Asiakkaidemme kokemuksia verkkokaupastamme

Palautteita: 36288 kpl
Positiiviset 98.3 %
Negatiiviset 1.7 %

Lähetämme ostaneille asiakkaille kyselyn ostokokemuksesta. Tilanneet asiakkaat voivat antaa peukun ylös tai alas kun taas harmaana näkyviin kokemuksiin ei ole valittu peukun suuntaa, tai kirjoittaja ei kenties ole vielä ostanut Virtasenkaupasta. Arvostelijoiden nimet tulevat automaattisesti järjestelmästämme.

Kirjoita sinäkin meille kokemuksesi
28.12.2022 Tilaus mennyt aivan päin vittua. Lupasittetoimittaa tilauksen jouluksi. Ei ole tullut vieläkään.
Vastaus
Pahoittelut tästä kohtuuttomasta odotusajasta. Paketti lähtenyt meiltä huippunopeasti matkaan, mutta jostain syystä kuljetusfirma ei ole kuljettanut sitä sinulle 1-2 päivässä vaan paketti edelleen jossain. Olemme heti yhteydessä sinne. Anteeksi puolestamme!
27.12.2022 - Marjo O. Tuote ei toimi. 😡
Vastaus
Pikaisesti yhteys vaan asiakaspalveluumme ja hoidetaan mahdollinen huolto tai vaihto!
26.12.2022 - Sauli S. Huono kokemus en koskaan enään osta yhtään mitään liikkeestänne.
Vastaus
Tässä taisi olla kyse valmistajan kampanjasta ja ongelmista sinne rekisteröitymiseen, eikä niinkään meidän toimintaan, laitetaan lisää jeesiä sinulle tulemaan sähköpostilla :) Tuotteet lähteneet meiltä huippunopeasti!
20.12.2022 - Seppo T. En ole saanut tuotetta, ihmettelenkin, koska ilmoitus tulee, että saa hakea. Seurannan mukaan tuote on jo abc- asemalla...
Vastaus
Meiltä lähetys on lähtenyt matkaan TUNNIN sisällä tilauksesta, huh, parempaan emme enää pysty :) Toivotaan että kuljetusfirma saa paketin pikaisesti perille teille!
19.12.2022 - Paavo L. Esimerkki: jos tilaa vantaalta tulee 2 päivän aikana matkahuollon kautta, kun tilaa teiltä seikkailee turussa yhden päivän ajan eli kesti paketin tulo 4 päivää.
Vastaus
Pahoittelut meistä riippumattomasta pikku viivästyksestä. Seuraavan kerran kun kuljetusyhtiön kaveri käy meillä palaverissa, laitetaan laksatiiviä hänen kahvikuppiinsa!
15.12.2022 - Matias R. Ei tullut tilaamaani toimipisteeseen (posti) Tuote huonolaatuinen
Vastaus
Mikäli tuote ei vastannut odotuksia, tarjoamme kaikille tilauksille täyden vaihto- ja palautusoikeuden. Pakettitoimituksissa palautus on vieläpä ilmainen! ps. tilaus oli tilattu Matkahuollolla
06.12.2022 - Harri A. En saanut kaikkia tilaamiani tavaroita. Kun ilmoitin asiasta, niin tavarat jotka olin tilannut, olivat loppuneet. Tilasin öljyä 4 astiaa ja sain vain kaksi.
Vastaus
Tässä me ollaan mokattu, kättä pystyyn ja anteeksipyyntö!
05.12.2022 - Jarmo K. Sivu toimi erittäin heikosti
Vastaus
Korjaan sen verran, että sivut eivät toimineet huonosta, vaan ne eivät toimineet lainkaan siinä vaiheessa kun Black Friday supertarjoukset julkaistiin. Pahoittelut tästä. Laitetaan ensi vuonna huonompia tarjouksia niin on vähemmän porukkaa linjoilla :)
02.12.2022 - Hannu P. Toinen jäänpoistaja purkki oli tyhjentynyt kuljetuksessa.
Vastaus
Pahoittelut kuljetusfirman puolesta, ei muuta kuin reklamaatiota meille ja hoidetaan homma kuntoon. Toivottavasti meidän nopea toiminta kuitenkin miellytti ja tavataan taas uudestaan kaupoilla!
02.12.2022 - Jari L. MH siirsi toimituksen hankalaan paikkaan, etten ole voinut hakea pakettia. Vielä on aikaa, katsotaan miten käy.
Vastaus
Jos automaatti on täynnä, paketti siirtyy seuraavan varapisteeseen. Tämä on valitettavasti näin. Tarjoamme myös kaikille tuotteille kuljetusta kotiovelle asti, silloin tulee aina varmasti perille asti.
02.12.2022 - Kari K. Vaikeaa päästä tilaamaan, syynä varmaan black friday ja tietty kellon aika.
01.12.2022 - Rauno V. Yleensä tavara teiltä on tullut oikein hyvin. Nyt viimeisin tilaus vaati aikaa viikon ja noutopaikka muuttui lähellä olevasta Sipoon Söderkullasta Helsingin Mellunmäkeen. Hakumatkaa tulee 24 km. Luultavasti syy löytyy Matkahuollosta, jolle ei tosiaankaan voi antaa hyvää arvosanaa tästä.
Vastaus
Meiltä tosiaan tuo paketti oli lähtenyt 30 minuuttia tilauksen jälkeen matkaan, mutta ilmeisesti BF ruuhkien takia sitten toimitus kestänyt. Samasta syystä varmaan automaattikin ollut täysi... Meiltä paketti lähtee ensikerralla yhtä nopeasti ja eiköhän Matkahuoltokin parempaan pysty joten tervetuloa kaupoiille uudestaan!
30.11.2022 - Marcus P. Tilasin järeän akkulaturin, myös kalliin mutta tuotteen toininta oli suuri pettymys. Deca 80/900 laturi pelasi ehkä 3 tuntia jonka jälkeen tuli virhettä joka vaati manuaalin mukaan laitteen huoltoa valtuutetussa liikkeessä. Jouduin ikävä kyllä purkamaan kaupan tällä kertaa, toivottavasti jatkossa ei satu maanantaikappaleita suhteellisen arvokkaissa laitteissa. Mutta teidän asiakaspalvelu on viimeisen päälle priimaa, aivan loistavaa ja nopeaa palvelua myös tilanteessa joka meni teistä riippumattomista syistä pieleen.
Vastaus
Hyvä että meidän palvelu ollut kuitenkin priimaa. Ja olipa laite minkä hintainen tahansa, joskus kaikki ei toimi suunnitellusti. Siksi tuotteissa on takuut, ja myös niiden hoito pelaa meillä viimeisen päälle :)
28.11.2022 - Teijo R. Toimitus taas hieno kiitettävä. Tuote taisi olla kiinalaista r.....aa!
Vastaus
Pyrimme siihen että asiakkaalle on tuotteissa valinnanvaraa sen edullisen ja laadukkaan suhteen, ja useasti myös siltä väliltä. Jokaiselle siis jotakin käyttötarpeeseen ja budjettiin sopivaa.
28.11.2022 - Jarmo H. Tilaus meni Ok, mutta toimituksen kera ongelmaa. Tilasin tuotteet mökillä lähimpään postin automaattiin, mutta toimittivat 25 km päähän. Tulisi 50 km matka julkisilla kulkuneuvoilla, kun olen mökillä tällä kertaa ilman autoa. Eli ei mennyt suunnitelmien mukaan.
Vastaus
Illalla tehty tilaus on mieltä lähtenyt heti aamusta, toivottavasti meidän palvelusta tulee kuitenkin täydet pisteet! Mikäli postin automaatti on täynnä, he siirtävät toimituksen aina kyseisen automaatin varapaikkaan. Joissakin osissa Suomea nämä ovat kohtuuttoman kaukana kyllä. Itse käytän aina mökille jakelua ovelle asti niin saa aina tuotteet 100% varmasti perille.
25.11.2022 - Pirjo K. Hei, tilasin MB w212 farmariin takakontin maton. Tilaus verkossa onnistui hyvin samoin maksu. Odotin ja seurasin tilausta. Matto tulikin muutamassa päivässä. Mutta tuote ei vastannut alkuunkaan sitä mitä olitte verkkokaupassa luvanneet! Tuote oli niin surkea, että lähti välittömästi teille takaisin. Nyt odottelen rahojani takaisin. Olen pettynyt👎
Vastaus
Harmi ettei tuote vastannut odotuksia, pahoittelut siitä. Onneksi kaikilla tilauksilla täysi vaihto ja palautusoikeus, niin voi tutustua tuotteeseen vielä ennen lopullista ostopäätöstä. Toivottavasti ripeä palvelumme kuitenkin miellytti ja tavataan taas kaupoilla! :)
23.11.2022 - Pasi P. Tuote ei vastannut odotuksia, oli virheellinen ja huonosti toteutettu. Reklamaatioon vastattiin epäasiallisesti ja ongelmaa vähätellen.
Vastaus
Täällä kättä pystyyn virheen merkiksi sekä anteeksipyyntö siitä että kokemuksesi virtasenkaupan kanssa ei ole priimaa kuten pitäisi. Olemme sinuun vielä yhteydessä ja hoidetaan homma viimeisen päälle kuntoon.
19.11.2022 - Sakari S. Tilasin kaupastanne traktorin laturin jonka piti olla nettisivun mukaan Lucas merkkinen laturi. Se oli kuitenkin mikälie tarvikelaturi jonka palauttamista vielä harkitsen.
Vastaus
Tilaamanne tuote on myydään ilman merkkiä korvaavana edullisena varaosana, ei merkkituotteena. Kaikille tilauksille on onneksi ilmainen vaihto- ja palautusmahdollisuus, joten voit huoletta palautella tuotteen meille mikäli se ei sovellu käyttöönne.
18.11.2022 - Teppo V. Olen tilannut Virtasen kaupasta usein ja paljon tavaraa ja ollut aina aiemmin erittäin tyytyväinen tavaran laatuun, ostokokemukseen ja saamaani palveluun. Tälläkin kertaa palvelu oli hyvää ja nopeaa, mutta tuote ala-arvoisen kehno. Tilasin kangasmattosarjan Renault Clioon. Saamani matot ovat todella ohuet, noin 1/3 alkuperäisten kangasmattojen vahvuudesta. En usko, että tulevat kestämään montaa kuukautta. Mattojen laatuvaikutelma on muutenkin huono ja esimerkiksi mattojen pohjaan on jollain liidulla sutattu jotain ylimääräistä. Ei jatkoon! Tuli ostettua neljänkympin lakupötkö. :(
Vastaus
Harmi ettei tuote miellyttänyt, pahoittelut siitä. Onneksi meillä ilmainen vaihto- ja palautusoikeus joten tuotteet vaan tänne takaisin ja palautellaan rahat sinulle!
01.11.2022 - Esa K. Ei ole lähetys tullut perille
Vastaus
Hei, ainakin tuon seurantatunnuksen mukaan näyttää tulleen perille :)
31.10.2022 - Mika E. Teillä meni hyvin, matkahuollolla Ei!!
Vastaus
Harmi kuulla että kuljetusfirman palvelu ei ole miellyttänyt. Paketti kuitenkin saapunut 2 vrk sisällä perille asti?
27.10.2022 - Antero U. Tuote ei ollut nyt sitä mitä odotin. Olen tilannut aiemminkin toiseen autoon mattosarjan täältä ja se oli laadukas ja kaikinpuolin autoon sopiva. Sen sai myös kiinnitettyä auton lattiamaton alkuperäisiin kiinnikkeisiin. Nyt tilattu tuote ei puolestaan laadukkuutta hehkunut ja oli kaikinpuolin "rimpula" ja halvalla tuotetun oloinen eikä sitä saa kiinni auton lattiamaton kiinnikkeisiin. Mutta palvelu oli jälleen kerran hyvää ja toimitus nopea. Siitä tälle yritykselle iso plussa. Onneksi tämä auto on vaimon käytössä, niin mattojen heikko laatu ei minua häiritse kuin satunnaisesti. 😀
Vastaus
Saatiin huono arvostelu vaikka "palvelu oli jälleen kerran hyvää ja toimitus nopea"... ääää! Mutta jos tuote ei miellytä, se kannattaa aina palauttaa. Meiltä löytyy paljon eri laatuluokan tuotteita ja tottakai eri hinnoin myös.
26.10.2022 - Esa R. Maksoin 20 liikaa lehtipuhaltimesta ja vielä alennuskin jäi huomioimatta. Käyttöohje ei vastannut tuotetta ruotsiksi erosi suomemkielisestä
Vastaus
Jos tuote on mielestänne liian kallis, kannattaa se jättää tilaamatta? Pyrimme aina kilpailukykyisiin hintoihin ja nopeimpaan sekä parhaimpaan palveluun. Tutkimme tuon ohjekirjan ja olemme yhteydessä valmistajaan jotta mahdolliset virheet saadaan korjattua. -Arttu
11.10.2022 - vesa . maksun suorittaminen liki mahdoton jos ei halua käyttää luottokorttia ei yritystililtä maksu onnistu suoraan. Asion mahdollisimman vähän kanssanne.
07.10.2022 - Lauri S. Aivan hukkaostos. Rahat meni ketuille :(
Vastaus
Mikäli ostoksesi täyttänyt odotuksiasi, kaikilla tuotteilla normaali vaihto- ja palautusoikeus. Yhteys vaan asiakaspalveluumme ja homma hoitoon :) -Arttu
03.10.2022 - Olli M. Ostin migin mutta, langan syöttö ei pelaa...
Vastaus
No harmi sentään! Onneksi tuotteissa on aina valmistajan tai maahantuojan myöntämä takuu joten saadaan varmasti tämäkin hoidettua kuntoon niin kuin pitääkin. Pikaisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme! -Arttu
27.09.2022 - Markus K. Luvattiin ilmainen toimitus yli 100€ tilauksesta, joutuin maksamaan 2,99€ postimaksua. Risuja!
Vastaus
Moi! Johtuu siitä ettet ole ostoskorissa valinnut tarjottua ilmaista Matkahuollon toimitusta vaan sinne on napattu Postin palvelu. Tulee todennäköisesti viereisiin S-Marketin automaatteihin molemmat. Olemmekohan sittenkään ansainneet risuja? :) -Arttu
27.09.2022 - Pekka K. Tulee näitä mainoksia ja kyselyitä. En halua muuta kuin tilauksiini liittyviä viestejä. jos minulla on valittamista niin kuulette kyllä minusta. Kiitokseni on aina se kun minusta ei kuulu mitään .
Vastaus
Ho himputti! Kaikki tilaukseen liittyvä viestintä tulee joka tapauksessa. Erillisen uutiskirjeen voi perua koska tahansa, jokaisen kirjeen lopussa on linkki tähän. Pahoittelut aiheuttamastamme päänvaivasta! -Arttu
20.09.2022 - Anne H. Moi Ehkä syytä tilajaassa…. Luulin tilaavani kauko-ohjattavan mönkijä lelun, se tuli eilen ja olikin ihan perinteinen työnnettävä lelu. Luin epäselvästi tai sit ilmoitus oli jotenkin puutteellinen. (Anne Helle, Ahonkylä) 5 v synttärit jo vkoloppuna joten vaihto ei enää ehdi.
Vastaus
Ikävä että tuotetiedoista saanut väärän käsityksen. Kyllä meiltä paketit 2 päivässä on hyvin ehtinyt, että on tuossa mahdollisuudet saada toinen lelu vielä perjantaiksi!
15.09.2022 - Simo V. Ostin Pressun paikkaus sarjan ,ja liima joka oli pakkauksessa oli kuivunut tai haihtunut. Palautin tuotteen ja se oli kallis tuote laatuun nähden. Toivoisin saavani uuden tilalle maksutta.,Koska pressu vuotaa.Kiitos Simo Vesa
Vastaus
Koko tuote-erä ollut viallinen joten toista ei ole antaa tilalle tällä hetkellä. Maksu on palautettu teille täysimääräisenä. Pahoittelut ylimääräisestä vaivasta!
05.09.2022 - Timo H. Ensi kokemuksesta tuli mieleenpainuva. Lähetys ei ole tullut. Määräpäivä oli 1.9. Lähetyksessä olevien laitteiden asennus oli sovittu 3.9. Viivästys maksanut nyt 2 x tuotteiden hinta.
Vastaus
Harmi että jäänyt karvas maku tilauksesta, pahoittelut tästä! Lupaamme tilaamallesi tuotteelle 3-5 päivän lähetysajan, ja paketti ollut matkassa 3:ssa päivässä. Valitettavasti kuljetusyhtiöllä on mennyt jostain syystä normaalia pidempään toimituksessa. Toivottavasti saamme vielä uuden mahdollisuuden! -Arttu
31.08.2022 - Oskari L. Tuote pakattu hyvin eikä pakkauksessa päällä päin vaurioita. Silti sekä itse valaisin että molemmat led-loisteputket murjottu kuljetuksessa säpäleiksi. Tilausnumeroni oli 278834, viite 563502.
Vastaus
No voi harmi! Pikaisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme ja hoidetaan sinulle lamppujen vaihdot sekä hoidetaan reklamaatio kuljetusyhtiölle. -Arttu
30.08.2022 - Kimmo J. Tilattu tavara ei ole saapunut. Tulee jatkuvasti ilmoitus että huomenna,mutta ei vaan tuu paketti perille. Reilu viikko jo Matkahuollon kuljetuksessa.
Vastaus
Hyh hyh, nyt on kuljetusfirma tai paikallinen S-Market tyrinyt tämän kanssa. Ollaan heti yhteydessä sinne ja toivotaan että paketti luetaan pikaisesti ja saat tavarasi. Meiltä tilaus on lähtenyt tilausiltaa seuraavana aamuna, joten me emme olisi pystyneet toimimaan nopeammin. Pahoittelut puolestamme!
21.08.2022 - Henrik L. Erittäin vaikkea saada yhteys puhelimitse kun on jotain kysyttävää. Automaatinen vastaajaa huono
Vastaus
Pahoittelut mikäli emme ole pystyneet vastaamaan sinulle heti. Automaatti ei nimenomaan hoida meillä puheluita vaan automaatti hoitaa ne vaan suoraan asiakkaan valitsemalle osastolle. Verkkokaupasta myös soitamme kaikki numerot takaisin, joihin emme ole ehtineet vastaamaan.
16.08.2022 - Jere T. Itse tuote ja Virtasenkaupan toiminta oli priimaa! Toimituksessa Matkahuolto oli todella surkea. Tavara tuli Kuopion Matkahuoltoon, mutta sieltä toimitus noutopisteeseen kesti yli 24 tuntia. Ilmoituksensa mukaan paketti oli Kuopion Matkahuollon jälkeen jakoautossa yli vuorokauden, toki matkaa on noin KYMMENEN kilometriä!?. En tilaa mitään enää Matkahuollon kautta!!! Vanha totuus on Etana, Posti ja hitaimpana Matkahuolto.
Vastaus
Pahoittelut puolestamme kuljetusyhtiön viivästyksistä. Meiltä tosiaan tilaus lähtenyt huippunopeasti. Paketti tuskin autossa on ollut tuota vuorokautta vaan määräaseman K-Marketissa pakettia ei varmaan ole luettu vastaanotetuksi, jolloin noutoilmoitus ei ole saapunut ajallaan. Näin voi käydä myös postilla... Mutta Virtasella homma toimii mikä pääasia :)
02.08.2022 - Jarmo H. Tuote tuli nopeasti, tosin paketti olli rikki, kun hain sen postista. Tuote ei vastannut käyttötarkoitusta, mutta yritin muokata sitä sopivammaksi. Laitoin jälkikäteen teille kysymystä ja tarkempaa kasausohjetta. Vastauksen sain aika pian, mutta en tarkennuksia kasaukseen.
Vastaus
Hei, onpas harmillista että paketti oli vaurioitunut sekä kasausohjeet vajavaiset. Jos tuotteen kasauksessa on vielä murheita niin selvitellään asia vielä maahantuojan kanssa sekä pyydetään parempia ohjeita. myynti@virtasenkauppa.fi
01.08.2022 - Esko H. Tilauksen käsittely ja lähetys tapahtuivat kiitettävän nopeasti. Väkipyörän maali oli kolhittu siinä määrin, että tuotetta ei voi mitenkään pitää virheettömänä; käytettävyyteen sillä ei tosin ole vaikutusta.
Vastaus
Harmillista että pylpyrä on kolhiintunut matkalla. Olkaa yhteydessä myyntimme myynti@virtasenkauppa.fi niin tehdään tuotevaihto parempaan malliin.
29.07.2022 - Aleksi S. Mainostuslistalle joutuminen. Ei muuta valittamista. Tuote ja toimitus ok.
Vastaus
Ikävä kuulla ettei viestintä ole ollut mieluisaa. Listalta pääsee kyllä pois, joten ole yhteydessä myynti@virtasenkauppa.fi!
29.07.2022 - Tom H. Hei Eivät ne matot ole täysin oikeat peugeot E-2008 vm.2022 autoon. Sopivat jotenkuten. Takaluukun matto sekä takapenkin matot olivat täydelliset. Kuljettajan ja apukuskin matot vähän sinnepäin
Vastaus
Onpas kummallista. Tukkurilla lukee sopivuus tiedoissa e-2008 vuodesta 19 eteenpäin. Saatko laitettua tästä kuvia meille myynti@virtasenkauppa.fi niin katostaan asiaa tarkemmin?
26.07.2022 - Pentti K. Kuljetus kotiin oli ongelmallinen kun kesti monta päivää. Oletin saavani tilauspäivänä maanantaina, mutta olisi tullut kotiovelle vasta torstaina, joten kävin itse hakemassa MH:n noutopisteestä Turussa keskiviikkona. Kuljetettiin siis Salon MH:sta Turun Mh:oon eikä suoraan kotiin kuten oletin.
Vastaus
Hei, ikävä kuulla että toimitusaika on tuntunut pitkältä. Meiltä kuitenkin paketti oli lähtenyt tilauksesta seuraavana päivänä matkaan kun puuttuva tuote tänne saapui. Samana iltana oli paketti jo ehtinyt Turun matkahuoltoonkin. Toivottavasti saadaan uusi mahdollisuus kanssasi yrittää toimia vielä tätäkin nopeammin. Tervetuloa kaupoille uudestaan.
11.07.2022 - Sari M. Tilaamani tuotteet matkustivat Salosta Ypäjälle 2 viikkoa. Siinä meni juhannus pilalle ja edellisenäkin viikonloppuna oli tulossa saunavieraita, joille luvattiin ulkoporealtaassa kylpeminen. Kun tuotteet vihdoin saapuivat oli mukana kaikki tilattu. Mutta on ottanut pattiin nöhdä, että silloin kun allas tuli, oli kaupassa laskettu hintaa melkein 100 euroa. Kuljetuksien onnistumiseen kannattaisi panostaa vähän enemmän.
Vastaus
Ikävä kuulla, että toimitus oli sitten kestänyt vaikka paketti oli meiltä jo tilauksesta seuraavana aamuna valmiina paketissa lähdössä matkaan. Tuosta muuttuneesta hinnasta kannattaa olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun. Toivottavasti saadaan matkahuollon kanssa uudestaan mahdollisuus näyttää miten nopea meidän toimitus yleensä on!
16.06.2022 - Jemina A. Sain väärän paketin kun hain pakettia noutopisteestä. Laitteesta puuttui osa sisältä. Se tulee jälkitoimituksena. Osa pitää asentaa itse ilman asennusohjetta, vaikka sen piti olla asennettuna. Kaikki eivät osaa asentaa laitteisiin osia. Käyttö/kokoamis ohjeesta puuttuu kokonaan se osa, jossa liitetään varren osat toisiinsa. Olisi ollut paljon helpompi päätellä, että osa puuttuu kun siitä olisi ollut kuva/ohje. Tai koota laite kun on ohje.
Vastaus
Nöyrä anteeksipyyntö puolestamme. Tässä tavaran valmistajalla ollut puutteellinen sisältö tuotepakkauksessa. Mikäli et onnistu lisäämään puuttuvaa osaa itse, voimme tehdä toki sen puolestasi. Tässä on varmasti asiakaspalvelu vain ajatellut että saatte laitteen mahdollisimman nopeasti käyttöön. Hoidetaan homma taatusti kuntoon, kuten aina! -Arttu
10.06.2022 - Timo S. Paketin lähtö nopea mut postin toimitus hidas perjantaina pakattu 12mais toimitettu keskiviikko 16jälkeen Timo S
Vastaus
Ikävää että paketin kesti sinne tulla muutaman päivän vaikka meiltä se oli paketoitu alle tunnissa tilauksen jättämisestä. Tervetuloa kaupoille uudestaan!
10.06.2022 - Markku H. Kysyin teiltä uuteen moottoriin tulevien johtojen kytkennöistä ,vastaus ei mitään tietoa. Onneksi kilpailijat Promotor ja Kone glans tiesivät kertoa pääpiirteittään ko. asian.
Vastaus
Anteeksi ollaan mokattu. Tietoa meiltä talon sisältä kyllä varmasti löytyy tähänkin, mutta ei olla tässä sitten toimittu toimintamallien mukaan. Pahoittelut tästä.
03.06.2022 - Sami M. Suppilaudan pumppu hajosi ensimmäisellä käyttökerralla
Vastaus
No voi harmi! Pikaisesti vaan yhteys asiakaspalveluumme :)
02.06.2022 - Tomas F. En ole tyytyväinen. Kerrassaan paha maku suussa, et miten takuu teillä hoidetaan. Jos työkalu hajoaa tai kärsii ekalla käyttökerralla siitä syystä kun materiaalin laatu on heikoa, niin sysätään syyt asiakkaan niskoille. Vaikka ei ole mitään epäselvää että kyseessä on heikkoa sopimatonta materiaalia.
Vastaus
Pahoittelut, että toiminnasta jäi paha maku. Nuo takuupäätökset hoitaa aina maahantuoja tai valmistaja ja olemme tässä vain välikätenä. Kaikissa epäselvissä tapauksissa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme - Viljami
01.06.2022 - Hannes P. Ostin soodapuhalluslaitteen (Soodapuhallusruisku 1,2 l, Castor). Ostotapahtuma ja toimitus olivat Ok, mutta itse laite on lelu. En voi suositella mihinkään
Vastaus
Harmi ettei tuote miellyttänyt. Kaikilla käyttämättömillä tuotteilla on 14 vrk täysi vaihto- ja palautusoikeus. Arvostelit tässä tilaamasi tuotteen, mutta mitä olitkaan mieltä supernopeasta palvelustamme?
30.05.2022 - Seppo P. Oikein hyvältä vaikuttaa, mutta sp osoite oli väärä ja kaikki turhat ilmoituksenne tulivat toisen henkilön sähköpostiin. Aluksi en reagoinut, koska ajattelin huijausviestieiksi. Nyt rohkenen vastata. Korjatkaa pliis oikea sp-osoite!!! Tuskin kahta samaa osoitetta sentään on??
Vastaus
Hei, laitatko viestin myynti@virtasenkauppa.fi niin selvitellään mistä kiikastaa :)
26.05.2022 - Marja-Leena R. Hyvää oli että toimitus oli nopea👍Huonoa että jätin ovikoodin ja tavara oli pihassa ei sisällä ja kuitenkaan kukaan ei soittanut että tavara perillä.(edellinen ruohonleikkuri varastettiin pihasta)
Vastaus
Harmi että ostokokemuksesi oli negatiivinen vaikka me Virtasella hoidettiin homma enemmä'n kuin hyvin. Tervetuloa taas kaupoille!
25.05.2022 - pertti p. Keräily huolimatonta. Aiheutti turhia kustannuksia joutu kuljetteleen paketteja moneen kertaan.
Vastaus
Hei anteeksi, me ollaan tässä mokattu! Hoidetaan pikaisesti oikea tuote teille ja koitetaan parantaa jatkossa toimintaamme omassa päädyssä. -Arttu
23.05.2022 - Pertti R. Teidän puolesta toimitus lähti ennätys ajassa liikkeelle ! Käyttökokemuksia emme voi kertoa, koska emme ole vieläkään saaneet lähetystä meille, vaikka se saapui postin Liedon terminaaliin viikko sitten maanantaina. Postin terminaalista on matkaa 3 km lähetyksen päätepisteeseen. Nyt ei ihan mennyt postilla putkeen ! Odottelemme edelleen !!!!
Vastaus
Pahoittelemme puolestamme kuljetusfirman hitautta. Nyt tuo lähetys näyttää olevankin jo seurannan mukaan perillä joten toivotaan että parin päivän odottelun vastapainoksi saatte paljon mukavia käyttövuosia hankintanne kanssa. -Arttu
23.05.2022 - Juha K. Palvelu kestää hakiessa aina todella kauan vaikka hakee hieman pienempääkin tavaraa.
Vastaus
Pahoittelut että olette joutuneet odottamaan vuoroa myymälässä. Asioinnin nopeuttamiseksi, verkkokaupan tilaukset saa esimerkiksi lähimpään pakettiautomaattiin joista yksi löytyy jopa omasta myymälän eteisestämme.
20.05.2022 - Teemu E. Tuote oli täysin paska!
Vastaus
No voi himputti! Jos tuote ei vastaa odotuksia, on sillä käyttämättömänä ja alkuperäispakkauksessaan täysi vaihto- ja palautusoikeus.
18.05.2022 - Keijo M. Nopea toimitus, mutta lähettivät väärän tuotteen !
Vastaus
Me olemme nyt mokanneet, pyydämme nöyrästi anteeksi! Ole yhteydessä asiakaspalveluumme tai laita suoraan väärin toimitettu tuote takaisin meille palautusohjeiden mukaisesti. Vaihdetaan pikaisesti oikeaan tuotteeseen!
13.05.2022 - Seija S. Nopea toimitus, kiitos siitä. Halkomakoneesta puuttui kuitenkin yksi tukijalka joten ei mennyt ihan putkeen. Riitta
Vastaus
Pyydämme nöyrästi anteeksi sinulle aiheutunutta harmia ja ylimääräistä vaivaa. Lähetämme vähintäänkin kiukkuisen sähkösanoman sekä maahantuojalle että tehtaalle, sille kiinalaiselle pakkaajalle joka on tehnyt kerrassaan huolimatonta työtä. Puuttuva osa tulee maahantuojalta sinulle heti pikimiten!
11.05.2022 - Pekka L. Ei tuotetta ole vielä tullu. Viikko sit tilattu
Vastaus
Tilaus lähtenyt meiltä matkaan supernopeasti, alle 2 tuntia tilauksesta. Huh! Kuljetusfirma näyttää hieman hidastelleen mutta nyt näyttää olevan toimitus perillä seurannan mukaan. Toivottavasti olet meidän palveluun tyytyväinen ja voit asioida taas uudelleen!
06.05.2022 - Antero H. Tuotteen laadussa ei valittamist, mutta mutta logistiikkaosastolla huolimattomujtta hitsauskonelaatikko oli auki, kun noudin sen matkahuollosta. Oli vähällä etten lähettänyt takaisin ja perunut koko kauppaa
Vastaus
Huh! Paketit lähtee meiltä toki luukut kiinni eli mikäli tuote ei ole saapunut kuljetufirman toimesta ehjänä, niin se toki vaihdetaan sinulle. Ja kaupan voi koska vaan perua ja palauttaa vieläpä 14 vuorokautta paketin vastaanottamisesta. Toivottavasti olet kuitenkin meidän palveluun tyytyväinen :) -Arttu
02.05.2022 - Antti H. Itse osto- ja noutoprosessi oli helppo ja vaivaton. Kaikki toimi kuten pitääkin. Arvosanan syy oli itse tuotteessa. Ostin verkkokaupasta nuorten JÄÄKIEKKOmaalin, mutta paketin avattuani paljastui sen olevan KATUKIEKKOmaali. Eli tuotekuvaus oli/on jokseenkin virheellinen. Lisäksi maaliverkon asennusohjeet ovat todella puutteelliset ja ”aukoton” asennus käytännössä mahdoton mukana tulleilla naruilla. Omaa narua ja nippusiteitä kului aika paljon, että saatiin toimiva maali aikaiseksi. Toki palautuksen mahdollisuus kävi mielessä, mutta innostunut lätkäjätkä ehti lämätä muutaman tolppaosuman jo kokoonpanovaiheessa niin se kortti oli pelattu pois laskuista
Vastaus
Pahoittelumme ettei tuote miellyttänyt eikä vastannut odotuksia. Kuten itse mainitsitkin, kaikilla käyttämättömillä tuotteilla on täysi vaihto ja palautusoikeus. Maalin koko on mainittu tuotetiedoissa ja pitänee paikkansa.
29.04.2022 - Hannu A. Tilaamani matto ei ole sopiva/tarkoitettu autoon. Varmistin asian etukäteen chat palvelusta, joka ilmoitti sen olevan sopiva/oikea autoon rekisterinumeron perusteella. Ei kuitenkaan ole
Vastaus
Harmi homma ja pahoittelut! Joskus jokin varustelutaso tai muu vastaava ei täsmää. Onneksi meillä ilmainen vaihto ja palautus kaikille tuotteille, laita tulemaan ja vaihdetaan oikeaan tai tehdään palautus! :)
27.04.2022 - Henry O. Tilasin 30kpl 8mm suojatulppia. Tilaus saapui nopeasti pakkaamotyttöjen lakun kanssa mutta tulpat olivatkin 12mm. Jouduin hommaamaan tulpat muualta, kun tarvitsin niitä nopeasti.
Vastaus
Nyt ollaan mokattu, käsi ylös virheen merkiksi! Jos olet saanut jo korvaavat osat muualta niin palauttelet vaan virheellisesti toimiteut meille. Lakun saat syödä ja seuraavassa tilauksessa saat niitä kaksi! -Arttu
19.04.2022 - Jouko H. Matkahuolto ryssi tämän. Salosta tänne 62km. ainakin 3 kertaa bussi tulee tänne päivittäin suoraan. Nytpä ei tullut. Meni ensteks Turkuun, Tampereelle, Poriin, takasin Turkuun, ja sitten vasta tänne. Onneks ei ollut kiire, Esim. auto ajokunnottomana, ja osia odoteltu. Parin tunnin matkaan meni neljättä päivää!!! Että ei ollut kovin kaksinen kokemus. Voi olla, etten ihan heti tilaa uudestaan mitään.
Vastaus
Huh, siinä on näemmä joku sekannus käynyt kuljetusfirmalla ja yhden päivän toimitusjan sijaan matka on kestänyt 2 päivää, Turun kautta ne paketit joka tapauksessa sinnekkin tulee. Toivottavasti ensi kerralla menee Matkahuollolla paremmin ja aina voi halutessaan valita myös Postin :)
18.04.2022 - Heikki S. Tuote oli viallinen. Olisi luullut lähettäjän tarkastavan tuotteen. En lähettänyt takaisin kun pakkaus tuli revittyä pahoin ja tuotteen arvo ei ollut kuin vähän yli kaksikymppiä. Toimitushan on aina ollut nopeaa.
Vastaus
Pahoittelut että osunut viallinen tuote kohdalle, lähetys vaan tänne ja hoidetaan sille pikainen vaihto. Yhtään tuotetta emme tosiaan täällä tarkista, meillä saisi olla kolminkertainen määrä työntekijöitä jos kokeiltaisiin kaikki tuotteet ennen lähetystä :)
28.03.2022 - Reija J. Ostokokemus sinänsä positiivinen, mutta tuote pakattu ilman pehmusteita pieneen laatikkoon mikä vaurioitunut ilmeisesti kuljetuksessa ja sen myötä myös lahjaksi tarkoitettu lelupaketti murjoutunut.
Vastaus
Pahoittelut puolestamme jos kuljetusyhtiö antanut hiukan liian kovaa kättä paketille! Pikaisesti vaan yhteys meidän asiakaspalveluun ja hoidetaan homma tyylikkäästi kuntoon.
25.03.2022 - Ilpo S. Törkeen hintanen rahastus mutta kun oli pakko niin tein viimeisen ostoksen teidän liikkeestä.
17.03.2022 - mika p. turvavyö hyötyajoneuvoon on eri kuin tuotekuvassa
Vastaus
Mikäli tuote ei vastannut odotuksia, sen voi kuluitta palauttaa meille tai vaihtaa teille sopivaan. -Arttu
16.03.2022 - Ben I. Teiltä tuotteet lähti tosi ripeästi mutta sitten matkahuolto oli tosi hidas salo- espoo kesti muutaman tunnin vajaa 7 vuorokautta
Vastaus
Illal tehty tilaus oli aamulla jo ennen yhdeksää matkassa mutta silti meille tuli huono arvostelu... huh. Pyöritellään Matkahuollon myyjä ensi kerralla tervassa ja höyhenissä! -Arttu
15.03.2022 - Jari-Matti P. Kun avasin paketin ja katsoin rengaspainemittaria , niin se näytti 1,5 kg jo ennen käyttöä . Muut tavarat näyttivät olevan kunnossa
Vastaus
Moi! Testaahan laite toki ensin ennekuin tuomitaan se kokonaan. Mikäli ongelmat jatkuvat, ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja hoidetaan tuotteen vaihto ripeästi! -Arttu
23.02.2022 - Kari L. Maksoin tilaukseni verkkopankissa ja jostain syystä raha ei ollutkaan mennyt checkout Finlandista Virtasen tilille. Piti monta sähköpostia vaihtaa, jotta sain tiedon siitä, että tilaus on lähetetty. Atte oli vähän haluton hoitamaan asiaani, koska en saanut puhelimitse alkuperäistä myyjääni kiinni. Aten takia negatiivinen palaute. Varsinainen myyjäni oli kyllä asialla ja pahoitteli monta kertaa minulle kiirellisen tilauksen myöhästymisestä.
Vastaus
Anteeksipyyntö koko tiimin puolesta mikäli ostokokemuksenne ei ole ollut viimeisen päälle. Olet asioinut ilmeisesti kahden ihmisen kanssa ristiin ja Atte on ohjannut sinut hoitamaan juttua saman henkilön kanssa. Näin saadaan aina paras lopputulos kuten nytkin. Meillä on kuitenkin tapana reagoida asioihin ja sen lisäksi että Atte saa kipinävuoron kuutena seuraavana yönä, hänet on myös asetettu omatoimiseen karanteeniin kahvihuoneesta määräämättömäksi ajaksi. Me mokattiin mutta toivotaan että saadaan myös uusi mahdollisuus kanssasi! -Arttu
21.02.2022 - Lauri M. Toimitus sinänsä nopea, valitettavasti tuotteet paketissa väärät. Vaihtoa / palautusta laitettu menemään.
Vastaus
Pahoittelut tekemästämme virheestä! Korjataan pikaisesti kuntoon. -Arttu
04.02.2022 - Karri . Olisi ollut kiva jos joku olisi auttanut suxi boxin kiinittämisessä katolle. Positiivistä että apua tuli katolle nostamisessa💪
Vastaus
Pahoittelut ettet saanut apua asennushommissa koska tällaista palvelua meillä ei tällä hetkellä tarjota (eikä myöskään luvata) koska siihen ei ole resursseja. Hiljaisempana hetkenä olisi kaverit varmasti auttaneet tässäkin. Toivottavasti asiointi muuten miellytti :) -Arttu
26.01.2022 - Juha S. Nopea toimitus, mutta en käsitä että yrityksemme virallinen ostotilaus ei riittänyt vaan piti erikseen vielä täyttää sama tilaus nettikauppaan. Teettää turhaa työtä varsinkin silloin jos muutenkin on vähän kiire.
Vastaus
Verkosta tehdyssä tilauksessa saamme kaikki tarvitsemamme tiedot jotka monesti puuttuvat ostotilauksilta. Lisäksi tilauksen käsittely on sitä kautta aina nopeampaa. Eli ihan asiakkaiden parhaaksi näin. Toivottavasti nopea palvelu ja edulliset hinnat tuovat sinut asioimaan meillä vielä uudestaan :) -Arttu
24.01.2022 - Juha H. Vesipumppuun pitä vaihtaa heti tulppa. Muuten pumppu toimi hyvin.
24.01.2022 - Mika M. Nasta mainoksessa luki 100 kpl mutta oli vain 20 kpl Oli vähän harhaanjohtava ilmoitus.
Vastaus
Meillä virhe tuotekortissa, KÄSI YLÖS virheen merkiksi! Sinulle laitettu toimitetun 20kpl lisäksi vielä kokonainen 100kpl rasia tulemaan :) -Arttu
14.01.2022 - Eero P. Siis toimitus on nopeaa ja hyvää mutta itse tuote on kyllä todella huono Finnbear ruuvattavat nastat 9mm 100kpl Työsaappaissa /kengissä ei pysy ollenkaan yhden päivän kun tekee metsätöitä yli puolet nastoista jäi metsään. Ja pohjaan asti ruuvattu.olkoot pehmeämpi tai kova Pohjainen työjalkine. Tolla menestyksellä kun nuo on niin paketti kestää muutaman päivän kalliiksi tulee kun turvallisuuden takia näitä kannattaisi käyttää.
13.01.2022 - Jouni K. Lähetys meni aivan väärään postiosoitteeseen! jouduin hakemaan sen useiden kilometrien päästä asunnolta. postipaikka oli tilauksessa oikein.
Vastaus
Tämä valitettavasti sekä Postin että Matkahuollon tapa jos valittu määräpaikka on täynnä. Emme valitettavasti voi vaikuttaa asiaan. Ainoa varma tapa on tilata tuote kotiovelle jolloin se tulee varmasti aina perille.
Uudemmat Vanhemmat