Se ei sitten sopinut sellaisenaan vaan mun täytyi mattopuukolla muokata suojusta sopivaksi. Koukut ei kiinnity kuten pitäisi, olivat väärän mittaisia ja mun täytyi kärkipihdeillä muotoilla koukkuja. Auto on vuosimallia 2017. Parempii olisi ollut käydä hakemassa oikeanlaiset koukut muutamalla eurolla Motonetistä ja neopreenistä itse tehdä suojus Sinänsä kaupanteko sujui tosi hyvin netin välityksellä ja toimitus oli tarpeeksi nopea. Hyvä informaatio sähköpostitse missä vaiheessa tilaus on menossa. Itse prosessi siis tosi hyvä, mutta minun osaltani tuote ei vastannut sitä mitä olin tilaavanani.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Tuo tilaamanne TS139 on tosiaan ainut malli, joka Alhambraan toimittajalta löytyy. Selvittelen asiaa, että onko siinä tuo keula uudemmissa malleissa vaihtunut ja suoja ei niihin sopiva olisi. Hyvä että saitte muokkaamisella suojan kuitenkin autoonne sopivaksi :)
17.12.2018 - Timo K. Tilaus tuli useamman päivän myöhässä, mitä puhelinmyynnissä luvattiin.
Vastaus
Hei. Anteeksi virheestämme. Joulukuu on ollut lähettämössä kiireistä aikaa ja viivästyksiä on sattunut aivan liikaa. Pyritään jatkossa parempaan.
17.12.2018 - Jari G. Kauppa meni hienosti ja paketista löytynyt sukulaku oli kiva yllätys! Mutta se oli ikävä yllätys että toisin kuin tuotekuvassa, paketista puuttui alempi maskisuoja kokonaan! (TS46 maskisuoja b-mersu 2009->)
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Oli tosiaan tuote saanut uutta muotoa ja ei ollut tieto tullut meille asti. Yritän saada uudet kuvat sivuille mahdollisimman nopeasti.
12.12.2018 - veikko a. tilasin klapisirkkeliin kiilahihnat jotka oli väärän mittaiset ne vaihdettiin kyllä oikean mittaisiin mutta vapaapäivät meni odottellessa ja klapi savotta siirtyi tulevaisuuteen. Muuten ihan ok kauppa.
Vastaus
Kiitos palautteestanne ja vielä kerran anteeksi virheestämme. Täällä meni numerot 52 ja 82 sekaisin.
12.12.2018 - Nicklas L. Kloori-tabletti annostelija ei toimii. Vaikka säädöt olivat minimissä, mikä tarkoittaa 1.000 litran ulkoporealtaan viiko kulutus, kaikki kloorit liukeni muutamassa tunnissa. Onneksi olin vaan syöttänyt kaksi tabletteja....
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Tuo annostelija toimii melkeinpä parhaiten siten, että kylvyn jälkeen lisää sinne aina yhden tabletin noin 3-5 päivän välein. Näin pysyy kulutus pienenä ja vesi puhtaana.
11.12.2018 Tuote rikkoontui heti osittain, kun otti käyttöön..
Vastaus
Hei. Anteeksi tuotteen huonosta laadusta. Lähettäkää tuote meille asiakaspalatuksena takasin, niin pistetään takuuseen.
06.11.2018 - Arno C. Toimitus ok. Tuote oli ylimainostettu. Menin halpaan.
02.11.2018 - Risto S. Pakettia odotellaaan jo kolmatta viikkoa että näin
Vastaus
Hei, pyydämme anteeksi toimituksen viivästymistä! Tuote oli toimittajaltamme päässyt loppumaan ja siitä syystä ei pakettia heti matkaan saatu. Tästä laitoimmekin sähköpostitse tietoa asiakkaalle. Lisäviivästystä tuli valitettavasti vielä lisää johtuen postin toimituksessa sattuneesta hyllytysvirheestä.
11.10.2018 - Matti V. Tuote täysin ala-arvoinen. Hinta/laatusuhde surkea.
02.10.2018 - Timo H. En ole saanut vielä pakettia enkä saapumisilmoitusta
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Oli tosiaan paketti Postilta hukassa, mutta selvitin asian ja nyt se on noudettavissa teidän lähipostistanne.
10.09.2018 - Sami V. Lähetys tuli Myrskylän postiin, vaikka toimitusosoite oli Porvoo. Lisäksi työkalu on väärän kokoinen eikä sitä voi käyttää VAG- konsernin vaihteistotulppien avaamiseen.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. En osaa sanoa miksi lähetys on Myrskylään toimitettu. Täältä meiltä on Porvooseen pitänyt lähteä. Anteeksi virheestämme. Jos tuote ei teidän käyttöönne sovellu voitte sen tietysti meille palauttaa ilmaiseksi takaisin.
28.08.2018 - Hanna S. Hei, En ole edelleenkään saanut tilaamiani tuotteita ja Matkahuollon seuranta näyttää, että tilaus on edelleen matkalla noutopisteeseen.
Vastaus
Hei. Anteeksi, että paketti on jossain seikkaillut matkalla. Soitin äsken Matkahuoltoon ja paketti löytyi noutopisteestä. Saatte kohta myös heiltä tiedon tekstiviestillä, että lähetys on noudettavissa.
14.08.2018 - Pekka P. Hyvä palvelu ja nopea toimitus!
10.08.2018 - Kaisa M. Ostin samaisen kaasujousen muutama kk aiemmin, ja hintaa oli silloin 24 euroa vähemmän. Omituinen ja melko kova hinnannousu yhtäkkiä.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Valitettavasti meidän ostohinta oli tässä tuotteessa noussut merkittävästi, joten se heijastuu myös myyntihintaan väkisinkin.
08.08.2018 - Jari M. Postiin jäi paketti..Todella pettymys paketinkulku. Kannattais lopettaa teidän postin kätyyö kokonaan.
Vastaus
Hei. Anteeksi, että paketin lähetyksessä on ollut ongelmia. Selvitin asian Postin kanssa ja paketti löytyi. Se on tänään noudettavissa heiltä ja ilmoittavat siitä teille vielä myös erikseen.
08.08.2018 Kuudetta viikkoa kesti kaasujousien tulo, mutta jos ei ole, niin ei ole. Informaatiosta kuitenkin plussaa.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Välillä kun tavara loppuu toimittajalta saakka, niin joudutaan pitkiäkin aikoja odottelemaan. Onneksi nyt kuitenkin lopulta saapuivat. Kiitos kärsivällisyydestänne.
03.08.2018 - Ilpo Y. Positiivista: - Tilasuvahvistus tuli nopeasti - Toimitus oli erittäin nopea! Negatiivista: Positiiviset seikat vesittyivät itse tuotteen ollessa sekundaa. Laituritikkaiden toisen sivuelementin pystytuki oli hitsattu huolimattomasti vinoon ja lisäksi elementti oli vääntynyt. Näin ollen tikkaat eivät asettuneet hyvin laituriin. Kiireellisen tarpeen vuoksi en lähtenyt palauttamaan tuotetta vaan se on kiinni laiturissa vähän vinkallaan.
Vastaus
Hei. Kiitos palautteestanne. Pyydän anteeksi tuotteen huonoa laatua. Noita ollaan melko paljon myyty ja ei ole ongelmia ennen kuulunut. Tainut jokin "maanatai" kappale teille osua. Laitan sähköpostiinne alennuskoodia seuraavaan ostokseenne ja toivottavasti myös nämä tikkaat teitä tarpeeksi hyvin palvelevat.
Uudemmat Vanhemmat