Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme
Palautteita: 36288 kpl | |
Positiiviset 98.3 % | |
Negatiiviset 1.7 % |
Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.
Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi
Vastaus
Pahoittelut tästä kohtuuttomasta odotusajasta. Paketti lähtenyt meiltä huippunopeasti matkaan, mutta jostain syystä kuljetusfirma ei ole kuljettanut sitä sinulle 1-2 päivässä vaan paketti edelleen jossain. Olemme heti yhteydessä sinne. Anteeksi puolestamme!
Pahoittelut tästä kohtuuttomasta odotusajasta. Paketti lähtenyt meiltä huippunopeasti matkaan, mutta jostain syystä kuljetusfirma ei ole kuljettanut sitä sinulle 1-2 päivässä vaan paketti edelleen jossain. Olemme heti yhteydessä sinne. Anteeksi puolestamme!
Vastaus
Pikaisesti yhteys vaan asiakaspalveluumme ja hoidetaan mahdollinen huolto tai vaihto!
Pikaisesti yhteys vaan asiakaspalveluumme ja hoidetaan mahdollinen huolto tai vaihto!
Vastaus
Tässä taisi olla kyse valmistajan kampanjasta ja ongelmista sinne rekisteröitymiseen, eikä niinkään meidän toimintaan, laitetaan lisää jeesiä sinulle tulemaan sähköpostilla :) Tuotteet lähteneet meiltä huippunopeasti!
Tässä taisi olla kyse valmistajan kampanjasta ja ongelmista sinne rekisteröitymiseen, eikä niinkään meidän toimintaan, laitetaan lisää jeesiä sinulle tulemaan sähköpostilla :) Tuotteet lähteneet meiltä huippunopeasti!
Vastaus
Meiltä lähetys on lähtenyt matkaan TUNNIN sisällä tilauksesta, huh, parempaan emme enää pysty :) Toivotaan että kuljetusfirma saa paketin pikaisesti perille teille!
Meiltä lähetys on lähtenyt matkaan TUNNIN sisällä tilauksesta, huh, parempaan emme enää pysty :) Toivotaan että kuljetusfirma saa paketin pikaisesti perille teille!
Vastaus
Pahoittelut meistä riippumattomasta pikku viivästyksestä. Seuraavan kerran kun kuljetusyhtiön kaveri käy meillä palaverissa, laitetaan laksatiiviä hänen kahvikuppiinsa!
Pahoittelut meistä riippumattomasta pikku viivästyksestä. Seuraavan kerran kun kuljetusyhtiön kaveri käy meillä palaverissa, laitetaan laksatiiviä hänen kahvikuppiinsa!
Vastaus
Mikäli tuote ei vastannut odotuksia, tarjoamme kaikille tilauksille täyden vaihto- ja palautusoikeuden. Pakettitoimituksissa palautus on vieläpä ilmainen! ps. tilaus oli tilattu Matkahuollolla
Mikäli tuote ei vastannut odotuksia, tarjoamme kaikille tilauksille täyden vaihto- ja palautusoikeuden. Pakettitoimituksissa palautus on vieläpä ilmainen! ps. tilaus oli tilattu Matkahuollolla
Vastaus
Tässä me ollaan mokattu, kättä pystyyn ja anteeksipyyntö!
Tässä me ollaan mokattu, kättä pystyyn ja anteeksipyyntö!
Vastaus
Korjaan sen verran, että sivut eivät toimineet huonosta, vaan ne eivät toimineet lainkaan siinä vaiheessa kun Black Friday supertarjoukset julkaistiin. Pahoittelut tästä. Laitetaan ensi vuonna huonompia tarjouksia niin on vähemmän porukkaa linjoilla :)
Korjaan sen verran, että sivut eivät toimineet huonosta, vaan ne eivät toimineet lainkaan siinä vaiheessa kun Black Friday supertarjoukset julkaistiin. Pahoittelut tästä. Laitetaan ensi vuonna huonompia tarjouksia niin on vähemmän porukkaa linjoilla :)
Vastaus
Pahoittelut kuljetusfirman puolesta, ei muuta kuin reklamaatiota meille ja hoidetaan homma kuntoon. Toivottavasti meidän nopea toiminta kuitenkin miellytti ja tavataan taas uudestaan kaupoilla!
Pahoittelut kuljetusfirman puolesta, ei muuta kuin reklamaatiota meille ja hoidetaan homma kuntoon. Toivottavasti meidän nopea toiminta kuitenkin miellytti ja tavataan taas uudestaan kaupoilla!
Vastaus
Jos automaatti on täynnä, paketti siirtyy seuraavan varapisteeseen. Tämä on valitettavasti näin. Tarjoamme myös kaikille tuotteille kuljetusta kotiovelle asti, silloin tulee aina varmasti perille asti.
Jos automaatti on täynnä, paketti siirtyy seuraavan varapisteeseen. Tämä on valitettavasti näin. Tarjoamme myös kaikille tuotteille kuljetusta kotiovelle asti, silloin tulee aina varmasti perille asti.
Vastaus
Meiltä tosiaan tuo paketti oli lähtenyt 30 minuuttia tilauksen jälkeen matkaan, mutta ilmeisesti BF ruuhkien takia sitten toimitus kestänyt. Samasta syystä varmaan automaattikin ollut täysi... Meiltä paketti lähtee ensikerralla yhtä nopeasti ja eiköhän Matkahuoltokin parempaan pysty joten tervetuloa kaupoiille uudestaan!
Meiltä tosiaan tuo paketti oli lähtenyt 30 minuuttia tilauksen jälkeen matkaan, mutta ilmeisesti BF ruuhkien takia sitten toimitus kestänyt. Samasta syystä varmaan automaattikin ollut täysi... Meiltä paketti lähtee ensikerralla yhtä nopeasti ja eiköhän Matkahuoltokin parempaan pysty joten tervetuloa kaupoiille uudestaan!
Vastaus
Hyvä että meidän palvelu ollut kuitenkin priimaa. Ja olipa laite minkä hintainen tahansa, joskus kaikki ei toimi suunnitellusti. Siksi tuotteissa on takuut, ja myös niiden hoito pelaa meillä viimeisen päälle :)
Hyvä että meidän palvelu ollut kuitenkin priimaa. Ja olipa laite minkä hintainen tahansa, joskus kaikki ei toimi suunnitellusti. Siksi tuotteissa on takuut, ja myös niiden hoito pelaa meillä viimeisen päälle :)
Vastaus
Pyrimme siihen että asiakkaalle on tuotteissa valinnanvaraa sen edullisen ja laadukkaan suhteen, ja useasti myös siltä väliltä. Jokaiselle siis jotakin käyttötarpeeseen ja budjettiin sopivaa.
Pyrimme siihen että asiakkaalle on tuotteissa valinnanvaraa sen edullisen ja laadukkaan suhteen, ja useasti myös siltä väliltä. Jokaiselle siis jotakin käyttötarpeeseen ja budjettiin sopivaa.
Vastaus
Illalla tehty tilaus on mieltä lähtenyt heti aamusta, toivottavasti meidän palvelusta tulee kuitenkin täydet pisteet! Mikäli postin automaatti on täynnä, he siirtävät toimituksen aina kyseisen automaatin varapaikkaan. Joissakin osissa Suomea nämä ovat kohtuuttoman kaukana kyllä. Itse käytän aina mökille jakelua ovelle asti niin saa aina tuotteet 100% varmasti perille.
Illalla tehty tilaus on mieltä lähtenyt heti aamusta, toivottavasti meidän palvelusta tulee kuitenkin täydet pisteet! Mikäli postin automaatti on täynnä, he siirtävät toimituksen aina kyseisen automaatin varapaikkaan. Joissakin osissa Suomea nämä ovat kohtuuttoman kaukana kyllä. Itse käytän aina mökille jakelua ovelle asti niin saa aina tuotteet 100% varmasti perille.
Vastaus
Harmi ettei tuote vastannut odotuksia, pahoittelut siitä. Onneksi kaikilla tilauksilla täysi vaihto ja palautusoikeus, niin voi tutustua tuotteeseen vielä ennen lopullista ostopäätöstä. Toivottavasti ripeä palvelumme kuitenkin miellytti ja tavataan taas kaupoilla! :)
Harmi ettei tuote vastannut odotuksia, pahoittelut siitä. Onneksi kaikilla tilauksilla täysi vaihto ja palautusoikeus, niin voi tutustua tuotteeseen vielä ennen lopullista ostopäätöstä. Toivottavasti ripeä palvelumme kuitenkin miellytti ja tavataan taas kaupoilla! :)
Vastaus
Täällä kättä pystyyn virheen merkiksi sekä anteeksipyyntö siitä että kokemuksesi virtasenkaupan kanssa ei ole priimaa kuten pitäisi. Olemme sinuun vielä yhteydessä ja hoidetaan homma viimeisen päälle kuntoon.
Täällä kättä pystyyn virheen merkiksi sekä anteeksipyyntö siitä että kokemuksesi virtasenkaupan kanssa ei ole priimaa kuten pitäisi. Olemme sinuun vielä yhteydessä ja hoidetaan homma viimeisen päälle kuntoon.
Vastaus
Tilaamanne tuote on myydään ilman merkkiä korvaavana edullisena varaosana, ei merkkituotteena. Kaikille tilauksille on onneksi ilmainen vaihto- ja palautusmahdollisuus, joten voit huoletta palautella tuotteen meille mikäli se ei sovellu käyttöönne.
Tilaamanne tuote on myydään ilman merkkiä korvaavana edullisena varaosana, ei merkkituotteena. Kaikille tilauksille on onneksi ilmainen vaihto- ja palautusmahdollisuus, joten voit huoletta palautella tuotteen meille mikäli se ei sovellu käyttöönne.
Vastaus
Harmi ettei tuote miellyttänyt, pahoittelut siitä. Onneksi meillä ilmainen vaihto- ja palautusoikeus joten tuotteet vaan tänne takaisin ja palautellaan rahat sinulle!
Harmi ettei tuote miellyttänyt, pahoittelut siitä. Onneksi meillä ilmainen vaihto- ja palautusoikeus joten tuotteet vaan tänne takaisin ja palautellaan rahat sinulle!
Vastaus
Hei, ainakin tuon seurantatunnuksen mukaan näyttää tulleen perille :)
Hei, ainakin tuon seurantatunnuksen mukaan näyttää tulleen perille :)
Vastaus
Harmi kuulla että kuljetusfirman palvelu ei ole miellyttänyt. Paketti kuitenkin saapunut 2 vrk sisällä perille asti?
Harmi kuulla että kuljetusfirman palvelu ei ole miellyttänyt. Paketti kuitenkin saapunut 2 vrk sisällä perille asti?
Vastaus
Saatiin huono arvostelu vaikka "palvelu oli jälleen kerran hyvää ja toimitus nopea"... ääää! Mutta jos tuote ei miellytä, se kannattaa aina palauttaa. Meiltä löytyy paljon eri laatuluokan tuotteita ja tottakai eri hinnoin myös.
Saatiin huono arvostelu vaikka "palvelu oli jälleen kerran hyvää ja toimitus nopea"... ääää! Mutta jos tuote ei miellytä, se kannattaa aina palauttaa. Meiltä löytyy paljon eri laatuluokan tuotteita ja tottakai eri hinnoin myös.
Vastaus
Jos tuote on mielestänne liian kallis, kannattaa se jättää tilaamatta? Pyrimme aina kilpailukykyisiin hintoihin ja nopeimpaan sekä parhaimpaan palveluun. Tutkimme tuon ohjekirjan ja olemme yhteydessä valmistajaan jotta mahdolliset virheet saadaan korjattua. -Arttu
Jos tuote on mielestänne liian kallis, kannattaa se jättää tilaamatta? Pyrimme aina kilpailukykyisiin hintoihin ja nopeimpaan sekä parhaimpaan palveluun. Tutkimme tuon ohjekirjan ja olemme yhteydessä valmistajaan jotta mahdolliset virheet saadaan korjattua. -Arttu
Vastaus
Mikäli ostoksesi täyttänyt odotuksiasi, kaikilla tuotteilla normaali vaihto- ja palautusoikeus. Yhteys vaan asiakaspalveluumme ja homma hoitoon :) -Arttu
Mikäli ostoksesi täyttänyt odotuksiasi, kaikilla tuotteilla normaali vaihto- ja palautusoikeus. Yhteys vaan asiakaspalveluumme ja homma hoitoon :) -Arttu
Vastaus
No harmi sentään! Onneksi tuotteissa on aina valmistajan tai maahantuojan myöntämä takuu joten saadaan varmasti tämäkin hoidettua kuntoon niin kuin pitääkin. Pikaisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme! -Arttu
No harmi sentään! Onneksi tuotteissa on aina valmistajan tai maahantuojan myöntämä takuu joten saadaan varmasti tämäkin hoidettua kuntoon niin kuin pitääkin. Pikaisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme! -Arttu
Vastaus
Moi! Johtuu siitä ettet ole ostoskorissa valinnut tarjottua ilmaista Matkahuollon toimitusta vaan sinne on napattu Postin palvelu. Tulee todennäköisesti viereisiin S-Marketin automaatteihin molemmat. Olemmekohan sittenkään ansainneet risuja? :) -Arttu
Moi! Johtuu siitä ettet ole ostoskorissa valinnut tarjottua ilmaista Matkahuollon toimitusta vaan sinne on napattu Postin palvelu. Tulee todennäköisesti viereisiin S-Marketin automaatteihin molemmat. Olemmekohan sittenkään ansainneet risuja? :) -Arttu
Vastaus
Ho himputti! Kaikki tilaukseen liittyvä viestintä tulee joka tapauksessa. Erillisen uutiskirjeen voi perua koska tahansa, jokaisen kirjeen lopussa on linkki tähän. Pahoittelut aiheuttamastamme päänvaivasta! -Arttu
Ho himputti! Kaikki tilaukseen liittyvä viestintä tulee joka tapauksessa. Erillisen uutiskirjeen voi perua koska tahansa, jokaisen kirjeen lopussa on linkki tähän. Pahoittelut aiheuttamastamme päänvaivasta! -Arttu
Vastaus
Ikävä että tuotetiedoista saanut väärän käsityksen. Kyllä meiltä paketit 2 päivässä on hyvin ehtinyt, että on tuossa mahdollisuudet saada toinen lelu vielä perjantaiksi!
Ikävä että tuotetiedoista saanut väärän käsityksen. Kyllä meiltä paketit 2 päivässä on hyvin ehtinyt, että on tuossa mahdollisuudet saada toinen lelu vielä perjantaiksi!
Vastaus
Koko tuote-erä ollut viallinen joten toista ei ole antaa tilalle tällä hetkellä. Maksu on palautettu teille täysimääräisenä. Pahoittelut ylimääräisestä vaivasta!
Koko tuote-erä ollut viallinen joten toista ei ole antaa tilalle tällä hetkellä. Maksu on palautettu teille täysimääräisenä. Pahoittelut ylimääräisestä vaivasta!
Vastaus
Harmi että jäänyt karvas maku tilauksesta, pahoittelut tästä! Lupaamme tilaamallesi tuotteelle 3-5 päivän lähetysajan, ja paketti ollut matkassa 3:ssa päivässä. Valitettavasti kuljetusyhtiöllä on mennyt jostain syystä normaalia pidempään toimituksessa. Toivottavasti saamme vielä uuden mahdollisuuden! -Arttu
Harmi että jäänyt karvas maku tilauksesta, pahoittelut tästä! Lupaamme tilaamallesi tuotteelle 3-5 päivän lähetysajan, ja paketti ollut matkassa 3:ssa päivässä. Valitettavasti kuljetusyhtiöllä on mennyt jostain syystä normaalia pidempään toimituksessa. Toivottavasti saamme vielä uuden mahdollisuuden! -Arttu
Vastaus
No voi harmi! Pikaisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme ja hoidetaan sinulle lamppujen vaihdot sekä hoidetaan reklamaatio kuljetusyhtiölle. -Arttu
No voi harmi! Pikaisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme ja hoidetaan sinulle lamppujen vaihdot sekä hoidetaan reklamaatio kuljetusyhtiölle. -Arttu
Vastaus
Hyh hyh, nyt on kuljetusfirma tai paikallinen S-Market tyrinyt tämän kanssa. Ollaan heti yhteydessä sinne ja toivotaan että paketti luetaan pikaisesti ja saat tavarasi. Meiltä tilaus on lähtenyt tilausiltaa seuraavana aamuna, joten me emme olisi pystyneet toimimaan nopeammin. Pahoittelut puolestamme!
Hyh hyh, nyt on kuljetusfirma tai paikallinen S-Market tyrinyt tämän kanssa. Ollaan heti yhteydessä sinne ja toivotaan että paketti luetaan pikaisesti ja saat tavarasi. Meiltä tilaus on lähtenyt tilausiltaa seuraavana aamuna, joten me emme olisi pystyneet toimimaan nopeammin. Pahoittelut puolestamme!
Vastaus
Pahoittelut mikäli emme ole pystyneet vastaamaan sinulle heti. Automaatti ei nimenomaan hoida meillä puheluita vaan automaatti hoitaa ne vaan suoraan asiakkaan valitsemalle osastolle. Verkkokaupasta myös soitamme kaikki numerot takaisin, joihin emme ole ehtineet vastaamaan.
Pahoittelut mikäli emme ole pystyneet vastaamaan sinulle heti. Automaatti ei nimenomaan hoida meillä puheluita vaan automaatti hoitaa ne vaan suoraan asiakkaan valitsemalle osastolle. Verkkokaupasta myös soitamme kaikki numerot takaisin, joihin emme ole ehtineet vastaamaan.
Vastaus
Pahoittelut puolestamme kuljetusyhtiön viivästyksistä. Meiltä tosiaan tilaus lähtenyt huippunopeasti. Paketti tuskin autossa on ollut tuota vuorokautta vaan määräaseman K-Marketissa pakettia ei varmaan ole luettu vastaanotetuksi, jolloin noutoilmoitus ei ole saapunut ajallaan. Näin voi käydä myös postilla... Mutta Virtasella homma toimii mikä pääasia :)
Pahoittelut puolestamme kuljetusyhtiön viivästyksistä. Meiltä tosiaan tilaus lähtenyt huippunopeasti. Paketti tuskin autossa on ollut tuota vuorokautta vaan määräaseman K-Marketissa pakettia ei varmaan ole luettu vastaanotetuksi, jolloin noutoilmoitus ei ole saapunut ajallaan. Näin voi käydä myös postilla... Mutta Virtasella homma toimii mikä pääasia :)
Vastaus
Hei, onpas harmillista että paketti oli vaurioitunut sekä kasausohjeet vajavaiset. Jos tuotteen kasauksessa on vielä murheita niin selvitellään asia vielä maahantuojan kanssa sekä pyydetään parempia ohjeita. myynti@virtasenkauppa.fi
Hei, onpas harmillista että paketti oli vaurioitunut sekä kasausohjeet vajavaiset. Jos tuotteen kasauksessa on vielä murheita niin selvitellään asia vielä maahantuojan kanssa sekä pyydetään parempia ohjeita. myynti@virtasenkauppa.fi
Vastaus
Harmillista että pylpyrä on kolhiintunut matkalla. Olkaa yhteydessä myyntimme myynti@virtasenkauppa.fi niin tehdään tuotevaihto parempaan malliin.
Harmillista että pylpyrä on kolhiintunut matkalla. Olkaa yhteydessä myyntimme myynti@virtasenkauppa.fi niin tehdään tuotevaihto parempaan malliin.
Vastaus
Ikävä kuulla ettei viestintä ole ollut mieluisaa. Listalta pääsee kyllä pois, joten ole yhteydessä myynti@virtasenkauppa.fi!
Ikävä kuulla ettei viestintä ole ollut mieluisaa. Listalta pääsee kyllä pois, joten ole yhteydessä myynti@virtasenkauppa.fi!
Vastaus
Onpas kummallista. Tukkurilla lukee sopivuus tiedoissa e-2008 vuodesta 19 eteenpäin. Saatko laitettua tästä kuvia meille myynti@virtasenkauppa.fi niin katostaan asiaa tarkemmin?
Onpas kummallista. Tukkurilla lukee sopivuus tiedoissa e-2008 vuodesta 19 eteenpäin. Saatko laitettua tästä kuvia meille myynti@virtasenkauppa.fi niin katostaan asiaa tarkemmin?
Vastaus
Hei, ikävä kuulla että toimitusaika on tuntunut pitkältä. Meiltä kuitenkin paketti oli lähtenyt tilauksesta seuraavana päivänä matkaan kun puuttuva tuote tänne saapui. Samana iltana oli paketti jo ehtinyt Turun matkahuoltoonkin. Toivottavasti saadaan uusi mahdollisuus kanssasi yrittää toimia vielä tätäkin nopeammin. Tervetuloa kaupoille uudestaan.
Hei, ikävä kuulla että toimitusaika on tuntunut pitkältä. Meiltä kuitenkin paketti oli lähtenyt tilauksesta seuraavana päivänä matkaan kun puuttuva tuote tänne saapui. Samana iltana oli paketti jo ehtinyt Turun matkahuoltoonkin. Toivottavasti saadaan uusi mahdollisuus kanssasi yrittää toimia vielä tätäkin nopeammin. Tervetuloa kaupoille uudestaan.
Vastaus
Ikävä kuulla, että toimitus oli sitten kestänyt vaikka paketti oli meiltä jo tilauksesta seuraavana aamuna valmiina paketissa lähdössä matkaan. Tuosta muuttuneesta hinnasta kannattaa olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun. Toivottavasti saadaan matkahuollon kanssa uudestaan mahdollisuus näyttää miten nopea meidän toimitus yleensä on!
Ikävä kuulla, että toimitus oli sitten kestänyt vaikka paketti oli meiltä jo tilauksesta seuraavana aamuna valmiina paketissa lähdössä matkaan. Tuosta muuttuneesta hinnasta kannattaa olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun. Toivottavasti saadaan matkahuollon kanssa uudestaan mahdollisuus näyttää miten nopea meidän toimitus yleensä on!
Vastaus
Nöyrä anteeksipyyntö puolestamme. Tässä tavaran valmistajalla ollut puutteellinen sisältö tuotepakkauksessa. Mikäli et onnistu lisäämään puuttuvaa osaa itse, voimme tehdä toki sen puolestasi. Tässä on varmasti asiakaspalvelu vain ajatellut että saatte laitteen mahdollisimman nopeasti käyttöön. Hoidetaan homma taatusti kuntoon, kuten aina! -Arttu
Nöyrä anteeksipyyntö puolestamme. Tässä tavaran valmistajalla ollut puutteellinen sisältö tuotepakkauksessa. Mikäli et onnistu lisäämään puuttuvaa osaa itse, voimme tehdä toki sen puolestasi. Tässä on varmasti asiakaspalvelu vain ajatellut että saatte laitteen mahdollisimman nopeasti käyttöön. Hoidetaan homma taatusti kuntoon, kuten aina! -Arttu
Vastaus
Ikävää että paketin kesti sinne tulla muutaman päivän vaikka meiltä se oli paketoitu alle tunnissa tilauksen jättämisestä. Tervetuloa kaupoille uudestaan!
Ikävää että paketin kesti sinne tulla muutaman päivän vaikka meiltä se oli paketoitu alle tunnissa tilauksen jättämisestä. Tervetuloa kaupoille uudestaan!
Vastaus
Anteeksi ollaan mokattu. Tietoa meiltä talon sisältä kyllä varmasti löytyy tähänkin, mutta ei olla tässä sitten toimittu toimintamallien mukaan. Pahoittelut tästä.
Anteeksi ollaan mokattu. Tietoa meiltä talon sisältä kyllä varmasti löytyy tähänkin, mutta ei olla tässä sitten toimittu toimintamallien mukaan. Pahoittelut tästä.
Vastaus
No voi harmi! Pikaisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme :)
No voi harmi! Pikaisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme :)
Vastaus
Pahoittelut, että toiminnasta jäi paha maku. Nuo takuupäätökset hoitaa aina maahantuoja tai valmistaja ja olemme tässä vain välikätenä. Kaikissa epäselvissä tapauksissa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme - Viljami
Pahoittelut, että toiminnasta jäi paha maku. Nuo takuupäätökset hoitaa aina maahantuoja tai valmistaja ja olemme tässä vain välikätenä. Kaikissa epäselvissä tapauksissa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme - Viljami
Vastaus
Harmi ettei tuote miellyttänyt. Kaikilla käyttämättömillä tuotteilla on 14 vrk täysi vaihto- ja palautusoikeus. Arvostelit tässä tilaamasi tuotteen, mutta mitä olitkaan mieltä supernopeasta palvelustamme?
Harmi ettei tuote miellyttänyt. Kaikilla käyttämättömillä tuotteilla on 14 vrk täysi vaihto- ja palautusoikeus. Arvostelit tässä tilaamasi tuotteen, mutta mitä olitkaan mieltä supernopeasta palvelustamme?
Vastaus
Hei, laitatko viestin myynti@virtasenkauppa.fi niin selvitellään mistä kiikastaa :)
Hei, laitatko viestin myynti@virtasenkauppa.fi niin selvitellään mistä kiikastaa :)
Vastaus
Harmi että ostokokemuksesi oli negatiivinen vaikka me Virtasella hoidettiin homma enemmä'n kuin hyvin. Tervetuloa taas kaupoille!
Harmi että ostokokemuksesi oli negatiivinen vaikka me Virtasella hoidettiin homma enemmä'n kuin hyvin. Tervetuloa taas kaupoille!
Vastaus
Hei anteeksi, me ollaan tässä mokattu! Hoidetaan pikaisesti oikea tuote teille ja koitetaan parantaa jatkossa toimintaamme omassa päädyssä. -Arttu
Hei anteeksi, me ollaan tässä mokattu! Hoidetaan pikaisesti oikea tuote teille ja koitetaan parantaa jatkossa toimintaamme omassa päädyssä. -Arttu
Vastaus
Pahoittelemme puolestamme kuljetusfirman hitautta. Nyt tuo lähetys näyttää olevankin jo seurannan mukaan perillä joten toivotaan että parin päivän odottelun vastapainoksi saatte paljon mukavia käyttövuosia hankintanne kanssa. -Arttu
Pahoittelemme puolestamme kuljetusfirman hitautta. Nyt tuo lähetys näyttää olevankin jo seurannan mukaan perillä joten toivotaan että parin päivän odottelun vastapainoksi saatte paljon mukavia käyttövuosia hankintanne kanssa. -Arttu
Vastaus
Pahoittelut että olette joutuneet odottamaan vuoroa myymälässä. Asioinnin nopeuttamiseksi, verkkokaupan tilaukset saa esimerkiksi lähimpään pakettiautomaattiin joista yksi löytyy jopa omasta myymälän eteisestämme.
Pahoittelut että olette joutuneet odottamaan vuoroa myymälässä. Asioinnin nopeuttamiseksi, verkkokaupan tilaukset saa esimerkiksi lähimpään pakettiautomaattiin joista yksi löytyy jopa omasta myymälän eteisestämme.
Vastaus
No voi himputti! Jos tuote ei vastaa odotuksia, on sillä käyttämättömänä ja alkuperäispakkauksessaan täysi vaihto- ja palautusoikeus.
No voi himputti! Jos tuote ei vastaa odotuksia, on sillä käyttämättömänä ja alkuperäispakkauksessaan täysi vaihto- ja palautusoikeus.
Vastaus
Me olemme nyt mokanneet, pyydämme nöyrästi anteeksi! Ole yhteydessä asiakaspalveluumme tai laita suoraan väärin toimitettu tuote takaisin meille palautusohjeiden mukaisesti. Vaihdetaan pikaisesti oikeaan tuotteeseen!
Me olemme nyt mokanneet, pyydämme nöyrästi anteeksi! Ole yhteydessä asiakaspalveluumme tai laita suoraan väärin toimitettu tuote takaisin meille palautusohjeiden mukaisesti. Vaihdetaan pikaisesti oikeaan tuotteeseen!
Vastaus
Pyydämme nöyrästi anteeksi sinulle aiheutunutta harmia ja ylimääräistä vaivaa. Lähetämme vähintäänkin kiukkuisen sähkösanoman sekä maahantuojalle että tehtaalle, sille kiinalaiselle pakkaajalle joka on tehnyt kerrassaan huolimatonta työtä. Puuttuva osa tulee maahantuojalta sinulle heti pikimiten!
Pyydämme nöyrästi anteeksi sinulle aiheutunutta harmia ja ylimääräistä vaivaa. Lähetämme vähintäänkin kiukkuisen sähkösanoman sekä maahantuojalle että tehtaalle, sille kiinalaiselle pakkaajalle joka on tehnyt kerrassaan huolimatonta työtä. Puuttuva osa tulee maahantuojalta sinulle heti pikimiten!
Vastaus
Tilaus lähtenyt meiltä matkaan supernopeasti, alle 2 tuntia tilauksesta. Huh! Kuljetusfirma näyttää hieman hidastelleen mutta nyt näyttää olevan toimitus perillä seurannan mukaan. Toivottavasti olet meidän palveluun tyytyväinen ja voit asioida taas uudelleen!
Tilaus lähtenyt meiltä matkaan supernopeasti, alle 2 tuntia tilauksesta. Huh! Kuljetusfirma näyttää hieman hidastelleen mutta nyt näyttää olevan toimitus perillä seurannan mukaan. Toivottavasti olet meidän palveluun tyytyväinen ja voit asioida taas uudelleen!
Vastaus
Huh! Paketit lähtee meiltä toki luukut kiinni eli mikäli tuote ei ole saapunut kuljetufirman toimesta ehjänä, niin se toki vaihdetaan sinulle. Ja kaupan voi koska vaan perua ja palauttaa vieläpä 14 vuorokautta paketin vastaanottamisesta. Toivottavasti olet kuitenkin meidän palveluun tyytyväinen :) -Arttu
Huh! Paketit lähtee meiltä toki luukut kiinni eli mikäli tuote ei ole saapunut kuljetufirman toimesta ehjänä, niin se toki vaihdetaan sinulle. Ja kaupan voi koska vaan perua ja palauttaa vieläpä 14 vuorokautta paketin vastaanottamisesta. Toivottavasti olet kuitenkin meidän palveluun tyytyväinen :) -Arttu
Vastaus
Pahoittelumme ettei tuote miellyttänyt eikä vastannut odotuksia. Kuten itse mainitsitkin, kaikilla käyttämättömillä tuotteilla on täysi vaihto ja palautusoikeus. Maalin koko on mainittu tuotetiedoissa ja pitänee paikkansa.
Pahoittelumme ettei tuote miellyttänyt eikä vastannut odotuksia. Kuten itse mainitsitkin, kaikilla käyttämättömillä tuotteilla on täysi vaihto ja palautusoikeus. Maalin koko on mainittu tuotetiedoissa ja pitänee paikkansa.
Vastaus
Harmi homma ja pahoittelut! Joskus jokin varustelutaso tai muu vastaava ei täsmää. Onneksi meillä ilmainen vaihto ja palautus kaikille tuotteille, laita tulemaan ja vaihdetaan oikeaan tai tehdään palautus! :)
Harmi homma ja pahoittelut! Joskus jokin varustelutaso tai muu vastaava ei täsmää. Onneksi meillä ilmainen vaihto ja palautus kaikille tuotteille, laita tulemaan ja vaihdetaan oikeaan tai tehdään palautus! :)
Vastaus
Nyt ollaan mokattu, käsi ylös virheen merkiksi! Jos olet saanut jo korvaavat osat muualta niin palauttelet vaan virheellisesti toimiteut meille. Lakun saat syödä ja seuraavassa tilauksessa saat niitä kaksi! -Arttu
Nyt ollaan mokattu, käsi ylös virheen merkiksi! Jos olet saanut jo korvaavat osat muualta niin palauttelet vaan virheellisesti toimiteut meille. Lakun saat syödä ja seuraavassa tilauksessa saat niitä kaksi! -Arttu
Vastaus
Huh, siinä on näemmä joku sekannus käynyt kuljetusfirmalla ja yhden päivän toimitusjan sijaan matka on kestänyt 2 päivää, Turun kautta ne paketit joka tapauksessa sinnekkin tulee. Toivottavasti ensi kerralla menee Matkahuollolla paremmin ja aina voi halutessaan valita myös Postin :)
Huh, siinä on näemmä joku sekannus käynyt kuljetusfirmalla ja yhden päivän toimitusjan sijaan matka on kestänyt 2 päivää, Turun kautta ne paketit joka tapauksessa sinnekkin tulee. Toivottavasti ensi kerralla menee Matkahuollolla paremmin ja aina voi halutessaan valita myös Postin :)
Vastaus
Pahoittelut että osunut viallinen tuote kohdalle, lähetys vaan tänne ja hoidetaan sille pikainen vaihto. Yhtään tuotetta emme tosiaan täällä tarkista, meillä saisi olla kolminkertainen määrä työntekijöitä jos kokeiltaisiin kaikki tuotteet ennen lähetystä :)
Pahoittelut että osunut viallinen tuote kohdalle, lähetys vaan tänne ja hoidetaan sille pikainen vaihto. Yhtään tuotetta emme tosiaan täällä tarkista, meillä saisi olla kolminkertainen määrä työntekijöitä jos kokeiltaisiin kaikki tuotteet ennen lähetystä :)
Vastaus
Pahoittelut puolestamme jos kuljetusyhtiö antanut hiukan liian kovaa kättä paketille! Pikaisesti vaan yhteys meidän asiakaspalveluun ja hoidetaan homma tyylikkäästi kuntoon.
Pahoittelut puolestamme jos kuljetusyhtiö antanut hiukan liian kovaa kättä paketille! Pikaisesti vaan yhteys meidän asiakaspalveluun ja hoidetaan homma tyylikkäästi kuntoon.
Vastaus
Mikäli tuote ei vastannut odotuksia, sen voi kuluitta palauttaa meille tai vaihtaa teille sopivaan. -Arttu
Mikäli tuote ei vastannut odotuksia, sen voi kuluitta palauttaa meille tai vaihtaa teille sopivaan. -Arttu
Vastaus
Illal tehty tilaus oli aamulla jo ennen yhdeksää matkassa mutta silti meille tuli huono arvostelu... huh. Pyöritellään Matkahuollon myyjä ensi kerralla tervassa ja höyhenissä! -Arttu
Illal tehty tilaus oli aamulla jo ennen yhdeksää matkassa mutta silti meille tuli huono arvostelu... huh. Pyöritellään Matkahuollon myyjä ensi kerralla tervassa ja höyhenissä! -Arttu
Vastaus
Moi! Testaahan laite toki ensin ennekuin tuomitaan se kokonaan. Mikäli ongelmat jatkuvat, ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja hoidetaan tuotteen vaihto ripeästi! -Arttu
Moi! Testaahan laite toki ensin ennekuin tuomitaan se kokonaan. Mikäli ongelmat jatkuvat, ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja hoidetaan tuotteen vaihto ripeästi! -Arttu
Vastaus
Anteeksipyyntö koko tiimin puolesta mikäli ostokokemuksenne ei ole ollut viimeisen päälle. Olet asioinut ilmeisesti kahden ihmisen kanssa ristiin ja Atte on ohjannut sinut hoitamaan juttua saman henkilön kanssa. Näin saadaan aina paras lopputulos kuten nytkin. Meillä on kuitenkin tapana reagoida asioihin ja sen lisäksi että Atte saa kipinävuoron kuutena seuraavana yönä, hänet on myös asetettu omatoimiseen karanteeniin kahvihuoneesta määräämättömäksi ajaksi. Me mokattiin mutta toivotaan että saadaan myös uusi mahdollisuus kanssasi! -Arttu
Anteeksipyyntö koko tiimin puolesta mikäli ostokokemuksenne ei ole ollut viimeisen päälle. Olet asioinut ilmeisesti kahden ihmisen kanssa ristiin ja Atte on ohjannut sinut hoitamaan juttua saman henkilön kanssa. Näin saadaan aina paras lopputulos kuten nytkin. Meillä on kuitenkin tapana reagoida asioihin ja sen lisäksi että Atte saa kipinävuoron kuutena seuraavana yönä, hänet on myös asetettu omatoimiseen karanteeniin kahvihuoneesta määräämättömäksi ajaksi. Me mokattiin mutta toivotaan että saadaan myös uusi mahdollisuus kanssasi! -Arttu
Vastaus
Pahoittelut tekemästämme virheestä! Korjataan pikaisesti kuntoon. -Arttu
Pahoittelut tekemästämme virheestä! Korjataan pikaisesti kuntoon. -Arttu
Vastaus
Pahoittelut ettet saanut apua asennushommissa koska tällaista palvelua meillä ei tällä hetkellä tarjota (eikä myöskään luvata) koska siihen ei ole resursseja. Hiljaisempana hetkenä olisi kaverit varmasti auttaneet tässäkin. Toivottavasti asiointi muuten miellytti :) -Arttu
Pahoittelut ettet saanut apua asennushommissa koska tällaista palvelua meillä ei tällä hetkellä tarjota (eikä myöskään luvata) koska siihen ei ole resursseja. Hiljaisempana hetkenä olisi kaverit varmasti auttaneet tässäkin. Toivottavasti asiointi muuten miellytti :) -Arttu
Vastaus
Verkosta tehdyssä tilauksessa saamme kaikki tarvitsemamme tiedot jotka monesti puuttuvat ostotilauksilta. Lisäksi tilauksen käsittely on sitä kautta aina nopeampaa. Eli ihan asiakkaiden parhaaksi näin. Toivottavasti nopea palvelu ja edulliset hinnat tuovat sinut asioimaan meillä vielä uudestaan :) -Arttu
Verkosta tehdyssä tilauksessa saamme kaikki tarvitsemamme tiedot jotka monesti puuttuvat ostotilauksilta. Lisäksi tilauksen käsittely on sitä kautta aina nopeampaa. Eli ihan asiakkaiden parhaaksi näin. Toivottavasti nopea palvelu ja edulliset hinnat tuovat sinut asioimaan meillä vielä uudestaan :) -Arttu
Vastaus
Meillä virhe tuotekortissa, KÄSI YLÖS virheen merkiksi! Sinulle laitettu toimitetun 20kpl lisäksi vielä kokonainen 100kpl rasia tulemaan :) -Arttu
Meillä virhe tuotekortissa, KÄSI YLÖS virheen merkiksi! Sinulle laitettu toimitetun 20kpl lisäksi vielä kokonainen 100kpl rasia tulemaan :) -Arttu
Vastaus
Tämä valitettavasti sekä Postin että Matkahuollon tapa jos valittu määräpaikka on täynnä. Emme valitettavasti voi vaikuttaa asiaan. Ainoa varma tapa on tilata tuote kotiovelle jolloin se tulee varmasti aina perille.
Tämä valitettavasti sekä Postin että Matkahuollon tapa jos valittu määräpaikka on täynnä. Emme valitettavasti voi vaikuttaa asiaan. Ainoa varma tapa on tilata tuote kotiovelle jolloin se tulee varmasti aina perille.
1 2 3 4 5 ... 8