Kannentiivisteen korjausneste, Steel Seal 🙂

Ale -28%
Tällä tuotteella on kova kysyntä.
Tilaa heti omasi.
×
  • Pysyvä korjaus minuuteissa
  • Yhteensopiva perinteisten jäähdytysnesteiden kanssa
  • Säästä jopa tuhansien eurojen huoltokuluissa

Steel Sealin kannentiivisteen korjausnesteellä voit saada hoidettua kalliin tiivisteremontin kotoa käsin, kun vaihtoehtona olisi viedä auto korjaamolle jopa tuhansien eurojen huoltoon. Tuotetta voidaan käyttää kaikissa vesijäähdytteisissä ajoneuvoissa moottorista riippumatta. Lue lisää >>

Säästä
25 €

64,90
norm. 89,90
51,71 alv 0 %

Heti omassa varastossa yli 100 kpl! Kun tilaat klo 13 mennessä, lähetämme tänään

Lisää tuote vertailukoriin

Yli 95 € tilauksiin ilmainen toimitus!

Pikatoimitus alkaen 4,90 €

Steel Seal on uniikki yhdistelmä erilaisia kemiallisia yhdisteitä jotka on tarkasti valittu ja ne reagoivat riittävässä kuumudessa ja paineessa luodakseen kestävän paikan vuotavan kannentiivisteen kohdalle.

Moni on koittanut jäljitellä tätä Steel Sealin tuotetta, mutta yhtä toimivaa seosta ei muut ole onnistuneet löytämään. Tuotteen laadusta kertookin maahantuojan myöntämä rahat takaisin takuu. Voit tutustua tarkemmin takuuehtoihin osoitteessa steelseal.fi

Tuotetiedot:

  • Voi käyttää kaikissa bensiini ja diesel moottoreissa missä suljettu jäähdytysjärjestelmä
  • Pysyvä korjaustulos
  • Yli 99% toimivuus (rahat takaisin takuu)
  • Yhteensopiva perinteisten jäähdytysnesteiden kanssa
  • Ei sovellu käytettäväksi vedettömien jäähdytysnesteiden tai pitkäikäisen ns. long life pakkasnesteiden kanssa


Varmistathan käyttäväsi oikeaa määrää korjaustuloksen varmistamiseksi:

  • Alle 2.5 litran moottoreihin tarvitset yhden pullon
  • 2.5 - 4.0 litran moottoreihin tarvitset 2 pulloa.
  • Yli 4.0 litran moottoreihin tarvitset 3 pulloa


Tuotteen käyttö on helppoa:

  • Varmista että moottori on jäähtynyt ja avaa jäähdyttimen korkki. Kaada Steel Seal jäähdytysnesteen joukkoon ja laita jäähdyttimen korkki takaisin kiinni.
  • Laita auton sisätilanlämmitin ja puhallus täysille. Käynnistä moottori ja pidä auto käynnissä 60 minuuttia ja sammuta moottori. Anna moottorin jäähtyä rauhassa. Täytä jäähdytysneste säiliö jos tarpeellista.
  • Tämän jälkeen voit käyttää autoasi normaalisti


HUOM! Steel Seal ei ole yhteensopiva kaikkien jäähdytysnesteiden kanssa
Parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi jäähdytysjärjestelmä tulisi väliaikaisesti tyhjentää ja korvata puhtaalla vesi/Steel Seal- seoksella. Poista Steel Seal jäähdytysjärjestelmästä käsittelyn jälkeen ja täytä järjestelmä valmistajan hyväksymällä jäähdytinneste ja vesi- seoksella 50/50- suhteella!

Tarkemmat käyttöohjeet löydät liitteestä.

    
  Tomi M. 14.02.2025

On tosi hyvä aine suositelen 1500€ kansi reppa ei tarvittu hyvä aine!!

    
  ERKKI R. 07.05.2024

Jäähdytin neste oli aivan öljyinen, ja paisuntasäiliökin niin likainen ettei läpi nähnyt lainkaan. Steel Seal käsittelyn jälkeen huuhtelutin jäähdytysjärjestelmän puhtaaksi, ostin uuden paisuntasäiliön ja nyt nesteiden uusimisen jälkeen on paisuntasäiliökin sisältöineen aivan sen näköinn kuin pitää ollakin. Steel Seal ilmeisesti toimi.

    
  URPO P. 25.08.2023

Tälläiseen 82 v 5,3l bensa koneeseen toimii ainakin vielä.kiitoslakupötköstä tytölle .

    
  JOUNI M. 30.06.2023

Pikku Fergun kansipahvi alkoi pitämään konepellin päällä olevalla aineella, hyvä aine, suosittelen.

    
  Mikko J. 29.01.2025

Tyhjensin ensin nesteet ja huuhtelin järjestelmän vedellä ja sitten ohjeen mukaan toiminta. Toista viikkoa käsittelystä eikä jäähdytysneste ole vajunnut ollenkaan. Aiemmin sai lisätä vähintään kerran viikossa. Toimii ainakin toistaiseksi, eikä ongelmia ole ollut.

    
  Unto T. 21.11.2024

Nyt toimi, kun huuhtelun koko jäähdytys järjestelmän ja uudet nesteet aineen kanssa. Hyvin pitää.

    
  Isto K. 10.05.2024

Toimiva aine,kannentiiviste työnsi painetta jäähdytysjärjestelmään ja aine poisti ongelman

    
  Antti S. 07.05.2024

Viimeistä huutoa olevaan Peugeot 404 bensamoottorin öljyyn sekoittui jäähdytysnestettä. Varmuutta siitä menikö neste sylinteriputkien kansipäästä vai alapäästä ei ole, mutta päätin kokeilla tätä, jotta saadaan auto kesäajoon, kun vaihtoehtona olisi ollut moottorin purku. Tämä tepsi ja Pösö on kesän pyhäpäivien ajossa! Kaikkea sitä joutuu jo tekemäänkin, vaikka auto on vasta 60v nuori.

    
  Seppo R. 27.03.2024

Toimii😃

    
  Veli-Matti M. 06.03.2024

Toimii.Tässä pullossa jopa hyvät ohjeet.Onneksi tuli aikaisemmin tutustuttua valmistajan sivuihin .Siitä on reilu vuosi ja hyvin pitää edelleen.Tämä ostos on vielä pullossa.

    
  Markku H. 08.02.2024

Korjausneste tuntuu toimivalta , nyt on ajettu n. 400km ja jäähdytin nestettä ei ole tarvinnut lisätä.

    
  Pasi K. 18.09.2023

Tuote tuntuu toimivan. Alkoi auto puhaltaa lämmintä myös tyhjäkäynnillä. Kauanko tämä kannen tiivisteen "korjaus " pysyy, no sen näyttää aika. 👍

    
  Juha 14.09.2023

Chrysler PT Cruiser bensa, kannentiivistevika osuu150-300,000 km välein, ilmaa tuulee syyläriin ja lopulta nesteet pihalle.
Pahvin vaihtoon kuluu työtä 10-16h hintana on ollut 1000-1500€.

Päästin punaiset LongLifet pois ja uudet vihreät nesteet tilalle, sitten purkki Steel Sealia joukkoon.
Kone käymään ja kuplia näkyy tulevan.
Tunnin ajo ja yön yli annoin jäähtyä.

Aamulla syyläri piripintaan, kone käymään, ei näy kuplivan.
Uskomatonta. Ajettu nyt kolmena päivänä 350km ilman ongelmia.
Toimii, ei voi valittaa ;)

    
  Urpo P. 10.08.2023

Oli toimiva kannen tiiviste neste kiitos 8kone vanha valurautaa

    
  Risto K. 03.08.2023

Hyvä tuote

    
  Hannu T. 01.08.2023

Hyvä tuote,nopea toimitus

    
  Ari K. 21.06.2023

Tämä tuntuu toimivan.

    
  Pauli R. 10.05.2023

Se todella toimi.

    
  Jari J. 30.01.2023

mb190 ainakin toiminut,suosittelen

    
  Toni P. 05.01.2023

Korjauskohteena peugeot 206 16v 1.6
Palotilaan vettä sen verran että välillä käynnistäminen ei tahtonut onnistua koska jäähdytinneste valunut sylinterin päälle ja kone ei pyöri. Härnäämällä käyntiin ja merkittävä savu sekä kolmella käyntiä hetken aikaa. Jonkin verran kadotti koko ajan nestettä. Ei hyvä ja ainakin kannentiivisteen vaihto ellei kannen vaihto/korjaus. Aine paisuntasäiliöön täysin kylmään koneeseen, auto käymään vähintään tunniksi ja sitten sammuksiin. Anna auton jäähtyä täysin kylmäksi ennen uutta käynnistystä. Nyt autolla ajettu vasta n.1000km ja vaiva ainakin toistaiseksi kadonnut. On mielenkiintoista nähdä tuleeko toimimaan kuinka pitkään. Alku on ollut rohkaiseva. Vanhana mekaanikkona en usko näihin enkä tekisi moista temppua minkään arvokkaan laitteen kanssa mutta alle tonnin autoon kannatti kokeilla. Erittäin nopea toimitus vielä ennen joulua.

    
  Ari S. 17.10.2022

Aine näyttäis toimivan luvatulla tavalla ja nyt on pysynyt nesteet järjestelmässä niin kuin kuuluu ja toimitus oli nopea, suosittelen.

    
  Ossi T. 02.07.2022

Hyvin toimii

    
  Kauko R 31.05.2022

kyllä toimi saabin koneeseen nopea toimitus laku oli kanssa okei KIITOS

    
  Pasi P. 09.12.2021

Kiitos nopeasta toimituksesta. Aine tuntuu toimivan niinkuin luvattiin. Olen tyytyväinen. Kiitos.

    
  09.12.2021

Toimii!

    
  Markku K. 16.04.2024

ok

    
  Jussi J. 18.03.2024

Potilaana Peugeot 206cc VM 2002. Tilasin pullon Steel Sealia. Nyt lämpiää Peugeot, mutta lämmöt nostaa pikkuhiljaa punaiselle ja sitten joutuu jäähdyttelemään. Aikaisemmin ei lämmintä tullut yhtään eli vuodot saatu tukittua tällä aineella. Seurailen tilannetta.

    
  Jari J. 03.07.2023

jäähdytysjärjestelmän pesu ensin laadukkaalla pesuaineella. Sitten Steel Seal jäähdytysjärjestelmään puhtaaseen veteen . ohjeen mukaan toimitaan. Sitten kun tehty homma laitetaan jäähdytysnesteet järjestelmään. Kannentiiviste korjattu. Yllättävän hyvä aine.

    
  Seija P. 22.05.2023

Toimi niin kuin pitikin.

    
  Pete 02.01.2023

Aine toimii

    
  Jouni K. 19.11.2024

Ei ihan tuottanut toivottua tavoitetta.

    
  J.B. 06.08.2024

Autooni (Volvo V70 2,4T, 2002) tuli pakokaasuja jäähdytysjärjestelmään. Tämä todettin Bilteman kemiallisella sylinterivuototesterillä (tuotenro. 19-1299) - neste/merkkiaine muutti väriään sinisestä keltaiseksi, eli jonkinlainen sisäinen vuoto siinä oli. Moottori ylikuumeni silloin tällöin jolloin nestettä tuli paisuntasäiliön korkin läpi ja jäähdytysjärjestelmässä oli kova paine. Auto kävi muuten hyvin ja sillä pystyy ajaa. Päätin kokeilla kaataa Steel Sealia jäähdytysjärjestelmään koska autoni on sen verran vanha.

Seurasin ohjeet tarkasti, enkä käyttänyt Steel Sealia longlife-jäähdytysnesteen kanssa. Tavalliseen etyleeniglykooli-tislattua vettä-sekoitukseen laitoin sitä. Ennen käyttöä huuhtelin koko järjestelmää vedellä.

Tämän seurauksena sisäinen vuoto hävisi. Kemiallinen testi ei enää muuta väriä, mikä osoittaa, että jäähdytysjärjestelmässä ei ole enää pakokaasua.

Mutta, Steel Seal aiheutti kuitenkin tukoksia sekä lämpöpatteriin että jäähdyttimeen, minkä vuoksi jäähdytysneste kiertää autossa huonosti ja moottori käy edelleen kuumana. Kun huuhtelin jäähdytysjärjestelmän Steel Sealin käytön jälkeen, siitä tuli paljon aineen jäämiä, siis pieniä hiutaleita (katso kuva), jotka tukkivat sekä lämmitinpaketin että jäähdyttimen.

    
  Timo P. 10.02.2022

Eli nesteet putsattua koneesta ensin pois. Puhdas vesi tilalle ja sen jälkeen lisätään tämä neste. Ei lisätä suoraan jäähdytys esteeseen, vaan puhtaaseen veteen. Tämähän tulee vain videossa esille ei teidän mainostekstissä 😏😉

    
  Rauno K. 05.04.2024

rupesi kone jäähdyttämään pitkään ajon jälkeen sammuksissa

    
  Joni 22.01.2024

Näyttää ettei aine toiminut tällä kertaa.

    
  Eetu A. 07.08.2024

Ei toiminut ainakaan minun autossa.

    
  Jani K. 17.06.2024

Älkää ostako tätä tuotetta ikinä...ei mitään vaikutusta kannentiivisteeseen ...silkkaa p...aa!!

    
  Strömmeliin 31.03.2024

Ei jatkoon! Ford focukseen lisättiin no ekan 8km matkan jälkeen nosti lämmöt tappiin. Sitten lämmöt heitteli miten sattuu. Kun huuhdoin järjestelmän vedellä tuli geelimäisiä klimppejä nesteen mukana. Uudet litkut sisään ja näyttää nyt toimivan vielä ei tietoa korjasiko kannentiivistettä mutta savu näyttää ok. Jos tätä käytätte varaudu isompaan investointiin kuin vain tämä aine!

    
  Jamppa 19.02.2024

Kallis ja roskiskamaa. Ei jatkoon

Myyjän vastaus: Tuote korjaa yli 99% kannentiiviste ongelmista. Jos tuote ei toiminut on ongelma oletettavasti jossakin muualla kuin kannentiivisteessä. Takuu ehdot kuitenkin löytyvät tarkemmin täältä https://steelseal.fi/takuuehdot

    
  Aija L. 10.01.2024

Eipä toiminut lainkaan .
Mitenhän lie saa rahat takasin niin kuin luvattiin.

Myyjän vastaus: Ikävä kuulla ettei tuotteesta apua ollut. Tuo rahat takaisin takuu tosiaan hoituu tuolta maahantuojan sivun kautta eli sinne yhteydessä niin saatte asiaa eteenpäin https://steelseal.fi/takuuehdot

    
  Petteri 26.10.2023

Ei vaikutusta ongelmaan.

Sen sijaan taisi mennä kone jumiin lopullisesti.

    
  Mersedes E 320 CDI . 12.10.2023

Pahenti ongelmaa ei auttanut. Auto lähti pihasta hinurilla eikä voi missään tapauksessa suositella Rahat takas ehto semmonen että kalliimpi täyttää ehdot kuin itse tuoteesta takas saatava raha. Siltäkin osin täys kusetusta.. Olis pitäny arvata.

    
  esa O. 19.04.2023

rahat lähti savu jäi.

    
  Tero K. 07.01.2023

Kesti 300 km ajon ja taas vuotaa. Kaikki tehty tuotteen ohjeiden mukaisesti. En voi suositella. Odotukset oli suuremmat ton hintaselta tuotteelta.

    
  Eero L. 04.01.2023

Hetken jo luulin, että tällainen kepulikonsti olisi korjannut vuotavan kannnentiivisteen (painetta jäähdytysjärjestelmään. Vuoto loppui kyllä kokonaan...hetkeksi. Kesti n. 200 km. Nyt kuplii taas. Vähemmän kuin aiemmin, mutta vuotaa kuitenkin selkeästi. Tulihan kokeiltua. Ei jatkoon.

    
  JOUKO KURRI 02.11.2022

Tukki Pösön lämpprinkennon en suosittele

    
  Valtteri M. 24.05.2024

Ei toiminut

    
  Eero H. 19.06.2023

Todella ala arvoinen tuote eikä rahat takaisin lupaus toimi

Myyjän vastaus: Kyllä lupaus toimii 😊 Ehdot löytyvät täältä ja kaikkiin näihin asioihin voi olla yhteydessä suoraan maahantuojalle joka tuota asiaa hoitaa: https://steelseal.fi/takuuehdot

    
  Eero 12.06.2023

Täyttä humpuukkia koko neste ja rahat takaisin takuuta ei näköjään ole ilman tuhansien eurojen lisämaksua joten älkää olko samanlaisia idiootteja kuin minä vaan käyttäkää jotain toista yritystä kannentiivisteiden korjausyrityksissä.

    
  Teppo Y. 15.11.2024

    
  Pekka S. 07.10.2024

    
  Jari S. 01.08.2024

    
  Marko K. 03.04.2024

    
  jukka H. 01.01.2024

    
  marko A. 11.10.2023

    
  Tapani V. 11.01.2023

    
  Kari K. 05.12.2022

    
  Janne 01.11.2022

    
  Päivi L. 22.09.2022

    
  Jonny H. 18.12.2024

    
  Sami L. 11.11.2024

    
  jukka H. 08.10.2024

    
  Tuomo K. 08.10.2024

    
  Antti K. 20.05.2024

    
  Jasse T. 29.11.2022

    
  Markku J. 28.07.2022

    
  Joonatan H. 25.09.2024

    
  Jari P. 04.11.2024

    
  EKI N. 29.03.2024

    
  Heikki A. 10.10.2023

    
  Matti S. 05.02.2024

    
  Oswald 04.08.2022


Muut asiakkaat ostivat myös

Miksi kannentiivisteen vaihto on tärkeä?

Kannentiiviste on keskeinen osa auton moottoria, ja sen vaihto on välttämätön toimenpide, kun se alkaa pettää. Kannentiivisteen vaihto varmistaa, että moottori toimii optimaalisesti ja estää vakavat vauriot, kuten ylikuumenemisen tai öljyvuodon. Yksi yleisimmistä syistä kannentiivisteen vaurioitumiseen on moottorin ylikuumeneminen, joka voi johtaa tiivisteen palamiseen tai halkeamiseen. Vaihtamalla kannentiiviste ajoissa, voit säästää huomattavasti korjauskustannuksissa ja pidentää autosi käyttöikää.

Oireet ja merkkejä kannentiivisteen vaihdon tarpeesta

On tärkeää tunnistaa ajoissa merkit, jotka viittaavat kannentiivisteen vaihdon tarpeeseen. Yksi yleinen oire on moottorin ylikuumeneminen, joka voi johtaa jäähdytysnesteen vuotamiseen tai pakokaasun pääsyyn jäähdytysjärjestelmään. Toinen merkki on moottoriöljyn ja jäähdytysnesteen sekoittuminen, mikä voi aiheuttaa vaalean maitomaisen aineen muodostumisen öljyn sekaan. Lisäksi, jos huomaat auton savuttavan enemmän kuin tavallisesti tai pakoputkesta tulevan valkoista savua, se voi olla merkki kannentiivisteen vauriosta. Kannentiivisteen vaihto on tällöin välttämätön toimenpide ongelmien korjaamiseksi.

Kannentiivisteen vaihto: Prosessi ja vaiheet

Kannentiivisteen vaihto on monimutkainen prosessi, joka vaatii tarkkuutta ja ammattitaitoa. Ennen työn aloittamista on tärkeää varmistaa, että kaikki tarvittavat työkalut ja varaosat ovat saatavilla. Ensimmäinen askel on moottorin jäähdyttäminen ja akkujen irrottaminen turvallisuuden takaamiseksi. Seuraavaksi on poistettava sylinterikansi, jolloin päästään käsiksi vanhaan tiivisteeseen. Tiivisteen poistamisen jälkeen sylinterikansi ja kaikki sen komponentit on puhdistettava huolellisesti. Uuden tiivisteen asentaminen vaatii tarkkuutta, jotta se istuu täydellisesti ja tiivistää moottorin oikein. Lopuksi moottori kootaan takaisin, ja sen toiminta testataan huolellisesti. Kannentiivisteen vaihto on tärkeä toimenpide, joka voi vaatia ammattilaisen apua, mutta se on ratkaiseva autosi moottorin terveyden kannalta.

Kannentiivisteen vaihdon jälkeen: Huolto ja seuranta

Kannentiivisteen vaihdon jälkeen on tärkeää huolehtia moottorin säännöllisestä huollosta ja seurannasta. Tarkista säännöllisesti jäähdytysnesteen ja öljyn tasot, ja kiinnitä huomiota mahdollisiin vuotoihin tai muihin poikkeavuuksiin. Moottorin lämpötilan tarkkailu on myös tärkeää, sillä se voi paljastaa mahdollisia ongelmia aikaisessa vaiheessa. Jos huomaat mitään epätavallista, on suositeltavaa kääntyä asiantuntevan mekaanikon puoleen. Huolellinen seuranta ja huolto auttavat varmistamaan, että kannentiivisteen vaihto on onnistunut ja autosi toimii moitteettomasti pitkään.