Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme
Palautteita: 36309 kpl | |
Positiiviset 98.3 % | |
Negatiiviset 1.7 % |
Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.
Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi
Vastaus
Suuret pahoittelut laskujen sekaannuksesta! Meidän mukava Viljami on korjannut laskut yhteistuumin maksuvälittäjämme kanssa. Mukavaa syksyä teille ja toivottavsti tapaamme vielä kaupassamme!
Suuret pahoittelut laskujen sekaannuksesta! Meidän mukava Viljami on korjannut laskut yhteistuumin maksuvälittäjämme kanssa. Mukavaa syksyä teille ja toivottavsti tapaamme vielä kaupassamme!
Vastaus
No jopas harmi! Olemme selvästi epäonnistuneet ja pahoittelemme virheellistä tuotetta. Ole yhteydessä myyntiimme niin korjataan tilanne.
No jopas harmi! Olemme selvästi epäonnistuneet ja pahoittelemme virheellistä tuotetta. Ole yhteydessä myyntiimme niin korjataan tilanne.
Vastaus
No perskule, nyt ollaan mokattu. Pyydämme anteeksi! Olemme koittaneet tehdä palautuksista niin helppoja kuin mahdollista toimittamalla ohjeet palautukseen Matkahuollolla ja Postilla jokaisen tilauksen yhteydessä. Toivotavasti saadaan vielä uusi mahdollisuus kanssasi. -Arttu
No perskule, nyt ollaan mokattu. Pyydämme anteeksi! Olemme koittaneet tehdä palautuksista niin helppoja kuin mahdollista toimittamalla ohjeet palautukseen Matkahuollolla ja Postilla jokaisen tilauksen yhteydessä. Toivotavasti saadaan vielä uusi mahdollisuus kanssasi. -Arttu
Vastaus
Toimitusajoista pyrimme informoimaan etukäteen mutta on kyllä huonoa tuuria jos tuon laatutason laite ollut rikki! Olehan pikaisesti yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan huolto laitteelle. Pahoittelut vielä! -Arttu
Toimitusajoista pyrimme informoimaan etukäteen mutta on kyllä huonoa tuuria jos tuon laatutason laite ollut rikki! Olehan pikaisesti yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan huolto laitteelle. Pahoittelut vielä! -Arttu
Vastaus
Takuuasioissa toimimme myös ripeästi. Mikäli tuotteessa ongelmia, ole pikiasesti yhteydessä myyntiimme ja laitetaan homma kuntoon. -Arttu
Takuuasioissa toimimme myös ripeästi. Mikäli tuotteessa ongelmia, ole pikiasesti yhteydessä myyntiimme ja laitetaan homma kuntoon. -Arttu
Vastaus
Pahoittelut viivästyneestä toimituksesta ja virheestämme saatavuustietojen kanssa. Asiaa käsitellyt henkilö tällä viikolla lomalla ja palaa teille asiaan heti maanantaina. Huolestua ei siis tarvitse mutta meidän pitää ehdottomasti parantaa! -Arttu
Pahoittelut viivästyneestä toimituksesta ja virheestämme saatavuustietojen kanssa. Asiaa käsitellyt henkilö tällä viikolla lomalla ja palaa teille asiaan heti maanantaina. Huolestua ei siis tarvitse mutta meidän pitää ehdottomasti parantaa! -Arttu
Vastaus
Tässä ollaan ilmeisesti mokattu. Kauttamme kulkee satoja tuotteita päivittäin ja luotamme toki pakkauksissa oleviin merkintöihin. Mikäli olette saaneet väärän tuotteen, olkaa pikimiten yhteydessä asiakaspalveluumme ja korjataan homma kuntoon! -Arttu
Tässä ollaan ilmeisesti mokattu. Kauttamme kulkee satoja tuotteita päivittäin ja luotamme toki pakkauksissa oleviin merkintöihin. Mikäli olette saaneet väärän tuotteen, olkaa pikimiten yhteydessä asiakaspalveluumme ja korjataan homma kuntoon! -Arttu
Vastaus
Hei Hannu. Ikävä kuulla että emme ole ostokokemuksessanne onnistunut. Tuotteella ollut pidempi toimituskatkos jonka johdosta olimme lisänneet tuotekortin toimitusajaksi: Toimitukset alkavat elokuussa. Toivottavasti ette ihan kokonaan ole luovuttanut meidän suhteen. -Sami
Hei Hannu. Ikävä kuulla että emme ole ostokokemuksessanne onnistunut. Tuotteella ollut pidempi toimituskatkos jonka johdosta olimme lisänneet tuotekortin toimitusajaksi: Toimitukset alkavat elokuussa. Toivottavasti ette ihan kokonaan ole luovuttanut meidän suhteen. -Sami
Vastaus
Höh :( Meillä ei ihan kaikkia tilaamiasi tuotteita ollut heti varastossa. Tämän takia sunnuntai iltana tilaamasi tavarat lähtivät meiltä vasta tiistai aamuna. Pahoittelut tästä. Sen jälkeen paketti seilasi Matkahuollon mukana 2 päivää kunnes saapui sinulle. Olemme pahoillamme, että ostokokemuksenne ei tälläkään kertaa täyttynyt. Pyritään parempaan. -Kim
Höh :( Meillä ei ihan kaikkia tilaamiasi tuotteita ollut heti varastossa. Tämän takia sunnuntai iltana tilaamasi tavarat lähtivät meiltä vasta tiistai aamuna. Pahoittelut tästä. Sen jälkeen paketti seilasi Matkahuollon mukana 2 päivää kunnes saapui sinulle. Olemme pahoillamme, että ostokokemuksenne ei tälläkään kertaa täyttynyt. Pyritään parempaan. -Kim
Vastaus
We are so sorry to hear this. When did you try to contact us? Please send mail to: myynti@virtasenkauppa.fi or call our customer service. People make mistakes and our employees are only humans after all. Let's make this right for the both of us :) -Kim
We are so sorry to hear this. When did you try to contact us? Please send mail to: myynti@virtasenkauppa.fi or call our customer service. People make mistakes and our employees are only humans after all. Let's make this right for the both of us :) -Kim
Vastaus
Nuo sopivuudet ovat tulleet meille suoraan valmistajalta. Ei olla niitä sen koomimmin tohdittu epäillä. Pahoittelut kuitenkin, että niissä on nyt ollut tuollainen inhottava harhaanjohtavuus. Pyrimme korjaamaan tilanteen. -Kim
Nuo sopivuudet ovat tulleet meille suoraan valmistajalta. Ei olla niitä sen koomimmin tohdittu epäillä. Pahoittelut kuitenkin, että niissä on nyt ollut tuollainen inhottava harhaanjohtavuus. Pyrimme korjaamaan tilanteen. -Kim
Vastaus
Huh, meidän täytyy tutkiintua tähän ongelmaan hieman tarkemmin. Toivottavasti meidän koodari saa jotain muutakin tänään aikaiseksi kuin ylilämmitetyn mikropizzan. No ei kai. Tutkimme asiaa ja katsotaan mitä löydetään. -Kim
Huh, meidän täytyy tutkiintua tähän ongelmaan hieman tarkemmin. Toivottavasti meidän koodari saa jotain muutakin tänään aikaiseksi kuin ylilämmitetyn mikropizzan. No ei kai. Tutkimme asiaa ja katsotaan mitä löydetään. -Kim
Vastaus
Ohhoh, todella inhottavaa :( Tuo Klarnan asiakaspalvelu on kyllä ollut hyvin avulias näissä tilanteissa. Kannattaa varmaan heiltä kysyä jos tulee jotain ongelmia. Tai sitten kertoa meidän asiakaspalveluun ongelmasta. Yhdessä voidaan sitten etsiä tilanteeseen ratkaisu :) -Kim
Ohhoh, todella inhottavaa :( Tuo Klarnan asiakaspalvelu on kyllä ollut hyvin avulias näissä tilanteissa. Kannattaa varmaan heiltä kysyä jos tulee jotain ongelmia. Tai sitten kertoa meidän asiakaspalveluun ongelmasta. Yhdessä voidaan sitten etsiä tilanteeseen ratkaisu :) -Kim
Vastaus
Pahoittelut meidän mokasta koituneesta vaivasta sinulle. Meillä on täällä kuitenkin vielä onneksi ihmisiä töissä. Ihmiset tekee virheitä. Pahoittelut, että teille on jäänyt huono fiilis meidän toiminnasta :( Toivottavasti saadaan vielä mahdollisuus todistaa sinulel toisin. -Kim
Pahoittelut meidän mokasta koituneesta vaivasta sinulle. Meillä on täällä kuitenkin vielä onneksi ihmisiä töissä. Ihmiset tekee virheitä. Pahoittelut, että teille on jäänyt huono fiilis meidän toiminnasta :( Toivottavasti saadaan vielä mahdollisuus todistaa sinulel toisin. -Kim
Vastaus
Pahoittelut, että tuote ei ole vastannut odotuksia. Ne on nuo Tuffjugit yleisesti käytössä vesijetti- , mönkijä- , lumikelkka akselilla. Toivottavasti et kuitenkaan ihan kokonaan luovuttanut meidän suhteen :( -Kim
Pahoittelut, että tuote ei ole vastannut odotuksia. Ne on nuo Tuffjugit yleisesti käytössä vesijetti- , mönkijä- , lumikelkka akselilla. Toivottavasti et kuitenkaan ihan kokonaan luovuttanut meidän suhteen :( -Kim
Vastaus
Ohhoh! Onpas todella inhottavaa :( Olithan jo meidän myyntiin yhteydessä? Heidät saa kiinni myynti@virtasenkauppa.fi. He osaavat laittaa asian eteenpäin. Palautuksenahan tuo menee, mutta ole heihin ensin yhteydessä. Todella harvinaista, että tuollainen RC-vene tulee takaisin. En muista kertaakaan aikaisemmin. Mutta hoidetaan homma kunnialla maaliin :) -Kim
Ohhoh! Onpas todella inhottavaa :( Olithan jo meidän myyntiin yhteydessä? Heidät saa kiinni myynti@virtasenkauppa.fi. He osaavat laittaa asian eteenpäin. Palautuksenahan tuo menee, mutta ole heihin ensin yhteydessä. Todella harvinaista, että tuollainen RC-vene tulee takaisin. En muista kertaakaan aikaisemmin. Mutta hoidetaan homma kunnialla maaliin :) -Kim
Vastaus
Olemme pahoillamme, että teille jäi negatiivinen mielikuva meidän toiminnasta :( Teitä kuitenkin neuvottiin puhelimitse tuotteen kasauksessa. Toivottavasti onnistuttiin siinä. Toivomme täällä Virtasenkaupalla, että annat meille vielä anteeksi ja palaamme tulevaisuudessa taas kaupankäyntiin. -Kim
Olemme pahoillamme, että teille jäi negatiivinen mielikuva meidän toiminnasta :( Teitä kuitenkin neuvottiin puhelimitse tuotteen kasauksessa. Toivottavasti onnistuttiin siinä. Toivomme täällä Virtasenkaupalla, että annat meille vielä anteeksi ja palaamme tulevaisuudessa taas kaupankäyntiin. -Kim
Vastaus
Jep, suuret ja nöyrät pahoittelut tästä. Meillä oli hieman saatavuusongelmia tilaamasi tuotteen kanssa. Näistä selvittiin kuitenkin lopulta ja saatiin kuin saatiinkin paketti lähtemään sinulle. Olemme kuitenkin pahoillamme, että jouduit noin pitkään odottelemaan. -Kim
Jep, suuret ja nöyrät pahoittelut tästä. Meillä oli hieman saatavuusongelmia tilaamasi tuotteen kanssa. Näistä selvittiin kuitenkin lopulta ja saatiin kuin saatiinkin paketti lähtemään sinulle. Olemme kuitenkin pahoillamme, että jouduit noin pitkään odottelemaan. -Kim
Vastaus
Meidän myynnin pojat ovat olleet tavarantoimittajaan yhteydessä, mutta vielä ei olla vastausta heiltä saatu. Todella ikävää, että meillä tuollaisia ongelmia tuotteen kanssa. Yritetään parhaamme, jotta selvittäisiin tästä lopulta niin, että kumpikin meistä olisi tyytyväisiä. -Kim
Meidän myynnin pojat ovat olleet tavarantoimittajaan yhteydessä, mutta vielä ei olla vastausta heiltä saatu. Todella ikävää, että meillä tuollaisia ongelmia tuotteen kanssa. Yritetään parhaamme, jotta selvittäisiin tästä lopulta niin, että kumpikin meistä olisi tyytyväisiä. -Kim
Vastaus
Teille on näköjään hyvitetty tikkaiden hinta kokonaan takaisin. Olethan meidän myyntiin vielä yhteydessä puhelimitse tai osoitteessa myynti@virtasenkauppa.fi. Nämä on todella ikäviä tilanteita kun tilattu tuote ei vastaa odotuksia. Olemme pahoillamme tästä ja toivomme, että saataisiin asia päätökseen sillä tavoin, että se kumpaakin mielyttää. -Kim
Teille on näköjään hyvitetty tikkaiden hinta kokonaan takaisin. Olethan meidän myyntiin vielä yhteydessä puhelimitse tai osoitteessa myynti@virtasenkauppa.fi. Nämä on todella ikäviä tilanteita kun tilattu tuote ei vastaa odotuksia. Olemme pahoillamme tästä ja toivomme, että saataisiin asia päätökseen sillä tavoin, että se kumpaakin mielyttää. -Kim
Vastaus
Pahoittelut vääristä tuotetiedoista. Käytimme tuotekortissa valmistajan antamia mittoja ja emme edes ehtineet omaan myymälään tällaista aukaista kun kaikki myytiin etukäteen tai parissa päivässä. Ja koska tuotetiedot ovat olleet väärät, voit toki halutessasi palauttaa tuotteen meille. Sille on jonoksi asti ottajia kyllä. Palautusohjeet löytyvät kuitin kääntöpuolelta. -Arttu
Pahoittelut vääristä tuotetiedoista. Käytimme tuotekortissa valmistajan antamia mittoja ja emme edes ehtineet omaan myymälään tällaista aukaista kun kaikki myytiin etukäteen tai parissa päivässä. Ja koska tuotetiedot ovat olleet väärät, voit toki halutessasi palauttaa tuotteen meille. Sille on jonoksi asti ottajia kyllä. Palautusohjeet löytyvät kuitin kääntöpuolelta. -Arttu
Vastaus
Oli vika sitten meissä tai postissa, niin pahoittelut moisesta toilailusta. Ei kuulu meidän tapoihin tuolla tavalla sählätä, mutta ihmisiä meillä tällää töissä on. Toivottavasti et vielä heittänyt pyyhettä kehään meidän kanssa, vaan annat toisen mahdollisuuden :) -Kim
Oli vika sitten meissä tai postissa, niin pahoittelut moisesta toilailusta. Ei kuulu meidän tapoihin tuolla tavalla sählätä, mutta ihmisiä meillä tällää töissä on. Toivottavasti et vielä heittänyt pyyhettä kehään meidän kanssa, vaan annat toisen mahdollisuuden :) -Kim
Vastaus
Ohhoh, kaikennäköistä. Olethan meidän myyntiin yhteydessä, niin he osaavat vetää oikeista naruista, jotta homma tulisi hoidettua. Heidät saa kiinni sähköpostilla osoitteesta myynti@virtasenkauppa.fi. Jos homma on jäänyt meidän päästä hoitamatta niin terva ja höyhenet otetaan valmiiksi esille myyjää varten. Olemme pahoillamme tästä! -Kim
Ohhoh, kaikennäköistä. Olethan meidän myyntiin yhteydessä, niin he osaavat vetää oikeista naruista, jotta homma tulisi hoidettua. Heidät saa kiinni sähköpostilla osoitteesta myynti@virtasenkauppa.fi. Jos homma on jäänyt meidän päästä hoitamatta niin terva ja höyhenet otetaan valmiiksi esille myyjää varten. Olemme pahoillamme tästä! -Kim
Vastaus
Moi! Kohdallasi ollaan valitettavasti epäonnistuttu kun tavaran toimitusketju ei ole pelannut kuten pitäisi ja lähetys on ollut vasta viikko tilauksesta. Pahoittelut tästä. Kun liikut täällä Salossa päin, laita viestiä niin voin järjestää sinulle kierroksen varastollamme ja näet valtavan varastomme sekä sen toiminnan. Mukavaa kesää ja toivottavasti saadaan toinen mahdollisuus! -Arttu
Moi! Kohdallasi ollaan valitettavasti epäonnistuttu kun tavaran toimitusketju ei ole pelannut kuten pitäisi ja lähetys on ollut vasta viikko tilauksesta. Pahoittelut tästä. Kun liikut täällä Salossa päin, laita viestiä niin voin järjestää sinulle kierroksen varastollamme ja näet valtavan varastomme sekä sen toiminnan. Mukavaa kesää ja toivottavasti saadaan toinen mahdollisuus! -Arttu
Vastaus
No hyi! Tilaus on tullut 7.6 ja paketti on lähtenyt meiltä heti samana aamuna. Posti tässä valitettavasti töpeksinyt. Asiakaspalvelumme on heti sinne yhteydessä ja selvitetään missä mennään. Pahoittelut puolestamme huonosta ostokokemuksesta. Toivottavasti me saadaan kuitenkin uusi mahdollisuus ja valitse seuraavalla kerralla vaikka Matkahuolto paketin toimittajaksi. -Arttu
No hyi! Tilaus on tullut 7.6 ja paketti on lähtenyt meiltä heti samana aamuna. Posti tässä valitettavasti töpeksinyt. Asiakaspalvelumme on heti sinne yhteydessä ja selvitetään missä mennään. Pahoittelut puolestamme huonosta ostokokemuksesta. Toivottavasti me saadaan kuitenkin uusi mahdollisuus ja valitse seuraavalla kerralla vaikka Matkahuolto paketin toimittajaksi. -Arttu
Vastaus
Olet aivan oikeassa. Laite on tarkoitettu sisäkäyttöön. Ei talleihin, navetoihin tai vastaaviin paikkoihin. Suuret suuret pahoittelut tästä. Tuotteen voi palauttaa meille. Kuitin kääntöpuolella on siihen ohjeet. - Kim
Olet aivan oikeassa. Laite on tarkoitettu sisäkäyttöön. Ei talleihin, navetoihin tai vastaaviin paikkoihin. Suuret suuret pahoittelut tästä. Tuotteen voi palauttaa meille. Kuitin kääntöpuolella on siihen ohjeet. - Kim
Vastaus
Pahoittelut ylimääräisestä vaivasta joka huolimattomuudellamme sinulle aiheutettiin. Onneksi hoidettiin homma pikaisesti kuntoon! ps. Syylliset on saatu kiinni ja heidät on uitettu tervassa sekä höyhenissä. Lisärangaistuksena saavat toimia "viikon järjestäjänä" koko heinäkuun ajan. -Arttu
Pahoittelut ylimääräisestä vaivasta joka huolimattomuudellamme sinulle aiheutettiin. Onneksi hoidettiin homma pikaisesti kuntoon! ps. Syylliset on saatu kiinni ja heidät on uitettu tervassa sekä höyhenissä. Lisärangaistuksena saavat toimia "viikon järjestäjänä" koko heinäkuun ajan. -Arttu
Vastaus
Pahoittelut ettei viestintämme ole miellyttänyt sinua. Pyrimme pitämään asiakkaan mahdollisimman kartalla tilauksen kulusta ja myös pyydämme palautetta voidaksemme kehittää toimintaamme.
Pahoittelut ettei viestintämme ole miellyttänyt sinua. Pyrimme pitämään asiakkaan mahdollisimman kartalla tilauksen kulusta ja myös pyydämme palautetta voidaksemme kehittää toimintaamme.
Vastaus
No tämä mennyt meidän osalta pahasti penkin alle, anteeksi aiheuttamaamme lisävaivaa. Toivottavasti palautukset ja tilausten käsittely sujui meidän osalta kuitenkin mallikkaasti. Kaikkia alkuperäisen tilauksesi tuotteita olisi meillä nyt suoraan hyllyssä, ole yhteydessä myyntiimme jos näille vielä tarve. Pahoittelut vielä ja mukavaa kesää! -Arttu
No tämä mennyt meidän osalta pahasti penkin alle, anteeksi aiheuttamaamme lisävaivaa. Toivottavasti palautukset ja tilausten käsittely sujui meidän osalta kuitenkin mallikkaasti. Kaikkia alkuperäisen tilauksesi tuotteita olisi meillä nyt suoraan hyllyssä, ole yhteydessä myyntiimme jos näille vielä tarve. Pahoittelut vielä ja mukavaa kesää! -Arttu
Vastaus
Tilaamasi tuotteen hinta on pysynyt samana jo yli vuoden, sekoitat ilmeisesti johonkin toiseen tuotteeseen tässä. Toivottavasti tapaamme taas kaupoilla :) -Arttu
Tilaamasi tuotteen hinta on pysynyt samana jo yli vuoden, sekoitat ilmeisesti johonkin toiseen tuotteeseen tässä. Toivottavasti tapaamme taas kaupoilla :) -Arttu
Vastaus
Yhteys vaan meidän asiakaspalveluun ja hoidetaan kuljetusfirman kanssa reklamaatio kuntoon. Toivottavasti meidän toiminta oli kuitenkin täyden 5 ähden arvoista! -Arttu
Yhteys vaan meidän asiakaspalveluun ja hoidetaan kuljetusfirman kanssa reklamaatio kuntoon. Toivottavasti meidän toiminta oli kuitenkin täyden 5 ähden arvoista! -Arttu
Vastaus
Pahoittelut tästä selkkauksesta. Lisäsimme nyt tuotekorttiin tekstin, jotta tulevaisuudessa tulee selväksi, ettei videossa näkyvä kansi kuulu tuotteeseen. Tuotekuvassa, eikä tekstissä ollut mainintaa kannesta ja video ei ollut meidän tekemä. Tuo on kyllä inhottavaa, että tilasit tuotteen sen nimenomaisen kannen takia ja sitten sitä ei tuotteessa ollutkaan. Olemme pahoillamme siitä. Toivomme kuitenkin, että annat meille tulevaisuudessa vielä mahdollisuuden yllättää sinut positiivisesti :) -Kim
Pahoittelut tästä selkkauksesta. Lisäsimme nyt tuotekorttiin tekstin, jotta tulevaisuudessa tulee selväksi, ettei videossa näkyvä kansi kuulu tuotteeseen. Tuotekuvassa, eikä tekstissä ollut mainintaa kannesta ja video ei ollut meidän tekemä. Tuo on kyllä inhottavaa, että tilasit tuotteen sen nimenomaisen kannen takia ja sitten sitä ei tuotteessa ollutkaan. Olemme pahoillamme siitä. Toivomme kuitenkin, että annat meille tulevaisuudessa vielä mahdollisuuden yllättää sinut positiivisesti :) -Kim
Vastaus
No ei tosiaan mennyt! Nöyrät pahoittelut. Niin kauan kun täällä ihmiset tekevät hommia, niin moiset munaukset ovat mahdollisia. Onneksi tämä on nyt kuitenkin poikkeuksellista. Olitte ilmeisesti ollut jo meidän myyntiin yhteydessä asian tiimoilta? Toivottavasti saadaan homma hoidettua niin, että uskallat tilata meiltä uudestaankin :) -Kim
No ei tosiaan mennyt! Nöyrät pahoittelut. Niin kauan kun täällä ihmiset tekevät hommia, niin moiset munaukset ovat mahdollisia. Onneksi tämä on nyt kuitenkin poikkeuksellista. Olitte ilmeisesti ollut jo meidän myyntiin yhteydessä asian tiimoilta? Toivottavasti saadaan homma hoidettua niin, että uskallat tilata meiltä uudestaankin :) -Kim
Vastaus
Moikka! Pahoittelut, että ostotapahtumasta jäi loppujen lopuksi sinulle paha mieli. Saitte kuitenkin telineen suomen halvimpaan hintaan meidän paljon kehutun nopean ja ilmaisen toimituksen kanssa. Pyritään aina tarjoamaan asiakkaillemme halvin mahdollinen hinta ja tässä onnistuttiin tämänkin tapauksen kanssa. Ohjehinnat tulevat meille toimittajiltamme ja niiden mukaan mennään. Millaisessa tarjouksessa haluamme niitä myydä, on sitten taas meistä itsestämme kiinni. Toivomme kuitenkin, että pysyt meidän asiakkaana :( -Kim
Moikka! Pahoittelut, että ostotapahtumasta jäi loppujen lopuksi sinulle paha mieli. Saitte kuitenkin telineen suomen halvimpaan hintaan meidän paljon kehutun nopean ja ilmaisen toimituksen kanssa. Pyritään aina tarjoamaan asiakkaillemme halvin mahdollinen hinta ja tässä onnistuttiin tämänkin tapauksen kanssa. Ohjehinnat tulevat meille toimittajiltamme ja niiden mukaan mennään. Millaisessa tarjouksessa haluamme niitä myydä, on sitten taas meistä itsestämme kiinni. Toivomme kuitenkin, että pysyt meidän asiakkaana :( -Kim
Vastaus
Moikka! Olethan meidän myyntiin yhteydessä. Pakettisi on näköjään ollut Matkahuollon reissussa viimeiset 7 päivää. Meidän myynnin pojat saa kiinni sähköpostilla osoitteesta myynti@virtasenkauppa.fi tai sitten soittamalla. He osaavat varmasti vääntää oikeista paikoista, jotta saadaan tilauksesi perille asti. Pahoitellaan syvästi nyt kuitenkin. Ei ole kiva odotella pakettia mikä ei tunnu liikkuvan mihinkään. -Kim
Moikka! Olethan meidän myyntiin yhteydessä. Pakettisi on näköjään ollut Matkahuollon reissussa viimeiset 7 päivää. Meidän myynnin pojat saa kiinni sähköpostilla osoitteesta myynti@virtasenkauppa.fi tai sitten soittamalla. He osaavat varmasti vääntää oikeista paikoista, jotta saadaan tilauksesi perille asti. Pahoitellaan syvästi nyt kuitenkin. Ei ole kiva odotella pakettia mikä ei tunnu liikkuvan mihinkään. -Kim
Vastaus
Moikka! Voi harmitus :( Olethan meidän myyntiin yhteydessä? Nuo pojat osaavat hoitaa tilanteen loppuun asti. Olipa edessä sitten tuotteen palautus tai mikä tahansa. Heidät saat kiinni sähköpostilla osoitteesta: myynti@virtasenkauppa.fi tai sitten rimpauttamalla. -Kim
Moikka! Voi harmitus :( Olethan meidän myyntiin yhteydessä? Nuo pojat osaavat hoitaa tilanteen loppuun asti. Olipa edessä sitten tuotteen palautus tai mikä tahansa. Heidät saat kiinni sähköpostilla osoitteesta: myynti@virtasenkauppa.fi tai sitten rimpauttamalla. -Kim
Vastaus
Nojuu, pahoittelut. Tilaamanne tuotteen kanssa oli aikamoista painia. Nämä on kuitenkin ennemminkin poikkeuksia ja hyvä niin. Toivottavasti tuote oli odottamisen arvoinen ja annat meille toisenkin mahdollisuuden :) -Kim
Nojuu, pahoittelut. Tilaamanne tuotteen kanssa oli aikamoista painia. Nämä on kuitenkin ennemminkin poikkeuksia ja hyvä niin. Toivottavasti tuote oli odottamisen arvoinen ja annat meille toisenkin mahdollisuuden :) -Kim
Vastaus
Tuossa aggregaatissa on ilmeisesti jotain vikaa :( Tämä oli kuitenkin ilmeisesti jo meidän myynnin kanssa käsittelyssä. Toivottavasti homma selkenee ja lopputulos on se, että kumpikin osapuoli on tyytyväinen. -Kim
Tuossa aggregaatissa on ilmeisesti jotain vikaa :( Tämä oli kuitenkin ilmeisesti jo meidän myynnin kanssa käsittelyssä. Toivottavasti homma selkenee ja lopputulos on se, että kumpikin osapuoli on tyytyväinen. -Kim
Vastaus
Olet ihan oikeassa. Pahoittelut tästä. Meillä nuo toimitusajat vaihtelevat ihan tuotekohtaisesti. Suurin osa meidän kaupan tuotteista saadaan jo seuraavana päivänä meille, mikäli sitä ei hyllyssä ole. Joidenkin kanssa joudutaan painimaan pidempään. Toimitusaikoihin vaikuttaa lopulta niin monta asiaa. Tämä 3 viikkoa on lähinnä poikkeus, eikä sääntö. Pahoittelen siis vielä kerran, että ostokokemuksenne on jäänyt negatiiviseksi. Toivottavasti annat meille uuden mahdollisuuden jonain päivänä. -Kim
Olet ihan oikeassa. Pahoittelut tästä. Meillä nuo toimitusajat vaihtelevat ihan tuotekohtaisesti. Suurin osa meidän kaupan tuotteista saadaan jo seuraavana päivänä meille, mikäli sitä ei hyllyssä ole. Joidenkin kanssa joudutaan painimaan pidempään. Toimitusaikoihin vaikuttaa lopulta niin monta asiaa. Tämä 3 viikkoa on lähinnä poikkeus, eikä sääntö. Pahoittelen siis vielä kerran, että ostokokemuksenne on jäänyt negatiiviseksi. Toivottavasti annat meille uuden mahdollisuuden jonain päivänä. -Kim
Vastaus
Voihan hitsi :( Olethan meidän myyntiin yhteydestä, niin katsotaan palautus yhdessä? Saat heidät kiinni puhelimitse tai sähköpostilla osoitteesta myynti@virtasenkauppa.fi. Harmillista, ettei ostokokemuksenne ihan päättynyt täydellisesti. Lähellä oltiin. Toivotaan, että seuraava sujuu paremmin. -Kim
Voihan hitsi :( Olethan meidän myyntiin yhteydestä, niin katsotaan palautus yhdessä? Saat heidät kiinni puhelimitse tai sähköpostilla osoitteesta myynti@virtasenkauppa.fi. Harmillista, ettei ostokokemuksenne ihan päättynyt täydellisesti. Lähellä oltiin. Toivotaan, että seuraava sujuu paremmin. -Kim
Vastaus
Nyt on anteeksipyynnön paikka ja ei voida todeta kuin meidän epäonnistuneen pahemman kerran. Paljon touhutaan niin joskus menee hommat pieleen, joskin jokainen kerta on liikaa. Asiakaspalvelustamme ollaan sinuun vielä tänää yhteydessä ja sitä ennen uitamme itsemme tervassa ja höyhenissä. -Arttu
Nyt on anteeksipyynnön paikka ja ei voida todeta kuin meidän epäonnistuneen pahemman kerran. Paljon touhutaan niin joskus menee hommat pieleen, joskin jokainen kerta on liikaa. Asiakaspalvelustamme ollaan sinuun vielä tänää yhteydessä ja sitä ennen uitamme itsemme tervassa ja höyhenissä. -Arttu
Vastaus
Moikka! Pakettinne oli meiltä lähtenyt samana päivänä Matkahuollon käsiin. Sen jälkeen ei ole paketista ilmoitettu ainakaan seurantaan. Mielenkiintoista. Ottaisitko yhteyden meidän myyntiin soittamalla tai sähköpostitse osoitteessa: myynti@virtasenkauppa.fi, niin he osaavat selvittää missä paketti seikkailee tällä hetkellä. -Kim
Moikka! Pakettinne oli meiltä lähtenyt samana päivänä Matkahuollon käsiin. Sen jälkeen ei ole paketista ilmoitettu ainakaan seurantaan. Mielenkiintoista. Ottaisitko yhteyden meidän myyntiin soittamalla tai sähköpostitse osoitteessa: myynti@virtasenkauppa.fi, niin he osaavat selvittää missä paketti seikkailee tällä hetkellä. -Kim
Vastaus
Ensinnäkin puolestamme anteeksipyyntö epäonnistuneesta ostokokemuksesta. Vaikka syy ei olisi meidän, sinä olet asiakkaamme ja haluamme kaiken sujuvan mallikkaasti. Kuljetusvaihtoehtoja meillä on sekä Posti että Matkahuolto. Jos Postin palvelu ei miellytä niin kannattaa valita Matkahuollon kuljetus joka on meillä edullisempi ja huomattavasti suositumpikin. Toivottavasti pumppu vielä löytää perille saareen ja siitä on iloa teille vuosiksi. Olet jatkossakin tervetullut asioimaan meillä, me luvataan ainakin hoitaa oma ruutumme taas mallikkaasti. -Arttu
Ensinnäkin puolestamme anteeksipyyntö epäonnistuneesta ostokokemuksesta. Vaikka syy ei olisi meidän, sinä olet asiakkaamme ja haluamme kaiken sujuvan mallikkaasti. Kuljetusvaihtoehtoja meillä on sekä Posti että Matkahuolto. Jos Postin palvelu ei miellytä niin kannattaa valita Matkahuollon kuljetus joka on meillä edullisempi ja huomattavasti suositumpikin. Toivottavasti pumppu vielä löytää perille saareen ja siitä on iloa teille vuosiksi. Olet jatkossakin tervetullut asioimaan meillä, me luvataan ainakin hoitaa oma ruutumme taas mallikkaasti. -Arttu
Vastaus
Jos tuotteessa vikaa niin sen hoitaa toki kuntoon valmistajan takuu :) Ole pikimiten yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan tuotteelle huolto tai vaihto. -Arttu
Jos tuotteessa vikaa niin sen hoitaa toki kuntoon valmistajan takuu :) Ole pikimiten yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan tuotteelle huolto tai vaihto. -Arttu
Vastaus
Pahoittelut matkan aikana rikkoutuneesta paketista. Täytyy laittaa hieman noottia Matkahuollolle. Tästäkin opitaan taas ja pyritään seuraavalla kerralla parempaan lopputulokseen! -Kim
Pahoittelut matkan aikana rikkoutuneesta paketista. Täytyy laittaa hieman noottia Matkahuollolle. Tästäkin opitaan taas ja pyritään seuraavalla kerralla parempaan lopputulokseen! -Kim
Vastaus
Ohhoh, kaiken näköistä. Laitappa meille palautuksena tulemaan tilaamasi tuote, niin saat rahatkin takaisin. Olit kuitenkin ehtinyt tilauksen maksamaan. Palautusohjeet löytyvät tilauksen mukana tulleen kuitin kääntöpuolelta. Pahoittelut meidän puolesta tapahtuneesta. Ei meillä ole ollut tapana lähettää pakettia matkaan ihan vain meidän mainoksia selailemalla. Ollaan yleensä haluttu myös rahat asiakkaan tilaamasta tuotteesta, joten tuo ei meidän bisnesmalliin sopinut. Tietysti ilahduttavaa jos meiltä tilaaminen voi olla niinkin helppoa, ettei sitä edes tajua tehneensä. Vaikka tässä ei kyllä tainut moisesta olla kyse(?) -Kim
Ohhoh, kaiken näköistä. Laitappa meille palautuksena tulemaan tilaamasi tuote, niin saat rahatkin takaisin. Olit kuitenkin ehtinyt tilauksen maksamaan. Palautusohjeet löytyvät tilauksen mukana tulleen kuitin kääntöpuolelta. Pahoittelut meidän puolesta tapahtuneesta. Ei meillä ole ollut tapana lähettää pakettia matkaan ihan vain meidän mainoksia selailemalla. Ollaan yleensä haluttu myös rahat asiakkaan tilaamasta tuotteesta, joten tuo ei meidän bisnesmalliin sopinut. Tietysti ilahduttavaa jos meiltä tilaaminen voi olla niinkin helppoa, ettei sitä edes tajua tehneensä. Vaikka tässä ei kyllä tainut moisesta olla kyse(?) -Kim
Vastaus
Pahoittelut, että ostokokemuksesi oli negatiivinen :( Tämä asia on ilmeisesti pikkuhiljaa saatu hoidettua maaliin. Kiitos sinulle kärsivällisyydestä. Toivottavasti et antanut ihan täysin periksi meidän suhteen ja päästään hämmästyttämään sinut vielä tulevaisuudessa. -Kim
Pahoittelut, että ostokokemuksesi oli negatiivinen :( Tämä asia on ilmeisesti pikkuhiljaa saatu hoidettua maaliin. Kiitos sinulle kärsivällisyydestä. Toivottavasti et antanut ihan täysin periksi meidän suhteen ja päästään hämmästyttämään sinut vielä tulevaisuudessa. -Kim
Vastaus
Soiteltiin jos sinulle ja kyseessä oli eri mallin peite. Vaihdetaan se pikaisesti malliin joka sopii sinun boksiin! Rahdit ovat sinulle toki veloituksettomia :) -Arttu
Soiteltiin jos sinulle ja kyseessä oli eri mallin peite. Vaihdetaan se pikaisesti malliin joka sopii sinun boksiin! Rahdit ovat sinulle toki veloituksettomia :) -Arttu
Vastaus
Pahoittelut että jäi huono maku suuhun. Tilaamanne tuotteen kohdalla ilmoitamme toimitusajaksi "Tehdastilaustuote 3-4 viikkoa" ja tässä luvatussa ajassa pysyimme kyllä. Se ei toki auta siihen että koneenne joutui seisomaan varaosaa odottelemassa juuri sesonkina. Pitänee miettiä varaosien omaa varastointia jatkossa parempien saatavuuksien vuoksi. -Arttu
Pahoittelut että jäi huono maku suuhun. Tilaamanne tuotteen kohdalla ilmoitamme toimitusajaksi "Tehdastilaustuote 3-4 viikkoa" ja tässä luvatussa ajassa pysyimme kyllä. Se ei toki auta siihen että koneenne joutui seisomaan varaosaa odottelemassa juuri sesonkina. Pitänee miettiä varaosien omaa varastointia jatkossa parempien saatavuuksien vuoksi. -Arttu
Vastaus
Etusivun mainoksessa lukee "ei rahti". Ilmainen toimitus siis koskee mainoksen mukaan kaikkia muita paitsi rahti toimituksia. Ei ole meidän periaatteisiin kuulunut moinen valehtelu, eikä tule jatkossakaan kuulumaan. Pahoittelemme kuitenkin sitä, että ostokokemuksenne oli ollut meillä epämielyttävä. Annathan meille vielä uuden mahdollisuuden :( -Kim
Etusivun mainoksessa lukee "ei rahti". Ilmainen toimitus siis koskee mainoksen mukaan kaikkia muita paitsi rahti toimituksia. Ei ole meidän periaatteisiin kuulunut moinen valehtelu, eikä tule jatkossakaan kuulumaan. Pahoittelemme kuitenkin sitä, että ostokokemuksenne oli ollut meillä epämielyttävä. Annathan meille vielä uuden mahdollisuuden :( -Kim
Vastaus
Moikka! Meidän moka. Olisi pitänyt soittaa teille ja ilmoittaa asiasta. Noiden maskien maahantulo oli todella vaikeaa. Ei oikein tiedetty, että milloin ne saapuvat sillä niistä ilmoitettiin kokoajan päiväkohtaisesti. Mikäli tuote ei teitä miellytä, niin sen saa aina palauttaa. Ohjeet löytyvät kuitin toiselta puolelta. Elämä on välillä tälläistä. -Kim
Moikka! Meidän moka. Olisi pitänyt soittaa teille ja ilmoittaa asiasta. Noiden maskien maahantulo oli todella vaikeaa. Ei oikein tiedetty, että milloin ne saapuvat sillä niistä ilmoitettiin kokoajan päiväkohtaisesti. Mikäli tuote ei teitä miellytä, niin sen saa aina palauttaa. Ohjeet löytyvät kuitin toiselta puolelta. Elämä on välillä tälläistä. -Kim
Vastaus
Pahoittelut vielä kerran tästä. Olittekin ilmeisesti jo ollut meidän asiakaspalveluun yhteydessä. Hyvä, että saatiin homma lopulta hoidettua niin, että kumpikin osapuoli oli tyytyväinen. Nähdäänhän taas kaupoilla! -Kim
Pahoittelut vielä kerran tästä. Olittekin ilmeisesti jo ollut meidän asiakaspalveluun yhteydessä. Hyvä, että saatiin homma lopulta hoidettua niin, että kumpikin osapuoli oli tyytyväinen. Nähdäänhän taas kaupoilla! -Kim
Vastaus
Harmi ettei tuote vastannut odotuksiasi. Meille voi aina palauttaa tuotteen, ohjeet siihen löytyvät kuitin kääntöpuolelta. -Arttu
Harmi ettei tuote vastannut odotuksiasi. Meille voi aina palauttaa tuotteen, ohjeet siihen löytyvät kuitin kääntöpuolelta. -Arttu
Vastaus
Pahoittelut ettei tilaamanne tuote vastannut odotuksia. Onneksi sen voi aina palauttaa, palautus on vieläpä sinulle veloitukseton. Meillä tuotteen hinta on aina selkeästi esillä ja toki nähtävissä ennen tilausta eli yllätyksenä tuskin hintaa voi pitää. Toivottavasti nähdään vielä kaupoilla ja palauttele toki tuote joka teitä ei miellyttänyt. -Arttu
Pahoittelut ettei tilaamanne tuote vastannut odotuksia. Onneksi sen voi aina palauttaa, palautus on vieläpä sinulle veloitukseton. Meillä tuotteen hinta on aina selkeästi esillä ja toki nähtävissä ennen tilausta eli yllätyksenä tuskin hintaa voi pitää. Toivottavasti nähdään vielä kaupoilla ja palauttele toki tuote joka teitä ei miellyttänyt. -Arttu
Vastaus
Pahoittelut Arja huonosta ostokokemuksesta! Emme valitettavasti voi "räätälöidä" tuotteita vaan epäsopiva tuote tulee vaihtaa tai palauttaa ja erikseen toki voimme myydä muita tarvikkeita. Mikäli autoonne sopivaa maskisuojaa ei ole valmiina, valikoimistamme löytyy myös yleismallista leikattavaa versiota sekä eri pituisia maskikiinnikkeitä erikseen. Toivottavasti paketin mukana toimitettu suklaa kuitenkin maistui :) Tervetuloa jatkossakin kaupoille. -Arttu
Pahoittelut Arja huonosta ostokokemuksesta! Emme valitettavasti voi "räätälöidä" tuotteita vaan epäsopiva tuote tulee vaihtaa tai palauttaa ja erikseen toki voimme myydä muita tarvikkeita. Mikäli autoonne sopivaa maskisuojaa ei ole valmiina, valikoimistamme löytyy myös yleismallista leikattavaa versiota sekä eri pituisia maskikiinnikkeitä erikseen. Toivottavasti paketin mukana toimitettu suklaa kuitenkin maistui :) Tervetuloa jatkossakin kaupoille. -Arttu
Vastaus
Moi! Laitettiin sulle pieni pahoittelupaketti tulemaan. Paketti saattaa sisältää pieniä määriä lakua. Olemme pahoillamme moisesta, mutta onneksi noissa piikeissä tuo ulkonäkö ei ole ratkaisevassa osassa. Olethan myyntiimme yhteydessä, mikäli tämä menetelmä tilanteen kanssa ei teitä miellytä. -Kim
Moi! Laitettiin sulle pieni pahoittelupaketti tulemaan. Paketti saattaa sisältää pieniä määriä lakua. Olemme pahoillamme moisesta, mutta onneksi noissa piikeissä tuo ulkonäkö ei ole ratkaisevassa osassa. Olethan myyntiimme yhteydessä, mikäli tämä menetelmä tilanteen kanssa ei teitä miellytä. -Kim
Vastaus
Moi! Jos tuote ei miellyttänyt tai vastanut odotuksia, sen voi aina vaihtaa tai palauttaa :) -Arttu
Moi! Jos tuote ei miellyttänyt tai vastanut odotuksia, sen voi aina vaihtaa tai palauttaa :) -Arttu
Vastaus
Pahoittelut meidän puolesta että tässä Posti kömpinyt lähetyksesi kohdalla, et olisi ansainnut tällaista. Meillä onneksi valittavissa sekä Postin että Matkahuollon toimitustavat, suurimmaksi osaksi molemmat toimivat erinomaisesti. Toivottavasti meidän ripeä toiminta kuitenkin miellytti ja tulet taas asioimaan uudestaan! -Arttu
Pahoittelut meidän puolesta että tässä Posti kömpinyt lähetyksesi kohdalla, et olisi ansainnut tällaista. Meillä onneksi valittavissa sekä Postin että Matkahuollon toimitustavat, suurimmaksi osaksi molemmat toimivat erinomaisesti. Toivottavasti meidän ripeä toiminta kuitenkin miellytti ja tulet taas asioimaan uudestaan! -Arttu
Vastaus
Moi! Mikäli sinulla epäsopiva tuote, ole yhteydessä myyntiin niin hoidetaan vaihto ja palautus. Ei jäädä surkuttelemaan kun voidaan hoita tällainenkin asia kuntoon :) -Arttu
Moi! Mikäli sinulla epäsopiva tuote, ole yhteydessä myyntiin niin hoidetaan vaihto ja palautus. Ei jäädä surkuttelemaan kun voidaan hoita tällainenkin asia kuntoon :) -Arttu
Vastaus
Jos tuote ei sovellu käyttöösi niin ole yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan pikaisesti vaihto tai palautus sille :) -Arttu
Jos tuote ei sovellu käyttöösi niin ole yhteydessä myyntiimme ja hoidetaan pikaisesti vaihto tai palautus sille :) -Arttu
Vastaus
Höh :( Meillä tosiaan tuo noutoparkki ollut toiminnassa remontin ajan. Eli tulet autolla parkkipaikalle ja laitat kyltissä olevaan numeroon viesti, että olet saapunut. Sitten pitäisi muutamassa minuutissa ilmestyä komea sinipaitainen miesoletettu tilaamiesi tuotteiden kanssa autosi viereen. Näin tämä siis toimii täydellisessä maailmassa. Olemme pahoillamme jos olemme onnistuneet jotain töppäämään noutosi kanssa. Tai jos et ole ollu tyytyväinen saamaasi palveluun. Annathan meille uuden mahdollisuuden :) -Kim
Höh :( Meillä tosiaan tuo noutoparkki ollut toiminnassa remontin ajan. Eli tulet autolla parkkipaikalle ja laitat kyltissä olevaan numeroon viesti, että olet saapunut. Sitten pitäisi muutamassa minuutissa ilmestyä komea sinipaitainen miesoletettu tilaamiesi tuotteiden kanssa autosi viereen. Näin tämä siis toimii täydellisessä maailmassa. Olemme pahoillamme jos olemme onnistuneet jotain töppäämään noutosi kanssa. Tai jos et ole ollu tyytyväinen saamaasi palveluun. Annathan meille uuden mahdollisuuden :) -Kim
Vastaus
Pahoittelut vielä tästä! Meidän moka. Pyritään jatkossa toimimaan paremmin tälläisissäkin tilanteissa joten toivomme, että annat meille uuden mahdollisuuden :( -Kim
Pahoittelut vielä tästä! Meidän moka. Pyritään jatkossa toimimaan paremmin tälläisissäkin tilanteissa joten toivomme, että annat meille uuden mahdollisuuden :( -Kim
Vastaus
Höh, meidän moka! Pahoittelut siitä. Olethan meidän myyntiin (myynti@virtasenkauppa.fi) yhteydessä, niin laitetaan sulle oikea avain matkaan pahoitteluiden kera. -Kim
Höh, meidän moka! Pahoittelut siitä. Olethan meidän myyntiin (myynti@virtasenkauppa.fi) yhteydessä, niin laitetaan sulle oikea avain matkaan pahoitteluiden kera. -Kim
Vastaus
Alkuperäinen toimitus Suomeen tosiaan venyi ja kysyimme kaikilta halukkutta odottaa toimitusta. Toki tässäkin tapauksessa nostamme käden ylös anteeksipyynnön merkiksi ettemme pystyneet palvelemaan sinua sillä tavoin kuin itse haluamme ja asiakkaana sinun on lupa odottaa. Toivottavasti saamme vielä uuden mahdollisuuden näyttää palvelumme todellinen taso! -Arttu
Alkuperäinen toimitus Suomeen tosiaan venyi ja kysyimme kaikilta halukkutta odottaa toimitusta. Toki tässäkin tapauksessa nostamme käden ylös anteeksipyynnön merkiksi ettemme pystyneet palvelemaan sinua sillä tavoin kuin itse haluamme ja asiakkaana sinun on lupa odottaa. Toivottavasti saamme vielä uuden mahdollisuuden näyttää palvelumme todellinen taso! -Arttu
Vastaus
Pahoittelut tästä! Noiden trukkipiikkien kanssa oli tosiaan todellista painimista. Niiden saapuminen maahan oli yllättävän kivikkoista, eikä tämä koronakaan auttanut tilannetta yhtään. Nyt saatiin kuitenkin tämä saaga maaliin. Toivottavasti tavataan vielä kaupoilla! :) -Kim
Pahoittelut tästä! Noiden trukkipiikkien kanssa oli tosiaan todellista painimista. Niiden saapuminen maahan oli yllättävän kivikkoista, eikä tämä koronakaan auttanut tilannetta yhtään. Nyt saatiin kuitenkin tämä saaga maaliin. Toivottavasti tavataan vielä kaupoilla! :) -Kim
Vastaus
Olemme todella pahoillamme tästä. Näiden trukkipiikkien kanssa painittiin todella pitkään. Niiden toimittaminen maahan olikin todella hankalaa, eikä korona auttanut tilannetta yhtään. Nyt kuitenkin vihdoin saatiin tämä ralli maaliin. Toivottavasti tämä ei vaikuttanut meidän yhteiseen tulevaisuuteen :( -Kim
Olemme todella pahoillamme tästä. Näiden trukkipiikkien kanssa painittiin todella pitkään. Niiden toimittaminen maahan olikin todella hankalaa, eikä korona auttanut tilannetta yhtään. Nyt kuitenkin vihdoin saatiin tämä ralli maaliin. Toivottavasti tämä ei vaikuttanut meidän yhteiseen tulevaisuuteen :( -Kim
Vastaus
Vielä kerran pahoittelut tästä! Varastomiehellä mennyt tässä pää pyörälle. -Kim
Vielä kerran pahoittelut tästä! Varastomiehellä mennyt tässä pää pyörälle. -Kim
Vastaus
Moikka! Suurimmat pahoittelut tästä. Meillä oli juuri tuona kyseisenä päivänä ollut "bugeja" tuon toimitustavan kanssa. Homma saatiin kuitenkin korjattua. -Kim
Moikka! Suurimmat pahoittelut tästä. Meillä oli juuri tuona kyseisenä päivänä ollut "bugeja" tuon toimitustavan kanssa. Homma saatiin kuitenkin korjattua. -Kim
Vastaus
Paketti pitäisi olla saapunut teille tänään noin kello 11. Ilmoitathan jos näin ei ole, niin jatketaan selvittelyä. Tämä oli ehtinyt kyllä 6 päivää seikkailla maailmalla. Suuret pahoittelut siitä. Pyrimme aina nopeaan toimitukseen. Toivottavasti nähdään vielä kaupoilla! -Kim
Paketti pitäisi olla saapunut teille tänään noin kello 11. Ilmoitathan jos näin ei ole, niin jatketaan selvittelyä. Tämä oli ehtinyt kyllä 6 päivää seikkailla maailmalla. Suuret pahoittelut siitä. Pyrimme aina nopeaan toimitukseen. Toivottavasti nähdään vielä kaupoilla! -Kim
Vastaus
Moikka! Ei olla valitettavasti saatu sun positiivista palautetta :( Valitse positiivinen / negatiivinen ihan oman mielen mukaan. Kaikki julkastaan. Ollaan koitettu meidän järjestelmien kanssa jutella tästä, ettei pakottaisi tai uhkailisi meidän asiakkaita. Täytyy taas pitää puhuttelu. Toivottavasti kuitenkin tulet vielä palaamaan meidän kauppaan :) -Kim
Moikka! Ei olla valitettavasti saatu sun positiivista palautetta :( Valitse positiivinen / negatiivinen ihan oman mielen mukaan. Kaikki julkastaan. Ollaan koitettu meidän järjestelmien kanssa jutella tästä, ettei pakottaisi tai uhkailisi meidän asiakkaita. Täytyy taas pitää puhuttelu. Toivottavasti kuitenkin tulet vielä palaamaan meidän kauppaan :) -Kim
Vastaus
Hei! Suuret pahoittelut ja käsi ylös virheen merkiksi. Palautuksenne on ollut nyt matkalla meille päin viimeiset 3 päivää. Homma rokkaa taas kun tuote saapuu meille, niin pääsemme lähettämään oikean tuotteen teille. Meidän tarkoitus ei ole missään nimessä jättää asiakkaita oman onnensa nojaan, vaan pyritään myös näissä poikkeuksellisissa virheissä hoitamaan tilanne maaliin asti. Meidän mokahan tämä on ehdottomasti ollut, sillä olemme onnistuneet lähettämään sinulle väärän tuotteen. Olemme todella pahoillamme ja toivomme, että tapaamme teidät vielä kaupoilla :) -Kim
Hei! Suuret pahoittelut ja käsi ylös virheen merkiksi. Palautuksenne on ollut nyt matkalla meille päin viimeiset 3 päivää. Homma rokkaa taas kun tuote saapuu meille, niin pääsemme lähettämään oikean tuotteen teille. Meidän tarkoitus ei ole missään nimessä jättää asiakkaita oman onnensa nojaan, vaan pyritään myös näissä poikkeuksellisissa virheissä hoitamaan tilanne maaliin asti. Meidän mokahan tämä on ehdottomasti ollut, sillä olemme onnistuneet lähettämään sinulle väärän tuotteen. Olemme todella pahoillamme ja toivomme, että tapaamme teidät vielä kaupoilla :) -Kim
1 ... 3 4 5 6 7 8