Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme
Palautteita: 36309 kpl | |
Positiiviset 98.3 % | |
Negatiiviset 1.7 % |
Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.
Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi
Vastaus
Meiltä suuret pahoittelut ja anteeksipyynnöt! Vaikka tässä tapauksessa taitaapi kaikki ongelmat olla rahtifirman päässä, meidän laariin tämä epäonnistuminen kuitenkin kaatuu toki koska meillä olet asioinut. Asiakaspalvelumme hoitaa varmasti asian ensi tilassa kuntoon Matkahuollon kanssa. Toivottavasti saadaan uusi mahdollisuus ja meidän asioiden hoito on kuitenkin mielestäsi viimeisen päälle! -Arttu
Meiltä suuret pahoittelut ja anteeksipyynnöt! Vaikka tässä tapauksessa taitaapi kaikki ongelmat olla rahtifirman päässä, meidän laariin tämä epäonnistuminen kuitenkin kaatuu toki koska meillä olet asioinut. Asiakaspalvelumme hoitaa varmasti asian ensi tilassa kuntoon Matkahuollon kanssa. Toivottavasti saadaan uusi mahdollisuus ja meidän asioiden hoito on kuitenkin mielestäsi viimeisen päälle! -Arttu
Vastaus
Terve! Vaikka en myymälässä vietäkkään aikaan niin voin kyllä 100% varmasti luvata että meillä ei ole kukaan ainetta laimentanut tai hörpänny pullosta jos sitä meinasit. Jos asia vähääkään epäilyttää, tuohan purkki täysinäisenä takaisin ja vaihdetaan se uuteen. -Arttu
Terve! Vaikka en myymälässä vietäkkään aikaan niin voin kyllä 100% varmasti luvata että meillä ei ole kukaan ainetta laimentanut tai hörpänny pullosta jos sitä meinasit. Jos asia vähääkään epäilyttää, tuohan purkki täysinäisenä takaisin ja vaihdetaan se uuteen. -Arttu
Vastaus
Tämä yhdistelmä valitettavasti poistettu. Tuli paljon tilauksia joita kukaan ei noutanut. Myymälässä voi kuitenkin asioida normaaliin tapaan ja tilauksen voi halutessaan tehdä kätevästi verkossa! -Arttu
Tämä yhdistelmä valitettavasti poistettu. Tuli paljon tilauksia joita kukaan ei noutanut. Myymälässä voi kuitenkin asioida normaaliin tapaan ja tilauksen voi halutessaan tehdä kätevästi verkossa! -Arttu
Vastaus
No perskule, me ollaan mokattu jos viestintä ei ole miellyttänyt. Tämä asiakaskokemuksen kysely liittyy tekemääsi tilaukseen mutta muu viestintä on osaltasi poistettu ja sen voi itsekin tehdä jokaisen kirjeen lopussa olevasta linkistä. Pahoittelut aiheutetusta vaivasta ja mukavaa alkavaa vuotta! -Arttu
No perskule, me ollaan mokattu jos viestintä ei ole miellyttänyt. Tämä asiakaskokemuksen kysely liittyy tekemääsi tilaukseen mutta muu viestintä on osaltasi poistettu ja sen voi itsekin tehdä jokaisen kirjeen lopussa olevasta linkistä. Pahoittelut aiheutetusta vaivasta ja mukavaa alkavaa vuotta! -Arttu
Vastaus
Posti ja Matkahuolto valitettavasti joskus muuttaa määräasemia mikäli esimerkiksi pakettiautomaatti on täynnä. Tämä on mainittu myös heidän toimituehdoissa jotka asiakaskin hyväksyy tilatessaan. Mutta harmillista tuo kyllä joskus on, omallekkin kohdalle on osunut. Onneksi näitä joulun ruuhkahuippuja ei ole kuin kerran vuoteen ja pakettien noutopisteverkostot laajenevat jatkuvasti. Jos tilattu tuote ei vastaa odotuksia, sen voi aina palauttaa meille ilman kuluja :) -Arttu
Posti ja Matkahuolto valitettavasti joskus muuttaa määräasemia mikäli esimerkiksi pakettiautomaatti on täynnä. Tämä on mainittu myös heidän toimituehdoissa jotka asiakaskin hyväksyy tilatessaan. Mutta harmillista tuo kyllä joskus on, omallekkin kohdalle on osunut. Onneksi näitä joulun ruuhkahuippuja ei ole kuin kerran vuoteen ja pakettien noutopisteverkostot laajenevat jatkuvasti. Jos tilattu tuote ei vastaa odotuksia, sen voi aina palauttaa meille ilman kuluja :) -Arttu
Vastaus
Pahoittelut että jäänyt karvas maku suuhun, koitamme parantaa taas ensi kertaan! Tilauksenne on lähetetty tuotekortilla mainitun 1-3 arkipäivän sisällä joten mielestämme tiimimme täällä on onnistunut. Lisäksi tuote on ollut jo pari päivää ennen Joulua perilläkin enkä löytänyt asiakastililtänne kolmea tilausta? Noh, koska asiakas on aina oikeassa, varmuudeksi irtisanoimme yhden työntekijän varastolta. Irtisanotun nimi ei ole Harri. -Arttu
Pahoittelut että jäänyt karvas maku suuhun, koitamme parantaa taas ensi kertaan! Tilauksenne on lähetetty tuotekortilla mainitun 1-3 arkipäivän sisällä joten mielestämme tiimimme täällä on onnistunut. Lisäksi tuote on ollut jo pari päivää ennen Joulua perilläkin enkä löytänyt asiakastililtänne kolmea tilausta? Noh, koska asiakas on aina oikeassa, varmuudeksi irtisanoimme yhden työntekijän varastolta. Irtisanotun nimi ei ole Harri. -Arttu
Vastaus
Pahoittelut että tämä ei ollut paras mahdollinen ostokokemus! Jos tuotteessa mikä tahansa ongelma, aina yhteys asiakaspalveluumme. Meillä on tapana tarjota sen ****** sijaan hyvää palvelua ja ratkaisuja! -Arttu
Pahoittelut että tämä ei ollut paras mahdollinen ostokokemus! Jos tuotteessa mikä tahansa ongelma, aina yhteys asiakaspalveluumme. Meillä on tapana tarjota sen ****** sijaan hyvää palvelua ja ratkaisuja! -Arttu
Vastaus
Anteeksi ettei tuotteiden saatavuustieto ollut tällä kertaa kunnossa, me mokattiin! Pyritään tekemään hommia ilman virheitä mutta joskus niitä saattuu. Ensi kerralla menee paremmin! -Arttu
Anteeksi ettei tuotteiden saatavuustieto ollut tällä kertaa kunnossa, me mokattiin! Pyritään tekemään hommia ilman virheitä mutta joskus niitä saattuu. Ensi kerralla menee paremmin! -Arttu
Vastaus
1) Lisäkysymyksiin tuotteista auttaa asiakaspalvelumme osoitteessa myynti@virtasenkauppa.fi. 2) Myymälämme palvelee arkisin 8-16 ja noutoihin muina aikoina matkahuolto tarjoaa noutopisteen myös myymälärakennuksen aulassa.
1) Lisäkysymyksiin tuotteista auttaa asiakaspalvelumme osoitteessa myynti@virtasenkauppa.fi. 2) Myymälämme palvelee arkisin 8-16 ja noutoihin muina aikoina matkahuolto tarjoaa noutopisteen myös myymälärakennuksen aulassa.
Vastaus
Jos me ollaan lähetetty eri osa kuin olet tilannut, pyydämme anteeksi ja tee pikaisesti palautus kuitin kääntöpuolella olevin ohjein. Jos olet itse tilannut vahingossa väärän osan, tee myös siinä tapauksessa palautus ja vaihdetaan oikeaan. Hoidetaan homma kuntoon :) -Arttu
Jos me ollaan lähetetty eri osa kuin olet tilannut, pyydämme anteeksi ja tee pikaisesti palautus kuitin kääntöpuolella olevin ohjein. Jos olet itse tilannut vahingossa väärän osan, tee myös siinä tapauksessa palautus ja vaihdetaan oikeaan. Hoidetaan homma kuntoon :) -Arttu
Vastaus
Moi ja pahoittelut epäonnistuneesta asiakaskokemuksesta! Olet tehnyt tilauksen illalla noin kymmenen aikaan ja paketti ollut matkassa jo aamulla ennen seitsemää, tätä pidän meidän osalta huippusuorituksena. Sittemmin on paketti jäänyt seikkailemaan jonnekkin rahtifirman terminaaleihin mutta mikäli olet soittanut asiasta, tämä on jo varmasti selvityksessä ja menossa tavalla tai toisella eteenpäin. Anteeksi vielä sinulle aiheutuneesta ylimääräisestä vaivasta, toivottavasti me kuitenkin saadaan surenopeasta omasta toiminnastamme positiivisen palautteen ja voidaan palvella sinua taas uudestaan! -Arttu
Moi ja pahoittelut epäonnistuneesta asiakaskokemuksesta! Olet tehnyt tilauksen illalla noin kymmenen aikaan ja paketti ollut matkassa jo aamulla ennen seitsemää, tätä pidän meidän osalta huippusuorituksena. Sittemmin on paketti jäänyt seikkailemaan jonnekkin rahtifirman terminaaleihin mutta mikäli olet soittanut asiasta, tämä on jo varmasti selvityksessä ja menossa tavalla tai toisella eteenpäin. Anteeksi vielä sinulle aiheutuneesta ylimääräisestä vaivasta, toivottavasti me kuitenkin saadaan surenopeasta omasta toiminnastamme positiivisen palautteen ja voidaan palvella sinua taas uudestaan! -Arttu
Vastaus
Soitellaan sinulle heti aamusta ja selvitellään. Meillä täällä ihan samoja tuotteita hyllyssä kuin tuotekuvassakin? -Arttu
Soitellaan sinulle heti aamusta ja selvitellään. Meillä täällä ihan samoja tuotteita hyllyssä kuin tuotekuvassakin? -Arttu
Vastaus
Anteeksipyyntö puolestamme normaalia pidemmästä kuljetusajasta. Tällainen lukee pakettisi kohdalla Matkahuollon seurannassa: "Lähetyksen noutopiste on muuttunut (Noutopiste täynnä, lähetyksesi on ohjattu lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen). Viemme lähetyksen uuteen noutopisteeseen" Toivottavasti olisi tänään perillä! -Arttu
Anteeksipyyntö puolestamme normaalia pidemmästä kuljetusajasta. Tällainen lukee pakettisi kohdalla Matkahuollon seurannassa: "Lähetyksen noutopiste on muuttunut (Noutopiste täynnä, lähetyksesi on ohjattu lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen). Viemme lähetyksen uuteen noutopisteeseen" Toivottavasti olisi tänään perillä! -Arttu
Vastaus
Hintaero johtunee siitä että olit tilannut 95e varaajan sijaan toisen mallin joka maksoi sen 119e. Muista että kaikilla tuotteilla ilmainen vaihto ja palautusmahdollisuus, voit vaihtaa sen 95e maksavaan kevyempään malliin! -Arttu
Hintaero johtunee siitä että olit tilannut 95e varaajan sijaan toisen mallin joka maksoi sen 119e. Muista että kaikilla tuotteilla ilmainen vaihto ja palautusmahdollisuus, voit vaihtaa sen 95e maksavaan kevyempään malliin! -Arttu
Vastaus
Pahoittelut että kuljetufirma mokasi tämän. Yleensä paketit perillä 1-2 vuorokauden sisällä lähettämisestä joten voit huoletta tilata taas uudestaan :) -Arttu
Pahoittelut että kuljetufirma mokasi tämän. Yleensä paketit perillä 1-2 vuorokauden sisällä lähettämisestä joten voit huoletta tilata taas uudestaan :) -Arttu
Vastaus
Pahoittelut ettei tuote vastannut odotuksia ja tuotteen tiedoissa oli puutteita. Korjaamme puutteet mahdollisimman pikaisesti! Kaikilla tuotteilla ilmainen vaihto ja palautus joten laita vaan tulemaan meille ja tehdään siitä palautus sinulle. -Camilla
Pahoittelut ettei tuote vastannut odotuksia ja tuotteen tiedoissa oli puutteita. Korjaamme puutteet mahdollisimman pikaisesti! Kaikilla tuotteilla ilmainen vaihto ja palautus joten laita vaan tulemaan meille ja tehdään siitä palautus sinulle. -Camilla
Vastaus
Harmi kun saatiin huono arvostelu vaikka toimittu täällä supernopeasti, höh! Kaikilla tuotteillamme onneksi vaihto- ja palautusoikeus mikäli tuote ei vastaa odotuksia, on epäsopiva tms... ja palautus tehdään tuotteesta heti kun se meille saapuu :) -Arttu
Harmi kun saatiin huono arvostelu vaikka toimittu täällä supernopeasti, höh! Kaikilla tuotteillamme onneksi vaihto- ja palautusoikeus mikäli tuote ei vastaa odotuksia, on epäsopiva tms... ja palautus tehdään tuotteesta heti kun se meille saapuu :) -Arttu
Vastaus
Hei! Pahoittelut että kuljetuksessa on ongelmaa. Selvitämme heti paketin kohtaloa Matkahuollolta ja ollaan sitten sinuun yhteydessä. -Arttu
Hei! Pahoittelut että kuljetuksessa on ongelmaa. Selvitämme heti paketin kohtaloa Matkahuollolta ja ollaan sitten sinuun yhteydessä. -Arttu
Vastaus
Pahoittelut että kokonaisuus ei vastannut odotuksia mutta onneksi tuote oli vahingoittumaton. paketit toki kulkevat siellä miten päin sattuu mutta lähettäjänä olemme vastuussa siitä että tuotteet on hyvin pakattuja. Ollaan jatkossa vielä huolellisempia asian kanssa! -Arttu
Pahoittelut että kokonaisuus ei vastannut odotuksia mutta onneksi tuote oli vahingoittumaton. paketit toki kulkevat siellä miten päin sattuu mutta lähettäjänä olemme vastuussa siitä että tuotteet on hyvin pakattuja. Ollaan jatkossa vielä huolellisempia asian kanssa! -Arttu
Vastaus
Mikäli tuotteet eivät yhteensopivia, ne voi veloituksetta palauttaa meille kuitin kääntöpuolella olevin ohjein. Asiakaspalvelumme auttaa yhteensopivien oikeiden tuotteiden löytämisessä.
Mikäli tuotteet eivät yhteensopivia, ne voi veloituksetta palauttaa meille kuitin kääntöpuolella olevin ohjein. Asiakaspalvelumme auttaa yhteensopivien oikeiden tuotteiden löytämisessä.
Vastaus
Kaikilla tuotteilla aina täysi vaihto ja palautusoikeus.
Kaikilla tuotteilla aina täysi vaihto ja palautusoikeus.
Vastaus
Pahoittelut meidän virheestä! Lähetetään heti tänään sinulle puuttunut tuote matkaan. -Arttu
Pahoittelut meidän virheestä! Lähetetään heti tänään sinulle puuttunut tuote matkaan. -Arttu
Vastaus
Pahoittelut puolestamme. Eilen paketti jo leimattu lähellä lajittelupisteessä joten toivotaan että tänään perillä!
Pahoittelut puolestamme. Eilen paketti jo leimattu lähellä lajittelupisteessä joten toivotaan että tänään perillä!
Vastaus
Ollaan heti Postiin yhteydessä ja informoimme sinua välittömästi. Pahoittelut heidän viivästyksestä!
Ollaan heti Postiin yhteydessä ja informoimme sinua välittömästi. Pahoittelut heidän viivästyksestä!
Vastaus
Onneksi tuotteissa normaali takuu eli piakisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme ja hoidetaan asia kuntoon. Pahoittelut ylimääräisestä vaivasta!
Onneksi tuotteissa normaali takuu eli piakisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme ja hoidetaan asia kuntoon. Pahoittelut ylimääräisestä vaivasta!
Vastaus
No onpas paketti saanut kyytiä rahtifirmalla! pahoittelut puolestamme ja pikaisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme homman korjaamiseksi.
No onpas paketti saanut kyytiä rahtifirmalla! pahoittelut puolestamme ja pikaisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme homman korjaamiseksi.
Vastaus
Paketti toimitettu päivässä perille, toivottavasti tämä tahti mielyttää :)
Paketti toimitettu päivässä perille, toivottavasti tämä tahti mielyttää :)
Vastaus
Höh, anteeksipyyntö puolestamme ja otetaan heti selvitykseen missä Matkahuolto luuraa paketin kanssa. Meiltä lähtenyt pikaisesti mutta se ei toki tässä hetkessä auta. Hoidetaan kuntoon! -Arttu
Höh, anteeksipyyntö puolestamme ja otetaan heti selvitykseen missä Matkahuolto luuraa paketin kanssa. Meiltä lähtenyt pikaisesti mutta se ei toki tässä hetkessä auta. Hoidetaan kuntoon! -Arttu
Vastaus
Tarkistuksen jälkeen koko sisältö taisikin olla mukana :)
Tarkistuksen jälkeen koko sisältö taisikin olla mukana :)
Vastaus
Mikäli tilauksessa mitä tahansa epäselvää, aina voi olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun jossa apua tarjolla. Välitän viestisi sinne niin ovat suoraan sinuun yhteydessä ettei tarvitse kaiken kansan nähden katsoa pakettisi kohtaloa :) -Arttu
Mikäli tilauksessa mitä tahansa epäselvää, aina voi olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun jossa apua tarjolla. Välitän viestisi sinne niin ovat suoraan sinuun yhteydessä ettei tarvitse kaiken kansan nähden katsoa pakettisi kohtaloa :) -Arttu
Vastaus
Pahoittelut että olette joutuneet odottelemaan myymälässä vuoroanne normaalia pidempään. Kyllä me tullaan palvelemaan asiakkaamme aina siinä järjestyksessä kuin ovat myymälään tulleet, olipa asia mikä tahansa. Täysin jonottaman paketin noudon saa esimerkiksi aulassamme olevaan Matkahuollon pakettiautomaattiin. Kiitos asioinnista ja tervetuloa uudestaan! -Arttu
Pahoittelut että olette joutuneet odottelemaan myymälässä vuoroanne normaalia pidempään. Kyllä me tullaan palvelemaan asiakkaamme aina siinä järjestyksessä kuin ovat myymälään tulleet, olipa asia mikä tahansa. Täysin jonottaman paketin noudon saa esimerkiksi aulassamme olevaan Matkahuollon pakettiautomaattiin. Kiitos asioinnista ja tervetuloa uudestaan! -Arttu
Vastaus
Pahoittelut aiheuttamastamme lisävaivasta. Kun tuote palautuu meille, tarkistellaa onko lähetetty väärä vai oikea, tai onko valmistajan sopivuusmerkinnät tuotteessa väärät. Asiakaspalvelumme hoitaa asiaa eteenpäin kanssasi.
Pahoittelut aiheuttamastamme lisävaivasta. Kun tuote palautuu meille, tarkistellaa onko lähetetty väärä vai oikea, tai onko valmistajan sopivuusmerkinnät tuotteessa väärät. Asiakaspalvelumme hoitaa asiaa eteenpäin kanssasi.
Vastaus
Pahoittelut ettei tuote vastannut odotuksia! Asiakkaalla on aina täysi vaihto ja palautusoikeus mikäli tuote ei ollut mieleinen tai sopiva. Tarjoamme pakettilähetyksille aina myös ilmaisen palautuksen. -Arttu
Pahoittelut ettei tuote vastannut odotuksia! Asiakkaalla on aina täysi vaihto ja palautusoikeus mikäli tuote ei ollut mieleinen tai sopiva. Tarjoamme pakettilähetyksille aina myös ilmaisen palautuksen. -Arttu
Vastaus
Meiltä lähtenyt heti tilausiltaa seuraavana aamuna. Valitettavasti kuljetusyhtiö töpännyt tämän kanssa mutta nyt näytti paketti olevan rateillaan taas ja tänään pitäisi olla noudettavissa. Pahoittelut puolestamme viivästyksestä! -Arttu
Meiltä lähtenyt heti tilausiltaa seuraavana aamuna. Valitettavasti kuljetusyhtiö töpännyt tämän kanssa mutta nyt näytti paketti olevan rateillaan taas ja tänään pitäisi olla noudettavissa. Pahoittelut puolestamme viivästyksestä! -Arttu
Vastaus
Moi! Tässäpä onkin ollut hieman sähläystä. Olitte tilanneet tuotteen noutona ja tuote olikin alle tunnissa tilauksesta noudettavissa. Sen jälkeen paketti muutetty pyynnöstänne lähetettäväksi ja kun menee meillä manuaalisesti niin toki ollaan täälläkin sitten mokattu ja tuon lähetys viivästynyt pari päivää. Suuri anteeksipyyntö ja tavara jo nyt mukavasti matkalla. Loppu hyvin ja kaikki hyvin, tervetuloa taas asioimaan, noudettuna tai toimitettena :) -Arttu
Moi! Tässäpä onkin ollut hieman sähläystä. Olitte tilanneet tuotteen noutona ja tuote olikin alle tunnissa tilauksesta noudettavissa. Sen jälkeen paketti muutetty pyynnöstänne lähetettäväksi ja kun menee meillä manuaalisesti niin toki ollaan täälläkin sitten mokattu ja tuon lähetys viivästynyt pari päivää. Suuri anteeksipyyntö ja tavara jo nyt mukavasti matkalla. Loppu hyvin ja kaikki hyvin, tervetuloa taas asioimaan, noudettuna tai toimitettena :) -Arttu
Vastaus
No nyt on kyllä kuljetusyhtiöllä mennyt jokin mönkään! Anteeksi meidän puolestamme viivästyksestä ja selvitellään heti missä paketti luuraa. -Arttu
No nyt on kyllä kuljetusyhtiöllä mennyt jokin mönkään! Anteeksi meidän puolestamme viivästyksestä ja selvitellään heti missä paketti luuraa. -Arttu
Vastaus
Moi ja pahoittelut paketin kuljettajan puolesta. Meiltä lähtenyt tosiaan samana päivänä tilauksesta matkaan. Selvittelemme heti paketin kohtaloa ja tarvittaessa lähetämme tuotteen uudestaan. -Arttu
Moi ja pahoittelut paketin kuljettajan puolesta. Meiltä lähtenyt tosiaan samana päivänä tilauksesta matkaan. Selvittelemme heti paketin kohtaloa ja tarvittaessa lähetämme tuotteen uudestaan. -Arttu
Vastaus
No perhana sentään ja pahoittelut, ei voida itsekään lähteä tuomaan :) Satoja paketteja päivittäin kun lähtee niin onneksi lähes kaikki menee ongelmitta ja huippunopeasti perille. Toivottavasti myös sinun seuraava tilauksesi! -Arttu
No perhana sentään ja pahoittelut, ei voida itsekään lähteä tuomaan :) Satoja paketteja päivittäin kun lähtee niin onneksi lähes kaikki menee ongelmitta ja huippunopeasti perille. Toivottavasti myös sinun seuraava tilauksesi! -Arttu
Vastaus
Yksi tuotteista oli ennakkotiedoista poiketen loppu. Muut saatiin toimiteltua ja puuttuvasta tehtiin heti sinulle hyvitys. Pahoittelut aiheuttamastamme vaivasta ja tervetuloa asioimaan taas uudestaan! -Arttu
Yksi tuotteista oli ennakkotiedoista poiketen loppu. Muut saatiin toimiteltua ja puuttuvasta tehtiin heti sinulle hyvitys. Pahoittelut aiheuttamastamme vaivasta ja tervetuloa asioimaan taas uudestaan! -Arttu
Vastaus
Harmi ettei tuote vastannut odotuksia. Meillä tuotteen palautus ja vaihto onnistuu helposti, ole vain yhteydessä asiakaspalveluumme ja hoidetaan homma kuntoon! -Arttu
Harmi ettei tuote vastannut odotuksia. Meillä tuotteen palautus ja vaihto onnistuu helposti, ole vain yhteydessä asiakaspalveluumme ja hoidetaan homma kuntoon! -Arttu
Vastaus
Hei, harmi että tämä meni hieman hankalaksi. Uudet tarrathan me jo hankittiin ja paristotkin hoidetaan kyllä vielä kuntoon. Joskus käy näin vaikka parhaansa yrittää! Toivottavasti onnistutaan ensi kerralla paremmin :)
Hei, harmi että tämä meni hieman hankalaksi. Uudet tarrathan me jo hankittiin ja paristotkin hoidetaan kyllä vielä kuntoon. Joskus käy näin vaikka parhaansa yrittää! Toivottavasti onnistutaan ensi kerralla paremmin :)
Vastaus
No voi pirkale. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme myynti@virtasenkauppa.fi niin hoidetaan asia kuntoon.
No voi pirkale. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme myynti@virtasenkauppa.fi niin hoidetaan asia kuntoon.
Vastaus
Hei. Maksutapoja meillä on moneen eri makuun. Esimerkiksi Mobilepaylla maksu onnistuu ilman pankkitunnuksia.
Hei. Maksutapoja meillä on moneen eri makuun. Esimerkiksi Mobilepaylla maksu onnistuu ilman pankkitunnuksia.
Vastaus
Pieneen lisähintaan tarjoamme kuljetusta kotiin, se on monesti järkevämpi vaihtoehto kuin tässäkin tapauksessa ajaa pitkän matkan päähän hakemaan pakettia. Yritämme tarjota jokaiselle sopivan toimitusvaihetoehdon. Pahoittelut että nyt jäi huono maku kaupoista, toivottavasti tuote miellyttää ja tavataan taas uudestaan kaupoilla! -Arttu
Pieneen lisähintaan tarjoamme kuljetusta kotiin, se on monesti järkevämpi vaihtoehto kuin tässäkin tapauksessa ajaa pitkän matkan päähän hakemaan pakettia. Yritämme tarjota jokaiselle sopivan toimitusvaihetoehdon. Pahoittelut että nyt jäi huono maku kaupoista, toivottavasti tuote miellyttää ja tavataan taas uudestaan kaupoilla! -Arttu
Vastaus
Naulaun myytiin nopeasti loppuun, kuten monesti käy outlet tuotteille. Tuote poistuu aina myynnistä kun sitä ei ole enää saatavilla, niin nytkin. Myymme siis vain sitä mitä meiltä löytyy :) -Arttu
Naulaun myytiin nopeasti loppuun, kuten monesti käy outlet tuotteille. Tuote poistuu aina myynnistä kun sitä ei ole enää saatavilla, niin nytkin. Myymme siis vain sitä mitä meiltä löytyy :) -Arttu
Vastaus
Olitte laittaneet näemmä postinumeron myös puhelinnumerokenttään joten tekstari paketista mennyt sinne postinumeroon. Paketti lähtenyt heti ja ollut päivässä perillä odottelemassa :)
Olitte laittaneet näemmä postinumeron myös puhelinnumerokenttään joten tekstari paketista mennyt sinne postinumeroon. Paketti lähtenyt heti ja ollut päivässä perillä odottelemassa :)
Vastaus
Jos käynyt vahinko tilatessa, ei vaivuta synkkyyteen vaan korjataan se :) Olehan pikaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme ja hoidetaan jokin toinen teille sopiva toimitustapa. Lähetämme kuukausittain tuhansia paketteja ympäri suomen, eiköhän tämäkin saada vaikka kotiovelle!
Jos käynyt vahinko tilatessa, ei vaivuta synkkyyteen vaan korjataan se :) Olehan pikaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme ja hoidetaan jokin toinen teille sopiva toimitustapa. Lähetämme kuukausittain tuhansia paketteja ympäri suomen, eiköhän tämäkin saada vaikka kotiovelle!
Vastaus
Pahoittelut virheestämme tuotteen tiedoissa. Mikäli tuote ei sovellu käyttöönne, sen voi palauttaa meille kuitin kääntöpuolella olevin ohjein. -Arttu
Pahoittelut virheestämme tuotteen tiedoissa. Mikäli tuote ei sovellu käyttöönne, sen voi palauttaa meille kuitin kääntöpuolella olevin ohjein. -Arttu
Vastaus
Hinnat meillä elää päivittäin kymmenissä tuotteissa, joskus nousevat ja joskus laskevat. Pyritään aina kilpailukykyiseen hintaan markkinoilla :)
Hinnat meillä elää päivittäin kymmenissä tuotteissa, joskus nousevat ja joskus laskevat. Pyritään aina kilpailukykyiseen hintaan markkinoilla :)
Vastaus
Jos tuote rikki, se toki huolletaan tai vaihdetaan. Pikaisesti vaan yhteys ensi kerralla asiakaspalveluumme ja hoidetaan homma ripesti kuntoon :) -Arttu
Jos tuote rikki, se toki huolletaan tai vaihdetaan. Pikaisesti vaan yhteys ensi kerralla asiakaspalveluumme ja hoidetaan homma ripesti kuntoon :) -Arttu
Vastaus
Aino jos tuotteissa jotain ongelmaa minkä tahansa asian suhteen, asiakaspalvelumme auttaa. Sinne siis yhteys ja hoidetaan homma kuntoon! -Arttu
Aino jos tuotteissa jotain ongelmaa minkä tahansa asian suhteen, asiakaspalvelumme auttaa. Sinne siis yhteys ja hoidetaan homma kuntoon! -Arttu
Vastaus
Valitessa Avardan välittämän laskun, lasku tulee heiltä. Koitetaan parantaa ja selkeyttää tuota kuviota vielä! -Arttu
Valitessa Avardan välittämän laskun, lasku tulee heiltä. Koitetaan parantaa ja selkeyttää tuota kuviota vielä! -Arttu
Vastaus
Tilauksista tulee vain 1 lasku ja toki lähete/kuitti ennen sitä. Olet varmasti sekoittanut nämä kaksi. Epäselvissä tilanteissa ole yhteydessä asiakaspalveluumme tai maksupalvelun tarjoajaan jolta olet ottanut laskun (Klarna tai Avarda). -Arttu
Tilauksista tulee vain 1 lasku ja toki lähete/kuitti ennen sitä. Olet varmasti sekoittanut nämä kaksi. Epäselvissä tilanteissa ole yhteydessä asiakaspalveluumme tai maksupalvelun tarjoajaan jolta olet ottanut laskun (Klarna tai Avarda). -Arttu
Vastaus
Harmi ettei tilaamasi tuote miellyttänyt tällä kertaa. Meillä onneksi kaikille tuotteille maksuton palautus 14 vuorokauden ajan joten laittele tuote takaisin meille ja hoidetaa palautus tai vaihto sinulle. Epäselvissä tapauksissa ole yhteydessä asiakaspalveluumme. -Arttu
Harmi ettei tilaamasi tuote miellyttänyt tällä kertaa. Meillä onneksi kaikille tuotteille maksuton palautus 14 vuorokauden ajan joten laittele tuote takaisin meille ja hoidetaa palautus tai vaihto sinulle. Epäselvissä tapauksissa ole yhteydessä asiakaspalveluumme. -Arttu
Vastaus
Hei tässä ollaan mokattu, anteeksipyyntö siis aiheuttamastamme lisävaivasta. Ole pikaisesti yhteydessä myyntiimme ja vaihdetaan tuote oikeaksi. Toivottavasti jollain toisella asiakkaalla ei ole nyt pikaliimaa suupielissä! -Arttu
Hei tässä ollaan mokattu, anteeksipyyntö siis aiheuttamastamme lisävaivasta. Ole pikaisesti yhteydessä myyntiimme ja vaihdetaan tuote oikeaksi. Toivottavasti jollain toisella asiakkaalla ei ole nyt pikaliimaa suupielissä! -Arttu
Vastaus
Pyydämme nöyrimmin anteeksi epäonnistumistamme ja huonoa ostokokemustasi! Pankin ja maksunvälittäjän välissä olleeseen ongelmaan emme voi vaikuttaa mutta meidän piikkiin tämä joka tapauksessa menee. Verkkomaksudokumentti ei valitettavasti ole virallinen tosite, sen voi kuka vaan helposti fiksailla mille summalle tahansa. Me mokattiin tässä ja toivotaan että saadaan uusi mahdollisuus kanssasi! -Arttu
Pyydämme nöyrimmin anteeksi epäonnistumistamme ja huonoa ostokokemustasi! Pankin ja maksunvälittäjän välissä olleeseen ongelmaan emme voi vaikuttaa mutta meidän piikkiin tämä joka tapauksessa menee. Verkkomaksudokumentti ei valitettavasti ole virallinen tosite, sen voi kuka vaan helposti fiksailla mille summalle tahansa. Me mokattiin tässä ja toivotaan että saadaan uusi mahdollisuus kanssasi! -Arttu
Vastaus
Onpa käynyt huono tuuri tuotteen kanssa. Pikaisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme (ellet ole tehnyt sitä jo) ja hoidetaan homma tyylikkäästi maaliin! -Arttu
Onpa käynyt huono tuuri tuotteen kanssa. Pikaisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme (ellet ole tehnyt sitä jo) ja hoidetaan homma tyylikkäästi maaliin! -Arttu
Vastaus
No on kyllä ollut kuljetus tässä normaalia hitaampi eli 4 päivää. Meiltä paketti lähtenyt ripeästi heti tilausiltaa seuraavana aamuna. Uutiskirjettä meillä ei ole pakko tilata voidakseen kirjoittaa palautetta tai tehdä ostoksia. Toivottavasti Matkahuolto saa vielä uuden mahdollisuuden ja tätä pidentynyttä toimitusta ei laiteta meidän piikkiin. Tervetuloa siis asioimaan taas uudestaan ja pahoittelut huonosta ostokokemuksesta! -Arttu
No on kyllä ollut kuljetus tässä normaalia hitaampi eli 4 päivää. Meiltä paketti lähtenyt ripeästi heti tilausiltaa seuraavana aamuna. Uutiskirjettä meillä ei ole pakko tilata voidakseen kirjoittaa palautetta tai tehdä ostoksia. Toivottavasti Matkahuolto saa vielä uuden mahdollisuuden ja tätä pidentynyttä toimitusta ei laiteta meidän piikkiin. Tervetuloa siis asioimaan taas uudestaan ja pahoittelut huonosta ostokokemuksesta! -Arttu
Vastaus
Meillä tosiaan aina kaksi maksutapaa jotta kaikille löytyy sopiva. Klarna onkin poistunut käytöstä ja tällä hetkellä voit maksaa kaikilla kotimaisilla verkkopankeilla, mobiilimaksuilla tai valita kätevän Virtasenkauppa tilin (osamaksu) tai Virtasenkauppa laskun jolla saa 30vrk kulutonta ja korotonta maksuaikaa ostoksille. Kiitos tilauksestasi ja tervetuloa taas uudestaan kaupoille! -Arttu
Meillä tosiaan aina kaksi maksutapaa jotta kaikille löytyy sopiva. Klarna onkin poistunut käytöstä ja tällä hetkellä voit maksaa kaikilla kotimaisilla verkkopankeilla, mobiilimaksuilla tai valita kätevän Virtasenkauppa tilin (osamaksu) tai Virtasenkauppa laskun jolla saa 30vrk kulutonta ja korotonta maksuaikaa ostoksille. Kiitos tilauksestasi ja tervetuloa taas uudestaan kaupoille! -Arttu
Vastaus
Moi. Kappas. Ei ollutkaan tuotekortissa mallin päättymisvuotta. Voitte palauttaa tuotteen meille niin hyvitämme tuotteen, tottakai.
Moi. Kappas. Ei ollutkaan tuotekortissa mallin päättymisvuotta. Voitte palauttaa tuotteen meille niin hyvitämme tuotteen, tottakai.
Vastaus
No voi pa#&a! Tuotteesta on saatu hyviä palautteita, mutta voi olla että uusi tuotekin voi olla rikki. Ole yhteydessä myyntiimme niin korjataan tilannne.
No voi pa#&a! Tuotteesta on saatu hyviä palautteita, mutta voi olla että uusi tuotekin voi olla rikki. Ole yhteydessä myyntiimme niin korjataan tilannne.
1 2 3 4 5 6 ... 8