Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme

Palautteita: 36309 kpl
Positiiviset 98.3 %
Negatiiviset 1.7 %

Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.

Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi
11.01.2022 - Heikki H. Aikaisemman tilauksen yhteydessä luvattiin valokuvien lähettämisestä T-paita seuraavaan lähetykseen, no eipä sitä tullutkaan. Myöhemmin kyselyjeni jälkeen asia on korjattu ja koodi paidalle saatu. Viimeiset tilaukset ovat kyllä viipyneet vaikka tilauksen yhteydessä ymmärsin, että tavaraa piti varastossa olla ja odotin lähetystä n.parin päivän sisälle mutta n.viikko siinä toimituksessa sitten meni. Loisteputkilamput olivat todella surkeasti pakattu, päät oli suojattu hyvin mutta pitkä keskikohta pelkästään kutistekalvolla pari kierrosta eikä mitään pahvia keskiosalla.
05.01.2022 - Jesse S. Kokemus vielä kesken kun tämä kysely tuli: 1. Tilattaessa matkahuollon toimipiste muuttui automaattisesti ja ilmoittamatta. (Iso 7kg 150cm paketti) 2. Saapumisilmoitus tuli, mutta tiskillä selvisi että paketti kadoksissa (siis siellä kauempana joka ei ole työmatkan varrella) virtasenk. kyllä selvittelee jo tässä kohtaa kovin. 3. Selvittelyn jälkeen uusi saapumisilm. paketti ei kuitenkaan edelleenkään perillä. 4. Saaga jatkuu.. ongelma varmaan matkahuollossa mutta..
Vastaus
Meiltä suuret pahoittelut ja anteeksipyynnöt! Vaikka tässä tapauksessa taitaapi kaikki ongelmat olla rahtifirman päässä, meidän laariin tämä epäonnistuminen kuitenkin kaatuu toki koska meillä olet asioinut. Asiakaspalvelumme hoitaa varmasti asian ensi tilassa kuntoon Matkahuollon kanssa. Toivottavasti saadaan uusi mahdollisuus ja meidän asioiden hoito on kuitenkin mielestäsi viimeisen päälle! -Arttu
05.01.2022 - Juuso H. Ostokokemus 5/5. Nyt laulaa sähköposti kokoajan
04.01.2022 - Ari V. Tilasin teiltä nettikaupasta autoon maskisuojan ja se tuli nopeasti parissa päivässä liikkeeseenne, kiitos siitä! Tuotteen noudon yhteydessä 21.12. ostin teiltä myös "laimentamatonta" Lasol lasinpesunestettä 10 l. Kotona joulun jälkeen huomasin, että tuotteen muovikannun sinisen korkin sinetti oli rikki, eli korkki oli jo aukaistu. Nyt en enää luota tuotteen pakkasen kestävyyteen (jos siitä on jo otettu ja nestettä laimennettu). Tämä myöhäinen palaute johtuu siitä, että palasin vasta eilen Lapin matkalta. Ari Virrankoski (Lieto)
Vastaus
Terve! Vaikka en myymälässä vietäkkään aikaan niin voin kyllä 100% varmasti luvata että meillä ei ole kukaan ainetta laimentanut tai hörpänny pullosta jos sitä meinasit. Jos asia vähääkään epäilyttää, tuohan purkki täysinäisenä takaisin ja vaihdetaan se uuteen. -Arttu
03.01.2022 - Antero K. Olisin toivonut noutomahdollisuutta siten, että maksu olisi tapahtunut noudettaessa, kiitos!
Vastaus
Tämä yhdistelmä valitettavasti poistettu. Tuli paljon tilauksia joita kukaan ei noutanut. Myymälässä voi kuitenkin asioida normaaliin tapaan ja tilauksen voi halutessaan tehdä kätevästi verkossa! -Arttu
03.01.2022 - Henrik H. Aloin saada Virtasen kaupalta välittömästi roskapostia ostokseni jälkeen, mukaan lukien tämä kysely. En suosittele.
Vastaus
No perskule, me ollaan mokattu jos viestintä ei ole miellyttänyt. Tämä asiakaskokemuksen kysely liittyy tekemääsi tilaukseen mutta muu viestintä on osaltasi poistettu ja sen voi itsekin tehdä jokaisen kirjeen lopussa olevasta linkistä. Pahoittelut aiheutetusta vaivasta ja mukavaa alkavaa vuotta! -Arttu
03.01.2022 - Hans N. 1. Paketti ei toimitettu toivottuun matkahuoltopisteseen vaan pisteseen joka oli huomattavsti kauempaa , 4 muuta olisi ollut aivan lähellä. 2 viimasuoja oli pettymys kiinitus erittäin vaikea osa en saanut paikoille. materiaali kaikkea likaa imevä "huopa"
Vastaus
Posti ja Matkahuolto valitettavasti joskus muuttaa määräasemia mikäli esimerkiksi pakettiautomaatti on täynnä. Tämä on mainittu myös heidän toimituehdoissa jotka asiakaskin hyväksyy tilatessaan. Mutta harmillista tuo kyllä joskus on, omallekkin kohdalle on osunut. Onneksi näitä joulun ruuhkahuippuja ei ole kuin kerran vuoteen ja pakettien noutopisteverkostot laajenevat jatkuvasti. Jos tilattu tuote ei vastaa odotuksia, sen voi aina palauttaa meille ilman kuluja :) -Arttu
28.12.2021 - Iiro T. Tämä oli kolmas kerta minun kohdallani, kun tilaamaani ja maksamaani tuotetta ei sitten ollutkaan varastossa. Tällä kertaa ikävää oli, ettei kerinnyt jouluksi.
Vastaus
Pahoittelut että jäänyt karvas maku suuhun, koitamme parantaa taas ensi kertaan! Tilauksenne on lähetetty tuotekortilla mainitun 1-3 arkipäivän sisällä joten mielestämme tiimimme täällä on onnistunut. Lisäksi tuote on ollut jo pari päivää ennen Joulua perilläkin enkä löytänyt asiakastililtänne kolmea tilausta? Noh, koska asiakas on aina oikeassa, varmuudeksi irtisanoimme yhden työntekijän varastolta. Irtisanotun nimi ei ole Harri. -Arttu
28.12.2021 - Pertti M. WW Golfi etusäleikön maskisuojan kiinnikkeet väärät (liian lyhyet) ja jouduin ostamaan uudet A=5euroa yhteensä 20 euroa. Hieman vituttaa kun maskisuoja maksoi noi 50 euroa ja jouduin paikallisesta liikkeestä ostamaan uudet. Eli suomeksi sanottuna vituksi meni.
Vastaus
Pahoittelut että tämä ei ollut paras mahdollinen ostokokemus! Jos tuotteessa mikä tahansa ongelma, aina yhteys asiakaspalveluumme. Meillä on tapana tarjota sen ****** sijaan hyvää palvelua ja ratkaisuja! -Arttu
25.12.2021 - Johannes H. Moi Ostamani Warrior taskulamppu ei toimi kuin yksi toimisena ja haluaisin sen palauttaa/vaihtaa eri tuotteeseen t: Johannes Heinonen Antintie 6 74700Kiuruvesi
21.12.2021 - Pentti H. Osa tuotteista ei ollutkaan saatavilla, vaikka verkkokaupan mukaan piti olla.
Vastaus
Anteeksi ettei tuotteiden saatavuustieto ollut tällä kertaa kunnossa, me mokattiin! Pyritään tekemään hommia ilman virheitä mutta joskus niitä saattuu. Ensi kerralla menee paremmin! -Arttu
20.12.2021 - Tommi P. 1) Ostamani Sportagen viimasuoja ei peitä rekisterikilven alapuolen ritiläaukkoa kokonaan vaan vain reunan aukot ja keskellä jää aukko kun nuo kaksi palaa pannaan ohjeen mukaan. Puuttuuko yksi pala, kun kuvassa keskikohtakin näyttäisi olevan umpinainen ? 2) Kehitysehdotus: laittakaa lokerikkonoutopalvelu, jolloin rajalliset liikkeenne aukioloajat antaisivat joustoa verkosta tehtyjen tilausten noutoon. Ainakin joihinkin niistä.
Vastaus
1) Lisäkysymyksiin tuotteista auttaa asiakaspalvelumme osoitteessa myynti@virtasenkauppa.fi. 2) Myymälämme palvelee arkisin 8-16 ja noutoihin muina aikoina matkahuolto tarjoaa noutopisteen myös myymälärakennuksen aulassa.
17.12.2021 - Mika H. Sukulaku oli aika mitätön palkkio, osto sumaan nähden. Vaikka oli paidan kokokin tilaukseen laitettu. Mielestäni mainos paita lisäisi näkyvyyttä.
16.12.2021 - Antero M. Oli väärä osa.
Vastaus
Jos me ollaan lähetetty eri osa kuin olet tilannut, pyydämme anteeksi ja tee pikaisesti palautus kuitin kääntöpuolella olevin ohjein. Jos olet itse tilannut vahingossa väärän osan, tee myös siinä tapauksessa palautus ja vaihdetaan oikeaan. Hoidetaan homma kuntoon :) -Arttu
14.12.2021 - Ari A. Todella nopea toimitus mutta osa keulamaskin kiinnikkeistä oli vääränlaisia.
13.12.2021 - Kimmo K. Tilaus tehty pian kolme viikkoa sitten, mutta nopeasta toimituksesta ei voi enää puhua, koska edelleen odotetaan. Soitto aspaan tuotti lupauksia, mutta valitettavasti vain lupauksia.
Vastaus
Moi ja pahoittelut epäonnistuneesta asiakaskokemuksesta! Olet tehnyt tilauksen illalla noin kymmenen aikaan ja paketti ollut matkassa jo aamulla ennen seitsemää, tätä pidän meidän osalta huippusuorituksena. Sittemmin on paketti jäänyt seikkailemaan jonnekkin rahtifirman terminaaleihin mutta mikäli olet soittanut asiasta, tämä on jo varmasti selvityksessä ja menossa tavalla tai toisella eteenpäin. Anteeksi vielä sinulle aiheutuneesta ylimääräisestä vaivasta, toivottavasti me kuitenkin saadaan surenopeasta omasta toiminnastamme positiivisen palautteen ja voidaan palvella sinua taas uudestaan! -Arttu
08.12.2021 - Markku K. Myyntikuva nettisivuilla ei vastannut sitä mitä sain.
Vastaus
Soitellaan sinulle heti aamusta ja selvitellään. Meillä täällä ihan samoja tuotteita hyllyssä kuin tuotekuvassakin? -Arttu
08.12.2021 - Helena S. Tilaus ei ole saapunut
Vastaus
Anteeksipyyntö puolestamme normaalia pidemmästä kuljetusajasta. Tällainen lukee pakettisi kohdalla Matkahuollon seurannassa: "Lähetyksen noutopiste on muuttunut (Noutopiste täynnä, lähetyksesi on ohjattu lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen). Viemme lähetyksen uuteen noutopisteeseen" Toivottavasti olisi tänään perillä! -Arttu
08.12.2021 - Ossi K. Tilasin pienen lämminvesivaraajan,josta oli netissä mainos. Hinta 95 E. ilman toimituskuluja. Tilasin sen laskulla. Toimitus oli nopea ja tuote hyvin pakattu. Lasku oli kuitenkin 119 E. Ehkä minulla jäi jotain huomaamatta,mutta yllätys ei ollut positiivinen. laite tulee mökille,joten koekäyttö vasta keväällä.
Vastaus
Hintaero johtunee siitä että olit tilannut 95e varaajan sijaan toisen mallin joka maksoi sen 119e. Muista että kaikilla tuotteilla ilmainen vaihto ja palautusmahdollisuus, voit vaihtaa sen 95e maksavaan kevyempään malliin! -Arttu
08.12.2021 - Josse L. Lasku tuli nopeasti, toimitus kaksi viikkkoa myöhemmin, makasi kuulemma matkahuollon terminaalissa. En enää tilaa toimitukseen, ostan lähikaupoista.
Vastaus
Pahoittelut että kuljetufirma mokasi tämän. Yleensä paketit perillä 1-2 vuorokauden sisällä lähettämisestä joten voit huoletta tilata taas uudestaan :) -Arttu
08.12.2021 - Sam K. Toimitus ok, mutta tuote epätäydellinen. Annoin jo arvion tuotteesta sivuille. Vain yläosan osat, alasäleikön suoja puuttui. Tämän voisi ilm kertoa vaikka kuvana. Koko auton keula kuvassa, alaosan ja yläosan olettaisi olevan pakkauksessa, mutta ei.
Vastaus
Pahoittelut ettei tuote vastannut odotuksia ja tuotteen tiedoissa oli puutteita. Korjaamme puutteet mahdollisimman pikaisesti! Kaikilla tuotteilla ilmainen vaihto ja palautus joten laita vaan tulemaan meille ja tehdään siitä palautus sinulle. -Camilla
08.12.2021 - Teemu P. Palvelu hyvää, mutta tilattu tuote laadultaan surkea. Jännityksellä odotan kuinka nopeasti rahat tililläni palautetusta tuotteesta
Vastaus
Harmi kun saatiin huono arvostelu vaikka toimittu täällä supernopeasti, höh! Kaikilla tuotteillamme onneksi vaihto- ja palautusoikeus mikäli tuote ei vastaa odotuksia, on epäsopiva tms... ja palautus tehdään tuotteesta heti kun se meille saapuu :) -Arttu
07.12.2021 - Pirjo L. Tilaus ja toimitus Ok mutta De-icer tuotteen käyttöohje oli hyvin epämääräinen
07.12.2021 - Petri Y. Tilasin tuotteen 29.12 ja tilaaminen oli helppoa, mutta en ole saanut tilaamani tuotetta vielä 7.12 mennessä.
Vastaus
Hei! Pahoittelut että kuljetuksessa on ongelmaa. Selvitämme heti paketin kohtaloa Matkahuollolta ja ollaan sitten sinuun yhteydessä. -Arttu
07.12.2021 - Hanna-Kaisa K. Toimitettu paketti oli kuljetuksessa rikkoutunut. Paketin pohja oli rikki tai se oli jo jossain avattu ennenkuin saapui meille. Paketti oli kahdella ohuella teipinpalalla kiinnitetty ja toimitettiin väärin päin. Kaikki tilaamani tuotteet oli kyllä sisällä ja kolhiintumattomina, mutta silti kokemuksesta jäi negatiivinen kuva, koska paketin pohjaa ei vahvisteta kuljetusta varten jos tilataan painavia tuotteita.
Vastaus
Pahoittelut että kokonaisuus ei vastannut odotuksia mutta onneksi tuote oli vahingoittumaton. paketit toki kulkevat siellä miten päin sattuu mutta lähettäjänä olemme vastuussa siitä että tuotteet on hyvin pakattuja. Ollaan jatkossa vielä huolellisempia asian kanssa! -Arttu
07.12.2021 Tilasin Noco Boost GB70 lisävirtalähteen ja jatkotilaukena 1700-GC002 lisäkaapelin 6mm rengasliittimellä tuotteet eivät sovi keskenään on erillaiset liittimet vaikka 1700-GC002 oli GB 70 lisävaruste jatkotilaus oli velipojan tilauksen yhteydessä
Vastaus
Mikäli tuotteet eivät yhteensopivia, ne voi veloituksetta palauttaa meille kuitin kääntöpuolella olevin ohjein. Asiakaspalvelumme auttaa yhteensopivien oikeiden tuotteiden löytämisessä.
06.12.2021 - Matti T. Tilasin maskisuoja Volvoon ja mallimerkintä oli 2014-.... Tilasin ja tarkemmin kun luin asennus yrityksen jälkeen ettei sovi kuin 2014-2016 malliin. Ei ole teidän vika mutta miten helkkarissa voi solukumin viiru maksaa 45€ ja alennuksessa... Voisin maksaa siististä suojasta/laadukkaasta maskista helposti 200€ jos ois saatavilla jostain...Laitan tuotteen palautukseen .
Vastaus
Kaikilla tuotteilla aina täysi vaihto ja palautusoikeus.
06.12.2021 tilasin 2kpl 907kg vinssit mutta paketissa oli ainoastaan 1kpl
Vastaus
Pahoittelut meidän virheestä! Lähetetään heti tänään sinulle puuttunut tuote matkaan. -Arttu
06.12.2021 - Antero T. Tervehdys. Itese tilaus tapahtuma eteni tosi hyvin ja nopestai sekä tilaamani tavara lähti hyvin liikkeele. Mutta sitten tapahtui jotakin ,tavara ei ole vieläkään perillä . Sitä on kyselty paikallisesta matkahuollon pisteestä , he lupasivat selvittää missä se on mutta ei ole kuulunut mitään. Seurannan mukaan se oli viimeksi Mikkelissä. Toivottavasti tulee ehjänä perille. Odotan tällä tulevalla viikolla vastausta missä tavara on. Mitä tehdään sitten jos tavarasta ei kuulu mitään ? Ystävällisin terveisin Antero Tiimonen
06.12.2021 - Antti M. En ole saanut tuotetta, koska Matkahuolto ei saa sitä toimitettua. Huono kokemus, vaikka logistiikkakumppanin mokailua.
Vastaus
Pahoittelut puolestamme. Eilen paketti jo leimattu lähellä lajittelupisteessä joten toivotaan että tänään perillä!
06.12.2021 - Ilkka R. Vielä ei ole paketti saapunut perille
Vastaus
Ollaan heti Postiin yhteydessä ja informoimme sinua välittömästi. Pahoittelut heidän viivästyksestä!
06.12.2021 - Erkki T. Tilaamani tuotteet tulivat perilleihan ok. Lapsen lapselleni synttärilahja, kauko-ohjattava New Holland traktori ei kuitenkaan toimi. Paristot on tarkistettu ja kytkimien asennot testattu, traktori ei vaan liiku eikä ohjauskaan toimi. Erkki Tammela
Vastaus
Onneksi tuotteissa normaali takuu eli piakisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme ja hoidetaan asia kuntoon. Pahoittelut ylimääräisestä vaivasta!
06.12.2021 - tomas m. Kaksi poltimo paketti oli rikkinäisiä saapuessa mutta sain yksi poltimo per paketti hyödyksi
Vastaus
No onpas paketti saanut kyytiä rahtifirmalla! pahoittelut puolestamme ja pikaisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme homman korjaamiseksi.
06.12.2021 Eipä ole tavara saapunut, rahani kyllä kelpasivat. Hei, Sain juuri käsiteltyä tilauksesi 501449. Laitetaan paketti tällä viikolla matkaan, kun puuttuva tuote saapuu meidän varastoon. Tämän katainen viesti tuli sähköpostiin, eikä yhteydenottoja ole sen kummemmin kuulunut. Saa nähdä tuleeko tavara milloinkaan. Aiemmin ovat toimitukset tulleet ajallaan, mutta nyt olen syvästi pettynyt. Taidan pitää taukoa Virtasen kaupan asioinnissa. Mikäli asia kiinnostaa, niin voisitte olla lähettämön puolelta yhteydessä, muutoin en enää osta Teiltä.
Vastaus
Paketti toimitettu päivässä perille, toivottavasti tämä tahti mielyttää :)
06.12.2021 - Essi R. Maksun kanssa oli hieman ongelmia; verkkosivu ei ohjautunut maksun jälkeen oikein enkä ollut varma tuliko tilaus edes perille. Paketti on nyt hukassa, enkä ole saanut sitä vielä, yli viikon ollut teillä tietämättömillä. Harmi kun maksoin etukäteen. :(
Vastaus
Höh, anteeksipyyntö puolestamme ja otetaan heti selvitykseen missä Matkahuolto luuraa paketin kanssa. Meiltä lähtenyt pikaisesti mutta se ei toki tässä hetkessä auta. Hoidetaan kuntoon! -Arttu
03.12.2021 - Ilmo M. Muutoin kaikki meni ihan kiitettävästi mutta osa puuttui lähetyksestä.
Vastaus
Tarkistuksen jälkeen koko sisältö taisikin olla mukana :)
30.11.2021 - Tor W. Palvelu ollut hyvä mutta nyt en tiedä miksi lähetys ei ole tullut perille alepa kauppaan Ruiholahdenranta Helsinki. Viimeisin tieto on että lähetys on tullut Matkahuollon toimipisteen 29.11. iltapäivällä. Nyt on iltapäivä 30.11. ja saapumisvahvistus ja lokeronumeroa ei ole ilmoitettu minulle. Onko teillä tiedot mahdollisesta lokeronumerosta.
Vastaus
Mikäli tilauksessa mitä tahansa epäselvää, aina voi olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun jossa apua tarjolla. Välitän viestisi sinne niin ovat suoraan sinuun yhteydessä ettei tarvitse kaiken kansan nähden katsoa pakettisi kohtaloa :) -Arttu
27.11.2021 - Toni H. Siitä en pidä, että netistä tilaaja odottelee kivijalka-asiakasta pidempään paikan päällä noutojaan. Tämä ei pitäisi olla näin etenkään korona-aikana, jolloin pitäisi minimoida mahdolliset kontaktit. Muuten todella asiallista ja asiantuntevaa palvelua.
Vastaus
Pahoittelut että olette joutuneet odottelemaan myymälässä vuoroanne normaalia pidempään. Kyllä me tullaan palvelemaan asiakkaamme aina siinä järjestyksessä kuin ovat myymälään tulleet, olipa asia mikä tahansa. Täysin jonottaman paketin noudon saa esimerkiksi aulassamme olevaan Matkahuollon pakettiautomaattiin. Kiitos asioinnista ja tervetuloa uudestaan! -Arttu
23.11.2021 - Erkki K. Valojen johtosarja ei käynyt C 200 diesel mersedes ,kilpitelineessä li9ka vähän reikiä,lisöksi ei ollut ruuveja joilla kilpiteline ruuvataan.
23.11.2021 - Antti N. Oikean tuotteen tilasin väärä tuote toimitettiin . Korjaamolla meinattiin pohjapanssari asentaa sitä sovitettiin mutta ei sopinu lähellekkää . No mä joudun maksamaan siitä riemusta 70€ /h . Elikkä en ole tyytyväinen toimintaanne
Vastaus
Pahoittelut aiheuttamastamme lisävaivasta. Kun tuote palautuu meille, tarkistellaa onko lähetetty väärä vai oikea, tai onko valmistajan sopivuusmerkinnät tuotteessa väärät. Asiakaspalvelumme hoitaa asiaa eteenpäin kanssasi.
22.11.2021 - Marko H. Toimitus tuli sittenkin saman viikon aikana tilauksesta, vaikka Matkahuollolla oli tuotannossa ongelmia. Toimitetun tuotteen, keulamaskin alaosan (kaksiosainen) korkeudesta puuttuu noin 1,5 cm, jolloin se ei peitä kokonaan alaosan ilmanottoaukkoa. Ts. tuote ei siltä osin täyttänyt odotuksia. Asiakkaalle jää etsittäväksi ja maksettavaksi korvaava tuote?
Vastaus
Pahoittelut ettei tuote vastannut odotuksia! Asiakkaalla on aina täysi vaihto ja palautusoikeus mikäli tuote ei ollut mieleinen tai sopiva. Tarjoamme pakettilähetyksille aina myös ilmaisen palautuksen. -Arttu
19.11.2021 - Ari P. Muuten hyvä mutta ei ole vielä saapunut ja tilaus tehty jo12.11 ja viikko mennyt jo.
Vastaus
Meiltä lähtenyt heti tilausiltaa seuraavana aamuna. Valitettavasti kuljetusyhtiö töpännyt tämän kanssa mutta nyt näytti paketti olevan rateillaan taas ja tänään pitäisi olla noudettavissa. Pahoittelut puolestamme viivästyksestä! -Arttu
18.11.2021 - TIMO H. En ole saanut tilaustani, jonka viikko sitten tilasin/maksoin. Tilausnum.495105 Missä kyseinen maskisuoja menee?
Vastaus
Moi! Tässäpä onkin ollut hieman sähläystä. Olitte tilanneet tuotteen noutona ja tuote olikin alle tunnissa tilauksesta noudettavissa. Sen jälkeen paketti muutetty pyynnöstänne lähetettäväksi ja kun menee meillä manuaalisesti niin toki ollaan täälläkin sitten mokattu ja tuon lähetys viivästynyt pari päivää. Suuri anteeksipyyntö ja tavara jo nyt mukavasti matkalla. Loppu hyvin ja kaikki hyvin, tervetuloa taas asioimaan, noudettuna tai toimitettena :) -Arttu
18.11.2021 - Jonas H. Paketti ollut yli viikon matkalla Turusta Paraisille?
Vastaus
No nyt on kyllä kuljetusyhtiöllä mennyt jokin mönkään! Anteeksi meidän puolestamme viivästyksestä ja selvitellään heti missä paketti luuraa. -Arttu
15.11.2021 - Elina O. Hei, tilaus lähetettiin nopeasti mistä kiitos, mutta postinkuljetuksessa on tapahtunut jotain, enkä ole edelleenkään saanut pakettiani, vaikka se luvattiin toimittaa kolmessa päivässä. Nyt on kulunut viikko tilauksesta ja paketti on hukassa jossakin.
Vastaus
Moi ja pahoittelut paketin kuljettajan puolesta. Meiltä lähtenyt tosiaan samana päivänä tilauksesta matkaan. Selvittelemme heti paketin kohtaloa ja tarvittaessa lähetämme tuotteen uudestaan. -Arttu
15.11.2021 - Pekka R. Hei.Muuten tilaus meni hyvin mutta matkahuollon käsittely Vantaa- Helsinki- Rajamäki kesti muutaman päivän. ?
Vastaus
No perhana sentään ja pahoittelut, ei voida itsekään lähteä tuomaan :) Satoja paketteja päivittäin kun lähtee niin onneksi lähes kaikki menee ongelmitta ja huippunopeasti perille. Toivottavasti myös sinun seuraava tilauksesi! -Arttu
15.11.2021 - jani n. EIPÄ TULLU KAIKKI MITÄ TILASIN.Eipä tarvii täältä enää tilatta,jos ei tuu ne mitä oon tilannu ja maksanu.
Vastaus
Yksi tuotteista oli ennakkotiedoista poiketen loppu. Muut saatiin toimiteltua ja puuttuvasta tehtiin heti sinulle hyvitys. Pahoittelut aiheuttamastamme vaivasta ja tervetuloa asioimaan taas uudestaan! -Arttu
01.11.2021 - Kari M. Puhelimen laturi laadutonta paskaa
Vastaus
Harmi ettei tuote vastannut odotuksia. Meillä tuotteen palautus ja vaihto onnistuu helposti, ole vain yhteydessä asiakaspalveluumme ja hoidetaan homma kuntoon! -Arttu
25.10.2021 - Juho S. Itse ostokokemus oli hyvä, toimituksen yms puolesta. Mutta tuote timcon mutterimopo oli kyllä surkea. Ei kyllä väännä ilmotettua nm määrää ja akku kestää hyvä ku juur ja juur yhden auton renkaan vaihdon. Ei hyvä.
20.10.2021 - Mika M. Ostamani kahdesta Insmatin parkkimittarista olivat tarrat kuivaneet ja kun sain tarrat ja olin asettamassa aikaa mittareihin totesin paristojen olevan lopussa, koska aina kun sain ajan asetettua, punainen valo välkähti ja mittari nollaantu. Aikamoista jumppaa kyllä tuotteen vuoksi.
Vastaus
Hei, harmi että tämä meni hieman hankalaksi. Uudet tarrathan me jo hankittiin ja paristotkin hoidetaan kyllä vielä kuntoon. Joskus käy näin vaikka parhaansa yrittää! Toivottavasti onnistutaan ensi kerralla paremmin :)
20.10.2021 - Jukka S. Tuotteiden pakkamisessa toivomisen varaa, pieni vaurio kuljetuksen aikana. Suku-laku kiva yllätys :-)
Vastaus
No voi pirkale. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme myynti@virtasenkauppa.fi niin hoidetaan asia kuntoon.
16.10.2021 - Ari V. Nopea.Miksi täytyy vielä käyttää verkkopankkitunnuksia?Ei ole turvallista asioida.
Vastaus
Hei. Maksutapoja meillä on moneen eri makuun. Esimerkiksi Mobilepaylla maksu onnistuu ilman pankkitunnuksia.
14.10.2021 - Timo L. Ilmainen toimitus on todellakin harhaanjohtava jos luvataan ilmainen toimitus niin tuote pitää olla kotiovelle toimitettuna. Näin ei todellakaan ollut kun tilasin 15 Hp irtomoottorin. Oli todella tympeää lähteä hakemaan pitkän matkan päässä olevasta Asiamies Matkahuollosta isoa pakettia ja sovitella sitä henkilöauton peräkonttiin. Paketti oli melkein viikon matkalla.
Vastaus
Pieneen lisähintaan tarjoamme kuljetusta kotiin, se on monesti järkevämpi vaihtoehto kuin tässäkin tapauksessa ajaa pitkän matkan päähän hakemaan pakettia. Yritämme tarjota jokaiselle sopivan toimitusvaihetoehdon. Pahoittelut että nyt jäi huono maku kaupoista, toivottavasti tuote miellyttää ja tavataan taas uudestaan kaupoilla! -Arttu
12.10.2021 - tenho l. Teidän ilmoitus ilmoitti virheellisesti että kattohuopamaulain ja nauloja poistomyynnissä ei ollut kun naulat ei mitään hyvitys eikä pahottelua
Vastaus
Naulaun myytiin nopeasti loppuun, kuten monesti käy outlet tuotteille. Tuote poistuu aina myynnistä kun sitä ei ole enää saatavilla, niin nytkin. Myymme siis vain sitä mitä meiltä löytyy :) -Arttu
11.10.2021 - Pasi V. Ei oo tuotetta vielä tullut
Vastaus
Olitte laittaneet näemmä postinumeron myös puhelinnumerokenttään joten tekstari paketista mennyt sinne postinumeroon. Paketti lähtenyt heti ja ollut päivässä perillä odottelemassa :)
11.10.2021 - Heikki K. Tilatessani tavaraa olin hieman huolimaton laittaessani "nouto tavaratalosta". En huomannut, että liike Salossa on avoinna ainoastaan klo 16:een joka päivä eikä lauantaisin ollenkaan. Tämä on ensimmäinen kauppa joka eteeni on sattunut kymmenien tilausteni aikana netissä joka sulkeutuu klo 16!! En olisi ikinä laittanut noutoa jos olisin tämän tiennyt. Nyt tavara on seissyt kaupassa koska en pääse sitä hakemaan aukioloaikana. Saa nähdä mitä tavaralle tapahtuu ja en asiakseni sitä käy hakemassa koska hakeminen maksaisi minulle turhan paljon kalliin bensiinin takia.
Vastaus
Jos käynyt vahinko tilatessa, ei vaivuta synkkyyteen vaan korjataan se :) Olehan pikaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme ja hoidetaan jokin toinen teille sopiva toimitustapa. Lähetämme kuukausittain tuhansia paketteja ympäri suomen, eiköhän tämäkin saada vaikka kotiovelle!
09.10.2021 - Kaj G. Väärä osa!!
29.09.2021 - Raimo K. Defan tuotteet olivat OK. Tilasin samalla tuon Liper 4000K LED valaisimen jonka johdon pituus piti olla 60 cm. Johdon pituus oli huomattavasti lyhyempi 35 cm. Meni vähän värkkäilyksi lyhyen johdon takia. Enpä tiedä mitä tuolle tehdä.
Vastaus
Pahoittelut virheestämme tuotteen tiedoissa. Mikäli tuote ei sovellu käyttöönne, sen voi palauttaa meille kuitin kääntöpuolella olevin ohjein. -Arttu
28.09.2021 - Simo V. Teil on hinnat noussu, ei ollu oikke hyvii tarjouksii..
Vastaus
Hinnat meillä elää päivittäin kymmenissä tuotteissa, joskus nousevat ja joskus laskevat. Pyritään aina kilpailukykyiseen hintaan markkinoilla :)
27.09.2021 - Sanna J. Vajaa 200e tuote tuli paketin sinetti aukaistuna. Pitäisi tuollainen asia tarkistaa lähettäessä, että pakkaus ehjä. Mahtoiko koko tuote olla asiakaspalautus.. Hyvitystä 15e tai tavaran vaihto. No oli menossa lahjaksi pikaisella aikataululla, niin vaihto huono asia, mutta melko noloa antaa avattu paketti lahjaksi..
27.09.2021 - Antti V. Noutotoimitus kesti 3 vuorokautta, joka on suhteellisen pitkä aika.
24.09.2021 - Juhani R. Ostin vetokuulan, kara 16 mm. Jengat sökönä. Piti tehdä uudet jengat.
Vastaus
Jos tuote rikki, se toki huolletaan tai vaihdetaan. Pikaisesti vaan yhteys ensi kerralla asiakaspalveluumme ja hoidetaan homma ripesti kuntoon :) -Arttu
23.09.2021 - Tuija P. Tilaus ja postitus toimivat hyvin. Suuri vika on listan puuttuminen osien koosta ja lukumäärästä sekä kokoamisjärjestys. Kun viimein saimme koottua kärryn kasaa ja pura -systeemillä näyttää siltä, että aisojen välituku on liian pitkä. Se vääntää ruuvit vinoon ja silloin kärryn pohjassa ruuvinkannatkin ovat vinossa.. Kuvat tulevat osoitteeseen myynti@virtasenkauppa.fi.
Vastaus
Aino jos tuotteissa jotain ongelmaa minkä tahansa asian suhteen, asiakaspalvelumme auttaa. Sinne siis yhteys ja hoidetaan homma kuntoon! -Arttu
22.09.2021 - Risto H. Laskutuksessa on sekoilua. Teiltä tuli Lasku/Kuitti niminen viesti heti kohta tilauksen jälkeen. Se ei kuitenkaan ollut lasku, jonka olisi voinut maksaa. Lasku tuli vasta joltain Avarda nimiseltä pankilta.
Vastaus
Valitessa Avardan välittämän laskun, lasku tulee heiltä. Koitetaan parantaa ja selkeyttää tuota kuviota vielä! -Arttu
21.09.2021 - Jouko L. Kaikki tilatut tuotteet ovat olleet sitä mitä on tilattu ja hyvälaatuisiakin. Toimitukset hyvin nopeita. Mutta ensimmäisen tuotteen laskusta, jonka maksoin heti tuli perintäkirje ilman ensimmäistäkään maksukehoitusta. Asia on vielä kesken joten kai sitä vielä kiven sisään joudutaan. Ei hyvä.
Vastaus
Tilauksista tulee vain 1 lasku ja toki lähete/kuitti ennen sitä. Olet varmasti sekoittanut nämä kaksi. Epäselvissä tilanteissa ole yhteydessä asiakaspalveluumme tai maksupalvelun tarjoajaan jolta olet ottanut laskun (Klarna tai Avarda). -Arttu
21.09.2021 - Erkki K. Mersedes benzin matto oli liukasta muovia odotinpaljon parempaa yli 50e hinnalla,sajsasta olisi saanut kumimaton tuon kampuran tilalle.
Vastaus
Harmi ettei tilaamasi tuote miellyttänyt tällä kertaa. Meillä onneksi kaikille tuotteille maksuton palautus 14 vuorokauden ajan joten laittele tuote takaisin meille ja hoidetaa palautus tai vaihto sinulle. Epäselvissä tapauksissa ole yhteydessä asiakaspalveluumme. -Arttu
21.09.2021 - Pekka H. Hei, Tilaus lähetettiin nopeasti. Tilasin epoksiliimaa ja sain alkometrin suukappaleita. Tilausnumero on 480487. En ole vielä maksanut laskua.
Vastaus
Hei tässä ollaan mokattu, anteeksipyyntö siis aiheuttamastamme lisävaivasta. Ole pikaisesti yhteydessä myyntiimme ja vaihdetaan tuote oikeaksi. Toivottavasti jollain toisella asiakkaalla ei ole nyt pikaliimaa suupielissä! -Arttu
20.09.2021 - Kari A. Toimitus ok. Ei mitään asennusohjeita. Laittakaa ny ihmeessä jonkinlaiset ohjeet mukaan....
20.09.2021 - Ari M. Hyvä muuten mutta kun ei ole tavaraa hyllyssä, myydään tulee joskus ?
15.09.2021 - Seppo S. Tuotteen verkko maksaminen meni täysin pieleen, jouduin odottamaan maksun perille menoa lähes kaksi päivää, jonka jälkeen tuote lähti kuljetukseen. Pankin verkkomaksudokumentti ei riittänyt. Tuote myöhästyi, joten kiire meni ohi. Vika ei liene toimittajan. Mielestäni tuotteen olisi voinut postittaa koska aito dokumentti, että se oli maksettu asiallisesti. Henkilöt piiloituivat bittiavaruuden taakse. kokonaistoimitusaika näin ollen toista viikkoa. Myyjä(t) sen sijaan toimivat hienosti ja saaminsa ohjein.
Vastaus
Pyydämme nöyrimmin anteeksi epäonnistumistamme ja huonoa ostokokemustasi! Pankin ja maksunvälittäjän välissä olleeseen ongelmaan emme voi vaikuttaa mutta meidän piikkiin tämä joka tapauksessa menee. Verkkomaksudokumentti ei valitettavasti ole virallinen tosite, sen voi kuka vaan helposti fiksailla mille summalle tahansa. Me mokattiin tässä ja toivotaan että saadaan uusi mahdollisuus kanssasi! -Arttu
14.09.2021 - Sami V. 2kpl ledputkea olivat hajalla. Muuten lamput olivat ok.
Vastaus
Onpa käynyt huono tuuri tuotteen kanssa. Pikaisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme (ellet ole tehnyt sitä jo) ja hoidetaan homma tyylikkäästi maaliin! -Arttu
13.09.2021 - Matti H. Kylläpä oli hidas toimitus, Matkahuollon kautta. Tilattu netistä sunnuntaina. Kaksi päivää meni ja paketti oli vasta Turussa, lopullinen saaaapumisilmoitus Lappeenrantaan vasta perjantaina. Tuotteessa ei ollut mitään ohjetta mukana, vai toimiko se sukulaku-patukka ohjekirjasena? Vielä tämä palautteen antaminen: Systeemi pakotti tilaamaan uutiskirjeen ennenkuin antoi mahdollisuuden kirjoittaa palaute loppuun asti. (kokeilin useita kertoja!) Eipä taida Virtasesta tulla minulle vakio toimittajaa!
Vastaus
No on kyllä ollut kuljetus tässä normaalia hitaampi eli 4 päivää. Meiltä paketti lähtenyt ripeästi heti tilausiltaa seuraavana aamuna. Uutiskirjettä meillä ei ole pakko tilata voidakseen kirjoittaa palautetta tai tehdä ostoksia. Toivottavasti Matkahuolto saa vielä uuden mahdollisuuden ja tätä pidentynyttä toimitusta ei laiteta meidän piikkiin. Tervetuloa siis asioimaan taas uudestaan ja pahoittelut huonosta ostokokemuksesta! -Arttu
13.09.2021 - jukka p. ostoskoriin jäi tuotteet kun koitti ostaa klarnalla .verkkomaksulla sai ostettua suoraan.
Vastaus
Meillä tosiaan aina kaksi maksutapaa jotta kaikille löytyy sopiva. Klarna onkin poistunut käytöstä ja tällä hetkellä voit maksaa kaikilla kotimaisilla verkkopankeilla, mobiilimaksuilla tai valita kätevän Virtasenkauppa tilin (osamaksu) tai Virtasenkauppa laskun jolla saa 30vrk kulutonta ja korotonta maksuaikaa ostoksille. Kiitos tilauksestasi ja tervetuloa taas uudestaan kaupoille! -Arttu
06.09.2021 - Mikko S. Tilaamani auton matot eivät sopineet autooni vm 2018 vaikka nettisivulla olevassa esitteessä ne sopivat malleihin 2008-.
Vastaus
Moi. Kappas. Ei ollutkaan tuotekortissa mallin päättymisvuotta. Voitte palauttaa tuotteen meille niin hyvitämme tuotteen, tottakai.
06.09.2021 - Tuomo J. osti veden erottavan polttoaine suppilon laskin dieselin kaksi kertaa suppilon läpi. Olen kaksi kertaa joutunut vaihtamaansuodattimen, auto jättänyt tielle joutunut hinamaan, tankin tyhennys uuden polttoaineen tankkaus, on vastuutonta kaupata tuotetta mikä ei toimi! mainoksessaluki että asiakas sanoi tuote toimii kuten oli luvattu ja ostaa seuraavaksi isompi kokoisen tuotteen?. MIELESTÄNI MAINOKSESSA LUVATTU TUOTE ON HARHAAN JOHTAVA asiakasta. Terv: Tuomo Jäkärä
Vastaus
No voi pa#&a! Tuotteesta on saatu hyviä palautteita, mutta voi olla että uusi tuotekin voi olla rikki. Ole yhteydessä myyntiimme niin korjataan tilannne.
Uudemmat Vanhemmat