Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme

Palautteita: 36309 kpl
Positiiviset 98.3 %
Negatiiviset 1.7 %

Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.

Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi
05.09.2021 - Tiina S. Hei aluksi kokemukseni oli positiivinen, mutta nyt olette laskuttaneet tavarat kahteen kertaan. Eli tilausta tehdessä, jostain syystä siihen tuli vahingossa kaksi tilanjakajia ja laitoin teille heti viestiä, että tarvitsen niitä vain yhden. Soitin myös perään ja oikein miellyttävä nuorimies hoiti tilanteen hyvin ja minulle tuli koiraverkko vain yhdellä tilanjakajalla. Nyt kuitenkin sain laskun oikein toimitetuista tavaroista sekä siitä virheellisestä tilauksesta eli yli kaksinkertaisesti olette minua nyt veloittamassa ja siihen en tietenkään ole tyytyväinen. Toivon että korjaatte tilanteen mahdollisimman nopeasti ja ilmoittatte korjauksesta myös minulle, kiitos
Vastaus
Suuret pahoittelut laskujen sekaannuksesta! Meidän mukava Viljami on korjannut laskut yhteistuumin maksuvälittäjämme kanssa. Mukavaa syksyä teille ja toivottavsti tapaamme vielä kaupassamme!
03.09.2021 - Ahvo R. Tilaus sikseensä onnistui, mutta tuli vääränkokoista tavaraa. Kyseessä oli ALKO:n peräkärryn kahva, holkit. Piti olla 50 mm mutta tuli 48 mm.
Vastaus
No jopas harmi! Olemme selvästi epäonnistuneet ja pahoittelemme virheellistä tuotetta. Ole yhteydessä myyntiimme niin korjataan tilanne.
25.08.2021 - Arne R. Ostin kumiset lattiamatot Hondaan. Tuotteessa ei ollut tietoa siitä että haisevat voimakkaasti parfyymiltä. Joutunen pitämään niitä talveen asti ulkona tulettumassa.
25.08.2021 - Tommi K. Ensin lähetettiin täysin väärä tuote. Uusi, oikea tuote lähetettiin kyllä reklamaation jälkeen nopeasti, mutta väärän tuotteen palautusohjeet olivat epämääräiset. Luulin saavani valmiin osoitetarran uuden tuotteen mukana ("palautuslappu"). Ei tullut, vaan sama kuitti/palautuslomake joka oli jo tullut ensimmäisessä lähetyksessä. Lomakkeessa oleva palautustunnus ei tietenkään kelvannut Matkahuollon pakettiautomaatille, vaan ohjeet palautuslähetyksen aktivointiin löysin lopulta netistä. Eikä siinä vielä kaikki: yllätyslakut olivat kuivuneita ja kovia.
Vastaus
No perskule, nyt ollaan mokattu. Pyydämme anteeksi! Olemme koittaneet tehdä palautuksista niin helppoja kuin mahdollista toimittamalla ohjeet palautukseen Matkahuollolla ja Postilla jokaisen tilauksen yhteydessä. Toivotavasti saadaan vielä uusi mahdollisuus kanssasi. -Arttu
21.08.2021 - Esko P. Tilauksen saapuminen kesti 7 viikkoa. kun vihdoin saapui toimi 5minuuttia. uutta ei ole tullut tilalle.EN suosittele.
Vastaus
Toimitusajoista pyrimme informoimaan etukäteen mutta on kyllä huonoa tuuria jos tuon laatutason laite ollut rikki! Olehan pikaisesti yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan huolto laitteelle. Pahoittelut vielä! -Arttu
21.08.2021 - Martti R. Virtasenkaupalle täydet 10 pistettä. Postin toiminta ala arvoista. Ensimmäinen paketti tuhoutu matkalla, toinen paketti ei tullut toimitus osoitteeseen koska auto ei mahtunut tielle. Jouduimme hoitamaan toisen luovutus paikan soittelemalla muualta, kulujahan tästä syntyi.
18.08.2021 - Matti I. Kaikki toimi toimituksessa ym hyvin mutta ongelma on se, että laite on viallinen. Toimi aluksi hetken, n. 30 sekuntia ja sen jälkeen ei muodosta painetta. Olen käsikirjan mukaan tehnyt kaikki mitä vian korjaamiseksi todetaan, mutta ei auta. Rikki mikä rikki. Toimitanko viallisen koneen teille vai johonkin huoltoliikkeeseen??
Vastaus
Takuuasioissa toimimme myös ripeästi. Mikäli tuotteessa ongelmia, ole pikiasesti yhteydessä myyntiimme ja laitetaan homma kuntoon. -Arttu
17.08.2021 - Jorma L. Toimitus muutui osittain tehdastoimitukseksi ilmoittamatta siitä asiakkaalle. Kyselyn jälkeen ensimmäinen toimitus tuli nopeasti. Loppuosa jäi jälkitoimitukseen ja pyynnöistä huolimatta ei ole kyselyyn lopullisesta toimitusajankohdasta oltu asiakkaaseen yhteydessä. Huolestuttavaa.
Vastaus
Pahoittelut viivästyneestä toimituksesta ja virheestämme saatavuustietojen kanssa. Asiaa käsitellyt henkilö tällä viikolla lomalla ja palaa teille asiaan heti maanantaina. Huolestua ei siis tarvitse mutta meidän pitää ehdottomasti parantaa! -Arttu
13.08.2021 - Kari Y. Tuli väärä tuote, mitat eivät vastanneet tuotekoodia. Tuotokoodin oli laittanut maahantuoja.Ei kiinnostanut selvittää, saisiko maahantuojalta myös oikeaa tuotetta. Ilmeisesti oli jo tieto, että tuote ei vastaa koodin mittoja, lähetettiin silt. Pettynyt laiturin rakentaja
Vastaus
Tässä ollaan ilmeisesti mokattu. Kauttamme kulkee satoja tuotteita päivittäin ja luotamme toki pakkauksissa oleviin merkintöihin. Mikäli olette saaneet väärän tuotteen, olkaa pikimiten yhteydessä asiakaspalveluumme ja korjataan homma kuntoon! -Arttu
05.08.2021 - Hannu S. Kyllähän se hieman jännitti kun ostoksen (22,06-2021) yhteydessä rahat lähti tililtä heti ja seuraavan kerran teistä kuului runsaan kuukauden päästä(28-07-2021) kun olitte vaivautuneet lähettämään tilauksen, yritin asian perään kyselläkin, mutta tuloksetta. nyttemmin tavara on saapunut ja se oli ihan mitä tilattiin. Mutta tuosta kokemuksesta viisastuneena uskallan luvata että emme vaivaa teitä enää jatkossa. Terveisin AERIAL Oy/ Hannu Sneck
Vastaus
Hei Hannu. Ikävä kuulla että emme ole ostokokemuksessanne onnistunut. Tuotteella ollut pidempi toimituskatkos jonka johdosta olimme lisänneet tuotekortin toimitusajaksi: Toimitukset alkavat elokuussa. Toivottavasti ette ihan kokonaan ole luovuttanut meidän suhteen. -Sami
27.07.2021 - Tuomo S. Toimitus minusta kyllä hidas, viikonloppuna tehty tilaus, niin tavara perillä torstaina. Tavara menee matkahuollon kuljetettavaksi vasta tiistaina ja tavara minulla torstaina. Näin käyny jo kahtena peräkkäisinä viikkoina kun tavaraa tilannut.
Vastaus
Höh :( Meillä ei ihan kaikkia tilaamiasi tuotteita ollut heti varastossa. Tämän takia sunnuntai iltana tilaamasi tavarat lähtivät meiltä vasta tiistai aamuna. Pahoittelut tästä. Sen jälkeen paketti seilasi Matkahuollon mukana 2 päivää kunnes saapui sinulle. Olemme pahoillamme, että ostokokemuksenne ei tälläkään kertaa täyttynyt. Pyritään parempaan. -Kim
26.07.2021 - Anna K. Ostin tuulettimen autoon. Muuten toimii tosi hyvin, mutta tuulettimen jokin muoviosa pitää todella häiritsevää ääntä. Radiokin pitää olla täysillä, että siitä kuulee jotain.
16.07.2021 - Justin L. The item was wrong, even though it was told to me that it was correct. Then, it was impossible to get a response or email. I sent the product in for my money back. Lets see what happens
Vastaus
We are so sorry to hear this. When did you try to contact us? Please send mail to: myynti@virtasenkauppa.fi or call our customer service. People make mistakes and our employees are only humans after all. Let's make this right for the both of us :) -Kim
15.07.2021 - Eetu M. Asennutin panssarin huollossa. Kuulemma ei sovi täysin Golf R 2014, joten nettisivuilla harhaanjohtava lista. Yhtä etukiinnikettä ei saanut kiinni, mutta pysyy nyt onneksi kuitenkin. Ammattilaiselta 2 tunnin työ.
Vastaus
Nuo sopivuudet ovat tulleet meille suoraan valmistajalta. Ei olla niitä sen koomimmin tohdittu epäillä. Pahoittelut kuitenkin, että niissä on nyt ollut tuollainen inhottava harhaanjohtavuus. Pyrimme korjaamaan tilanteen. -Kim
15.07.2021 - Kasperi S. Verkkokaupassa maksaminen surkeaa. Useamman yrityksen jälkeenkään ei onnistunut (Nordea) heti maksaminen. Lopulta kun olin sinnikäs sain teiltä sähköpostitse laskun jonka maksoin. - Kasperi
Vastaus
Huh, meidän täytyy tutkiintua tähän ongelmaan hieman tarkemmin. Toivottavasti meidän koodari saa jotain muutakin tänään aikaiseksi kuin ylilämmitetyn mikropizzan. No ei kai. Tutkimme asiaa ja katsotaan mitä löydetään. -Kim
13.07.2021 - Göran R. Hyvin sekava tilanne Klarnan kanssa. Ei uskalla enää tilata.
Vastaus
Ohhoh, todella inhottavaa :( Tuo Klarnan asiakaspalvelu on kyllä ollut hyvin avulias näissä tilanteissa. Kannattaa varmaan heiltä kysyä jos tulee jotain ongelmia. Tai sitten kertoa meidän asiakaspalveluun ongelmasta. Yhdessä voidaan sitten etsiä tilanteeseen ratkaisu :) -Kim
12.07.2021 - Minna-Liisa S. Tuote oli jäänyt hyllyyn eli viivästyi toimitus.Muuten kaikki ok ja tuote hyvä.
12.07.2021 - Tomas R. Väärä tuote ja ei edes hyvitystä, vaikka jouduin erikseen itse palauttamaan tuotteen postiin, koska oma korvaava tuote tuli pakettiautomaattiin.
Vastaus
Pahoittelut meidän mokasta koituneesta vaivasta sinulle. Meillä on täällä kuitenkin vielä onneksi ihmisiä töissä. Ihmiset tekee virheitä. Pahoittelut, että teille on jäänyt huono fiilis meidän toiminnasta :( Toivottavasti saadaan vielä mahdollisuus todistaa sinulel toisin. -Kim
12.07.2021 - kauko K. Nopea toimitus,tuote tuli mutta oli pettymys polttoaineen täytökannun kaatonokka niin suuri ettei se mahdu mihinkään pienkoneeseen . Korvausilma letku ei pysy paikoillaan.johonkin traktorin tankkaukseen vois käydä....
Vastaus
Pahoittelut, että tuote ei ole vastannut odotuksia. Ne on nuo Tuffjugit yleisesti käytössä vesijetti- , mönkijä- , lumikelkka akselilla. Toivottavasti et kuitenkaan ihan kokonaan luovuttanut meidän suhteen :( -Kim
07.07.2021 - olli t. Toimitus tuli nopeasti ja autoteltta oli helppo pystyttää ja vaikuttaa laadukkaalta. RC-vene ei sen sijaan toiminut 🙁
Vastaus
Ohhoh! Onpas todella inhottavaa :( Olithan jo meidän myyntiin yhteydessä? Heidät saa kiinni myynti@virtasenkauppa.fi. He osaavat laittaa asian eteenpäin. Palautuksenahan tuo menee, mutta ole heihin ensin yhteydessä. Todella harvinaista, että tuollainen RC-vene tulee takaisin. En muista kertaakaan aikaisemmin. Mutta hoidetaan homma kunnialla maaliin :) -Kim
07.07.2021 - Jorma S. Tuotetiedot aivan puutteelliset. Piti tilata erikseen kokoamisohje, koska puuttui lähetyksestä. Vikatikki koko ostos.
Vastaus
Olemme pahoillamme, että teille jäi negatiivinen mielikuva meidän toiminnasta :( Teitä kuitenkin neuvottiin puhelimitse tuotteen kasauksessa. Toivottavasti onnistuttiin siinä. Toivomme täällä Virtasenkaupalla, että annat meille vielä anteeksi ja palaamme tulevaisuudessa taas kaupankäyntiin. -Kim
05.07.2021 - Gabriel S. Pakettia jouduin odottamaan todella pitkään, aivan kuin sitä olisi kannettu jalkaisin. Tämä on valtava haitta työssäsi.
Vastaus
Jep, suuret ja nöyrät pahoittelut tästä. Meillä oli hieman saatavuusongelmia tilaamasi tuotteen kanssa. Näistä selvittiin kuitenkin lopulta ja saatiin kuin saatiinkin paketti lähtemään sinulle. Olemme kuitenkin pahoillamme, että jouduit noin pitkään odottelemaan. -Kim
05.07.2021 - Esa K. Tilasin kölirullia teidän ilmoituksessa oli niiden koko 300x26 ne kun tulivat ne oli 300x30 ja sitten soitin asiakaspalveluun joo hyö selvittää asiaa ja ovat minuun yhteydessä ja nyt on kulunut ainakin 3 arkipäivää eikä oo kuulunut mitään
Vastaus
Meidän myynnin pojat ovat olleet tavarantoimittajaan yhteydessä, mutta vielä ei olla vastausta heiltä saatu. Todella ikävää, että meillä tuollaisia ongelmia tuotteen kanssa. Yritetään parhaamme, jotta selvittäisiin tästä lopulta niin, että kumpikin meistä olisi tyytyväisiä. -Kim
02.07.2021 - Sami H. Tilasin laituritikkaat, joissa oli valmistusvirhe. Loppuen lopuksi ilmeisesti kaikki tikkaat ovat kakkoslaatua, koska tuote ei vaihtamalla parantunut. Pyysin jopa varmistamaan takuuna vaihdettavien tikkaiden kunnon, mutta sitä ei tehty ja takuuna tarjottiin samanlaisia viallisia tikkaita. Mitään hyvityksiä tästä spedeilystä ei tarjottu.
Vastaus
Teille on näköjään hyvitetty tikkaiden hinta kokonaan takaisin. Olethan meidän myyntiin vielä yhteydessä puhelimitse tai osoitteessa myynti@virtasenkauppa.fi. Nämä on todella ikäviä tilanteita kun tilattu tuote ei vastaa odotuksia. Olemme pahoillamme tästä ja toivomme, että saataisiin asia päätökseen sillä tavoin, että se kumpaakin mielyttää. -Kim
01.07.2021 - Niklas S. Suplaudat tulivat nopeasti perille, mutta ilmoituksessa olevat mitat ei vastanneet todellisuutta. Suuri pettymys kun on vasiten tilannut leveät ja vakaat laudat ja saakin kapeat joita on myynnissä monessa muussakin paikassa edullisesti.
Vastaus
Pahoittelut vääristä tuotetiedoista. Käytimme tuotekortissa valmistajan antamia mittoja ja emme edes ehtineet omaan myymälään tällaista aukaista kun kaikki myytiin etukäteen tai parissa päivässä. Ja koska tuotetiedot ovat olleet väärät, voit toki halutessasi palauttaa tuotteen meille. Sille on jonoksi asti ottajia kyllä. Palautusohjeet löytyvät kuitin kääntöpuolelta. -Arttu
24.06.2021 - Ari P. Tilasin 6,5 litraisen ultraäänipesurin. Tuli 3,5 litrainen. Ilmoitin asiasta ja uusi lähetettiin. Ei kuulunut mitään ja otin uudelleen yhteyttä. Posti kuulemma mokannut. Paketti tuli parin päivän päästä
Vastaus
Oli vika sitten meissä tai postissa, niin pahoittelut moisesta toilailusta. Ei kuulu meidän tapoihin tuolla tavalla sählätä, mutta ihmisiä meillä tällää töissä on. Toivottavasti et vielä heittänyt pyyhettä kehään meidän kanssa, vaan annat toisen mahdollisuuden :) -Kim
23.06.2021 - hannu p. Paketti tuli nopeasti. Seuraavana päivänä palautin paketin liikkeeseen Salossa. Minulle ei annettu palautuksesta mitään kuitti. Snottiin vain, että hoitavat asian eteenpäin. Minulla klarnassa lasku auki, eräpäivä 29.6...toivoisin, että hoitavat palautuksen ja tekevät ilmoituksen klarnaan...itse sinne tein ilmoituksen, mutta tarvitsevat Virtaselta ilmoituksen....
Vastaus
Ohhoh, kaikennäköistä. Olethan meidän myyntiin yhteydessä, niin he osaavat vetää oikeista naruista, jotta homma tulisi hoidettua. Heidät saa kiinni sähköpostilla osoitteesta myynti@virtasenkauppa.fi. Jos homma on jäänyt meidän päästä hoitamatta niin terva ja höyhenet otetaan valmiiksi esille myyjää varten. Olemme pahoillamme tästä! -Kim
17.06.2021 - Pauli H. Hidas toimitus - tuskin teillä kunnon varastoa onkaan? Toivottavasti ei tavata ostosten merkeissä.
Vastaus
Moi! Kohdallasi ollaan valitettavasti epäonnistuttu kun tavaran toimitusketju ei ole pelannut kuten pitäisi ja lähetys on ollut vasta viikko tilauksesta. Pahoittelut tästä. Kun liikut täällä Salossa päin, laita viestiä niin voin järjestää sinulle kierroksen varastollamme ja näet valtavan varastomme sekä sen toiminnan. Mukavaa kesää ja toivottavasti saadaan toinen mahdollisuus! -Arttu
16.06.2021 - Jukka . Paketti ei ole vieläkään tullut 7.6 tilasin perkele
Vastaus
No hyi! Tilaus on tullut 7.6 ja paketti on lähtenyt meiltä heti samana aamuna. Posti tässä valitettavasti töpeksinyt. Asiakaspalvelumme on heti sinne yhteydessä ja selvitetään missä mennään. Pahoittelut puolestamme huonosta ostokokemuksesta. Toivottavasti me saadaan kuitenkin uusi mahdollisuus ja valitse seuraavalla kerralla vaikka Matkahuolto paketin toimittajaksi. -Arttu
14.06.2021 - Michaela P. Tilasin talliin kärpasansan, mutta pektin saapuessa laitteen käyttöohjeessa olikin maininta ettei saa käyttää tallissa
Vastaus
Olet aivan oikeassa. Laite on tarkoitettu sisäkäyttöön. Ei talleihin, navetoihin tai vastaaviin paikkoihin. Suuret suuret pahoittelut tästä. Tuotteen voi palauttaa meille. Kuitin kääntöpuolella on siihen ohjeet. - Kim
11.06.2021 - Virpi N. Ostoksemme oli pieni ja olimme onnellisia, kun löysimme teiltä tuotteen, jota meillä oli aiemmin ja tarvitsimme lisää. Valitettavasti ensimmäisessä lähetyksessä toimitettiin väärät tuotteet. Kuitenkin loppu hyvin kaikki hyvin.
Vastaus
Pahoittelut ylimääräisestä vaivasta joka huolimattomuudellamme sinulle aiheutettiin. Onneksi hoidettiin homma pikaisesti kuntoon! ps. Syylliset on saatu kiinni ja heidät on uitettu tervassa sekä höyhenissä. Lisärangaistuksena saavat toimia "viikon järjestäjänä" koko heinäkuun ajan. -Arttu
10.06.2021 - Tomi V. Etsiessä tuotteita pomppaa mainos tai arvonta. Myös nämä emailit vastaa kyselyyn ärsyttää suunnattomasti.
Vastaus
Pahoittelut ettei viestintämme ole miellyttänyt sinua. Pyrimme pitämään asiakkaan mahdollisimman kartalla tilauksen kulusta ja myös pyydämme palautetta voidaksemme kehittää toimintaamme.
10.06.2021 - Teppo L. Tuotteet tulivat kaksi kuukautta myöhässä...olivat kuulemma Suezilla...tietääkseni se konttipurkki kelluu siellä yhä. Peruin yhden tuotteen tähän tilaukseen liittyen, koska kauppa ilmoitti maksettuani tuotteet sen olevankin tilaustuote...toimitus 5 viikkoa....olisihan se tähän soppaan sopinut. Eikä se rahojen hakeminen käyttämältänne Ruåttalaiselta rahoitusyhtiöltä ole todellakaan helppoa!
Vastaus
No tämä mennyt meidän osalta pahasti penkin alle, anteeksi aiheuttamaamme lisävaivaa. Toivottavasti palautukset ja tilausten käsittely sujui meidän osalta kuitenkin mallikkaasti. Kaikkia alkuperäisen tilauksesi tuotteita olisi meillä nyt suoraan hyllyssä, ole yhteydessä myyntiimme jos näille vielä tarve. Pahoittelut vielä ja mukavaa kesää! -Arttu
08.06.2021 - Pauliina tai Kalervo Y. Kaikki meni muutoin loistavasti mutta paketin perille tultua huomasin että tilaamani "setti" oli tarjouksessa n. 40e halvemmalla mitä itse juuri maksoin :(
Vastaus
Tilaamasi tuotteen hinta on pysynyt samana jo yli vuoden, sekoitat ilmeisesti johonkin toiseen tuotteeseen tässä. Toivottavasti tapaamme taas kaupoilla :) -Arttu
07.06.2021 - ULLA p. tilasin imurinj, paketti oli kulmasta rikki ja imuri alaosasta murtunut muoviosasta, teippasin sen jesarilla vika varmaan kuljetuksessa, jossa käsitelty huonosti, mutta jos olisi ollut enempi pakkausmateriaalia, pehmustetta niin olisi ehkä pysynyt ehjänä
Vastaus
Yhteys vaan meidän asiakaspalveluun ja hoidetaan kuljetusfirman kanssa reklamaatio kuntoon. Toivottavasti meidän toiminta oli kuitenkin täyden 5 ähden arvoista! -Arttu
27.05.2021 - Seppo S. Toimitetusta tuotteesta puuttui kansi mikä oli esittelyvideossa. Tuotekuvauksessa sitä ei ollut mainittu. Kantta ei myöskään olisi saanut kuin koko tuotteen palauttamalla ja uuden tilaamalla. Jos olisin tiennyt että kantta ei ole en olisi tilannut koko tuotetta täältä vaan olisin hankkunut muualta. Tarvitisin kuitenkin säiliön/pumpun ja pidin tilaamani tuotteen. Meni siis vähän heikosti. -Seppo-
Vastaus
Pahoittelut tästä selkkauksesta. Lisäsimme nyt tuotekorttiin tekstin, jotta tulevaisuudessa tulee selväksi, ettei videossa näkyvä kansi kuulu tuotteeseen. Tuotekuvassa, eikä tekstissä ollut mainintaa kannesta ja video ei ollut meidän tekemä. Tuo on kyllä inhottavaa, että tilasit tuotteen sen nimenomaisen kannen takia ja sitten sitä ei tuotteessa ollutkaan. Olemme pahoillamme siitä. Toivomme kuitenkin, että annat meille tulevaisuudessa vielä mahdollisuuden yllättää sinut positiivisesti :) -Kim
25.05.2021 - Simo S. Tilasin 16 kappaletta kulmatukia. 8 kappaletta oli oikeita tilatun mukaisia ja toiset kahdeksan erilaisia tarkoituksee sopimattomia. Ei mennyt putkeen.............
Vastaus
No ei tosiaan mennyt! Nöyrät pahoittelut. Niin kauan kun täällä ihmiset tekevät hommia, niin moiset munaukset ovat mahdollisia. Onneksi tämä on nyt kuitenkin poikkeuksellista. Olitte ilmeisesti ollut jo meidän myyntiin yhteydessä asian tiimoilta? Toivottavasti saadaan homma hoidettua niin, että uskallat tilata meiltä uudestaankin :) -Kim
19.05.2021 - Jari V. Ostin Thulen VeloCompact polkupyörän kuljetustelineen, jonka ohjehinnaksi oli kerrottu 569 euroa. Ostaessani sen mainostettiin olevan 33 prosentin alennuksessa ja myyntihinta oli 379 euroa. Muutamaa päivää myöhemmin huomasin, että samainen teline on Motonetissa normaalihintaisena myynnissä samaiseen hintaan 379 euroa. Tuli vähän petetty olo, sillä tuskinpa tuotetta oli koskaan myyty ilmoitettuun alkuperäiseen hintaan. Onneksi ei sentään ollut halvempi Motonetissa...
Vastaus
Moikka! Pahoittelut, että ostotapahtumasta jäi loppujen lopuksi sinulle paha mieli. Saitte kuitenkin telineen suomen halvimpaan hintaan meidän paljon kehutun nopean ja ilmaisen toimituksen kanssa. Pyritään aina tarjoamaan asiakkaillemme halvin mahdollinen hinta ja tässä onnistuttiin tämänkin tapauksen kanssa. Ohjehinnat tulevat meille toimittajiltamme ja niiden mukaan mennään. Millaisessa tarjouksessa haluamme niitä myydä, on sitten taas meistä itsestämme kiinni. Toivomme kuitenkin, että pysyt meidän asiakkaana :( -Kim
17.05.2021 - Petri H. ei näkynyt koko tilausta
Vastaus
Moikka! Olethan meidän myyntiin yhteydessä. Pakettisi on näköjään ollut Matkahuollon reissussa viimeiset 7 päivää. Meidän myynnin pojat saa kiinni sähköpostilla osoitteesta myynti@virtasenkauppa.fi tai sitten soittamalla. He osaavat varmasti vääntää oikeista paikoista, jotta saadaan tilauksesi perille asti. Pahoitellaan syvästi nyt kuitenkin. Ei ole kiva odotella pakettia mikä ei tunnu liikkuvan mihinkään. -Kim
14.05.2021 - Matti H. Hei, vähän ongelmia laitteen kanssa. Toimii välillä mutta kadottaa yhteyden sitten taas lähettimeen. Ei vikaa paristoissa kun toimii väliillä. Terveisin, Matti Heiskanen
Vastaus
Moikka! Voi harmitus :( Olethan meidän myyntiin yhteydessä? Nuo pojat osaavat hoitaa tilanteen loppuun asti. Olipa edessä sitten tuotteen palautus tai mikä tahansa. Heidät saat kiinni sähköpostilla osoitteesta: myynti@virtasenkauppa.fi tai sitten rimpauttamalla. -Kim
12.05.2021 - Markus K. Tuote tilattu Tammikuussa. Toimitusajan piti olla 2 viikkoa mutta tuote saapui minulle Toukokuussa. Toki aina kun kysyin tuotteen perään sain vastauksen nopeasti.
Vastaus
Nojuu, pahoittelut. Tilaamanne tuotteen kanssa oli aikamoista painia. Nämä on kuitenkin ennemminkin poikkeuksia ja hyvä niin. Toivottavasti tuote oli odottamisen arvoinen ja annat meille toisenkin mahdollisuuden :) -Kim
10.05.2021 - Reino M. Toimitus onnistui kiitettävästi. Tuote Timco agregaatti sensijaan ei kelpaa kuin kännykän laturiksi. Olisi syytä mainita todellinen teho ilmoituksessa
Vastaus
Tuossa aggregaatissa on ilmeisesti jotain vikaa :( Tämä oli kuitenkin ilmeisesti jo meidän myynnin kanssa käsittelyssä. Toivottavasti homma selkenee ja lopputulos on se, että kumpikin osapuoli on tyytyväinen. -Kim
05.05.2021 - Tapani V. Tilaamani tuotteen toimitusaika oli ehdottomasti liian pitkä (3 viikkoa) tuskin olisi tullut koskaan, ellen olisi alkanut kyselemään paketin perään. Varaosia myyvän liikkeen toimitusaika on oltava nopea. Saksasta tulee viimeistään kolmantena päivänä, Virosta huomiseksi. Siinä yksi syy, miksi bisnes karkaa rajan taakse,
Vastaus
Olet ihan oikeassa. Pahoittelut tästä. Meillä nuo toimitusajat vaihtelevat ihan tuotekohtaisesti. Suurin osa meidän kaupan tuotteista saadaan jo seuraavana päivänä meille, mikäli sitä ei hyllyssä ole. Joidenkin kanssa joudutaan painimaan pidempään. Toimitusaikoihin vaikuttaa lopulta niin monta asiaa. Tämä 3 viikkoa on lähinnä poikkeus, eikä sääntö. Pahoittelen siis vielä kerran, että ostokokemuksenne on jäänyt negatiiviseksi. Toivottavasti annat meille uuden mahdollisuuden jonain päivänä. -Kim
30.04.2021 - Ismo H. Ostamani vetokoukun suoja ei pysy paikallaan, liian väljä
Vastaus
Voihan hitsi :( Olethan meidän myyntiin yhteydestä, niin katsotaan palautus yhdessä? Saat heidät kiinni puhelimitse tai sähköpostilla osoitteesta myynti@virtasenkauppa.fi. Harmillista, ettei ostokokemuksenne ihan päättynyt täydellisesti. Lähellä oltiin. Toivotaan, että seuraava sujuu paremmin. -Kim
27.04.2021 - Pekka P. Tilasin neljä paria silmäpultteja Thulen kattotelineeseen. Lähetyksessä yhdessä pussista puuttuivat molemmat aluslevyt. Olin yhteydessä liikkeeseen ja samalla varsin pian sain uuden lähetyksen. Se sisälsi yhden aluslevyn ja prikan eli yksi aluslevy puuttuu vielä, mutta ei kauaa sillä tilasin sen muualta.
Vastaus
Nyt on anteeksipyynnön paikka ja ei voida todeta kuin meidän epäonnistuneen pahemman kerran. Paljon touhutaan niin joskus menee hommat pieleen, joskin jokainen kerta on liikaa. Asiakaspalvelustamme ollaan sinuun vielä tänää yhteydessä ja sitä ennen uitamme itsemme tervassa ja höyhenissä. -Arttu
24.04.2021 - Tomi E. Tuotetta en ole saanut, vaikka olen sen maksanut. Saatteko lähetettyä uuden?
Vastaus
Moikka! Pakettinne oli meiltä lähtenyt samana päivänä Matkahuollon käsiin. Sen jälkeen ei ole paketista ilmoitettu ainakaan seurantaan. Mielenkiintoista. Ottaisitko yhteyden meidän myyntiin soittamalla tai sähköpostitse osoitteessa: myynti@virtasenkauppa.fi, niin he osaavat selvittää missä paketti seikkailee tällä hetkellä. -Kim
22.04.2021 - Jukka N. Hei, Posti ilmoitti että pumppu saapuu 19.4. klo 19.00 mennessä. Meitä oli viiden hengen ryhmä lähdössä mökille saareen ja odotimme kovasti pumppua jota tarvitsemme mökillä. Ei tullut...No varmaan sitten 20.4. tulee. Odotimme klo 16,00 asti ja lähdimme saareen. Klo 17.00 tuli ilmoitus että tuote saapunut R-Kioskille missä siis vieläkin on. Vika ei ole tietenkään teidän mutta Schenker ja DHL-toimitukset tulevat AINA nopeammin; kokemuksella on . Suosittelen kuljetusyhtiön vaihtoa. Itse en ainakaan tilaa enää mitään mikä toimitetaan Suomen Postin välityksellä, etenkin jos ostoksella on kiire.
Vastaus
Ensinnäkin puolestamme anteeksipyyntö epäonnistuneesta ostokokemuksesta. Vaikka syy ei olisi meidän, sinä olet asiakkaamme ja haluamme kaiken sujuvan mallikkaasti. Kuljetusvaihtoehtoja meillä on sekä Posti että Matkahuolto. Jos Postin palvelu ei miellytä niin kannattaa valita Matkahuollon kuljetus joka on meillä edullisempi ja huomattavasti suositumpikin. Toivottavasti pumppu vielä löytää perille saareen ja siitä on iloa teille vuosiksi. Olet jatkossakin tervetullut asioimaan meillä, me luvataan ainakin hoitaa oma ruutumme taas mallikkaasti. -Arttu
21.04.2021 - Petri A. Tuote täysi susi , ei toimi, jumiutuu saumoihin. En ole koskaan saanut yhtä huonoa tuotetta mistään. Kuvittelin toimivan edes kerran, mutta erehdyin. Viimeinen kerta ostoksia tästä kaupasta.
Vastaus
Jos tuotteessa vikaa niin sen hoitaa toki kuntoon valmistajan takuu :) Ole pikimiten yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan tuotteelle huolto tai vaihto. -Arttu
19.04.2021 - Satu N. Iso Pakkauslaatikko pudonnut/heitetty kuljetuksen aikana ja rikkoontunut. Sisällä olevaan lelupakettiin tullut repeämää, koska pehmusteet(paperit) eivät riittävät ja sisältö päässyt liikkumaan. Laittakaa tyroksia ym vahvempaa suojaa ympärille! Onneksi nosturiauto ehjä ja Lakukarkit olivat mukava yllätys , kiitokset niistä!
Vastaus
Pahoittelut matkan aikana rikkoutuneesta paketista. Täytyy laittaa hieman noottia Matkahuollolle. Tästäkin opitaan taas ja pyritään seuraavalla kerralla parempaan lopputulokseen! -Kim
19.04.2021 - Jouni O. En muistaakseni ole tilannut teiltä mitään,mutta olitte päättänyt pakko myydä mulle jonkun ulos vetäjän,valitettavasti en tiedä mit tolla voi tehdä. Lähettäkää edes käyttö ohjeet mistä selviäisi käyttö kohteet. Lähteekö teiltä aina paketti kun selaa fasee ja teidän mainos osuu kohdalle?
Vastaus
Ohhoh, kaiken näköistä. Laitappa meille palautuksena tulemaan tilaamasi tuote, niin saat rahatkin takaisin. Olit kuitenkin ehtinyt tilauksen maksamaan. Palautusohjeet löytyvät tilauksen mukana tulleen kuitin kääntöpuolelta. Pahoittelut meidän puolesta tapahtuneesta. Ei meillä ole ollut tapana lähettää pakettia matkaan ihan vain meidän mainoksia selailemalla. Ollaan yleensä haluttu myös rahat asiakkaan tilaamasta tuotteesta, joten tuo ei meidän bisnesmalliin sopinut. Tietysti ilahduttavaa jos meiltä tilaaminen voi olla niinkin helppoa, ettei sitä edes tajua tehneensä. Vaikka tässä ei kyllä tainut moisesta olla kyse(?) -Kim
08.04.2021 - Pertti L. Asia vielä kesken mut ei hyvä tähän astinen kokemus.
Vastaus
Pahoittelut, että ostokokemuksesi oli negatiivinen :( Tämä asia on ilmeisesti pikkuhiljaa saatu hoidettua maaliin. Kiitos sinulle kärsivällisyydestä. Toivottavasti et antanut ihan täysin periksi meidän suhteen ja päästään hämmästyttämään sinut vielä tulevaisuudessa. -Kim
26.03.2021 - Seppo K. Thulen suojapeite on kyllä armottoman pieni Thule Motion Xl suksiboxille, vaikka sen piti käydä siihen.
Vastaus
Soiteltiin jos sinulle ja kyseessä oli eri mallin peite. Vaihdetaan se pikaisesti malliin joka sopii sinun boksiin! Rahdit ovat sinulle toki veloituksettomia :) -Arttu
25.03.2021 - Terho K. Tuote oli oikea mutta toimitus kesti turhan kauan. Lumet ehti mekein sulaa ennenkuin hihna tuli. Mutta onhan linko nyt valmis ensi talven taistoihin.
Vastaus
Pahoittelut että jäi huono maku suuhun. Tilaamanne tuotteen kohdalla ilmoitamme toimitusajaksi "Tehdastilaustuote 3-4 viikkoa" ja tässä luvatussa ajassa pysyimme kyllä. Se ei toki auta siihen että koneenne joutui seisomaan varaosaa odottelemassa juuri sesonkina. Pitänee miettiä varaosien omaa varastointia jatkossa parempien saatavuuksien vuoksi. -Arttu
16.03.2021 - Tapani A. Kyllä se jos etusivulla lukee että yli 50 euron ostokset ilmainen toimitus ja sitten kuitenkin lisätään 30 euroa rahtikulut on lähes huijausta.Se on ihan sama millä nimellä kuluja nimitetään pitää koske kaikkia toimituksia.
Vastaus
Etusivun mainoksessa lukee "ei rahti". Ilmainen toimitus siis koskee mainoksen mukaan kaikkia muita paitsi rahti toimituksia. Ei ole meidän periaatteisiin kuulunut moinen valehtelu, eikä tule jatkossakaan kuulumaan. Pahoittelemme kuitenkin sitä, että ostokokemuksenne oli ollut meillä epämielyttävä. Annathan meille vielä uuden mahdollisuuden :( -Kim
02.03.2021 - Teemu H. Tuotteita joutui odottamaan yllättävän kauan. Viesti tuli heti tilauksen jälkeen että että tilaus vastaan otettu ja toimitus parin päivän sisällä. Missään vaiheessa ei ilmoitettu että jokin tuotteista on loppu ja sitä odotetaan saapuvaksi varastoon ja sen takia mitään tilaamiani tuotteita ei lähetetä ennen sitä. Itse jouduin soittelemaan ja kyselemään että milloin tuotteet saapuvat vai onko tilaus hukkunut jonnekkin ja silloin sain vasta tiedon että maskit ovat loppuneet ja niitä odotetaan saapuvaksi varastolle lippuviikosta. Kaiken lisäksi mustat maskit joita tilasin niin on taiteltu väärinpäin. Eli rautalanka tulee nenään päin ja kaikki taitokset ovat ylöspäin ja maskien käyttö ohjeistuksessa on että taitokset pitävät olla nimen omaan alaspäin jottei taitokset kerää mitään bakteereja. Eli mielestäni toimituksesta ei hirveästi ole kehumista
Vastaus
Moikka! Meidän moka. Olisi pitänyt soittaa teille ja ilmoittaa asiasta. Noiden maskien maahantulo oli todella vaikeaa. Ei oikein tiedetty, että milloin ne saapuvat sillä niistä ilmoitettiin kokoajan päiväkohtaisesti. Mikäli tuote ei teitä miellytä, niin sen saa aina palauttaa. Ohjeet löytyvät kuitin toiselta puolelta. Elämä on välillä tälläistä. -Kim
26.02.2021 - Ari V. Tuote oli puutteellinen, jota ei mainittu nettikaupassa tuotteen esittelyssä.
Vastaus
Pahoittelut vielä kerran tästä. Olittekin ilmeisesti jo ollut meidän asiakaspalveluun yhteydessä. Hyvä, että saatiin homma lopulta hoidettua niin, että kumpikin osapuoli oli tyytyväinen. Nähdäänhän taas kaupoilla! -Kim
26.02.2021 - Hanne-maria M. Tilasin teiltä mustia kasvomaskeja, mutta nytten kun avasin paketin,niin huomasin kaikki maskit on viallisia. Niissä on laskokset tehty väärin, eli jos maskeja käytetään muuten oikein, niin laskokset kuuluisi mennä alaspäin. Näissä ne menee ylöspäin.
Vastaus
Harmi ettei tuote vastannut odotuksiasi. Meille voi aina palauttaa tuotteen, ohjeet siihen löytyvät kuitin kääntöpuolelta. -Arttu
25.02.2021 - Jukka S. Hinta/ laatu ei ollut sitä mitä ajattelin. 10€ tuote maksoi 50€
Vastaus
Pahoittelut ettei tilaamanne tuote vastannut odotuksia. Onneksi sen voi aina palauttaa, palautus on vieläpä sinulle veloitukseton. Meillä tuotteen hinta on aina selkeästi esillä ja toki nähtävissä ennen tilausta eli yllätyksenä tuskin hintaa voi pitää. Toivottavasti nähdään vielä kaupoilla ja palauttele toki tuote joka teitä ei miellyttänyt. -Arttu
18.02.2021 - Arja P. Tilasin Volvo v40 autooni etumaskin suojan. Suojan kiinnikkeet eivät kuitenkaan yltäneet paikoilleen, koska automme on vuosimallia 2017 ja etumaskin malli on juuri silloin vaihtunut. Soitimme teille ja saimme tietää, että meille sopivaa suojaa ei teiltä löydy. Ehdotimme, että olisimme palauttaneet kiinnikkeet teille ja te olisitte lähettäneet meille pidemmillä koukuilla varustetut kiinnikkeet. Se ei kuitenkaan asiakaspalvelijan mukaan sopinut, vaan olisimme joutuneet tilaamaan teiltä uudet kiinnikkeet hintaan 40 euroa . Ihmettelen miksi ei vaihto onnistunut, jos teillä kuitenkin on kiinnikkeitä irrallisena myynnissä. Olisihan meidän palauttamat kiinnikkeet voitu myös laittaa myyntiin irrallisena. Nyt ei jäänyt muuta mahdollisuutta kuin palauttaa tuote ja odotella teiltä maksun palautusta. Me jäimme ilman maskinsuojaa ja te ilman kauppoja . Terv. Arja Peurasaari Kemistä
Vastaus
Pahoittelut Arja huonosta ostokokemuksesta! Emme valitettavasti voi "räätälöidä" tuotteita vaan epäsopiva tuote tulee vaihtaa tai palauttaa ja erikseen toki voimme myydä muita tarvikkeita. Mikäli autoonne sopivaa maskisuojaa ei ole valmiina, valikoimistamme löytyy myös yleismallista leikattavaa versiota sekä eri pituisia maskikiinnikkeitä erikseen. Toivottavasti paketin mukana toimitettu suklaa kuitenkin maistui :) Tervetuloa jatkossakin kaupoille. -Arttu
18.02.2021 - Asko N. Tuote oli potin terminaalissa hukassa. Löytyi kylläkin lopulta. Trukkipiikit olivat melko paljon kolhuja saaneet, maalit oli hiertyneet pois. Pakattu ilmeisesti huonosti. Paikka maalia jäin kaipaamaan. Piikit oli kyllä tosi asialliset, ei rimpulat. Terv. Asko
Vastaus
Moi! Laitettiin sulle pieni pahoittelupaketti tulemaan. Paketti saattaa sisältää pieniä määriä lakua. Olemme pahoillamme moisesta, mutta onneksi noissa piikeissä tuo ulkonäkö ei ole ratkaisevassa osassa. Olethan myyntiimme yhteydessä, mikäli tämä menetelmä tilanteen kanssa ei teitä miellytä. -Kim
17.02.2021 - Tomas R. Palvelu hyvää, mutta tuotteiden laatu surkeaa. Jousiprikat ja aluslevyt sekä mutterit eivät olleet laadukkaita. Paljon joukossa sekundaa ja materiaalikin jotain pehmeetä metallia.
Vastaus
Moi! Jos tuote ei miellyttänyt tai vastanut odotuksia, sen voi aina vaihtaa tai palauttaa :) -Arttu
17.02.2021 - Topi K. Tilausprosessi muuten toimiva,mutta tuo Posti on aivan surkea Lähetys seilannut seurannan mukaan 5vrk 245 km:n matkaa Matkahuolto olis varmempi toimittaja
Vastaus
Pahoittelut meidän puolesta että tässä Posti kömpinyt lähetyksesi kohdalla, et olisi ansainnut tällaista. Meillä onneksi valittavissa sekä Postin että Matkahuollon toimitustavat, suurimmaksi osaksi molemmat toimivat erinomaisesti. Toivottavasti meidän ripeä toiminta kuitenkin miellytti ja tulet taas asioimaan uudestaan! -Arttu
16.02.2021 - Esa A. Viimasuoja ei sopinut autooni. En suosittele.
Vastaus
Moi! Mikäli sinulla epäsopiva tuote, ole yhteydessä myyntiin niin hoidetaan vaihto ja palautus. Ei jäädä surkuttelemaan kun voidaan hoita tällainenkin asia kuntoon :) -Arttu
16.02.2021 - Kalevi K. Tuote ei sopinut kovin hyvin paikalleen. Jäi yläreunasta irvistämään ja joutui tuunaamaan.
Vastaus
Jos tuote ei sovellu käyttöösi niin ole yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan pikaisesti vaihto tai palautus sille :) -Arttu
09.02.2021 - Simo V. Noutopalvelu ontuu remontin aikana..tiedotus huonoa
Vastaus
Höh :( Meillä tosiaan tuo noutoparkki ollut toiminnassa remontin ajan. Eli tulet autolla parkkipaikalle ja laitat kyltissä olevaan numeroon viesti, että olet saapunut. Sitten pitäisi muutamassa minuutissa ilmestyä komea sinipaitainen miesoletettu tilaamiesi tuotteiden kanssa autosi viereen. Näin tämä siis toimii täydellisessä maailmassa. Olemme pahoillamme jos olemme onnistuneet jotain töppäämään noutosi kanssa. Tai jos et ole ollu tyytyväinen saamaasi palveluun. Annathan meille uuden mahdollisuuden :) -Kim
09.02.2021 - kari r. Tavara vastasi tilausta. Toimitusaika muuttui luvatusta "heti, on varastossa" ensin tilausvahvistuksessa tehdastoimituksen 3 viikoksi ja todellinen toimitus tapahtui yli 6 viikon päästä.
Vastaus
Pahoittelut vielä tästä! Meidän moka. Pyritään jatkossa toimimaan paremmin tälläisissäkin tilanteissa joten toivomme, että annat meille uuden mahdollisuuden :( -Kim
08.02.2021 - Esa H. Avain eri numeroinen kuin tilauksessa eipä lukot auenneet.
Vastaus
Höh, meidän moka! Pahoittelut siitä. Olethan meidän myyntiin (myynti@virtasenkauppa.fi) yhteydessä, niin laitetaan sulle oikea avain matkaan pahoitteluiden kera. -Kim
05.02.2021 - Pekka K. Lähes puolivuotta myöhässä tielana tuli perille. Kun oli talvikausi, jouduin pitämään tietä auki toimituksen takia reilun viikon. Toimitus tuli lopulta viimeksi ilmoitettuun aikaan ja täsmälleen sovittuun paikkaan. Eipä ole hätäisen hommaa.
Vastaus
Alkuperäinen toimitus Suomeen tosiaan venyi ja kysyimme kaikilta halukkutta odottaa toimitusta. Toki tässäkin tapauksessa nostamme käden ylös anteeksipyynnön merkiksi ettemme pystyneet palvelemaan sinua sillä tavoin kuin itse haluamme ja asiakkaana sinun on lupa odottaa. Toivottavasti saamme vielä uuden mahdollisuuden näyttää palvelumme todellinen taso! -Arttu
05.02.2021 - Jari A. Toimitus myöhästyi 1,5 kk.
Vastaus
Pahoittelut tästä! Noiden trukkipiikkien kanssa oli tosiaan todellista painimista. Niiden saapuminen maahan oli yllättävän kivikkoista, eikä tämä koronakaan auttanut tilannetta yhtään. Nyt saatiin kuitenkin tämä saaga maaliin. Toivottavasti tavataan vielä kaupoilla! :) -Kim
05.02.2021 - Petri S. Ostin trukkipiikit traktoriin lokakuussa. Tuli tieto, ettei tuotetta varastossa. Sitten tuli tieto, että tavaraa tulossa lisää marraskuussa. Ei tullut. Seuraavaksi lupailtiin joulun-uudenvuoden tienoille, ei tullut. Sitten tammikuun alkuun, ei tullut. Lopulta sinnikkyys palkittiin vkolla 5!!! Tuote muuten ok, mutta vetovarsien tapit melko ohuet ja työntövarren kiinnitys pisteen reikä niin pieni, että ensitöikseni piti suurentaa.
Vastaus
Olemme todella pahoillamme tästä. Näiden trukkipiikkien kanssa painittiin todella pitkään. Niiden toimittaminen maahan olikin todella hankalaa, eikä korona auttanut tilannetta yhtään. Nyt kuitenkin vihdoin saatiin tämä ralli maaliin. Toivottavasti tämä ei vaikuttanut meidän yhteiseen tulevaisuuteen :( -Kim
04.02.2021 - Heino V. Tilasin 5 tuotetta, yksi tuote sisälsi 5 sulaketta. Teiltä lähetettiin vain yksi tuote, lähetyslistan mukaan lähetyksessä oli 5 tuotetta, olihan siinä 5 sulaketta. Asia on korjattiin ihan kiitettävästi kun soitin teille.
Vastaus
Vielä kerran pahoittelut tästä! Varastomiehellä mennyt tässä pää pyörälle. -Kim
03.02.2021 - Ari R. Miksi lähetätte pakettini Orivedelle kun kerran postiosoitteeni on kangasala Suinula. "Typerää" ajaa 40km turhaan.
Vastaus
Moikka! Suurimmat pahoittelut tästä. Meillä oli juuri tuona kyseisenä päivänä ollut "bugeja" tuon toimitustavan kanssa. Homma saatiin kuitenkin korjattua. -Kim
29.01.2021 - Mika V. Matkahuolto on hukannut paketin.
Vastaus
Paketti pitäisi olla saapunut teille tänään noin kello 11. Ilmoitathan jos näin ei ole, niin jatketaan selvittelyä. Tämä oli ehtinyt kyllä 6 päivää seikkailla maailmalla. Suuret pahoittelut siitä. Pyrimme aina nopeaan toimitukseen. Toivottavasti nähdään vielä kaupoilla! -Kim
26.01.2021 - Rami K. jos laitan positiviinen niin eikö se jo riitä? Miksi ihmeessä PAKOTTAA kirjoittamaan jotain tähän kenttään. PItääkö muuttaa negatiiviseksi.. ilmeisesti
Vastaus
Moikka! Ei olla valitettavasti saatu sun positiivista palautetta :( Valitse positiivinen / negatiivinen ihan oman mielen mukaan. Kaikki julkastaan. Ollaan koitettu meidän järjestelmien kanssa jutella tästä, ettei pakottaisi tai uhkailisi meidän asiakkaita. Täytyy taas pitää puhuttelu. Toivottavasti kuitenkin tulet vielä palaamaan meidän kauppaan :) -Kim
25.01.2021 - sami s. Surkeeta toimintaa,ensin toimitetaan väärä tuote ja luvataan toimittaa oikea tilalle,eikä mitään kuulu?????Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta tästä nettikaupasta.Ala-arvoista toimintaa.EN SUOSITTELE
Vastaus
Hei! Suuret pahoittelut ja käsi ylös virheen merkiksi. Palautuksenne on ollut nyt matkalla meille päin viimeiset 3 päivää. Homma rokkaa taas kun tuote saapuu meille, niin pääsemme lähettämään oikean tuotteen teille. Meidän tarkoitus ei ole missään nimessä jättää asiakkaita oman onnensa nojaan, vaan pyritään myös näissä poikkeuksellisissa virheissä hoitamaan tilanne maaliin asti. Meidän mokahan tämä on ehdottomasti ollut, sillä olemme onnistuneet lähettämään sinulle väärän tuotteen. Olemme todella pahoillamme ja toivomme, että tapaamme teidät vielä kaupoilla :) -Kim
Uudemmat Vanhemmat