Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme
Palautteita: 36309 kpl | |
Positiiviset 98.3 % | |
Negatiiviset 1.7 % |
Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.
Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi
Vastaus
Vaikka syyllinen löytyisi meidän talon ulkopuolelta, me toki vastataan loppujen lopuksia aina siitä minkälaisen kokonaisuuden asiakas meiltä saa. Tässäkin tapauksessa käsi ylös virheen merkiksi täältä, anteeksi siitä! Jokainen tilauksemme käsitellään sillä tapaa että asialla on kiire, yleensä tuotteen tilannut asiakas haluaa sen mahdollisimman nopeasti ja tämä on toki meidän ehdoton tavoite jokaisen kohdalla. Vastoinkäymisistä huolimatta olet tervetullut asioimaan meille uudestaan, anna meille toinen mahdollisuus :) -Arttu
Vaikka syyllinen löytyisi meidän talon ulkopuolelta, me toki vastataan loppujen lopuksia aina siitä minkälaisen kokonaisuuden asiakas meiltä saa. Tässäkin tapauksessa käsi ylös virheen merkiksi täältä, anteeksi siitä! Jokainen tilauksemme käsitellään sillä tapaa että asialla on kiire, yleensä tuotteen tilannut asiakas haluaa sen mahdollisimman nopeasti ja tämä on toki meidän ehdoton tavoite jokaisen kohdalla. Vastoinkäymisistä huolimatta olet tervetullut asioimaan meille uudestaan, anna meille toinen mahdollisuus :) -Arttu
Vastaus
Homma olikin ilmesesti tänään selvinnyt postin kanssa. Pahoittelemme kuitenkin, että postin kanssa asiointi oli noin vaikeaa. Toivottavasti tämä ei vaikuta meidän väliseen tulevaisuuteemme :) -Kim
Homma olikin ilmesesti tänään selvinnyt postin kanssa. Pahoittelemme kuitenkin, että postin kanssa asiointi oli noin vaikeaa. Toivottavasti tämä ei vaikuta meidän väliseen tulevaisuuteemme :) -Kim
Vastaus
Pahoittelut ettei tuote vastannut odotuksianne. Tuotekortilla on mainittu pakkauksen toimitussisältö kuten tuotteen valmistaja sen on ajatellut. Lisävarusteet myydään aina erikseen. Laitetaan valmistajalle palaute tästä josko muuttaisivat itse pakkauksen sisältöä kaikille asiakkaille sopivammaksi. -Arttu
Pahoittelut ettei tuote vastannut odotuksianne. Tuotekortilla on mainittu pakkauksen toimitussisältö kuten tuotteen valmistaja sen on ajatellut. Lisävarusteet myydään aina erikseen. Laitetaan valmistajalle palaute tästä josko muuttaisivat itse pakkauksen sisältöä kaikille asiakkaille sopivammaksi. -Arttu
Vastaus
Pahoittelut tästä. Meiltä tosiaan lähtee kyseinen sähköposti asiakkaille, joilla on jäänyt tuotteita ostoskoriin. Viestin tarkoitus on varmistaa, ettei ostokset ole jääneet kesken jonkun teknisen vian takia. Tässä tapauksessa kuitenkin tuo summa on varmaan heittänyt häränpyllyä. Pahoittelemme tästä ja toivomme tapaavamme vielä kaupoilla! -Kim
Pahoittelut tästä. Meiltä tosiaan lähtee kyseinen sähköposti asiakkaille, joilla on jäänyt tuotteita ostoskoriin. Viestin tarkoitus on varmistaa, ettei ostokset ole jääneet kesken jonkun teknisen vian takia. Tässä tapauksessa kuitenkin tuo summa on varmaan heittänyt häränpyllyä. Pahoittelemme tästä ja toivomme tapaavamme vielä kaupoilla! -Kim
Vastaus
Terve! Ole yhteydessä myyntiimme niin tarkistetaan onko teillä oikean auton maski ja vaihdetaan tarvittaessa oikeanlaiseen. -Arttu
Terve! Ole yhteydessä myyntiimme niin tarkistetaan onko teillä oikean auton maski ja vaihdetaan tarvittaessa oikeanlaiseen. -Arttu
Vastaus
Pahoittelut ettei tuote vastannut odotuksia. Vastaavaa palautetta emme ole saaneet muilta asiakkailta kyseisistä tuotteista. Mikäli haju ei poistu ja tuote on teille käyttökelvoton, voitte olla yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan asia kuntoon. Tervetuloa taas sujuville kaupoille! -Arttu
Pahoittelut ettei tuote vastannut odotuksia. Vastaavaa palautetta emme ole saaneet muilta asiakkailta kyseisistä tuotteista. Mikäli haju ei poistu ja tuote on teille käyttökelvoton, voitte olla yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan asia kuntoon. Tervetuloa taas sujuville kaupoille! -Arttu
Vastaus
Olemme pahoillamme. Tilaus oli jäänyt pyörimään Matkahuollon käsiin. Asia on nyt selvitetty ja paketin pitäisi olla teillä. -Kim
Olemme pahoillamme. Tilaus oli jäänyt pyörimään Matkahuollon käsiin. Asia on nyt selvitetty ja paketin pitäisi olla teillä. -Kim
Vastaus
Ollaan todella pahoillamme tästä. Tälläisiä virheitä ei pitäisi sattua, mutta niitä silti joskus tulee, kun meillä on vain ihmisiä töissä. Pahoittelut. -Kim
Ollaan todella pahoillamme tästä. Tälläisiä virheitä ei pitäisi sattua, mutta niitä silti joskus tulee, kun meillä on vain ihmisiä töissä. Pahoittelut. -Kim
Vastaus
Tässä mokasimme pahemman kerran, anteeksi! Kasvomaskien menekki yllätti meidät täysin ja lisäerän saapuminen viivästyi pari viikkoa. Toivottavasti saadaan vielä uusi mahdollisuus kanssasi ja voimme näyttää sen mihin oikeasti pystymme. Mukavaa Joulua! -Arttu
Tässä mokasimme pahemman kerran, anteeksi! Kasvomaskien menekki yllätti meidät täysin ja lisäerän saapuminen viivästyi pari viikkoa. Toivottavasti saadaan vielä uusi mahdollisuus kanssasi ja voimme näyttää sen mihin oikeasti pystymme. Mukavaa Joulua! -Arttu
Vastaus
Valitettavasti joskus nämä toimitusketjut eivät toimi tai viivästyvät. Moka on täysin meidän ja pitää parannella systeemejä täällä jotta jatkossa kaupat sujuvat niin kuin pitääkin. Mukavaa Joulua Pekka teille sinne ja tervetuloa taas kaupoille! -Arttu
Valitettavasti joskus nämä toimitusketjut eivät toimi tai viivästyvät. Moka on täysin meidän ja pitää parannella systeemejä täällä jotta jatkossa kaupat sujuvat niin kuin pitääkin. Mukavaa Joulua Pekka teille sinne ja tervetuloa taas kaupoille! -Arttu
Vastaus
Tässä mokasimme pahemman kerran, anteeksi! Kasvomaskien menekki yllätti meidät täysin ja lisäerän saapuminen viivästyi pari viikkoa. Toivottavasti saadaan vielä uusi mahdollisuus kanssasi ja voimme näyttää sen mihin oikeasti pystymme. Mukavaa Joulua! -Arttu
Tässä mokasimme pahemman kerran, anteeksi! Kasvomaskien menekki yllätti meidät täysin ja lisäerän saapuminen viivästyi pari viikkoa. Toivottavasti saadaan vielä uusi mahdollisuus kanssasi ja voimme näyttää sen mihin oikeasti pystymme. Mukavaa Joulua! -Arttu
Vastaus
Tässä mokasimme pahemman kerran, anteeksi! Kasvomaskien menekki yllätti meidät täysin ja lisäerän saapuminen viivästyi pari viikkoa. Toivottavasti saadaan vielä uusi mahdollisuus kanssasi ja voimme näyttää sen mihin oikeasti pystymme. Mukavaa Joulua! -Arttu
Tässä mokasimme pahemman kerran, anteeksi! Kasvomaskien menekki yllätti meidät täysin ja lisäerän saapuminen viivästyi pari viikkoa. Toivottavasti saadaan vielä uusi mahdollisuus kanssasi ja voimme näyttää sen mihin oikeasti pystymme. Mukavaa Joulua! -Arttu
Vastaus
Moikka! Selvittelemme parhaillaan Postin kanssa, että mihin pakettisi on kadonnut. Pahoittelut tälläisestä sopasta. -Kim
Moikka! Selvittelemme parhaillaan Postin kanssa, että mihin pakettisi on kadonnut. Pahoittelut tälläisestä sopasta. -Kim
Vastaus
Olemme pahoillamme tästä. Black Friday ja Cyber monday ruuhkauttivat varastoa isolla kädellä, mutta ei silti piilouduta sen taakse. Olemme pahoillamme tilauksen viivästymisestä, mutta toivomme, että annat meille toisen mahdollisuuden :) -Kim
Olemme pahoillamme tästä. Black Friday ja Cyber monday ruuhkauttivat varastoa isolla kädellä, mutta ei silti piilouduta sen taakse. Olemme pahoillamme tilauksen viivästymisestä, mutta toivomme, että annat meille toisen mahdollisuuden :) -Kim
Vastaus
Olemme tästä pahoillamme. Black Friday ruuhkautti varastoamme. -Kim
Olemme tästä pahoillamme. Black Friday ruuhkautti varastoamme. -Kim
Vastaus
Olemme pahoillamme tästä sotkusta. Yleinen käytäntömme on ollut, että lasku laitetaan vasta sitten kun tuote lähtee meiltä. Pyrimme jatkossa olemaan tässäkin asiassa parempia. Pahoittelut siis tästä :( -Kim
Olemme pahoillamme tästä sotkusta. Yleinen käytäntömme on ollut, että lasku laitetaan vasta sitten kun tuote lähtee meiltä. Pyrimme jatkossa olemaan tässäkin asiassa parempia. Pahoittelut siis tästä :( -Kim
Vastaus
Olemme pahoillamme tapahtuneesta ja otamme tästä opiksemme. -Kim
Olemme pahoillamme tapahtuneesta ja otamme tästä opiksemme. -Kim
Vastaus
Pakettinne lähti meiltä tilausta seuraavana päivänä. Olemme pahoillamme, jos valitsemallanne kuljetuspalvelulla on kestänyt tilauksen kanssa. Annetaan kuitenkin vähän anteeksi viivästystä Black Fridayn nojalla. Toivomme kuitenkin, että ostokokemuksesi oli muutoin onnistunut. -Kim
Pakettinne lähti meiltä tilausta seuraavana päivänä. Olemme pahoillamme, jos valitsemallanne kuljetuspalvelulla on kestänyt tilauksen kanssa. Annetaan kuitenkin vähän anteeksi viivästystä Black Fridayn nojalla. Toivomme kuitenkin, että ostokokemuksesi oli muutoin onnistunut. -Kim
Vastaus
Olette tilanneet tuotteet Matkahuollon kautta jota kautta myös toimitus on tapahtunut. Matkahuolto on ilmeisesti siirtänyt paketin täysinäisen automaatin takia toiseen pisteeseen. Pahoittelut tästä, olemme kuljetusyhtiöön heti yhteydessä! -Arttu
Olette tilanneet tuotteet Matkahuollon kautta jota kautta myös toimitus on tapahtunut. Matkahuolto on ilmeisesti siirtänyt paketin täysinäisen automaatin takia toiseen pisteeseen. Pahoittelut tästä, olemme kuljetusyhtiöön heti yhteydessä! -Arttu
Vastaus
Pitää tarkastaa tuote ja siitä kerrottavat tuotetiedot. On sekä meidän että asiakkaan etu että mahdollisimman hyvin on tiedossa minkälaisen tuotteen asiakas on tilaamassa. Onneksi etämyynnissä on aina vaihto- ja palautusoikeus mikäli tuote ei vastaa odotuksia. -Arttu
Pitää tarkastaa tuote ja siitä kerrottavat tuotetiedot. On sekä meidän että asiakkaan etu että mahdollisimman hyvin on tiedossa minkälaisen tuotteen asiakas on tilaamassa. Onneksi etämyynnissä on aina vaihto- ja palautusoikeus mikäli tuote ei vastaa odotuksia. -Arttu
Vastaus
Hei anteeksi, me mokattiin tässä! Tuote vaihdettiin pikaisesti oikeaan ja oppi imettiin itseemme. Toivottavasti nähdään vielä kaupoilla! -Arttu
Hei anteeksi, me mokattiin tässä! Tuote vaihdettiin pikaisesti oikeaan ja oppi imettiin itseemme. Toivottavasti nähdään vielä kaupoilla! -Arttu
Vastaus
Tilaus lähtenyt meiltä alle vuorokaudessa tilauksesta. Kuljetusfirmalla mennyt 3 arkipäivää tilauksen toimittamiseen. Pahoittelut ettei toimitusaika ole vastannu odotuksianne, pyritään parantamaan! -Arttu
Tilaus lähtenyt meiltä alle vuorokaudessa tilauksesta. Kuljetusfirmalla mennyt 3 arkipäivää tilauksen toimittamiseen. Pahoittelut ettei toimitusaika ole vastannu odotuksianne, pyritään parantamaan! -Arttu
Vastaus
Tilaus lähtenyt meiltä rivakasti mutta valitettavasti toimitus on kestänyt kohtuuttoman kauan, pyydämme puolestamme tätä anteeksi! Olemme yhteydessä kuljetusfirmaan ja pyritään selvittämään tilauksenne tilanne pikimiten. -Arttu
Tilaus lähtenyt meiltä rivakasti mutta valitettavasti toimitus on kestänyt kohtuuttoman kauan, pyydämme puolestamme tätä anteeksi! Olemme yhteydessä kuljetusfirmaan ja pyritään selvittämään tilauksenne tilanne pikimiten. -Arttu
Vastaus
Meillä on vaihtoehtoisena maksutapana Checkout Finland niille jotka eivät halua käyttää Klarnan maksutapoja. Itsekin odotamme Amazonia suomeen niin saadaan yksi myyntikanava lisää :) -Arttu
Meillä on vaihtoehtoisena maksutapana Checkout Finland niille jotka eivät halua käyttää Klarnan maksutapoja. Itsekin odotamme Amazonia suomeen niin saadaan yksi myyntikanava lisää :) -Arttu
Vastaus
Tilaamanne erikoistuotteen toimitusajaksi ilmoitamme 4-8 viikkoa ja nyt se tuli alle neljässä viikossa eli nopeammin kuin lupasimme. Toivottavasti itse tuote miellyttää teitä vielä vuosia :) -Arttu
Tilaamanne erikoistuotteen toimitusajaksi ilmoitamme 4-8 viikkoa ja nyt se tuli alle neljässä viikossa eli nopeammin kuin lupasimme. Toivottavasti itse tuote miellyttää teitä vielä vuosia :) -Arttu
Vastaus
Tosiaan suuri tuote tilauksesta on lähtenyt maahantuojan varastolta ja siinä on kestänyt kohtuuttoman pitkään saapua perille. Olen täysin samaa mieltä siitä miten tämä asia on eli *erseestä. Pyydämme puolestamme nöyrästi anteeksi asiaa. Meiltä tulleet tavarat ovat sentään tulleet vuorokaudessa perille. -Arttu
Tosiaan suuri tuote tilauksesta on lähtenyt maahantuojan varastolta ja siinä on kestänyt kohtuuttoman pitkään saapua perille. Olen täysin samaa mieltä siitä miten tämä asia on eli *erseestä. Pyydämme puolestamme nöyrästi anteeksi asiaa. Meiltä tulleet tavarat ovat sentään tulleet vuorokaudessa perille. -Arttu
Vastaus
Tuote ei suinkaan ollut unohtunut lähettää vaan se oli väliaikaisesti loppuunmyyty. Pistettiin matkaan heti kun saatiin varasto taas täydennystä. Pahoittelut jos viivästyksestä ei ole informoitu teitä tarpeeksi hyvin. -Arttu
Tuote ei suinkaan ollut unohtunut lähettää vaan se oli väliaikaisesti loppuunmyyty. Pistettiin matkaan heti kun saatiin varasto taas täydennystä. Pahoittelut jos viivästyksestä ei ole informoitu teitä tarpeeksi hyvin. -Arttu
Vastaus
Paketti oli meidän ovista lähtenyt 3 päivän sisällä tilauksesta. Pahoittelemme, että jatkotoimenpiteet ovat kestäneet pitkään. -Kim
Paketti oli meidän ovista lähtenyt 3 päivän sisällä tilauksesta. Pahoittelemme, että jatkotoimenpiteet ovat kestäneet pitkään. -Kim
Vastaus
Olipa syyt mitkä tahansa, me todella mokattiin tässä, anteeksi! -Arttu
Olipa syyt mitkä tahansa, me todella mokattiin tässä, anteeksi! -Arttu
Vastaus
Pahoittelut ettei tilaus ole mennyt kokonaisuutena nappiin. Meillä asiakas saa aina itse valita toimitustavan. Yhtenä vaihtoehtona on jakelu perille haluttuun osoitteeseen. -Arttu
Pahoittelut ettei tilaus ole mennyt kokonaisuutena nappiin. Meillä asiakas saa aina itse valita toimitustavan. Yhtenä vaihtoehtona on jakelu perille haluttuun osoitteeseen. -Arttu
Vastaus
Harmi että maksupalvelu ei ole toiminut täydellisesti. Toivottavasti meidän palvelu on kuitenkin ollut viiden tähden arvoista! Tilauksenne maksuliikenteen on hoitanut Klarna joten epäselvissä tapauksissa ole yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun josta myös palautuskin varmasti järjestyy: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/ -Arttu
Harmi että maksupalvelu ei ole toiminut täydellisesti. Toivottavasti meidän palvelu on kuitenkin ollut viiden tähden arvoista! Tilauksenne maksuliikenteen on hoitanut Klarna joten epäselvissä tapauksissa ole yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun josta myös palautuskin varmasti järjestyy: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/ -Arttu
Vastaus
Soiteltiin puhelimitse ja sovimme palautuksesta niiden tuotteiden osalta jotka eivät tällä tilauskerralla miellyttäneet. Virtasenkauppa.fi tarjoaa asiakkailleen aina maksuttoman ja helpon palautuksen tuotteille (poislukien rahti). -Arttu
Soiteltiin puhelimitse ja sovimme palautuksesta niiden tuotteiden osalta jotka eivät tällä tilauskerralla miellyttäneet. Virtasenkauppa.fi tarjoaa asiakkailleen aina maksuttoman ja helpon palautuksen tuotteille (poislukien rahti). -Arttu
Vastaus
Suuret pahoittelut puolestamme jos tuote rikkoutunut kuljetuksessa. Toivottavasti Virtasenkaupan toiminta tilauksen käsittelyn ja kuljetuksesta johtuneen reklamaation puolesta ovat kuitenkin olleet kiitettävällä tasolla ja voitte asioida meillä jatkossakin! -Arttu
Suuret pahoittelut puolestamme jos tuote rikkoutunut kuljetuksessa. Toivottavasti Virtasenkaupan toiminta tilauksen käsittelyn ja kuljetuksesta johtuneen reklamaation puolesta ovat kuitenkin olleet kiitettävällä tasolla ja voitte asioida meillä jatkossakin! -Arttu
Vastaus
Anteeksi huono ostoskokemus ja pahoittelut aiheuttamastamme lisävaivasta. Pyrimme kasvattamaan jatkossa tuotetietouttamme entisestään jotta vastaavilta vältytään. -Arttu
Anteeksi huono ostoskokemus ja pahoittelut aiheuttamastamme lisävaivasta. Pyrimme kasvattamaan jatkossa tuotetietouttamme entisestään jotta vastaavilta vältytään. -Arttu
Vastaus
Klarnan alta löydät myös kotimaiset verkkopankit joten voi myös maksaa heti. Klarna ei veloita mitään kuluja asiakkaalta kun valitsee verkkopankkimaksun, luottokorttimaksun tai laskun 14vrk. -Arttu
Klarnan alta löydät myös kotimaiset verkkopankit joten voi myös maksaa heti. Klarna ei veloita mitään kuluja asiakkaalta kun valitsee verkkopankkimaksun, luottokorttimaksun tai laskun 14vrk. -Arttu
Vastaus
Puhelinpalvelussamme on ollut valitettavasti ruuhkaa ja kaikkiin puheluihin ei ole ehditty vastaamaan tai soittamaan takaisin, pyydämme anteeksi tilannetta. Olemme sinuun yhteydessä pikimiten. -Arttu
Puhelinpalvelussamme on ollut valitettavasti ruuhkaa ja kaikkiin puheluihin ei ole ehditty vastaamaan tai soittamaan takaisin, pyydämme anteeksi tilannetta. Olemme sinuun yhteydessä pikimiten. -Arttu
Vastaus
Tuote vaihdettu uuteen heti kun rikkinäinen on saapunut meille :) -Arttu
Tuote vaihdettu uuteen heti kun rikkinäinen on saapunut meille :) -Arttu
Vastaus
Asiakaspalvelumme on teihin yhteydessä ja hoidetaan pikaisesti tuotteen vaihto uuteen. -Arttu
Asiakaspalvelumme on teihin yhteydessä ja hoidetaan pikaisesti tuotteen vaihto uuteen. -Arttu
Vastaus
Asia on meiltä jo selvityksessä ja tulette saamaan puuttuvan osan pikimiten. Asiakaspalvelumme on teihin yhteydessä. -Arttu
Asia on meiltä jo selvityksessä ja tulette saamaan puuttuvan osan pikimiten. Asiakaspalvelumme on teihin yhteydessä. -Arttu
Vastaus
Anteeksi ensimmäisen tilauksen kanssa, lähetysaika venynyt huolimattomuudestamme johtuen päivästä viikkoon. Koska emme saaneet selville syyllistä tähän, niin koko myyntitiimi on varmuuden vuoksi kieritetty tervassa ja höyhenissä. -Arttu
Anteeksi ensimmäisen tilauksen kanssa, lähetysaika venynyt huolimattomuudestamme johtuen päivästä viikkoon. Koska emme saaneet selville syyllistä tähän, niin koko myyntitiimi on varmuuden vuoksi kieritetty tervassa ja höyhenissä. -Arttu
Vastaus
Anteeksi puutteellinen osaamisemme tilaamasi tuotteen asennukseen liittyen. Toivomme että sait kuitenkin homman pelaamaan ja panostamme jatkossa vielä enemmän käytännön taitoon näiden kanssa. Tervetuloa asioimaan uudestaan! -Arttu
Anteeksi puutteellinen osaamisemme tilaamasi tuotteen asennukseen liittyen. Toivomme että sait kuitenkin homman pelaamaan ja panostamme jatkossa vielä enemmän käytännön taitoon näiden kanssa. Tervetuloa asioimaan uudestaan! -Arttu
Vastaus
Harmi ettei tuote soveltunut autoonne. Asiakaspalvelumme vastaa teille pikimiten ja hoidetaan vaihto teille sopivaan panssariin ja toki tarkistetaan vielä että meillä oikeat yhteensopivuustaulukot! -Arttu
Harmi ettei tuote soveltunut autoonne. Asiakaspalvelumme vastaa teille pikimiten ja hoidetaan vaihto teille sopivaan panssariin ja toki tarkistetaan vielä että meillä oikeat yhteensopivuustaulukot! -Arttu
Vastaus
Pyydämme teiltä anteeksi koska tiedotus tilauksen tai toimitusaikojen suhteen on ollut tässä epäselvää. Tilaamanne tuotteen kohdalla lukee verkkokaupassa arvioiduksi toimitusajaksi 4-8vko. Ei ole tarkoitus huijata ketään vaan toimia rehdisti ja suoraselkäisesti, toivottavasti tavataan vielä kaupoilla! -Arttu
Pyydämme teiltä anteeksi koska tiedotus tilauksen tai toimitusaikojen suhteen on ollut tässä epäselvää. Tilaamanne tuotteen kohdalla lukee verkkokaupassa arvioiduksi toimitusajaksi 4-8vko. Ei ole tarkoitus huijata ketään vaan toimia rehdisti ja suoraselkäisesti, toivottavasti tavataan vielä kaupoilla! -Arttu
Vastaus
Pahoittelut ettei tuote vastannut odotuksiasi. Toivotaan että kuitenkin ovat hyvät siihen mihin kyseiset roskapussitelineet ovat tarkoitettuja. Välitämme myös tiedon puutteellisista kasausohjeista tuotteen maahantuojalle. -Arttu
Pahoittelut ettei tuote vastannut odotuksiasi. Toivotaan että kuitenkin ovat hyvät siihen mihin kyseiset roskapussitelineet ovat tarkoitettuja. Välitämme myös tiedon puutteellisista kasausohjeista tuotteen maahantuojalle. -Arttu
Vastaus
Kaikilla tuotteillamme on normaali kuluttajasuojan mukainen 14vrk vaihto- ja palautusoikeus, joka koskee toki myyntikelpoisia tuotteita. Epäselvissä tapauksissa myyntimme auttaa sinua mielellään! -Arttu
Kaikilla tuotteillamme on normaali kuluttajasuojan mukainen 14vrk vaihto- ja palautusoikeus, joka koskee toki myyntikelpoisia tuotteita. Epäselvissä tapauksissa myyntimme auttaa sinua mielellään! -Arttu
Vastaus
Harmi ettei tuote vastannut odotuksia. Meillä on kaikille tuotteille normaali 14vrk vaihto- ja apalutusoikeus, ole siis yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan homma kuntoon! -Arttu
Harmi ettei tuote vastannut odotuksia. Meillä on kaikille tuotteille normaali 14vrk vaihto- ja apalutusoikeus, ole siis yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan homma kuntoon! -Arttu
Vastaus
Pahoittelut Matkahuollon puolesta että kohdallanne toimitus on kestänyt kohtuuttoman kauan. Yleisesti heidän rahtipalvelut ovat ripeitä ja tavarat pysyvät hienosti ehjänä. Mukavia hetkiä tilaamanne tuotteen parissa! -Arttu
Pahoittelut Matkahuollon puolesta että kohdallanne toimitus on kestänyt kohtuuttoman kauan. Yleisesti heidän rahtipalvelut ovat ripeitä ja tavarat pysyvät hienosti ehjänä. Mukavia hetkiä tilaamanne tuotteen parissa! -Arttu
Vastaus
Onneksi tuote saapui ehjänä joka pääasia! Kuljetusvaurion sattuessa kuljetusyhtiö korvaa asiakkaalle mahdollisesti tapahtuneet vauriot. -Arttu
Onneksi tuote saapui ehjänä joka pääasia! Kuljetusvaurion sattuessa kuljetusyhtiö korvaa asiakkaalle mahdollisesti tapahtuneet vauriot. -Arttu
Vastaus
Olitte katselleet kahta eri tuotetta kuten puhelimitse olimme jutuissa. Hinnat näissä vielä tänäkin päivänä samat :) Mutta nyt ilmeisesti kärryn valot kunnossa ja kaikki tyytyväisiä! -Arttu
Olitte katselleet kahta eri tuotetta kuten puhelimitse olimme jutuissa. Hinnat näissä vielä tänäkin päivänä samat :) Mutta nyt ilmeisesti kärryn valot kunnossa ja kaikki tyytyväisiä! -Arttu
Vastaus
Tilaamaanne tuotetta ei ollut meillä varastossa ja tuotesivulla on maininta toimitusarviona 1-3 arkipäivää. Tuote lähti teille 2 päivän kuluttua eli heti, kun se oli saapunut varastoomme. Omasta mielestä onnistuimme toivotulla nopeudella emmekä parempaan pysty ennen kuin dronet alkavat kuljettamaan kansainvälisiä toimituksia reaaliajassa tai joku keksii teleportin :) -Mikko
Tilaamaanne tuotetta ei ollut meillä varastossa ja tuotesivulla on maininta toimitusarviona 1-3 arkipäivää. Tuote lähti teille 2 päivän kuluttua eli heti, kun se oli saapunut varastoomme. Omasta mielestä onnistuimme toivotulla nopeudella emmekä parempaan pysty ennen kuin dronet alkavat kuljettamaan kansainvälisiä toimituksia reaaliajassa tai joku keksii teleportin :) -Mikko
Vastaus
Takuuasioissa kannattaa ottaa aina yhteys myyntiimme joka opastaa mahdollisessa huollossa tai tuotevaihdossa niin saadaan hommat kuntoon! -Arttu
Takuuasioissa kannattaa ottaa aina yhteys myyntiimme joka opastaa mahdollisessa huollossa tai tuotevaihdossa niin saadaan hommat kuntoon! -Arttu
Vastaus
Harmi että kohdallesi on osunut ns. "maanantaikappale". Ole yhteydessä myyntiimme niin hoidetaan tälle huolto tai vaihto uuteen ! -Arttu
Harmi että kohdallesi on osunut ns. "maanantaikappale". Ole yhteydessä myyntiimme niin hoidetaan tälle huolto tai vaihto uuteen ! -Arttu
Vastaus
Pahoittelut että kuljetuksissa on ollut epäselvyyksiä, pyritään kehittämään tätä niin ettei jatkossa tällaisia tapauksia tulisi. Ostoskorissamme on valittavissa paketin määräasema, mutta joskus kuljetuksen koko ylittää eseimerkiksi lähikaupan enimmäiskoon jolloin Matkahuolto ohjaa paketit omille asemilleen. Tästä tulisi toki joka tapauksessa olla asiakkaaseen yhteydessä. Hoidetaan ensi kerralla paremmin! -Arttu
Pahoittelut että kuljetuksissa on ollut epäselvyyksiä, pyritään kehittämään tätä niin ettei jatkossa tällaisia tapauksia tulisi. Ostoskorissamme on valittavissa paketin määräasema, mutta joskus kuljetuksen koko ylittää eseimerkiksi lähikaupan enimmäiskoon jolloin Matkahuolto ohjaa paketit omille asemilleen. Tästä tulisi toki joka tapauksessa olla asiakkaaseen yhteydessä. Hoidetaan ensi kerralla paremmin! -Arttu
Vastaus
Käytäntöihimme kuuluu lähettää kaikille asiakkaille heti tilausvahvistuksen yhteydessä arvioitu toimitusaika. Pahoittelut jos ette ole saaneet asiaankuuluvia yhteydenottoja tai ne ovat menneet esimerkiksi roskapostiin. Hoidetaann meidän päässä ensi kerralla paremmin tämä yhteydenpito! -Arttu
Käytäntöihimme kuuluu lähettää kaikille asiakkaille heti tilausvahvistuksen yhteydessä arvioitu toimitusaika. Pahoittelut jos ette ole saaneet asiaankuuluvia yhteydenottoja tai ne ovat menneet esimerkiksi roskapostiin. Hoidetaann meidän päässä ensi kerralla paremmin tämä yhteydenpito! -Arttu
Vastaus
Pahoittelut jos toimitus on ollut hitaampaa mitä olemme verkkosivuilla ja toimitusvahvistuksessa teille kertoneet. Toivottavasti saatte jatkossa tilauksenne meiltä normaaliin nopeaan aikatauluun! -Arttu
Pahoittelut jos toimitus on ollut hitaampaa mitä olemme verkkosivuilla ja toimitusvahvistuksessa teille kertoneet. Toivottavasti saatte jatkossa tilauksenne meiltä normaaliin nopeaan aikatauluun! -Arttu
Vastaus
Pahoittelut että teille informoitu aikataulu ei ole pitänyt. Saldoheitto omassa tai tukkurin varastossa on ilmeisesti venyttänyt tämän tilauksen toimitusaikaa, otamme toki itse kaiken vastuun näissä. Toivottavasti ensi kerralla saat sen perinteisen Virtasenkaupan hyvän ostokokemuksen! -Arttu
Pahoittelut että teille informoitu aikataulu ei ole pitänyt. Saldoheitto omassa tai tukkurin varastossa on ilmeisesti venyttänyt tämän tilauksen toimitusaikaa, otamme toki itse kaiken vastuun näissä. Toivottavasti ensi kerralla saat sen perinteisen Virtasenkaupan hyvän ostokokemuksen! -Arttu
Vastaus
Lähetämme kaikille asiakkaille tilausvahvistuksen jossa on arvioitu toimitusaika. Pahoittelut jos annettu informaatio on poikennut toteutuneesta. Mikäli asiakaspalvelussa on kaikki varattuina, pyrimme aina soittamaan aina takaisin asiakkalle päin. -Arttu
Lähetämme kaikille asiakkaille tilausvahvistuksen jossa on arvioitu toimitusaika. Pahoittelut jos annettu informaatio on poikennut toteutuneesta. Mikäli asiakaspalvelussa on kaikki varattuina, pyrimme aina soittamaan aina takaisin asiakkalle päin. -Arttu
Vastaus
Pahoittelut virheestämme ja siitä teille aiheutunutta vaivaa. Valikoimassamme on yli 60,000 tuotetta ja niitä lisäätään sekä muokataan lähes päivittäin, yoki yhtään virhettä näissä emme itsellemme salli. Ollaan jatkossa vielä tarkempia näiden kanssa! -Arttu
Pahoittelut virheestämme ja siitä teille aiheutunutta vaivaa. Valikoimassamme on yli 60,000 tuotetta ja niitä lisäätään sekä muokataan lähes päivittäin, yoki yhtään virhettä näissä emme itsellemme salli. Ollaan jatkossa vielä tarkempia näiden kanssa! -Arttu
Vastaus
Pahoittelut ettei tuote ole vastannut odotuksianne. Olemme informoineet puutteellisista kasausohjeista laitteen maahantuojaa. Ergonomiaan eri ihmisillä vaikuttaa toki moni asia, pyritään tuotetiedoissa kuvin ja videoin mahdollisimman hyvin kertomaan tuotteen ominaisuuksista ja käytöstä. Parannetaan näitäkin jatkossa! -Arttu
Pahoittelut ettei tuote ole vastannut odotuksianne. Olemme informoineet puutteellisista kasausohjeista laitteen maahantuojaa. Ergonomiaan eri ihmisillä vaikuttaa toki moni asia, pyritään tuotetiedoissa kuvin ja videoin mahdollisimman hyvin kertomaan tuotteen ominaisuuksista ja käytöstä. Parannetaan näitäkin jatkossa! -Arttu
Vastaus
Pyydän anteeksi, että juuri Teille on sattunut se "maanantai-kappale" Mutta miksi negatiivinen palaute? Rikkinäinen tuote on oikeus palauttaa, vaikka ei alkuperäistä laatikkoa enää ole tallella. Ainoastaan myyntikuntoisissa olisi hyvä olla alkuperäinen pakkaus tallella. Viallisesta repusta olette jo saaneet hyvityksen. Eli vastaus kysymykseen -miten toimitaan-, löytyy linkistä. :) https://www.virtasenkauppa.fi/ohje-helppoon-palauttamiseen -Jussi
Pyydän anteeksi, että juuri Teille on sattunut se "maanantai-kappale" Mutta miksi negatiivinen palaute? Rikkinäinen tuote on oikeus palauttaa, vaikka ei alkuperäistä laatikkoa enää ole tallella. Ainoastaan myyntikuntoisissa olisi hyvä olla alkuperäinen pakkaus tallella. Viallisesta repusta olette jo saaneet hyvityksen. Eli vastaus kysymykseen -miten toimitaan-, löytyy linkistä. :) https://www.virtasenkauppa.fi/ohje-helppoon-palauttamiseen -Jussi
Vastaus
Pahoittelut virheestämme! Ole yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan tästä vaihto teille niin saadaan homma kuntoon ja Nissan minttiin :) -Arttu
Pahoittelut virheestämme! Ole yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan tästä vaihto teille niin saadaan homma kuntoon ja Nissan minttiin :) -Arttu
Vastaus
Pakettinne on ollut noudettavissa useita päiviä ja siitä on ilmoitettu teille sähköpostitse ja tekstiviestitse. -Mikko
Pakettinne on ollut noudettavissa useita päiviä ja siitä on ilmoitettu teille sähköpostitse ja tekstiviestitse. -Mikko
Vastaus
Soitettu asiakkaalle.
Soitettu asiakkaalle.
Vastaus
Pyrimme informoimaan kaikkien tilausten toimitusajan asiakkaille jo tilausvahvistuksessa. Mikäli arvioitu aika on ylittynyt, pahoittelemme suuresti toimintaamme. Toivottavasti tuote miellyttää ja tervetuloa asioimaan myös jatkossa! -Arttu
Pyrimme informoimaan kaikkien tilausten toimitusajan asiakkaille jo tilausvahvistuksessa. Mikäli arvioitu aika on ylittynyt, pahoittelemme suuresti toimintaamme. Toivottavasti tuote miellyttää ja tervetuloa asioimaan myös jatkossa! -Arttu
Vastaus
Pahoittelut huonosta asiakaspalvelusta joka ei ole ollut tavoitettavissa. Tilausmäärän kasvun myötä emme ole pystyneet palvelemaan haluammallamme tavalla mutta tähän tulee pian muutos kun palkkaamme lisää henkilöitä asiakaspalveluun. Jatkossa siis taas tuttuun Virtasenkaupan tinkimättömään tyyliin! -Arttu
Pahoittelut huonosta asiakaspalvelusta joka ei ole ollut tavoitettavissa. Tilausmäärän kasvun myötä emme ole pystyneet palvelemaan haluammallamme tavalla mutta tähän tulee pian muutos kun palkkaamme lisää henkilöitä asiakaspalveluun. Jatkossa siis taas tuttuun Virtasenkaupan tinkimättömään tyyliin! -Arttu
Vastaus
Ehkei ole puolta kutistunut matkalla? :) Ole yhteydessä myyntiimme niin tarkistetaan tilauksen tilanne ja vaihdetaan mahdollisesti väärin lähetetty tuote toki oikeaan! -Arttu
Ehkei ole puolta kutistunut matkalla? :) Ole yhteydessä myyntiimme niin tarkistetaan tilauksen tilanne ja vaihdetaan mahdollisesti väärin lähetetty tuote toki oikeaan! -Arttu
Vastaus
@mail
Vastaus
Pahoittelut että informaatiota on tullut liikaa teidän mieleenne. Asiakkailta saadun palautteen perusteella olemme nimenomaan lisänneet tietoa tilauksen kulusta eri vaiheissa ja tästä saamme todella paljon kiitosta. Pyrimme siihen että lähettämällämme viestillä on aina jokin informatiivinen tarkoitus. -Arttu
Pahoittelut että informaatiota on tullut liikaa teidän mieleenne. Asiakkailta saadun palautteen perusteella olemme nimenomaan lisänneet tietoa tilauksen kulusta eri vaiheissa ja tästä saamme todella paljon kiitosta. Pyrimme siihen että lähettämällämme viestillä on aina jokin informatiivinen tarkoitus. -Arttu
Vastaus
Mikäli tuote ei ollut toivotunlainen, ole toki yhteydessä asiakaspalveluumme tuotteen vaihdon tai palautuksen suhteen. Hoidetaan täämäkin homma kuntoon! -Arttu
Mikäli tuote ei ollut toivotunlainen, ole toki yhteydessä asiakaspalveluumme tuotteen vaihdon tai palautuksen suhteen. Hoidetaan täämäkin homma kuntoon! -Arttu
Vastaus
Vastattu sähköpostiin.
Vastattu sähköpostiin.
Vastaus
Harmi ettei tuote toiminut oikella tavalla. Kaikilla myymillämme tuotteilla on toki valmistajien tai maahantuojien myöntämät takuut, hoidetaan tämäkin laite kuntoon. Ole siis yhteydessä myyntiimme :)
Harmi ettei tuote toiminut oikella tavalla. Kaikilla myymillämme tuotteilla on toki valmistajien tai maahantuojien myöntämät takuut, hoidetaan tämäkin laite kuntoon. Ole siis yhteydessä myyntiimme :)
Vastaus
Hei, pyydämme anteeksi, että vastauksessa meni niin pitkään! Asiakkaaseen otettu yhteyttä.
Hei, pyydämme anteeksi, että vastauksessa meni niin pitkään! Asiakkaaseen otettu yhteyttä.
1 ... 4 5 6 7 8